افزونه وبینار وردپرس

افزونه وبینار وردپرس

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله به بررسی افزونه وبینار وردپرس خواهیم پرداخت، همچنین در ابتدا مختصر اطلاعاتی از افزونه وبینار وردپرس در اختیار شما قرار می دهیم.

هر وبینار باتوجه به نحوه معرفی و اعلام حضورش در ذهن مخاطبان می تواند دارای جایگاهی بالا باشد و یا بالعکس جایگاهی پایین پیدا کند.  در واقع وبینار چنانچه به درستی معرفی و ارائه شود، می تواند مورد توجه قرار بگیرد و درآمد هم افزایش یابد.

افزونه وبینار وردپرس

یکی از راه های پیشرفت و کسب درآمد بیشتر، استفاده از سایت ها، آن هم بصورت افزونه وردپرس می باشد که در طی این روند، فروش وبینارها هم بیشتر می گردد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات شما در رابطه با افزونه وبینار وردپرس پاسخگو هستیم.

۱. وبینار یا کلاس آنلاین چیست و چگونه برگزار می شود؟

۲. وبینار چه نام هایی دارد؟

۳. وبینارها چه مزایایی دارند؟

۴. داشتن تعامل در وبینار چگونه است؟

۵. وبینار سئو چگونه است؟

۶. وبینار سئو چگونه ساختاری دارد؟

۷. اگر بخواهید وبینار خود را به نمایش بگذارید به چه مقدار سرعت نیازمند خواهید بود؟

۸. افراد شرکت کننده در وبینار نیازمند چه سرعتی برای دریافت مطالب هستند؟

۹. چه وسایل و تجهیزاتی برای اجرای وبینار نیاز است؟

۱۰.افراد شرکت کننده در وبینارها به چه وسایل و تجهیزاتی نیاز دارند؟

۱۱.به چه علتی سرویس های ارائه دهنده وبیناردر ایران کار نمی کنند؟

۱۲. آیا باید برای اجرای وبینار به سرعت اینترنت توجه کنیم؟

۱۳. وبینارها برای افرادی که مدرس هستند چه کاربردی دارد؟

۱۴. وبینارها برای فروشندگان چه کاربردی دارد؟

۱۵. وبینار چند نوع است؟

۱۶. وبینار مارکتینگ چیست؟

۱۷. افزونه وبینار وردپرس اسکای روم به چه صورتی است؟

۱۸. چه کسانی مخاطب وبینار وردپرس هستند؟

۱۹. چه باید هایی برای اجرای یک وبینار لازم است رعایت شود؟

۲۰. استفاده از افزونه های وردپرس چه معایبی دارد؟

۲۱. کاربردی ترین افزونه های وردپرس کدامند؟

۲۲. نحوه بایگانی و جستجو در وردپرس چگونه است؟

۲۳. سطح دسترسی در وردپرس به چه شکلی است؟

۲۴. چه تفاوتی بین وردپرس داتاُ آر جی و وردپرس دات کام وجود دارد؟

۲۵. برای برگزاری وبینارها لازم است سایت داشته باشیم؟

۲۶. مزایای کسب در آمد از طریق افزونه ها چیست؟

[/stextbox]

 

وبینار یا کلاس آنلاین چیست و چگونه برگزار می شود؟

وبینار از کلمه webbased seminar گرفته شده است و به تمام جلسات و کنفرانس ها و کلاس های آموزشی  آنلاین و…که با استفاده از ویدئو ها برگزار می شود می گویند.

وبینار یک راه صحیح، دقیق و اساسی در بازاریابی و کسب و کار اینترنتی بوده و حتی برای تدریس دروس هم استفاده می شود. وبینار ها ساختاری شبیه به سمینارها دارند، اما تفاوت وبینار و سمینارها به این صورت است که وبینارها به صورت غیرحضوری و از طریق اینترنت برگزار می شود، ولی برای سمینار افراد باید در سالن مورد نظر حضور داشته باشند.

وبینار یا کلاس آنلاین چیست و چگونه برگزار می شود؟
وبینار یا کلاس آنلاین چیست و چگونه برگزار می شود؟

افرادی ( مدرسینی ) که وبینار را برای دیگران توضیح می دهند، می توانند با استفاده از یک سیستم و وب کم و یک میکروفون به ارائه مطالب به صورت اینترنتی برای مخاطبان بپردازند و حتی می توانند صفحات مد نظر خود را هم با دیگران اشتراک بگذارند.

مدرسین وبینار می توانند مطالبی که برای ارائه در نظر دارند،  به صورت پاورپوینت تهیه کرده و هنگام نمایش آن، صدای خود را جهت توضیحات به مخاطبان ارائه دهند ( حالت آفلاین )

همچنین مدرسین می توانند به حالت بر خط برای مخاطبان مباحث را تدریس کنند. ( حالت آنلاین )

 

وبینار چه نام هایی دارد؟

وبینار نام های دیگری هم دارد که ممکن است تاکنون بارها و بارها این نام ها را شنیده و در بعضی از آن ها شرکت کرده باشید.

به وبینار کلاس آنلاین، رویداد آنلاین، سمینار، همایش، دوره های آموزشی  آنلاین و… گفته می شود که همه این کلمات برای رساندن مفهوم وبینار استفاده می شوند.

وبینار چه نام هایی دارد؟
وبینار چه نام هایی دارد؟

وبینارها چه مزایایی دارند؟

وبینارها مزایا و کاربردهای بسیاری دارند که در این قسمت به بیان این مزایا می پردازیم :

حضور یافتن در وبینارها باعث کاهش هزینه ها می شود.

با شرکت در وبینارها،  نیازی به رفت و آمد نیست و هزینه های شما کاهش می یابد.

احتیاج به رفتن به مکانی خاص نیست .

زمانی که از وبینار استفاده کنیم، مثلا برای کلاس های آموزشی  لازم به رفتن و حضور در کلاس ها نیست،  می توان بصورت غیر حضوری و از طریق وبینارها از آموزش ها استفاده کرد.

سوال و جواب لحظه ای :

از طریق وبینارها می توان بصورت آنلاین سوالات خود را مطرح کرده و همان لحظه هم پاسخ دریافت کنید.

برابر بودن هزینه ها :

هزینه شرکت در وبینارها تقریبا برابر با هزینه کلاس ها و دوره های آموزشی  حضوری است، با این تفاوت که در وبینار هزینه رفت و آمد و تهیه لباس مناسب برای حضور درمحل و … برای شما کسر می شود.

استفاده همیشگی از وبینارها :

اگر جزء افراد استفاده کننده از وبینارها باشید، می توانید از ویدئو های وبینار بعد از پایان زمان آن هم استفاده کنید، در صورتی که در کلاس های حضوری این مورد وجود ندارد.

 

داشتن تعامل در وبینار چگونه است؟

در وبینارها یک کاربرد دیگر که مطرح است وجود تعامل می باشد. تعامل به معنای داشتن ارتباط بیشتر، دقیق تر و کامل تر با یکدیگر راجع به یک مبحث خاص می باشد.

از طریق وبینار می توان اطلاعات را ارسال و یا دریافت کرد، سوال پرسید، پاسخ گرفت، نظرات چه مثبت چه منفی را اظهار داشت و همچنین در وبینار ارتباط به صورت صوت و تصویر و نوشتار برقرار می شود، همچنین از طریق وبینار می توان فایل های پاورپوینت، پی دی اف ها و یا فایل های صوتی وتصویری را به اشتراک گذاشت.

در وبینارها می توان سوالاتی که برای شما ایجاد شده را مطرح کرد و بعد از وبینار یا در همان لحظه پاسخ های مناسبی دریافت کرد.

داشتن تعامل در وبینار چگونه است؟
داشتن تعامل در وبینار چگونه است؟

وبینار سئو چگونه است؟

اگر تازه کار خود را شروع کرده اید و دنبال دستیابی به موفقیت و گسترش کار خود هستید، یکی از این راه ها این است که اطلاعات کافی کسب کنید و ضمنا یکی دیگر از راه هایی که به شما در زمینه وب سایت های سئو کمک می کند، شرکت در وبینارهای سئو می باشد. با شرکت در این وبینارها اطلاعات شما بیشتر می شود و قواعد کاری را می آموزید و گام های موثر تری برای انجام کار خواهید برداشت.

هدف وبینارهای سئو آموزش بیشتر و دادن اطلاعات کافی و همچنین آموزش اصول و قواعد انجام کار به فرد است تا این اطلاعات باعث افزایش بازدهی کارش شود و در نهایت رسیدن به موفقیت را برای فرد به ارمغان آورد.

 

وبینار سئو چگونه ساختاری دارد؟

زمانی که قصد اجرای وبینار دارید، باید تلاش کنید که وبینار به بهترین شکل و با موفقیت هرچه تمام تر انجام شود. برای آن که وبینار مناسب و درست باشد، نیازمند رعایت نکاتی است که این نکات بهشرح ذیل می باشد :

زمان وبینار باید بین ۴۵ الی ۶۰ دقیقه باشد.

فردی ( میزبان ) برای بیان و معرفی مطالب خود در نظر بگیرد و او از توانایی بیان خوبی برخوردار باشد.

مدت زمانی برای پرسش و پاسخ به سوالات در نظر بگیرید.

در پایان وبینار یک سخنرانی کوتاه مدت داشته باشید.

اگر هدف شما از اجرای وبینار دادن مطالب آموزشی  است، باید وبینار خود را در طی چندین جلسه و تا پایان مطالب آموزشی  ادامه دهید.

وبینار باید دارای موضوعی مشخص باشد.

 

اگر بخواهید وبینار خود را به نمایش بگذارید به چه مقدار سرعت نیازمند خواهید بود؟

چنانچه قصد ارائه وبینار خود را برای دیگران داشته باشید، ابتدا این سوال مطرح می شود که آیا قصد دارید وبینار خود را به صورت فایل پاورپوینت ارائه کنید؟ اگر به صورت پاورپوینت و همراه با صدای شما باشد، نیازمند سرعت ۵۱۲ کیلو بیت بر ثانیه خواهید بود.

اما اگر قصد داشته باشید که بصورت اینترنتی و زنده برای مخاطبان کلاس را برگزار کنید، نیازمند اینترنت با سرعت یک تا پنج مگابیت بر ثانیه خواهید بود.

اگر بخواهید وبینار خود را به نمایش بگذارید به چه مقدار سرعت نیازمند خواهید بود؟
اگر بخواهید وبینار خود را به نمایش بگذارید به چه مقدار سرعت نیازمند خواهید بود؟

افراد شرکت کننده در وبینار نیازمند چه سرعتی برای دریافت مطالب هستند؟

افرادی که قصد شرکت در وبینارها را دارند، باید سرعت اینترنتی که در اختیار دارند ۱ مگابیت بر ثانیه باشد. با وجود سرعت پایدار اینترنت، بعضی افراد سوال دارند که با وجود سرعت اینترنت ثابتی که دارند چرا دچار مشکل هستند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که بطور مثال اگر سرعت اینترنت شما ۱۰ مگابیت بر ثانیه است ولی دچار مشکل هستید، مشکل ایجاد شده از جانب فرد برگزار کننده وبینار است و اشکال به وجود آمده ارتباطی با سرعت اینترنت شما ندارد، اما برای رهایی از مشکل قطع اینترنت، ADSL انتخاب مناسبی می باشد.

چه وسایل و تجهیزاتی برای اجرای وبینار نیاز است؟

اگر قصد اجرای یک وبینار بی عیب و نقص برای کاربران خود دارید، باید امکانات شما برای انجام این کار کافی باشد. ما در این جا وسایل و تجهیزات لازم را برای شما ذکر می کنیم :

لپ تاپ

میکروفون

وب کم

اینترنت پر سرعت

البته لپ تاپ ها وب کم و میکروفون دارند و فقط نیازمند اینترنت پرسرعت هستند. شما برای انجام یک وبینار نیازمند به یک سرویس وبینار خواهید بود که یک اصل ضروری و مهم محسوب می شود.

 

افراد شرکت کننده در وبینارهابه چه وسایل و تجهیزاتی نیاز دارند؟

افراد شرکت کننده در وبینارها تنها به یک سیستم نیاز دارند که اتصال به اینترنت داشته باشد و همچنین از توان پخش صوت هم برخوردار بوده و صدا از طریق اسپیکر و یا هدفون پخش شود.

شرکت هایی که سرویس وبینار ارائه می دهند، ممکن است امکان برقراری ارتباط از طریق اینترنت گوشی ها و تبلت ها را هم بدهند و یا برخی از آنها، آپ هایی طراحی و در اختیار مردم قرار می دهند که قطعی آن ها کم است.

 

به چه علتی سرویس های ارائه دهنده وبیناردر ایران کار نمی کنند؟

امروزه بسیاری از ارائه دهندگان سایت های وبینار به علت پایین بودن هزینه ها از سرویس دهندگانی مانند گوگل هنگ اوت، یوتیوب و… استفاده می کنند که این ارائه دهندگان امروزه دچار فیلتر هستند و به همین دلیل است که امکان بهره گیری از آن ها وجود ندارد.

 

آیا باید برای اجرای وبینار به سرعت اینترنت توجه کنیم؟

برای اجرای وبینار نیاز است که به سرعت اینترنت توجه کنیم، زیرا بسیاری از مدرس ها امروزه از وبینار برای تدریس استفاده می کنند. برای این کار بهتر است از سرویس هایی که در کشور ایران با مشکل مواجه نشوند استفاده شود و یا در صورت وجود اشکال، از سرویس های خارجی بهره گیری گردد.

مطلب دیگر آن است که سرعت اینترنت را چک کنید. اگر سرعت اینترنت حداقل ۱ مگابیت بر ثانیه باشد، بعید است که دچار مشکل شوید.

 

وبینارها برای افرادی که مدرس هستند چه کاربردی دارد؟

از زمانی که پیشرفت ها در زمینه فضای مجازی به وجود آمده و امروزه این پیشرفت ها به اوج رسیده است، معلمان برای آموزش مباحث به افراد می توانند از وبینارها استفاده کنند. کاربرد وبینارها به این دلیل چشم گیر شده، که افراد می توانند با استفاده از اینترنت و در هرجای دیگر حتی در کشوری دیگر که هستند به این مطالب آموزشی  دست یابند.

این کلاس های آموزشی می تواند برای تعداد افراد بالا و یا حتی برای یک نفر ارائه شود.

 

وبینارها برای فروشندگان چه کاربردی دارد؟

امروزه به علت پیشرفت ها و استفاده عموم مردم از اینترنت و متفاوت شدن شیوه زندگی ها، کسب و کارها هم چهره ی جدیدی به خود گرفته است، طوری که افراد با تبلیغ محصولات خود در اینترنت می توانند مشتریان زیادی پیدا کنند و اجناس خود را به آن ها بفروشند. در واقع اینترنت یک راه سریع و کم هزینه برای دسترسی به فروش و سود بیشتر است.

بطور مثال اگر شما فروشنده وسایلی مانند لپ تاپ یا موبایل باشید، می توانید از طریق وبینارها محصولات خود را برای فروش به مردم معرفی کنید، بصورت آنلاین گفتگو کنید و سوالات را پاسخ دهید و مشتری جذب کنید.

فایده دیگر استفاده از وبینارها برای فروشندگان این است که امکان برقراری ارتباط و جلسه با دیگر فروشندگان هم فراهم شده است.

 

وبینار چند نوع است؟

وبینارها شامل دو نوع هستند که در این قسمت به توضیح آن می پردازیم :

وبینار زنده : این وبینار همانطور که از نامش پیداست بصورت زنده و مستقیم اجرا می شود.

وبینار از پیش ضبط شده : وبینار ضبط شده هم قبلا اجرا و فیلم برداری شده و تکرار آن در اختیار مخاطبان قرار می گیرد، در این نوع وبینارها امکان پرسش و پاسخ وجود ندارد.

 

وبینارمارکتینگ چیست؟

وبینار مارکتینگ عبارت است ازانجامبازاریابی با استفاده از سمینار( دوره ) هایی که بصورت آنلاین برگزار می شوند.

در ابتدا افراد در کار بازاریابی باید حضوری به مغازه ها می رفتند و تبلیغات انجام می دادند، اما امروز به علت پیشرفت های چشم گیر در زمینه ارتباطات و فضای مجازی افراد حاظر در این حرفه محصولات خود را از طریق وبینارها برای مشتریان نمایش می دهند و در صورت درخواست محصول، آن را برای مشتری ارسال می کنند. این روش راهی برای دستیابی به موفقیت است آن هم با سرعت باورنکردنی !

وبینارمارکتینگ چیست؟

افزونه وبینار وردپرس اسکای روم به چه صورتی است؟

در ابتدا باید گفت که می توان با به کارگیری سایت هایی که براساس وردپرس طراحی و پیاده سازی شده اند، سایت خود را برای مخاطبان و ببیندگان در معرض نمایش و معرفی قرار دهید و آن را در اسکای روم اجرا کنید.

سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که مراجعه کنند گان به سایت شما چگونه وارد اسکای روم شوند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت: افزونه های وردپرس که به صورت اسکای روم هستند، در واقع رابطه بین سایت شما و اسکای روم می باشند و مراحل شرکت و مراجعه به این سایت ها به صورت اتوماتیک انجام می گیرد. با استفاده از افزونه ها لازم نیست ابتدا به سایت ها و سپس به اسکای روم مراجعه کنید، زیرا این دو قسمت از کار به یک مرحله تبدیل شده اند.

شما در حال مطالعه مقاله افزونه وبینار وردپرس هستید

چه کسانی مخاطب وبینار وردپرس هستند؟

تمام افرادی که دارای یک سایت وردپرس هستند به توضیحات مفیدی که در این قسمت ارائه می شود دقت نمایند. در ابتدا باید گفت که وردپرس پنجاه و سه هزار افزونه دارد و در زمان استفاده باید بررسی کرد که از میان این پنجاه و سه هزار افزونه، کدام یک بیشتر مناسب و مرتبط با کار می باشد. تشخیص این افزونه ها نیاز به دقت و تجارب بسیاری در این زمینه دارد، اما اطلاع از آن باعث می شود سایت را به نحو احسن مدیریت کرده و از بروز مشکلات جلوگیری کرد.

چه کسانی مخاطب وبینار وردپرس هستند؟
چه کسانی مخاطب وبینار وردپرس هستند؟

چه باید هایی برای اجرای یک وبینار لازم است رعایت شود؟

برای آنکه یک وبینار درست و بدون هیچ عیب و نقصی باشد، رعایت چند شرط در آن لازم است که در زیر آورده شده است :

داشتن محتوای درست :

یکی از مشکلاتی که امروز در وبینارها بسیار مطرح شده این است که اجراکنندگان وبینار فقط به فکر ارائه کلیاتی از کار و به دست آوردن سود خود هستند.در صورتی که اصل وبینار بر پایه داشتن محتوای درست، واقعی و کاربردی بوده تا مخاطبان با اطلاعاتی که در اختیارشان قرار می گیرد، بتوانند نیازهای خود را رفع کنند، از این رو بهتر است قبل از اجرای وبینارهای خود به فکر ارائه محتوای مناسب و قابل قبول برای مخاطبان خود باشید تا هم شما به سود دلخواه خود برسید و هم مخاطب به خرید و یا کسب اطلاعات جامع و کاربردی دست یابد.

برای درک بهتر این مطلب آمده است که محتوا خود دارای ۳ قسمت مجزا می باشد که عبارتند از :

ارائه :

نحوه ارائه مطالب می تواند یکی از معیارهای سنجش و قضاوت شما محسوب شود، طوری که اگر شما بخواهید برای یک شرکت مباحثی را ارائه کنید، بهتر است از فایل های پاورپوینت استفاده کنید.

بیان قوی :

فردی را برای بیان مطالب قرار دهید که علاوه بر رساندن مفهوم به مخاطب، موضوع و مطالب را طوری عنوان کند که حالت سرگرم کننده و جذاب داشته باشد، وگرنه یکنواختی و خشکی در ارائه مطالب می تواند خسته کننده باشد و توجه مخاطبان را از دست بدهد.

هم فکری و تعامل :

باید وبینار به گونه ای پیاده سازی شود، که در مدت زمان اجرا تعامل و ارتباط و پرسش و پاسخ بین سخنران و مخاطبین برقرار شود وسوالاتی که برای مخاطبین به وجود آمده را سخنران با دقت و درستی پاسخ دهد.

در نظر گرفتن تایم مناسب :

زمانی که قصد اجرای وبینار دارید، دقت کنید زمان مناسبی باشد، هم برای شما و هم برای مخاطبان شما، زیرا اگر در زمان نامناسب وبینار را برگزار کنید، شاید ۵ نفر بازدید کننده داشته باشید، همچنین اگر برای وبینار خود قصد تبلیغات دارید، این کار را یک ماه قبل انجام دهید نه یک روز مانده به برگزاری.

علاوه بر این موارد، زمان اجرا را نهایت ۶۰ دقیقه قرار دهید تا هم شما دچار بی هدفی در ارائه مطالب نشوید و هم مخاطبان دچار بی میلی به گفته ها نشوند.

شما در حال مطالعه مقاله افزونه وبینار وردپرس هستید

داشتن آمادگی :

مرحله سوم کار مربوط به آماده سازی است، یعنی قرار دادن عنوان و نامی متناسب با مطالبی که قصد ارائه دارید.

جلوگیری از بروز مشکل فنی :

اصلی ترین قسمت کار وبینار مربوط به امورات فنی می باشد، زیرا وبینار ایجاد شده باید از هر نظر بی عیب و نقص باشد تا شایستگی اجرا پیدا کند، بطور مثال اگر اجرای شما بصورت اینترنتی باشد و شما در حین اجرا دچار قطعی اینترنت شوید، همین امر باعث بروز نظرات منفی در مورد کار شما خواهد شد.

استفاده از افزونه های وردپرس چه معایبی دارد؟

افزونه های وردپرس دارای مزیت های بسیاری هستند، اما این افزونه ها به جز مزایا، معایبی هم دارند که در زیر بیان شده است :

استفاده از افزونه های وردپرس چه معایبی دارد؟
استفاده از افزونه های وردپرس چه معایبی دارد؟

سرعت بارگذاری کاهش می یابد :

از عواملی که باعث جلب نظر کاربران سایت ها می شود، داشتن سرعت دانلود است، اما ممکن است با تکرار سرچ ها و ورود به سایت ها افزونه ها کاهش پیدا کنند که این امر موجب کاهش سرعت لود شده و در نهایت نارضایتی کاربران را به دنبال خواهد داشت.

شما در حال مطالعه مقاله افزونه وبینار وردپرس هستید

بیش از حد نیاز از منابع سرور استفاده می شود :

مشابه مشکل بالا می باشد که در اثر استفاده مکرر سرعت بار گذاری کاهش می یابد.

ممکن است افزونه ها با هم تداخل پیدا کنند :

به دلیل استفاده زیاد از پلاگین ها افزونه ها کاهش پیدا می کنند. در این حالت ممکن است یا افزونه ها یا پلاگین ها بخواهند تغییراتی به وجود بیاورند، که در نهایت با مشکل تداخل روبه رو می شوند و سایت و محتوای آن دچار بهم ریختگی می شود.

امنیت وب سایت ها دچار خطر می شود :

تعدای از افزونه ها ممکن است دارای باگ امنیتی باشند و همین امر باعث به خطر افتادن امنیت سایت خواهد شد، همچنین تعدادی دیگر از این افزونه ها مخصوصا افزونه های رایگان برای هک استفاده می شوند.

شما در حال مطالعه مقاله افزونه وبینار وردپرس هستید

ممکن است افزونه ها با قالب ها سازگار نباشند :

بعضی از افزونه ها تنها می توانند بر روی قالب های خاصی قرار گیرند و امکان استفاده روی تمام قالب ها را ندارند.

دستیابی آسان به افزونه ها :

پلاگین هایی که بصورت رایگان ارائه می شوند، بعد از گذشت مدتی از کار می افتند و همین موضوع باعث به وجود آمدن مشکلاتی خواهد شد، تعداد افزونه هرچقدر که بیشتر باشد امکان بروز این مشکل هم هست.

کاربردی ترین افزونه های وردپرس کدامند؟

سیستم هایی که به تولید محتوای وردپرس مشغول هستند، دارای افزونه های بسیاری بصورت رایگان و یا غیر رایگان می باشند. برخی از این افزونه ها به شرح زیر می باشد :

یوز پرو:

از این افزونه برای ورود کاربران به سایت ها و یا پیوستن افرادبه سایت مورد استفاده قرار می گیرد. افزونه یوز پرو صدر نشین فروش در مقایسه با دیگر افزونه ها است، همچنین این افزونه با ایمیل هم سازگار می باشد. افزونه یوز پرو دارای فونت های زیادی است که به کاربران این امکان را می دهد تا اسم خود را ویرایش کنند.

میهن پنل :

این افزونه نیاز به انجام تنظیمات ندارد، همچنین اگر کاربر خریدی انجام دهد این افزونه آن را ثبت و نمایش می دهد و نحوه پیگیری در این افزونه به صورت تلفنی هم امکان پذیر می باشد.

یو پی می :

افزونه یو پی می قابلیت رسپانسیو دارد که دارا بودن این ویژگی، باعث شده این افزونه در جایگاه خاصی قرار بگیرد. زمانی که کاربر وارد سایت می شود، با موبایل، تبلت و … صفحه دچار بهم ریختگی نمی شود، همچنین این افزونه قابلیت استفاده از پوسته های وردپرس را دارد‌.

شما در حال مطالعه مقاله افزونه وبینار وردپرس هستید

نحوه بایگانی و جستجو در وردپرس چگونه است؟

سایت ورد پرسی که ایجاد کرده اید را می توانید طبقه بندی کنید و هر طبقه را به یک مطلب اختصاص دهید، مانند اینکه یک طبقه مربوط به نام نویسنده، طبقه ای دیگر مربوط به تاریخ های وردپرس مانند روز و ماه و سال و طبقه دیگر را به عنوان های وردپرس نسبت دهید.

سطح دسترسی در وردپرس به چه شکلی است؟

در وردپرس سطح دسترسی ها شامل ۵ قسمت می باشد و شما می توانید سطح دسترسی برای کاربران خود در نظر بگیرید، بطور مثال دسترسی به تمام قسمت ها را محدود کنید و تنها قسمت خاصی را برای آن ها باز بگذارید.

سطح دسترسی در وردپرس به چه شکلی است؟
سطح دسترسی در وردپرس به چه شکلی است؟

چه تفاوتی بین وردپرس داتاُ آر جی و وردپرس دات کام وجود دارد؟

وردپرس اُ آر جی یک نرم افزار آزاد به شمار می رود که می توانید با نصب آن بر روی سیستم خود یک وب سایت را طراحی کنید، اما وردپرس دات کام نقش یک سرویس دهنده رایگان را دارد و این سرویس دهنده با وردپرس اُ آر جی کار می کند. به وردپرس دات کام، میزبان هم می گویند.

شما در حال مطالعه مقاله افزونه وبینار وردپرس هستید

برای برگزاری وبینارها لازم است سایت داشته باشیم؟

برای برگزاری وبینار نیازی نیست که شما سایت داشته باشید. شرکتی که وبینار را ارائه می کند، شما باید از این شرکت حساب ( اکانت ) ماهانه و یا سالیانه بخرید و زمانی که وبینار برگزار می شود، یک لینک برای شما در نظر گرفته می شود و در اختیار شما قرار می دهند. در زمان شروع جلسات وبینار با وارد کردن مشخصات خود وارد شده و در وبینار شرکت می کنید.

برای برگزاری وبینارها لازم است سایت داشته باشیم؟
برای برگزاری وبینارها لازم است سایت داشته باشیم؟

مزایای کسب در آمد از طریق افزونه ها چیست؟

کسب درآمد از طریق افزونه ها، مبالغ بسیار زیادی به همراه دارد، زیرا بسیاری از سایت ها از طریق مدیریت تولید محتوا وردپرس طراحی و پیاده سازی شده اند و تقریبا حدود ۳۰٪ ازسایت های دنیا از طریق وردپرس ساخته شده اند و این یعنی کسب درآمد عالی !!

مزایای کسب در آمد از طریق افزونه ها چیست؟
مزایای کسب در آمد از طریق افزونه ها چیست؟

کسب و کار از طریق افزونه ها دارای مزایایی است که در زیر برای شما بیان کرده ایم :

بدون نیاز به سرمایه :

طراحی و پیاده سازی قالب ها و افزونه ها جزء کارهایی است که به آن ها آزاد کاری می گویند، یعنی بدون نیاز به سرمایه درآمد هنگفتی به همراه دارد.

بدون نیاز به محل کار :

این شغل نیازی به محل معینی مثل یک اداره یا شرکت ندارد. هرکسی می تواند در هرجایی که هست در بیرون از خانه، در محل کارش و یا در خانه این کار را انجام دهد. در واقع این کار محدودیت مکانی ندارد.

شما در حال مطالعه مقاله افزونه وبینار وردپرس هستید

گسترش چشم گیر این کار در بازار :

این حرفه امروزه در جامعه به سرعت در حال پیشرفت و توسعه است و تنها لازمه آن داشتن مهارت کافی می باشد و بسیاری از شرکت ها و مراکز هستند که به دنبال افرادی هستند که در این زمینه مهارت کافی برای انجام کار دارند. اگر در این زمینه مهارت داشته باشید و دقت خود را حین کار حفظ کنید، می توانید از این شغل درآمد بسیاری به دست آورید و علاوه بر به دست آوردن درآمد، موجب جلب توجه و رضایت دیگران هم شوید.

سخن پایانی

جدا از آن که شما صاحب کسب و کار هستید و یا شغل شما کارمند و … است، می توانید در وبینارها شرکت کنید و یا خود وبیناراجرا کنید. علاوه بر آن اطلاعات کسب کنید، سوال بپرسید و پاسخ های مناسب دریافت کنید. ایده ارائه کنید، کسب و کار خود را رونق بخشید و … ما در این مقاله تلاش کردیم تا وبینار و همچنین مزایا و معایب و کاربردهای آن را برای شما بیان کنیم.

سخن پایانی
سخن پایانی

در نهایت برای کامل شدن مطالب وبینار گفته می شود که چندین سال است که استفاده از این نوع سیمنارها در میان مردم گسترش یافته و طرفداران زیادی پیدا کرده است و کلاس های مجازی آنلاین و ارتباطات اینترنتی، همه نمونه هایی از وبینار می باشند.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید