صفحه سازوردپرس upfront

صفحه سازوردپرس upfront

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی صفحه سازوردپرس upfront

صفحه ساز چیست ؟

هنگامی که وردپرس ها توانسته اند حیطه کاری خودشان را به وب سایتهای وبلاگی، شرکت ها وفروشگاها گسترش بدهند، این موضوع موجب شده است که صفحات وبسایت راحت تر ساخته شوند.

درقدیم لازم بود صفحه سازی وچینش المان ها را کدنویسی کنیم تا ویرایش ها درست صورت بگیرد. و ممکن بود در زمان پایان کدنویسی به خواسته هایی که داشته اند رسیدگی نمیشد و یا به آن چیزهای که مد نظرشان بوده است نمی رسیدند.

برای پیش نیامدن ازاختلاف بین دوطرف راهی نبود جز اینکه از طراحی مشابه استفاده می کردند ولی امروزه  با وجود وردپرس انجام کارها را برای ما راحت تر کرده است.

صفحه سازهای وردپرس انواع گوناگونی صفحه های وردپرس تولید شده است. یکی از عالی ترین آن صفحه ها،  صحفه سازVisual composer می باشد. این گوناگونی باعث شده است که اثروایجاد هرکدام از صفحه سازهای وردپرس بر روی SEO متفاوت شود.

عوامل موثر بر صفحه سازهای وردپرس

یکی ازکارهایی  که برSEO وطبقه بندی آن ها موثراست سریع بودن صفحه سازها می باشد.البته اگر شناخت کاملی نسبت به سئو وبهینه سازی وبسایت داشته باشیم دقیقا ” آگاه هستیم که سرعت بارگذاری سریع در صفحات بسیار قابل اهمیت می باشد.

ازجمله کارهایی که باعث کم شدن سئو توسط صفحه سازها می شود بر روی عملکردهای زیراست :

بخش های ظاهری، ریسپانسیووسازگاری، سرعت وپردازش، محتوا، کدها، اسکریپت ها و…. می باشد. با تحلیل ودقت بالا قادرهستیم عملکرد صفحه سازها را در برابرseo محاسبه کنیم.

افزونه صفحه ساز وردپرس

فرایند شخصی کردن قالب وساخت صفحات سایت براساس نظرومعیار بسیار قابل اهمیت می باشد.افزونه صحفه ساز وردپرس، این امکان را به شما می دهد که بدون اطلاع از کدنویسی وباکمترین وقت وزمان به تغییر در قسمت های گوناگون سایت خود اقدام نمایید.

تغییر در طراحی پوسته وردپرس

پوسته های زیادی برای مشاهده سایت وردپرسی ایجادشده است.بعدازمدتی این موضوع به اثبات میرسد که همیشه وردپرسی که به وجودآوردنش باسلیقه ی خودمان می باشد در به کاربردن درسایتمان بیشتر دوستداریم.

باکاربردهایی راحت ترو مورد استفاده بیشتر می توانیم باراهکارهایی زیبا در تغییرطراحی پوسته وردپرس نمایش سایتمان را باسلیقه ی خود ایجاد کنیم.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید