در هر تبليغ فقط یک چیز را بفروشید

در هر تبليغ فقط یک چیز را بفروشید

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در هر تبليغ فقط یک چیز را بفروشید

به خاطر داشته باشید، تبلیغ تا آنجا که ممکن است باید ساده باشد.

سعی بر انتقال اطلاعات زیاد در هر تبلیغات منجر به شکست آن می شود، به خاطر این که افراد یا کاملا در خواندن آن غرق و یا کاملا گیج خواهند شد.

آگیلوی می گوید «چیز تک را تبلیغ کنید» (دال، ۱۳۸۷، ۳۹).

اغلب فروشندگان محصولات و خدمات زیادی دارند که در پی فروش آنها هستند.

اغلب افراد سعی می کنند همه آنها را در یک تبلیغ و یا مطلب بنویسند که منجر به شکست تبلیغ می گردد.

بهتر است در هر تبلیغ تنها یک محصول اصلی و یا یک ویژگی خدمات را مطرح کنید و سپس در زمان تماس با مراجعه افراد در مورد بقیه آن صحبت کنید. در یک تبلیغ فقط تا می توانید نکات مثبت محصول را برجسته و جذاب تر از رقبا تشریح نمایید و درباره سایر کالا و خدمات در زمان تماس صحبت کنید (اگیلوی، ۱۳۸۰، ۱۲۳).

چیزی که ما سعی می کنیم با بیشتر تبلیغ های خود به آن برسیم وادار کردن افراد به تماس با ما است. نباید تلاش کنید که افراد را وادار به خرید مستقیم از روی تبلیغات کنید.

مثال

ما هنوز می خواهیم افرادی را که به تبلیغات پاسخ داده اند شناسایی کنیم. برای مثال اگر ما تیتری نوشته ایم که می گوید مورد توجه افرادی که در جستجوی خرید یک VCR هستند»، تنها باید افرادی که در جستجوی VCR جدید در بازار هستند را پیدا کنیم.

ما نمی خواهیم اطلاعات زیادی به افراد بدهیم. زیرا آنها در این صورت احساس می کنند که می توانند درباره محصول بدون نیاز به تماس مستقیم تصمیم گیری کنند. بهترین ویژگی آنچه می خواهید بفروشید را تعیین کنید و سپس تبلیغات را حول همین ویژگی طراحی کنید (دال، ۱۳۸۷). اجازه دهید این مطلب تشریح گردد که چرا نباید اطلاعات زیادی در تبلیغ داده شود.

تصور کنید که وسایل سرگرمی خانگی میفروشید.

یکی از بنرهای تبلیغاتی خود را در مکانی قرار می دهید که یکی از رقبا نیز در همان منطقه بنر تبلیغاتی قرار داده است.

شما تمامی ویژگی ها و منافع محصول خود را فهرست می کنید.

رقیب به طور بسیار مختصر و مفید شرح می دهد و از افراد دعوت می کند تا برای کسب اطلاعات بیشتر حضور مراجعه کنند (شوگارز، ۲۰۰۹، ۷). |

مخاطبان، تبلیغات شما را می خوانند و احساس می کنند که آنچه برای فروش دارید را می شناسند و می دانند و به این دلیل نیازی به مراجعه نیست. آیا شما در این صورت شانس فروشی برای خود می بینید؟

اما وقتی افراد به رقبای شما مراجعه می کنند، جذب آنها شده و وادار به خرید می گردند. در

این صورت شما فروش خود را از دست داده اید زیرا اطلاعات زیادی به مخاطب داده اید و شانس ملاقات با مشتری احتمالی را از دست داده اید.

محصول اصلی

بنابراین همیشه در تبلیغات تنها بر روی یک چیز (یک کالا) تمرکز کنید. اگر محصول یا خدمتی دارید که وسایل جنبی زیادی دارد تنها به محصول اصلی در تبلیغ خود اشاره کنید و در مورد بقیه محصولات در هنگام مراجعهی مشتری توضیح دهید. برای مثال اگر رنگ می فروشید به احتمال زیاد برس، غلطک، لباس کار، تینر و غیره نیز ارائه می کنید.

اما با وجود این که همه ی این اقلام فرعی را می فروشید در تبلیغات خود نباید به آنها اشاره کنید. شما می توانید هنگام مراجعهی مشتریان بالقوه این ابزار آلات را به آنها نشان دهید.

اطلاعات کمتر

هر چقدر اطلاعات کمتری در تبلیغات خود بیاورید مخاطب کمتر گیج میشود و هر چه گیج شدن مشتری کمتر باشد، شانس موفقیت شما بالاتر خواهد بود. هیچ کس دوست ندارد که با پدیده های مشکل و گیج کننده روبرو شود، اگر چیزی خیلی پیچیده به نظر برسد افراد از آن دوری خواهند کرد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و گرفتن پاسخ این سوال که” چگونه بیشتر بفروشیم  “با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

 

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید