چگونه در کامنت اینستاگرام تگ کنیم

چگونه در کامنت اینستاگرام تگ کنیم

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

چگونه در کامنت اینستاگرام تگ کنیم ؟ موضوع مورد بحث در مقاله پیش رو می باشد. با توضیح در مورد اینستاگرام و کاربرد آن به پاسخ سوال مذکور خواهیم رسید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

اینستاگرام چیست و جه کاربردهایی دارد؟

تگ کردن در اینستاگرام یعنی چه؟

تگ کردن چه کاربرد و مزایایی دارد؟

چگونه در کامنت اینستاگرام تگ کنیم؟

[/stextbox]

چگونه در کامنت اینستاگرام تگ کنیم
چگونه در کامنت اینستاگرام تگ کنیم

تعریفی کوتاه از اینستاگرام

اینستاگرام در سانفرانسیسکو  ایالت متحده ی آمریکا توسط دو نفر به نام های کوین سیستروم و مایک کریگو در سال 2010 پدید آمد. در آن سال ها با بالا رفتن کیفیت دوربین های موبایل این دو شخص تصمیم گرفتند نرم افزاری بسازند که در لحظه عکاسی توسط آن انجام شود و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شود؛ حاصل فکر آن ها برنامه ای به نام اینستاگرام شد.

با به وجود آمدن این برنامه و ارائه ی آن در بازار مجازی، در همان روز های ابتدایی با استقبال بی نظیزی رو به رو شد. دلیل این استقبال این بود که کاربران در زمانی بسیار کوتاه می توانستند زمان و مکان مورد علاقه ی خود را در اختیار دوستانشان بگذارند. پدید آورندگان این نرم افزار کم کم فیلترهای جدید برای عکاسی را به آن اضافه نمودند که کاربران با استفاده از این فیلترها عکس های خود را حرفه ای تر جلوه می دادند؛ و در بیانی ساده اینستاگرام برنامه ای راحت و بدون پیچیدگی است که توجه کاربران را به سمت خود جلب کرده است.

کاربرد ویژه ی اینستاگرام این است که مردم می توانند زندگی روزمره ی خود اعم از کار، علاقه مندی ها، آموزش حرفه ی خود و… را در اختیار هم بگذارند و از این طریق حتی می توانند کسب در آمد نیز داشته باشند.

تعریفی کوتاه از اینستاگرام
تعریفی کوتاه از اینستاگرام

بخش های مختلف اینستاگرام

پست:

هر عکس یا ویدیو یی که در اینستاگرام آپلود شود پست گفته می شود. پست های هر کاربر در صفحه ی مخصوص به خودش قابل مشاهده می باشد.

فالو:

به معنی دنبال کردن می باشد. یعنی هر کاربر بخواهد کسی را دنبال کند به صفحه ی او رفته و وی را فالو می کند و اگر کاربر مورد نظر او را بپذبرد می تواند تمام پست ها، کامنت ها و لایک های او را ببیند.

فالوور:

به معنی دنبال کننده و یا تعقیب کننده می باشد. اگر شما صفحه ای را دنبال می نید به عنوان فالوور ها ی آن شخص شناخته می شوید و همچنین در مقابل هر کس که سما را دنبال کند فالوور شما است.

فالووینگ:

معنی این لغت پیروی و یا تقلید است. وقتی کاربر کسی را فالو کرده باشد ئر قسمت فالووینگ خود او را می تواند ببیند. فالووینگ هر صفحه ای افرادی هستند که کاربر فالو کرده باشد.

کا در فالوور و فالووینگ:

کا به معنی هزار است. اینستاگرام در پیج هر کاربر در قسمت فالوور و فالووینگ از آن بهره می برد. مثلاً اگز پیجی 2.5 کا داشته باشد به این معنی است که 2500 دنیال کننده داشته باشد.

فید:

اولین صفه ای که در اینستاگرام دیده می شود فید می باشد. که در واقع تمام استوری ها و پست های جدید را نشان می دهد.

استوری:

به معنی داستان و روایت است. این ویژگی از سال 2017 به اینستاگرام اضافه شده است و خیلی بین کاربران محبوبیت دارد. در این قسمت کاربران عکس، ویدئو و یا نوشته ای را با دنبال کنندگانشان به اشتراک می گذارند که به مدت یک روز باقی می ماند و بعد خود به خود حذف می گردد. اگر کسی بخواهد استوری خود را نگه دارد باید از قسمت های لایت استفاده بکند.

لایو:

به معنای زنده است. یعنی کاربران می توانند به صورت زنده و نا محدود فیلمی را با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارند که فالوورها می توانند همان موقع کامنت و یا لایک کنند. لایو نیز مانند استوری تا 24 ساعت می ماند و برای بایگانی کردن آن باید از های لایت استفاده کرد.

نوتیفیکیشن:

به معنی اطلاعات در مورد موضوعی می باشد. در اینستاگرام برای کاربران هر پست، کامنت و یا لایکی زده شود گزارش هر کدام به طور جداگانه کاربر اطلاع داده می شود.

هشتگ:

علامتی برای برچسب زدن به چیزی است مثلاً اگر موضوعی را بخواهیم پیدا کنیم فقط با زدن علامت# و موضوع مورد نظر به راحتی تمام پست های مربوط به آن موضوع در اختبارمان قرار می گیرد. هشتگ فقط در اینستا قابلیت ندارد بلکه در فیس بوک و توئیتر نیز کاربرد دارد.

اکسپلور:

بخشی در اینستاگرام است که تمام پست های گذاشته شده در سر تا سر جهان در آن نمایش داده می شود. چه کاربر آن را فالو داشته باشد جه نداشته باشد. این پست ها با توجه به سرچ های قبلی کاربر انتخاب و نمایش داده می شود.

منشن:

به معنی اشاره کردن است. اگر بخواهیم در زیر پسنی از کسی نام ببریم یا بخواهیم او هم آن پست را ببیند با استفاده از علامت@ و بعد آیدی آن شخص نوشته می شود.

دایرکت:

معنی آن مستقیم و بی واسطه است. یعنی هر کاربر می تواند به راحتی و بدون واسطه به هر کاربر دیگر پیام بدهد.

لایک:

از هر پست و یا کامنتی که خوشمان می توانیم به نشانه ی علاقه آن را لایک کنیم. و اگر از لایک آن پشیمان شدیم می توانیم آن را آنلایک کنیم.

کامنت:

اظهار نظر کردن در مورد پست ها و کامنت ها می باشد. هر کامنتی که گذاشته می شود برای همه قابل مشاهده است و امکان ریپلای و پاسخ به آن کامنت وجود دارد.

کپشن:

به طور کلی به هر نوشته ای که در زیر پست ها گذاشته می شود کپشن می گویند.

تگ کردن در ابنستاگرام

تگ کردن به معنی برچسب و علامت زدن می باشد. بعضی اوقات کاربران می خواهند در پستی کسی را معرفی نمایند که از روش تگ کردن بر روی آن پست استفاده می کنند. تگ کردن به این روش است که از علامت @ و بعد از آن آیدی شخص مورد نظر آورده می شود.

چگونه در کامنت اینستاگرام تگ کنیم ؟

هر وقت کاربری بخواهد در اینستاگرام از شخصی نام ببرد چه در پست هایش و چه در کامنت هایش، می تواند از تگ استفاده کند. اگر بر روی پستی بخواهد تگ کند روی تصویر مورد نظر @ و نام شخص را می نویسد. تعداد تگ بر روی پست محدودیتی ندارد. این نکته قابل توجه است که بر روی فیلم ها نمی توان تگ را انجام داد بنابراین یر زیر پست یعنی در کامنت نام اشخاص مورد نظر تگ می شود. هر آیدی که تگ شده باشد پست برای او نیز نشان داده می شود حتی اگر آیدی فردی که او را تگ کرده، نداشته باشد.

چگونه در کامنت اینستاگرام تگ کنیم ؟
چگونه در کامنت اینستاگرام تگ کنیم ؟

نتیجه گیری

اینستاگرام نرم افزاری است که امروزه بسیار در بین کاربران شیکه های مجازی طرفدار دارد و این محبوبیت به خاطر ساده بودن سیستم برنامه و همچنین پر رنگ و لعاب بودن آن است. همان طور که در متن اشاره شد اینستاگرام بخش های مختلفی دارد که تگ کردن در کامنت هم بخشی از آن است که کاربرد زیادی دارد.تگ کردن برای معرفی پیج ها به یکدیگر و همچنین مشخص کردن آیدی خاصی خیلی به کار گرفته می شود.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

اگر مایل به دریافت مشاوره رایگان در حوزه تولید محتوای هدفمند اینستاگرام هستید می توانید با شماره زیر تماس بگیرید

09120647344

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید