تولید محتوای ویدئویی چیست

تولید محتوای ویدئویی چیست

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

اصول تولید محتوای ویدئویی چیست ، چه گام هایی برای ساخت یک محتوای ویدیویی احتیاج است ؟ امروزه و به خصوص در سال های اخیر تولید ویدیو در جذب بازار و بازار یابی بسیار پر رونق شده و روز به روز در حال پیچیده تر شدن است . تولید محتوایی ویدیویی می تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار قدرتمند برای کسب و کار های شما و معرفی و شناساندن هیجان انگیز تر محصولاتتان به مصرف کنندگان عمل کند .

اگر شما تولید کننده محتوا هستید می توانید به تیم هشت ایمیل بزنید و از این طریق با ما همکاری کنید و همچنین اگر به دنبال تولید کننده محتوا می گردید تیم هشت در خدمت شماست.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند می توانید با تیم هشت تماس بگیرید. این نکته را در نظر داشته باشید که سفارش تولید محتوا در تیم هشت صد در صد تضمین شده است. به این معنی که اگر محتوای تولید شده توسط تیم هشت باعث افزایش ورودی ارگانیک سایت شما نشد، ما از شما هیچ پولی دریافت نمی کنیم!

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

تولید محتوای ویدئویی چیست
تولید محتوای ویدئویی چیست

بنابراین زمانی که بحث تولید محتوای ویدیویی به میان می اید جهت بازاریابی ، شرایط و نکات بسیار متفاوت است از زمانی می خواهید صرفا یک فیلم ساده بسازید و مستلزم این است که به برخی نکات و قوانین برای تولید هدفمند در تولید ویدیو ها دقت کرد تا بازده مناسب و قابل قبولی برای کسب و کارتان به همراه داشته باشد .

 

برای دریافت مشاوره رایگان در حوزه تولید محتوا هدفمند بر اساس آنالیز رقبا می توانید با شماره تلفن زیر تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

بنابراین ما در این مقاله سعی بر ان داریم تا شما را با نکات و اصول تولید محتوای ویدیویی اشنا کنیم .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

گام های تولید محتوای ویدیویی چیست ؟

ویژگی های یک محتوای ویدیویی خوب چه می باشد ؟

برای جذب مخاطبان محتوای ویدیویی چه کار هایی باید انجام دهیم؟

عواملی که باعث می شود تا مخاطبان جذب ویدیو های شما شوند چیست ؟

[/stextbox]

 

گام ها و اصول تولید محتوای ویدیویی چیست ؟

گام ها و اصول تولید محتوای ویدیویی چیست ؟
گام ها و اصول تولید محتوای ویدیویی چیست ؟

 

  • یک داستان داشته باشید

وجود داستان ، باعث می شود فیلم شما اثر بالاتری داشته باشد . همچنین طبق تجربه صاحب نظران این حوزه شما باید در تولید محتوایی ویدیو از قدرت احساسی فیلم ها استفاده کنید

تا هر چه بیشتر با خواسته ها و نیاز های مخاطبان ارتباط یرقرار کند .

  • مقدمه ویدیو باید اصل مطبل را نشان دهد

یک موضوع ثابت شده ای است که باید موضوع ویدیو با محتوایی که بیننده انتظار دیدن ان را دارد بسیار نزدیک و هم سو باشد و گر نه طبق امار بیننده تنها ظرف 10 ثانیه ویدیو را قطع می کند و از ان می گذرد ،

بنا براین باید این اطمینان حاصل شود که باید مقدمه ای مناسب داشته باشید تا بتوانید در ادامه تماشای فیلم مخاطب را نگه دارید ، هم چنین سرگرم کننده بودن و اموزنده بودن و احساس ارامش بخشی دادن عناصر حیاتی یک ویدیو برای دیده شدن است .

  • عنوان ویدیوی شما جذاب و جنجالی و مرتبط باشد

برای جلب توجه اولیه مخاطب برای دیدن ویدیو شما ، ابتدا باید یک عنوان جنجالی و خاص برای ویدیو خود انتخاب کنید تا مخاطب را به سمت دیدن ویدیو سوق دهید . هم چنین علاوه بر داشتن یک عنوان جذاب شما باید در انتخاب کلمات کلیدی دقت داشته باشید که دقیقا مرتبط با ویدیو شما باشد تا زمانی که بینندگان این کلمات مرتبط با ویدیو شما را جستجو می کنند ، بتوانند ویدیو شما را پیدا کنند .

  • از بررسی مستقیم محصول مورد نظر خودداری کنید

توصیه می شود به جای اینکه به صورت مستقیم به محصول مورد نظر که برای ان در حال بازار یابی هستید بپردازید روی هدف کلی تمرکز کنید و در بخش هایی از ویدیو نسبت به نقاط مثبت و مزایای محصولتان هم به صورت پنهان توجه کنید .

  • تکراری و خسته کننده نباشید

بدون شک هیچ کس حاضر به تماشای یک ویدیو خسته کننده نیست بنابر این جهت موثر بودن ویدیو سعی کنید یکنواخت و خسته کننده نباشید و هر چه بیشتر هیجان انگیز باشید تا به هدف خود برسید .

  • متناسب با تکنولوژی های روز ویدیو بسازید

طبق نظر سنجی های معتبر بیشتر بینندگان از گوشی های هوشمند خود برای تماشای ویدیو استفاده می کنند و این روند هر ساله در حال رشد است ، بنابراین در تولید و تدوین ویدیو بیش از هر چیزی رو همگام سازی ان با گوشی های هوشمند امروزی باید توجه کرد به عنوان مثال از بالا بودن حجم ویدیو بپرهیزید .

  • URL خود را در ویدیو بگذارید

برای جذب هر چه بیشتر مخاطبتان و موثر تر بودن هدف و بازار یابی تان ادرس سایت خود را در ویدیو قرار دهید تا مخاطبان زیادی را برای معرفی هر چه بیشتر و کامل تر محصولتان به وب سایت خود بکشانید .

آموزش محور بودن ویدیو برای مخاطب

طبق اعلام موسسه بازاریابی های دیجیتالی : یکی از روش های موثر در بازاریابی ویدیو ، اموزش دادن به بینندگان است . بنابراین اغلب فیلم های که برای بینندگان اموزنده است و جنبه ی مشاوره ای و راهنمایی دارد بیشتر از ویدیو های معمولی تاثیر گذار تر و پر بازدید تر هستند .

آموزش محور بودن ویدیو برای مخاطب
آموزش محور بودن ویدیو برای مخاطب

 

  • ترکیب کردن موسیقی با فیلم ، نتیجه فوق العاده

بدون تردید وجود موسیقی در پس زمینه و همراه فیلم یک ابزار قوی و با کاربردی جهت افزایش احساسات در حین تماشاست . بنابراین سعی کنید از یک موسیقی ای که مرتبط با موضوع فیلم است در پس زمینه فیلم به صورت ظریف استفاده کنید .

  • دعوت به انجام دادن

همانند تمام پست های یک وبلاگ که در پایان از مخاطبان خود می خواهند و از انها دعوت می کنند که کاری مانند عضویت در خبرنامه و یا . . . را انجام دهند ، در تولید محتوای ویدیویی نیز باید این نکنه را رعایت کنید . بنابراین پس از ساخت و تماشای ویدیو از خودتان بپرسید پس از تماشای این ویدیو دوست دارید چکاری انجام دهید ، سپس همان کار را دقیقا در پایان ویدیو از مخاطبان بخواهید .

  • خلاصه و کوتاه بودن ویدیو

امروزه کاربران زمان زیادی را جهت دیدن یک ویدیو نا اشنا نمی گذارند و مرتب در حال جستجو و تغییر ویدیو هستند تا به ویدیو دلخواه خود برسند ، بنابراین شما در ساخت ویدیو زمان زیادی برای ارائه هدف و موضوع ندارید و به سرعت باید لپ مطلب را به بیننده برسانید ، بقول هل کلین هر چه کمتر بگویید ، مردم بیشتر به یاد می سپارند

  • از صدای حرفه و با تجربه بهره ببرید

صدایی در ویدیو که از کیفیت بالا و با وضوح قابل قبولی باشد همواره در یک ویدیو بهتر و موثر تر از یک صدای معمولی و اماتور است ، همین قضیه برای گویندگان نیز صادق است ، به هر حال لازم نیست برای داشتن صدایی حرفه ای هزینه بپردازید ، بلکه صرفا درست استفاده کردن از استعداد یک کارمندی که خوب صحبت می کند ، میتواند کافی و مفید باشد .

  • از فرمت ویدیویی مناسب استفاده کنید

یکی از ویژگی هایی که هر ویدیو باید داشته باشد ، دارا بودن فرمت مناسب است . نداشتن فرمت مناسب برای یک ویدیو باعث می شود ویدیو شما در هر دستگاه و یا سیستم عامل های مختلف قابل پخش و دیده شدن نباشد و در نتیجه بازخورد مناسبی دریافت نکنید .

نتیجه گیری :

محتوای ویدیویی یکی از بهترین و جذاب ترین انواع محتوا هاست که مخاطبان به طرز خاصی آن ها را دنبال  می کنند . اگر بتوانید اصولی این محتوا ها را تولید کرده و در صدد تولید آن ها بر آیید به سرعت می توانید جامعه ی مخاطبین خود را پیدا کرده و به خواسته ی خود برسید .

نتیجه گیری :
نتیجه گیری :

لذا باید دقت کنید که کیفیت فیلم شما خوب و مناسب باشد . و نیز محتوای مد نظر شما با اشکال جذاب و به صورت اصولی کنار یک دیگر چیده شده باشد . هم چنین چون شما در این تولید محتوا می توانید در هر دقیقه چندین هزار کلمه را باز گو کنید از یک محتوای متنی بسیار تاثیرش بیشتر می باشد .

از اینکه تا انتهای مقاله تولید محتوای ویدئویی چیست با ما همراه شده اید بسیار سپاسگذاریم و امیدواریم از خواندن مقاله تولید محتوای ویدئویی چیست نهایت استفاده را برده باشید

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید