بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ چیست؟

بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ چیست؟

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز در خدمت شما هستیم با معرفی بازاریابی چریکی یا گوریلا مارکتینگ چیست؟

ممکن است دفعات مکرری به گوش شما واژه بازاریابی چریکی رسیده باشد و باعث تصوراتی در ذهن شما شود که این بازاریابی از آن دسته بازاریابی هایی هستند که موجب آزارو اذیت کردن و یا اینکه جزء بازاریابی های نابهنگام باشد، اما چنین تصوراتی در این باره درست نیست به دلیل اینکه این بازاریابی جزئی از کارآمد ترین بازاریابی های دنیای تجارت است.

برای درک بهتر باید اول با واژه بازاریابی به خوبی آشنا باشید، بازاریابی هنری می باشد که برای حفظ و تغییر باورهای مردم به کار می رود. به بیان ساده تر بازاریابی نوعی بازارگرمی برای فروش کالاها و محصولات است.

بازاریابی چریکی را اگر بخواهیم با واژه تخصصی وب سایت مقایسه کنیم، این گونه بیان می شود که هردوی آن ها نقطه آغاز دارند اما به پایان نمی رسند یعنی اینکه آنقدراز سطح گسترده ای بهرمند هستند که نقطه پایانی برای آن ها بی معنی و تعریف نشده است.

بازاریابی چریکی

بازاریابی چریکی دارای اهمیت بالای می باشد بدین منظور فرجه مناسبی برای کسانی است که می خواهند درآمد داشته باشند و یا در زمینه های مختلف مشغول به کارشوند.

این بازاریابی مشتریان و متقاضیان را در زمان حال و آینده به خوبی راهنمایی می کند تا به موفقیت برسند.ویژگی مهمی که بازاریابی چریکی دارد این است که می تواند برروی رفتار واخلاق افراد تاثیر مثبتی بگذراد.

پس باید بازاریابی را همانند یک علم تماشا کرد زیرا نوعی هنر به شمار می آید. وقتی می گوییم هنر، هنرهایی همانند نقاشی، نویسندگی، حکاکی و… به ذهن ما خطور می کند اما باید به طور کلی، هنرهای گفته شده را درقالب بازاریابی چریکی بشناسیم.

بازاریابی چریکی را می توان تاجری دانست که قصد دارد به اهداف از قبل تعیین شده خود برسد و به سود بالایی دست یابد، اما نباید به این فکرکنید که این بازاریابی وابستگی بالایی به سرمایه و بودجه دارد زیرا که همه وابستگی آن مربوط به هنرها و خلاقیت های شخصی است که موجب رسیدن به سرمایه و درآمد می شود.

بازاریابی چریکی یا همان گوریلامارکتینگ از طریق رسانه های تبلیغاتی پیش می روند، رسانه های تبلیغاتی مانند رسانه های محیطی(تابلو های شهری) مجلات، روزنامه ها، رادیو، پیامک، و حتی تبلیغات به روش شبکه های اینترنتی و مجازی و …. می باشد.

انواع بازاریابی های چریکی :

  • بازاریابی محلی
  • بازاریابی حضوری
  • بازاریابی جایگزینی
  • بازاریابی تجربه ای
  • بازاریابی دهان به دهان
  • بازاریابی ویروسی
  • و…

صحبت پایانی

تفاوت های زیادی در بازاریابی چریکی با بازاریابی های دیگر حتی بازاریابی سنتی وجود دارد. اگر می خواهید تمامی توانایی ها و خلاقیت های خود را به چالش بکشانید و توسط همین خلاقیت و ابتکارها به درآمد برسید پیشنهاد می کنیم در راستای بازاریابی چریکی پیش بروید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید