مراحل شروع استارت آپ

مراحل شروع استارت آپ

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در مورد مراحل شروع استارت آپ اگر با هر کارآفرینی یا صاحب مشاغل کوچک صحبت کنید، به سرعت خواهید آموخت ، که شروع یک کسب و کار به زحمات زیادی نیاز دارد. تولید ایده کسب و کار، یک نقطه شروع عالی است

مراحل شروع استارت آپ
مراحل شروع استارت آپ

اما یک ایده بدون تلاش تبدیل به یک تجارت نمی شود. برخی از کارآفرینان جوان ، تلاش لازم برای ایجادیک تجارت را درک می کنند ، اما ممکن است ، با بسیاری از مراحل مورد نیاز برای راه اندازی یک کسب و کار تجاری آشنا نباشند.

اگر مایل به تلاش برای ایجاد یک تجارت هستید ، می توانید مراحل لازم برای رسیدن به اهداف خود را بدانید. در ادامه برای بسط و تشریح موضوع ، مراحل شروع استارتاپ به طرح و بررسی سوالات ذیل می پردازیم .

1 – مراحل شروع یک کسب و کار چیست؟

2 – مراحل شروع استارتاپ چیست؟

3 – چگونه می توان یک استارتاپ را راه اندازی کرد؟

 

1 – مراحل شروع یک کسب و کار چیست؟

کارهایی مانند نامگذاری مشاغل و ایجادیک آرم واضح و ساده است ، اما در مورد مراحل شروع یک کسب و کار چطور؟ وقتی شما برای ساختار یک کسب و کار مانند استارتاپ خودتان استراتژی های اساسی و بنیادین تلاش می کنید، خواهید دید که با حجم گسترده ای از کارهای مختلف مواجه می شوید. به جای انبوه افکار پراکنده و حدس و گمان، این لیست چک ( چک لیست )  10 مرحله ای را دنبال کنید، تا تجارت خود را از یک لامپ روشن بالای سر خود به یک نهاد واقعی تبدیل کنید.

  1. ایده خود را اصلاح کنید.
  2. یک برنامه تجاری بنویسید.
  3. امور مالی خود را ارزیابی کنید.
  4. 4- ساختار قانونی تجارت خود را تعیین کنید.
  5. 5- در موارد مورد نیاز و IRS ثبت نام کنید.
  6. درصورت نیاز بیمه نامه بخرید.
  7. تیم خود را بسازید.
  8. فروشندگان خود را انتخاب کنید.
  9. خود را برند کنید و تبلیغ کنید.
  10. تجارت خود را رشد دهید.

 

2 – مراحل شروع استارتاپ ، چیست؟

در اینجا 15 مرحله برای راه اندازی استارتاپ خود آورده شده است:

شما در حال مطالعه مقاله مراحل شروع استارت آپ هستید

1 – 2 – از کم و کوچک شروع کنید.

اگر شما در حال راه اندازی شرکت خود هستید ، اما دقیقا نمی دانید که می خواهید چه کاری انجام دهید یا حتی زمان مناسب آن است یا خیر، از وقت خود برای مطالعه استفاده کنید. شروع یک کار با تکنولوژی سریع در حال رشد بسیار چالش برانگیز است و به مهارت های مختلفی نیاز دارد. زمانی که برای تحصیل می گذارید، به شما امکان می دهد، استعدادهای خود را کشف کرده و یک مورد را پیدا کنید ، که واقعاً در آن برتری دارید، و البته به آن علاقه مند هستید.

اگر اشتیاق به طراحی ، برنامه نویسی یا مشاغل دارید – سعی کنید، در یکی از این موارد فوق العاده ماهر شوید. مهارت یک موسس اغلب تمرکز و فرهنگ یک شرکت را مشخص می کند. برای مثال در شرکتWunderlist آن ها همیشه به دنبال افراد بزرگی هستند ، که درک گسترده ای از کارهایی که انجام میدهند داشته باشند و دارای روحیه کارآفرینی باشند.

در عین حال ، آن ها یک راهنمای فرهنگی دارند، که می گوید: “Wunderkind استاد در هر چیزی است.” بنابراین ، به عنوان یک مؤسس مشتاق ، وقت و انرژی خود را در شناسایی استعدادهای خود سرمایه گذاری کنید و سپس اشتیاق خود را دنبال نمایید.

موفقیت بستگی به مدرک دانشگاهی شما ندارد. با این وجود ، اگر دانشگاه خود را عاقلانه و براساس علاقه خود انتخاب کنید ، چیزی بیش از دانش واقعی به دست می آورید.

با حضور در بهترین دانشگاه در زمینه استعداد خود ، می توانیدبا افراد متفکر دیدار کنید و یک شبکه عالی را در میان بسیاری از مزایای دیگر ایجاد کنید.

داستان های ترک تحصیل یک کارآفرین موفق را باور نکنید. نمونه های زیادی وجود دارد، که این امر در آن ها صادق نیست. سرمایه گذاران در اوایل مرحله بسیار مراقب آموزش بنیانگذاران و سالها تجربه ای که در صنعت خود دارند،  هستند. اگر به فکر راه اندازی شرکت خود هستید ، از این امر مهم آگاه باشید.

دانشگاه های عالی در ایالت متحده

بسیار جالب است ، که در ایالات متحده دانشگاه های عالی برای کارآفرینان دارد ، معروف ترین آن ها  هاروارد (مارک زاکربرگ ، بیل گیتس) و استنفورد (الون مسک ، لری پیج) می باشند .دانشگاه های آلمان نیز قطب مهمی برای کارآفرینان است .

دانشگاه های عالی در ایالت متحده
دانشگاه های عالی در ایالت متحده

نتیجه نهایی: ایجادیک شرکت ، هدایت تیم و حفظ کسب و کار بسیار موفق بین المللی ، کار سختی است و به دانش زیادی نیاز دارد. راه های زیادی برای به دست آوردن این دانش وجود دارد. بسته به جایی که در زندگی خود دارید ، زمان بگذارید و دانشگاهی پیدا کنید ، که به شما امکان می دهد ، رویای شخصی خود را پیدا کنید ، کاوش کرده و رشد دهید. در حالت ایده آل ، شما حتی می توانید درست در همان دانشگاه، بسترهای بالقوه خود را پیدا کنید . سرمایه گذاری روی دانش و مهارت های خود ، به معنای سرمایه گذاری در رویای خود است.

شما در حال مطالعه مقاله مراحل شروع استارت آپ هستید

2 – 2 –  برای یادگیری کار کنید ، نه برای کسب درآمد

اکنون که سخت کار کرده اید و واقعاً در یک رشته خاص قرار گرفته اید ، زمان آن رسیده است، که مجموعه مهارت های خود را گسترش دهید. در حالی که مهارت داشتن در یک حوزه از تجارت بسیار مهم است ، مجموعه مهارت های متنوع برای راه اندازی و اداره یک شرکت بسیارمهم تر است. شروع یک تجارت فنی نیاز به یک حس قوی برای محصولات ، زمان بندی ، روندها و بازارها دارد ، که فقط از طریق تجربه می توانید آنها را کسب کنید.

کتابی به نام پدر پولدار ، پدر فقیر را شنیده اید؟ این کتاب آنچه که ثروتمندان به کودکان خود درباره پول می آموزند ، را توضیح می دهد. این کتاب را بسیاری از افراد موفق برای مطالعه پیشنهاد می کنند، چرا که حاوی یک توصیه مهم است: برای یادگیری کار کنید ، نه برای کسب درآمد.

برای نمونه وقتیWunderlist شروع شد ، تمام تجربه هایی که موسسان آن از آژانس های قبلی داشتند،  به این شرکت وارد کردند.مواردی مانند نحوه مدیریت، سوء مدیریت پروژه ها، نحوه استخدام کارکنان و طراحان، دلایل از دست دادن مشتری و …. از همه مهمتر ، اینکه آن ها یاد گرفتند، که چگونه در بسیاری از موارد شکست بخورند.

2 – 2 -  برای یادگیری کار کنید ، نه برای کسب درآمد
2 – 2 –  برای یادگیری کار کنید ، نه برای کسب درآمد

شکست اصول اولیه هر تجارت فنی است. هر وقت شکست بخورید ، مقاومت بیشتری پیدا می کنید، و تا زمانی که شما آنچه را دوست دارید، انجام دهید ، این کار ادامه خواهد داشت.

شما به عنوان بنیانگذار روی یافتن ایده مناسب و ساختن محصول خود تمرکز خواهید کرد. تعریف فرهنگ شرکت برای شما بسیار مهم خواهد بود. با کار در شرکت های مختلف با مأموریت های مختلف و روش های انجام کار ، می آموزید، که چه نوع شرکتی را می خواهید بسازید. همچنین می دانید، که در بین بنیانگذاران و کارمندان اول به چه مهارتهایی نیاز دارید. سعی کنید با تغییر متمایز بین طراحی ، محصول و محیط های متمرکز بر فروش ، تجربه خود را بیشتر تغییر دهید.

3 – 2 – به انجمن بپیوندید و با بنیانگذاران دیدار کنید

با گذراندن وقت با افراد جاه طلب و متفکر مسیر خودرا شکل دهید. بیشتراز بین توسعه دهندگان ، طراحان ، کارآفرینانی که برای انواع مختلف استارتاپ کار می کنند ، دوست انتخاب کنید. مانند وقتی که ازیک شهر دیگر به یک شهر جدید نقل مکان می کنید ، ممکن است مدتی طول بکشد ، تا با بنیانگذاران دیگر ارتباط برقرار کنید.

اگر یک تجارت بین المللی فناوری را شروع می کنید ، با افراد باهوش ، جاه طلب و با مهارت از سراسر جهان رقابت خواهید کرد. این یک چالش بزرگ است و داشتن جامعه بزرگی از کارآفرینان ، توسعه دهندگان و طراحان برای پشتیبانی ، مهم است.

شما در حال مطالعه مقاله مراحل شروع استارت آپ هستید

حتما می پرسید ، چطور می شود با این افراد آشنا و دوست شد؟

تجربه یکی از افراد در این مورد را از زبان خودش بخوانید:

من خوشبخت هستم ، که اروپا و به ویژه برلین اکنون جامعه ای قوی و با سرعت بالا دارند. اما ، وقتی برای اولین بار به اینجا نقل مکان کردم ، هیچ کس را از صحنه استارتاپ یا چیزی درباره وقایع مرتبط نمی شناختم. من هیچ سرنخی برای چگونگی دیدار با بنیانگذاران یا سرمایه گذاران نداشتم.

برای کمک به کارآفرینان مشتاق که با همین مسائل مواجه هستند ، یک گروه فیسبوک به نام Startup Berlin را راه اندازی کردم. هدف من ساده بود ، من می خواستم جامعه ای ایجاد كنم ، تا مردم را به هم وصل كنم و به آنها اجازه دهم ، دانش را به اشتراک بگذارند.

من از بنیانگذاران ، سرمایه گذاران ، وکلا ، توسعه دهندگان ، طراحان و موارد دیگر دعوت کردم.

حتما می پرسید ، چطور می شود با این افراد آشنا و دوست شد؟
حتما می پرسید ، چطور می شود با این افراد آشنا و دوست شد؟

این گروه اکنون بیش از 17000 عضو دارد (به روز شده نوامبر 2014) ، با افرادی که تقریباً هر استارتاپ آلمانی را نشان می دهند. اکنون ساده ترین راه برای کشف رویدادهای شروع و ارتباط با افراد بزرگ است.

علاوه بر ارتباط با بنیانگذاران ، توصیه میشود ، مربیان بالقوه را نیز شناسایی کنید. اینها می توانند کارآفرینانی باشند ، که فکر می کنید در ساخت شرکت های بزرگ کار خارق العاده ای انجام می دهند. خود را با آنها احاطه کنید ، از آنها بیاموزید. خواهید فهمید ، که ارتباط با این افراد آسان تر است. این باورنکردنی است ، که چقدر می توانید از یک جلسه 30 دقیقه ای بیاموزید.

بسیاری از بنیانگذاران ، مدیر عاملان ، رهبران صنعت ، سرمایه داران و سایر شرکت های نوپا را می توانید در توییتر و فیس بوک دنبال کنید، تا اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چه کسانی هستند و چه کاری انجام می دهند ، به دست آورید. این یک روش سریع برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روندها و موضوعات مهم است.

شما در حال مطالعه مقاله مراحل شروع استارت آپ هستید

4 – 2 –  مکان مناسب را پیدا کنید

اگر برای پیدا کردن یک موقعیت مکانی مناسب برای استارتاپ خود با مشکل رو به رو هستید، تجربه یکی از افراد موفق در این زمینه را از دست ندهید.

وقتی اولین شرکتم را در برلین راه اندازی کردم ، با یکی از بنیانگذاران خود در آپارتمان زندگی و کار کردم. نیازی به دفتر نبود ، ما محصول خود را درست از اتاق نشیمن خود ساختیم. آپارتمان فوق العاده ارزان بود و ما چنین اوقات سرگرم کننده ای داشتیم. ما در برلین میت زندگی می کردیم ، درست در مرکز برلین ، و دائماً افراد را برای گپ زدن متوقف می کردند. اینگونه است که “روزهای اولیه” به دنبال بنیانگذاران زیادی می گردند و معتقدم اگر فضایی را در یک مرکز استارتاپ اجاره کنید ، ارتباط با افراد متفکر و به اشتراک گذاشتن ایده ها بسیار آسان تر خواهد بود. این الهام بخش و انگیزه دهنده است.

4 – 2 -  مکان مناسب را پیدا کنید
4 – 2 –  مکان مناسب را پیدا کنید

5 – 2 – به سرعت ایده های خوب و بد را شناسایی کنید

به عنوان بنیانگذاران ، همه ما هر روز یک تن از ایده های جدید، برای محصولات متفاوت داریم. برخی از آنها امیدوارکننده به نظر می رسند ، اما تنها تعداد معدودی پتانسیل واقعی برای تبدیل شدن به یک تجارت موفق ، زود بازده، در حال رشد و بسیار سودآور را دارند.

6 – 2 –  روندها و بازارها را درک کنید .

کارهای خود را قبل از شروع ایده خود ، انجام دهید ، درک کنید که بازار شما چقدر بزرگ است ، درک کنید که در کدام کشورها می توانید سریعترین رشد را داشته باشید. یک مارک و محصولی بسازید ، که در سطح جهانی کار کند ، نه فقط در کشور شما. جهان بازار شماست.

شما در حال مطالعه مقاله مراحل شروع استارت آپ هستید

7 – 2 – 7. مانند یک ورزشکار فکر کنید – ماموریت خود را تعریف کنید

وقتی در مورد کارآفرینی صحبت می کنیم ، اغلب در مورد ورزشکاران صحبت می کنیم. ورزشکاران همیشه با هدف مشخص تمرین می کنند ، مانند شرکت در یک رقابت یا به طور خاص پیروزی در آن. اگر می خواهیدیک کارآفرین باشید ، مانند یک ورزشکار فکر کنید و رسالت خود را تعریف کنید.

چرا می خواهیدیک تجارت ایجاد کنید؟ هدف اصلی شما به عنوان یک فرد چیست؟ شما می خواهید حرفه شما در 30 سال به چه شکلی باشد؟ افکار کوچک نداشته باشید! افق خود را گسترده تر کنید و فکر کنید چگونه می خواهید بر افراد اطراف خود تأثیر بگذارید و حتی ممکن است ، دنیا را تغییر دهید. هدف از تجارت و شما به عنوان یک فرد را مشخص کنید.

7 – 2 - 7. مانند یک ورزشکار فکر کنید - ماموریت خود را تعریف کنید
7 – 2 – 7. مانند یک ورزشکار فکر کنید – ماموریت خود را تعریف کنید

این فقط پول نیست، که موفقیت کسب و کار شما را تعیین می کند ، بلکه رویکرد خود شما برای انجام کارها نیز است.

اگر سبک خود را برای ایجاد تیمی تعریف می کنید ، می توانید کیفیت تیم خود را بدون پول تقویت کنید ، و می توانید برای افراد جاه طلب، محیطی ایجاد کنید. تعریف کنید ، که چگونه می خواهید هر روز به کارکنان خود انگیزه دهید، تا نتایج با کیفیت و پیشرو در صنعت ایجاد کنید

این یکی از اصلی ترین دلایلی است، که شرکت هایی مانند گوگل ، فیس بوک یا اپل استعدادهای جهانی را به خود جلب می کنند و قادر به حفظ آن هستند. یا اگر قیاس فوتبال را دوست دارید ، به همین دلیل است که باشگاه هایی مانند بارسلونا ، منچستر یا بایرن مونیخ به طور مداوم موفق هستند. بله پول نقش ایفا می کند ، اما همچنین این فرهنگ بی نظیر و قوی آنها است، که همه چیز را در کنار هم نگه می دارد.

شما در حال مطالعه مقاله مراحل شروع استارت آپ هستید

8 – 2 – آماده شدن برای شکست،  95٪ این کار را انجام می دهند .

این کار سختی است ، اما بسیار مهم است. شروع کردن یک تجارت جهانی فناوری با افراد بین المللی ، تحصیل کرده و بسیار ماهر و ایجاد میلیون ها درآمد در ماه ، بسیار دشوار است. شما کمترین باورنکردنی را، تجربه خواهید کرد

از جمله خرج کردن پول ، یا دیدن افراد مهمی که در شغلی که برای آن سخت کار کرده اند ، کار را ترک کرده یا تعطیل می کنند. به یاد داشته باشید ، این واقعاً شغل شماست. کارآفرین بودن به معنای ریسک کردن است ، زیرا بدون آن هرگز و هرگز موفق نمی شوید.

مهم است که شما خطرات را درک کرده و آنها را مدیریت کنید. اگر کورکورانه به یک ماجراجویی جدید بپردازید ، صدمه می بینید. هرچه کارهای خانه خود را بهتر انجام دهید ، احتمال دارد شرکت شما بتواند زنده بماند.

استارتاپ ها شکست می خورند . این یک موضوع طبیعی است. یاد بگیرید که با آن کنار بیایید. بعضی فرهنگ ها هنوز نمی توانند به طور مناسب با شکست (یا موفقیت) برخورد کنند ، اما بیشتر و بیشتر در حال پیشرفت است. بنیانگذاران باید موفق شوند منطقه آسایش خود را ترک کنند ، برای موفقیت در این زمینه باید ریسکهای بزرگی را انجام دهند.

شما در حال مطالعه مقاله مراحل شروع استارت آپ هستید

9 – 2 –  بنیانگذاران و مشاوران مناسب را پیدا کنید.

راه اندازی یک شرکت آسان نیست. با این حال ، راهی برای کمک به مدیریت ریسکها و مقابله بهتر با چالش های روزانه وجود دارد  و این با داشتن بنیانگذاران عالی است. داشتن مؤسسین صحیح، بسیار مهم است. شما هر روز با آنها سر و کار دارید و با هم می جنگید ، پیروز می شوید ویا آن ها را از دست می دهید. پیدا کردن آنها دشوار است ، زیرا فقط شما می دانید ، که پس از شروع یا تکمیل ماجراجویی خود ، انتخاب صحیحی را انجام داده اید.

بنیانگذاران لزوماً نباید مدیر شوند. پیدا کردن بنیانگذاران کار سختی است ، و من هرگز توصیه نمی کنم ، که یکی از بنیانگذاران را استخدام کنید – معمولاً شما با افرادی که سالها می شناسید ، مشاغل را شروع می کنید (زیرا قبلاً سطحی از اعتماد در آنها وجود دارد و همچنین می دانید که آنها قادر به انجام چه وظایفی هستند)

9 – 2 -  بنیانگذاران و مشاوران مناسب را پیدا کنید.
9 – 2 –  بنیانگذاران و مشاوران مناسب را پیدا کنید.

برای تجارت حرفه ای توصیه میشود، با یک تیم تأسیس / مدیریت 4 نفره شروع کنید:

  • یک فرد محصول

این فرد باید در مورد جزئیات محصول و استراتژی وسواس داشته باشد. باید بتواند طراحان بزرگی را استخدام کند ، تا به ساخت محصول بهتر کمک کنند، باید دائماً در مورد جزئیات کوچک و در عین حال بزرگ یک محصول فکر کند. آنها همچنین (از نظر ایده آل) ، باید در ساخت انواع مختلف محصولات تجربه داشته باشند و نه تنها نحوه طراحی ، بلکه همچنین ساخت آن (از نظر فنی) را نیز درک کنند.

  • یک مهندس

این فرد باید در مهندسی فوق العاده ماهر باشد و در حالت ایده آل،  بایدیکCTO با تجربه باشد. آنها باید بدانند، که چگونه مهندسان را استخدام کنند ، چگونه می توانند یک معماری مقیاس پذیر را تعریف کنند ، چگونه می توانند یک فرهنگ مهندسی قوی بسازند  و چگونه میتوان ساخت یک محصول پایدار را انجام داد.

 

  • یک دستگاه بازاریابی و فروش

نفر بعدی (که اکثر شرکتها فراموش می کنند)، یک موسس با تجربه در زمینه فروش و بازاریابی است. این فرد در این نقش باید بتواند یک برند جهانی را تعریف کند و آن را در سطح جهانی توسعه دهد. آنها باید تیمی نیرومند تشکیل دهند ، که بتواند داستانهای خوبی برای جذب مشتری های جدید بسازد ، در حالی که افراد موجود را علاقه مند نگه می دارد.

شما در حال مطالعه مقاله مراحل شروع استارت آپ هستید

  • یک فرد تجاری یا مالی

داشتن یک مغز متفکر مالی یک دارایی باورنکردنی است و خطر ابتلا به اشتباهات مالی را در ابتدا ، به طور عظیم کاهش می دهد (مثلاً موافقت با شرایط اشتباه سرمایه گذاری). هرگز یک شرکت را شروع نکنید، بدون اینکه کسی آن نقش را بر عهده بگیرد.

همچنین ، به طور سنتی 1 نفر از این 4 نفر، باید نقش رهبری را بر عهده بگیرد. این به شما کمک می کند، تا سرعت را حفظ کنید.

وقتی صحبت از حقوق صاحبان سهام شد ، منصفانه باشید. همه باید انرژی یکسانی را صرف کنند. همچنین درباره اولین کارمندان خود فکر کنید ، طبیعی است که اجازه دهید، کارمندان با دادن گزینه های سهام مجازی تشویق شوند.

نهایتا اطمینان حاصل کنید، که یک وکیل باتجربه را برای راه اندازی شرکت استخدام کرده اید.

یک فرد تجاری یا مالی
یک فرد تجاری یا مالی

 

10 – 2 – شرکت خود را راه اندازی کنید .

دو راه برای شروع یک تجارت فنی وجود دارد. شما یا این کار را خودتان انجام می دهید ، همه ریسک ها و مسئولیت ها را خودتان می پذیرید، یا سرمایه گذارانی را پیدا می کنید، که به شرکت شما اعتقاد داشته باشند. هر دو روش عالی هستند. بستگی به تجربیات و شرایط شما دارد، که کدام روش را انتخاب کنید، اما معمولا روش مشارکتی بهتر است.

همکاری با سرمایه گذاران ، یا بدون آن ، هر دو مسیر چالش برانگیز برای شروع تجارت شما هستند. کار سرمایه گذار، ارائه کمک و راهنمایی است و در عین حال شما را با شیوه تفکرتان، نحوه انجام کار و روش ساخت محصولات، به چالش می کشند.

10 – 2 - شرکت خود را راه اندازی کنید .
10 – 2 – شرکت خود را راه اندازی کنید .

مراقب باشید ، همیشه سرگرم کننده نیست. اگر دوست ندارید با عقاید مختلف کار کنید ، این کار را نکنید. سرمایه گذاران می توانند زندگی شما را بسیارمشکل تر از آنچه هست کنند، بخصوص در زمان های سخت. در عین حال آنها می توانند تجارت شما را به ابعاد کاملاً جدیدی تقویت کنند ، که حتی ممکن است به تنهایی فکر نکرده باشید.

عامل مهم دیگر که سرمایه گذاران به آن اهمیت می دهند، نحوه ساخت و ساز تجارت است (مثل اینکه مالک چه چیزی است). یک ساختار عادلانه تعریف کنید. در حالی که هر کسب و کار به طور متفاوتی ساختار یافته است ، در اینجایک نمونه از ساختار تخصیص سهام آورده شده است:

15-20٪ سهام برای سرمایه گذاران اول

بسته به تیم شما و ریسک شغلی ، باید برای اولین سرمایه گذاران دریافتی،  15 تا 20٪ از سهام را رزرو کنید.

10-20٪ برای کارمندان

با كاركنان خود سخاوتمند باشيد ، آنها سرمايه و مهمترين منبع شما هستند. اما هرگز سهام خود را بدون قوانین واضح واگذار نکنید.

60-70٪ برای بنیانگذاران

60-70٪ به نظر می رسد خیلی زیاد نیست ، اما در این مرحله حداقل 80٪ شرکت متعلق به تیم است – این یک روش خارق العاده برای شروع است.

باز هم ، شروع به کار با سرمایه گذاران ممکن است “ساده تر” به نظر برسد ، اما به وضوح اینطور نیست. اگر تصمیم دارید چیزی را بدون سرمایه گذاری خارجی شروع کنید ، معمولاً با دقت بیشتر و کندتر و با فرصت های بسیار کمتری برای اشتباهات، شروع می کنید.

11 – 2 – یاد بگیرید، که چگونه با فرهنگ شرکت خود استخدام و حفظ کنید.

تعیین اینکه چه کسی استخدام شود مهارت مهمی است و یادگیری آن بسیار دشوار است. به عنوان بنیانگذار ، باید این مهارت را خیلی سریع توسعه دهید. شما زود اشتباه می کنید ، و بسیار مهم است که آنها را به سرعت شناسایی کرده و اصلاح کنید. ایجادیک فرهنگ شرکت پایدار ، سالم و مثبت در یک محیط شروع سریع و در حال رشد سریع کار سختی است و بسیاری از شرکت ها در این امر ناکام هستند.

کلید ایجاد فرهنگ سالم و پایداردر یک شرکت، شفافیت جدی است. همه درمورد صداقت و شفافیت به عنوان یک چیز خوب صحبت می کنند ، اما بسیاری از کارآفرینان به سادگی به آن دامن می زنند. سعی نکنید چیزی را از تیم خود پنهان کنید ، علناً درباره هر نوع انتظار و چالش صحبت کنید و سعی کنید، در مورد آن مثبت باشید. داشتن یک انگیزه خوب بسیار سخت است ، اما می توان آن را آموخت.

12 – 2- خود را آماده کنید، تا مدیر شوید.

راهی برای بنیانگذار بودن ، مدیرعامل یا مدیر شدن ، کاری بسیار طولانی و پرتحرک است.

مدیر بودن و بنیانگذار بودن ، دو چیز متفاوت است. شما باید این کار را خیلی سریع یاد بگیرید. بنیانگذار غالباً لحن ، رسالت ، سرعت ، اخلاق ، فرهنگ را تعیین می کند. مؤسس بودن – یک برنامه نویس ، طراح یا یک فروشنده – به مهارت کاملاً متفاوت از مدیر بودن نیاز دارد.

بنیانگذار بودن به معنای کار کردن است – مدیر بودن یعنی فکر کردن. وظیفه یک مدیر تصمیم گیری دقیق ، تصمیم گیری های آسان و دشوار است. شما باید استراتژی کسب و کار را تعریف کنید ، افرادی را استخدام کنید ، تیم هایی را بسازید ، باعث ایجاد انگیزه در کارمندان شوید ، اهداف را تعیین و اندازه گیری کنید ، توانمند سازی کنید ، ایجاد مشارکت کنید ، مراقبت از امور مالی را انجام دهید.

شما در حال مطالعه مقاله مراحل شروع استارت آپ هستید

13 – 2 – مشاوران و مربیان را برای ایجاد شغل خود پیدا کنید.

شما می توانید در ازای حمایت از مشاوران و مربیان، سهام را ارائه دهید ، اما مراقب باشید، که علاقه مصنوعی ایجاد نکنید. آنها باید به شما علاقه داشته باشند و کمتر در شرکت شما باشند. آنها کارمند نیستند

اما به شما کمک می کنند ، که به یک فرد موفق شوید. در مراحل اولیه ، مطمئن باشید که او متعهد می شود ، حداقل هر هفته ساعاتی را برای کار با شما بگذراند. مشاوران می توانند بسیار مفید باشند ، هیچ تضمینی وجود ندارد. آنها را با دقت انتخاب کنید. اطمینان حاصل کنید، که آنها عمیقاً به موفقیت شما اهمیت می دهند.

13 – 2 - مشاوران و مربیان را برای ایجاد شغل خود پیدا کنید.
13 – 2 – مشاوران و مربیان را برای ایجاد شغل خود پیدا کنید.

14 – 2- برای تغییر مداوم آماده باشید.

وقتی تصمیم به ایجادیک شرکت فناوری دارید ، با یکی از سریعترین صنایع در حال حرکت روی کره زمین روبرو هستید. این فناوری خیلی سریع تغییر می کند و در کنار آن ، بازارها و مردم نیز تغییر می کنند.

شناسایی تغییرات در یک بازار و دانستن اینکه زمان تحول استراتژی فرا رسیده است، برای هر نوع تجارت فنی بسیار مهم است. بسیاری از راه اندازی ها ، به دلیل اینکه فناوری آن ها متناسب با نیازهای بازار نیست ، یا به دلیل تغییر کامل بستر های نرم افزاری ، شکست می خورند. اطمینان حاصل کنید ، که نه تنها محصول خود را با انعطاف پذیرترین و مقیاس پذیرترین روش تولید می کنید

بلکه در ساختن یک شرکتی که با تغییر سازگار است، تلاش می کنید. برای استفاده از پتانسیل های کامل تیم خود وقت صرف کنید ، مهم نیست که چالش جدید چه خواهد بود. هرچه محصول و شرکت خود را انعطاف پذیر تر کنید ، احتمال برنده شدن، بیشتر خواهد شد.

15 – 2 –  سخت کار کنید و برای مردم خوب باشید.

هوشیار باشید و حس درست فوریت را حفظ  کنید. این امر نیاز به تجربه زیادی دارد، تا به مردم امکان یادگیری و از همه مهم تر شکست را بدهد.

صنعت ما سرشار از میلیونرهای جوان است ، و این لزوما چیز خوبی نیست. ملاقات با افراد با نیت های بد بسیار آسان است ، افرادی که به کسی جز خودشان اهمیت نمی دهند. ارزشهای شخصی خود را تعریف کنید ، با دقت فکر کنید ، که چگونه می خواهید موفق باشید و چگونه می خواهید آن را جشن بگیرید.

موفق شدن شخصیت شما را تغییر می دهد. این که مثبت باشید یا منفی را،  خودتان انتخاب می کنید.

شما در حال مطالعه مقاله مراحل شروع استارت آپ هستید

3 – چگونه می توان یک استارتاپ را راه اندازی کرد؟

بسیاری از کارآفرینان خیلی زود به دو دلیل از رویاهای خود رها می شوند: کمبود دانش یا کمبود منابع. اگرچه هیچ راه حل جادویی برای پرداختن به “چگونه می توان یک استارتاپ را راه اندازی کرد؟” وجود ندارد ، با این وجود ، این امکان را می دهد، تا شما را با بهترین استراتژی هایی که می تواند در راه اندازی یک استارتاپ و تحقق رویاهایتان کمک کند ، بیان کرد:

3 – چگونه می توان یک استارتاپ را راه اندازی کرد؟
3 – چگونه می توان یک استارتاپ را راه اندازی کرد؟

عواملی برای شروع یک استارتاپ

  • ایده استارتاپ
  • تحلیل بازار
  • محصولات متناسب با بازار
  • ساختMVP : MVPیک تکنیک توسعه است، که توسط Eric Ries برای ساخت نسخه اصلی یک محصول، محبوبیت یافته است. پیش بینی می کند، که سازندگان اولیه می توانند آزمایش کنند و بازخورد خود را برای بهبود هر چه بیشتر محصول، ارائه دهند.
  • تیم استارتاپ
  • شبکه سازی
  • تجزیه و تحلیل رقبا
  • مدیریت بودجه
عواملی برای شروع یک استارتاپ
عواملی برای شروع یک استارتاپ

واقعیت این است که، هیچیک از بهترین رویکردها برای شروع یک استارتاپ وجود ندارد. این بیشتریک آزمایش و آزمون و خطا است، که از یک صنعت به صنعت دیگر متفاوت است. به علاوه ، همه چیز به مرور زمان تغییر می کند.

بزرگترین اشتباهی که اکثر کارآفرینان هنگام تصمیم گیری در مورد شروع کسب و کار مرتکب می شوند ، این است که آنها بیش از حد خوش بین هستند. آنها فکر می کنند، که ایده آنها می تواند جهان را تغییر دهد و در طی آن فرآیند تفکر ، آنها فراموش می کنند، که رسیدن به یک ایده استارتاپ خلاق فقط اولین قدم است.

واقعیت دیگری که باید به آن توجه داشت این است، که بازار امروز کاملاً اشباع شده است. انتظارات مشتریان به حدی رسیده است، که پذیرایی از آنها کار ساده ای نیست.

به عنوان یک کارآفرین ، از شکست نترسید. در مورد پرس و جو و تحقیق برای راه اندازی استارتاپ، حتی اگر شغل مستقل داشته باشید ، هیچ ضرری وجود ندارد. برای کشف بازارهای جدید احساس راحتی کنید. بهتر است به جای نشستن ، تلاش و شکست را انجام دهیم. بسیاری از کارآفرینان موفق، شکست خورده اند و اینگونه است ،که آنها به موفقیت دست یافته اند.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید