اینترنت رایگان ایرانسل

اینترنت رایگان ایرانسل

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

اینترنت رایگان ایرانسل

در مقاله امروز می خواهیم موضوع اینترنت رایگان ایرانسل را مورد بررسی قرار دهیم واطلاعات مفیدی را در رابطه با طرح های رایگان این اپراتور در اختیار شما قرار دهیم، پس تا پایان با ما همراه باشید.

شرکت اپراتور تلفن همراه ایرانسل از زمان تاسیس خود تاکنون سعی نموده است بهترین وبا کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد وهمواره در این راستا تلاش می کند .به همین جهت موفق شده است که شش سال متوالی عنوان “برترین عرضه کننده خدمات ارتباطی سال کشور” را به خود اختصاص دهد.

این شرکت توانسته است پرسرعت ترین سرویس اینترنت همراه را در کشور با بیشترین پهنای باند ارائه دهد ونیاز مشتریان خود را برطرف نماید وطرح های اینترنت متفاوتی را در نظر گرفته است که هر شخصی با توجه به میزان مصرف ونیاز خود می تواند اقدام به خریداری آن ها نماید.

اینترنت رایگان ایرانسل
اینترنت رایگان ایرانسل

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات مطرح شده در این بخش پاسخ خواهیم داد.

  • شرکت اپراتورهای فعال در کشور ما تا کنون موفق به کسب چه عنوان هایی در زمینه بین المللی شده اند؟
  • چرا اپراتورها اینترنت رایگان به مشتریان خود ارائه میدهند؟
  • طرح های اینترنت رایگان ایرانسل کدامند؟

[/stextbox]

اینترنت رایگان ایرانسل
اینترنت رایگان ایرانسل

شرکت اپراتورهای فعال در کشور ما تا کنون موفق به کسب چه عنوان هایی در زمینه بین المللی شده اند؟

این اپراتورهای همراه قدرتمند که سالیان طولانی است به خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان در رابطه با ارتباطات مشغول هستند همیشه رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده اند وتوانسته اند در این سال ها  نشان های افتخار وعنوان های زیادی را در سطح بین المللی  کسب نمایند که در زیر به آن اشاره می کنیم.

  • دریافت نشان استانداردبین المللی تکنولوژی وکیفیت برتر صنایع ارتباطات توسط اتحادیه اروپا
  • دریافت نشان ارزشمند رضایتمندی مشتری در بخش ارتباطات
  • دریافت لوح تقدیر بابت خدمات پس از فروش بی نظیردر دومین نمایشگاه اپراتورها
  • دریافت عنوان تنها شرکت پیشرو در ارائه خدمات جدید در حوزه فناوری اطلاعات وارتباطات
شرکت اپراتورهای فعال در کشور ما تا کنون موفق به کسب چه عنوان هایی در زمینه بین المللی شده اند؟
شرکت اپراتورهای فعال در کشور ما تا کنون موفق به کسب چه عنوان هایی در زمینه بین المللی شده اند؟

چرا اپراتورها اینترنت رایگان به مشتریان خود ارائه می دهند.؟

اپراتور های فعال در کشور برای جذب مشتریان بیشتر و افزودن به تعداد مشتریان ثابت خود همیشه در کنار طرح های دوره ای وتشویقی، طرح های رایگانی برای اینترنت ومکالمه ارائه می دهند ومشتریان می توانند از طریق کدهایی که در آن شرایط اعلام می شود اقدام به دریافت این طرح های رایگان نمایند.معمولا در مناسبت ها وایام ویژه سال وهمچنین جشنواره هایی که در هر فصل این اپراتورها برگزار می کنند می توانید از این طرح ها استفاده نمایید ولذت ببرید.

دریافت اینترنت رایگان ویا خرید آن با استفاده از کد های تخفیفی جدا از جنبه اقتصادی ومالی که دارد بسیار هیجان انگیز ولذت بخش می باشد ویک حس خوب را در فرد ایجاد می کند به طوری که ضمیر ناخودآگاه او به دستور می دهد که مجددا از این اپراتور خرید نماید وهمین مسئله موجب می شود که به تعداد مشتریان اپراتورها افزوده شود وراهکاری است که معمولا اپراتورها از آن استفاده می کنند.

چرا اپراتورها اینترنت رایگان به مشتریان خود ارائه می دهند.؟
چرا اپراتورها اینترنت رایگان به مشتریان خود ارائه می دهند.؟

طرح های اینترنت رایگان ایرانسل کدامند؟

1.هنگام روشن نمودن سیم کارت

این طرح مخصوص سیم کارت های دائمی واعتباری می باشد.اگر شخصی دارای سیم کارت ایرانسلی باشد که بیش از 90روز از آخرین باری که روشن بوده است می گذرد ویا 30 روز است که هیچگونه بسته اینترنتی دریافت ننموده است اگر الان مجددا از سیم کارت خود استفاده نماید نه تنها درقرعه کشی 100 گوشی همراه شرکت داده خواهد شد بلکه توسط شرکت یکی از طرح های زیر به اوتعلق می گیرد:

1گیگ اینترنت رایگان

100دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه ای

50 گیگ اینترنت همراه تنها با واریز مبلغ 1000تومان

 

2.هدیه ویژه مخصوص ویرایش اطلاعات اینترنت ثابت

تمامی دارندگان اینترنت ثابت ایرانسل می توانند با مراجعه به سایت ایرانسل وویرایش اطلاعات شخصی خود 5گیگا بایت اینترنت هدیه دریافت نمایند که مدت اعتبار آن از لحظه فعال سازی هفت روز می باشد

3.حذف صورت حساب کاغذی ودریافت هدیه

تمامی دارندگان سیم کارت های دائمی که در کمپین نه به قبض سیم کارت جهت حفظ محیط زیست شرکت نمایند 2گیگا بایت اینترنت هدیه به آن ها تعلق می گیرد.

  1. دعوت مجدد دوستان به ایرانسل

اگرشما هم جز آن دسته افرادی هستید که دوستان ایرانسلی دارید که یک ماه است از اینترنت خود استفاده ننموده اند،حتما شماره دوستتان را به 3130 پیامک نمایید تا زمانی که دوستتان دوباره از اینترنت همراه استفاده نمود هر دو یک گیگ اینترنت هدیه دریافت کنید.

  1. اینترنت هدیه رایگان برای شما ودوستانتان از طریق ایرانسل من

تمامی دارندگان سیم کارت های اعتباری ودائمی ایرانسل می توانند با نصب اپلیکیشن ایرانسل من ودعوت دوستان خود از طریق آن اینترنت رایگان دریافت نمایید.به اینصورت که به ازای هر فردی که از طریق دعوت شما این برنامه را نصب نماید علاوه بر آن شخص خود شما نیز یک گیگا بایت اینترنت هدیه دریافت خواهید کرد که یک روز مهلت استفاده دارد.

6.دریافت اینترنت رایگان از طریق تبدیل سیم کارت های اعتباری به دائمی

این طرح ویژه مشترکین سیم کارت های اعتباری می باشد وآن ها می توانند با پرداخت 50 هزارتومان سیم کارت خود را به دائمی تبدیل نمایند واز20گیگابایت اینترنت رایگان یک ماهه بهره مند شوند.

7.تبدیل به یوسیم و دریافت هدیه

یکی دیگر از راه هایی که از طریق آن می توانید اینترنت رایگان دریافت نمایید تبدیل سیم کارت خود به یوسیم وارتقا آن می باشد که با انجام آن 14 گیگابایت اینترنت رایگان به شما هدیه داده می شود که 14روز مهلت استفاده دارد.توجه داشته باشید این طرح برای دارندگان گوشی های که فناوری 4Gدارند قابل استفاده می باشد.

7.تبدیل به یوسیم و دریافت هدیه
7.تبدیل به یوسیم و دریافت هدیه

8.ترابرد ایرانسل

اگر شما دوستان غیر ایرانسلی خود را به شبکه ایرانسل دعوت نمایید وشماره آن ها را به 3131 ارسال نمایید به ازای هر ترابرد از طرف آن ها 2گیگا بایت اینترنت رایگان به شما تعلق می گیرد که دارای مدت اعتبار هفت روزه می باشد.

9.تکان شگفت انگیز

شما می توانید با مراجعه به بخش تکان شگفت انگیز اپلیکیشن ایرانسل من ،هر روزه شاهد بسته های اینترنت،تماس وپیامک متنوعی باشید واز این بخش هدیه بگیرید.

10.روشن نمودن سیم کارت ایرانسل

اگر یک ماه است که سیم کارت ایرانسل خود را خاموش نموده اید وقت آن رسیده که آن را روشن نمایید ویک گیگ اینترنت هدیه دریافت کنید.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید