بالا نیامدن مخاطبین در تلگرام آیفون

بالا نیامدن مخاطبین در تلگرام آیفون

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در مقاله امروز می خواهیم موضوع بالا نیامدن مخاطبین در تلگرام آیفون را مورد بررسی قرار دهیم و دلایل ایجاد این مشکل را تجزیه و تحلیل نماییم.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد حضور انواع اپلیکیشن های مختلف در زندگی مردم هستیم به طوری که این اپلیکیشن ها توانسته اند به خوبی جای خود را در میان مردم باز نمایند. در حال حاضر کمتر کسی در ایران وجود دارد که از این اپلیکیشن ها استفاده نکند و از طریق آن ها با سراسر دنیا ارتباط برقرار نکند.

تلگرام یکی از این اپلیکیشن ها می باشد که بسیار محبوب است و طرفداران زیادی دارد و با تکیه بر شعار امنیت و سرعت توانسته است اعتماد افراد زیادی را به دست آورد به طوری که این نرم افزار موفق شده است از سایر رقیبان خود مانند واتساپ و فیسبوک پیشی بگیرد.

این اپلیکیشن به حریم خصوصی افراد و امنیت اطلاعاتشان بسیار اهمیت می دهد و همین مسئله موجب شده است که نزد افراد جامعه از محبوبیت بالایی برخورد باشد. این نرم افزار پر طرفدار و مناسب گاهی اوقات دارای مشکلاتی نیز هست و ایراداتی در آن رخ می دهد که در این مقاله به بررسی و رفع یکی از این ایرادات خواهیم پرداخت.

بالا نیامدن مخاطبین در تلگرام آیفون
بالا نیامدن مخاطبین در تلگرام آیفون

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات ذکر شده در این بخش پاسخ خواهیم داد.

  • تلگرام چیست ؟
  • همگام سازی مخاطبین در تلگرام به چه معنی است؟
  • چرا بعضی از مواقع مخاطبین در تلگرام بالا نمی آیند؟
  • چگونه می توان مشکل بالا نیامدن مخاطبین در تلگرام را رفع نمود؟
  • چگونه همگام سازی مخاطبین را برای تلگرام فعال کنیم؟

[/stextbox]

 

تلگرام چیست؟

امروزه شاهد جایگزینی پیامک و ایمیل با اپلیکیشنی به نام تلگرام هستیم. این نرم افزار نوعی برنامه پیام رسان می باشد که از طریق شبکه ای که ایجاد نموده است بین افراد تمام نقاط دنیا رابطه برقرار می کند .یکی از دلایل محبوبیت تلگرام محتوای روان و سادگی کار با آن در کنار سرعت بالای آن می باشد. سرعت این نرم افزار به قدری بالا است که در کسری از ثانیه فایل یا پیام مورد نظر شما را منتقل می نماید و همچنین از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. این برنامه به گونه ای طراحی شده است که امکان ارسال انواع فایل صوتی،متنی، ویدیو و فایل های مجموعه آفیس را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

تلگرام چیست؟
تلگرام چیست؟

همگام سازی مخاطبین در تلگرام به چه معنی است؟

در اپلیکیشن تلگرام بخشی به نام مخاطبین وجود دارد که شما می توانید لیست افراد دفترچه تلفن گوشی خود را در آنجا مشاهده نمایید و از طریق این برنامه با هریک از آن ها که عضو این برنامه می باشند ارتباط برقرار نمایید و یا یک پیام خوش آمد گویی ارسال نمایید . در واقع می توان گفت که تلگرام به گونه ای طراحی شده است که مخاطبان گوشی شما را در برنامه خود همگام سازی می نماید تا شما راحت تر بتوانید با مخاطبان خود ارتباط برقرار نمایید.

همگام سازی مخاطبین در تلگرام به چه معنی است؟
همگام سازی مخاطبین در تلگرام به چه معنی است؟

چرا بعضی از مواقع مخاطبین در تلگرام بالا نمی آیند؟

برنامه تلگرام به گونه ای طراحی شده است که به محض این که کاربر یک شماره جدید را در گوشی خود و در بخش مخاطبان ذخیره می کند آن شماره را به لیست مخاطبان تلگرام نیز می افزاید و دیگر نیازی نیست که کاربر به صورت دستی شماره جدید افزوده شده را در داخل تلگرام اضافه نماید بلکه به صورت خودکار این عمل اتفاق می افتد

اما گاهی متاسفانه همگام سازی تلگرام دچار مشکل شده و شاهد خطاهایی در این بخش هستیم به طوری که لیست مخاطبان بالا نمی آید و یا برخی از مخاطبان با وجود آنکه در تلگرام حضور دارند نام آن ها را جز لیست نمی توان دید و یا شماره های جدید افزوده شده به دفترچه تلفن گوشی در تلگرام وجود ندارد که در چنین مواردی می گویند همگام سازی تلگرام دچار اختلال شده است و باید آن را حل نمود.

چرا بعضی از مواقع مخاطبین در تلگرام بالا نمی آیند؟
چرا بعضی از مواقع مخاطبین در تلگرام بالا نمی آیند؟

چگونه می توان مشکل بالا نیامدن مخاطبین در تلگرام را رفع نمود؟

یکی از مشکلات شایع این برنامه پیام رسان پرطرفدار عدم همگام سازی در برخی از مواقع می باشد که کاربران زیادی از این قضیه شاکی هستند. در ادامه به روش حل این مشکل می پردازیم.

ابتدا وارد برنامه تلگرام نصب شده بر روی گوشی خود شوید سپس از منوی باز شده بخش تنظیمات را انتخاب نمایید و وارد آن شوید آخرین عنوانی که در بخش تنظیمات به چشم می خورد نسخه اندروید گوشی شما به طور کامل می باشد که لازم است برای چند ثانیه روی آن کلیک کرده و آن را با انگشت نگهدارید تا زمانی که یک تکست اموجی در صفحه تلگرام شما نمایان شود. مجددا همین کار انجام دهید تا لیستی از گزینه ها برای شما نمایان شود سپس از بین گزینه های این لیست گزینه ای که دارای عنوان import contacts می باشد را برگزینید .با انجام این مراحل مشاهده خواهید نمود که مخاطبین شما در تلگرام  ظاهر شده اند.

چگونه می توان مشکل بالا نیامدن مخاطبین در تلگرام را رفع نمود؟
چگونه می توان مشکل بالا نیامدن مخاطبین در تلگرام را رفع نمود؟

چگونه همگام سازی مخاطبین را برای تلگرام فعال کنیم؟

قسمت مخاطبین تلگرام که لیست مخاطبین گوشی شما را نمایش می دهد امکان حذف و یا افزودن مخاطب جدید و یا ویرایش اطلاعات او را برای کاربر ممکن می سازد ، البته این شرایط در صورتی در اختیار کاربر قرار می گیرد که همگام سازی تلگرام فعال باشد. اگر نتوانستید لیست مخاطبان خود را در تلگرام مشاهده نمایید باید گزینه همگام سازی را در تلگرام فعال نمایید تا به راحتی بتوانید با مخاطبان خود در ارتباط باشید.

برای فعال نمودن همگام سازی با وارد شدن به برنامه تلگرام به بخش تنظیمات بروید و از بین گزینه های موجود گزینه privacy and security را انتخاب نمایید و پس از آن از ، صفحه جدید باز  شده گزینه sync contants را انتخاب نمایید تا همگام سازی برای برنامه تلگرام شما فعال گردد.

پس از همگام سازی تلگرام اگر شما شماره ای را از دفتر تلفن گوشی خود پاک نمایید این شماره از لیست مخاطبین تلگرام شما حذف نخواهد شد و شما باید به صورت دستی اقدام به حذف این مخاطب نمایید. امنیت ویکپارچگی بخش های مختلف تلگرام به حدی بالا است که نظر کاربران را به خود جذب نموده است و قابلیت همگام سازی باعث سادگی و راحتی برقراری ارتباط با مخاطبین شده است که یک امتیاز مثبت برای این برنامه پیام رسان محسوب می شود.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید