افزودن دکمه تماس تلفنی به سایت وردپرسی

افزودن دکمه تماس تلفنی به سایت وردپرسی

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز با آموزش افزودن دکمه تماس تلفنی به سایت وردپرسی با شما عزیزان خواهیم بود.

بسیاری از کاربران با استفاده از تلفنهای هوشمند خود به سایتهای مختلف متصل می شوند. بنابراین راحت تر است که یک دکمه روی گوشی خود بگذارید.

در این مقاله نحوه اضافه کردن دکمه تماس تلفنی به سایت را توضیح خواهیم داد.

اگر سایت وردپرس دارید و می خواهید دکمه “تماس تلفنی” را در سایت خود داشته باشید ، این مقاله را دنبال کنید.

لازم به ذکر است که این کار تاثیر زیادی در بالا بردن نرخ تماس مشتریان وب سایت شما با شما خواهد داشت .

[fvplayer id=”2″]

ضرورت دکمه تماس

بسیاری از مشاغل کوچک در دنیای وردپرس به مشتریان خود متکی هستند و کاربران باید با این سایت ارتباط برقرار کنند. به طور کلی ، سایت باید راهی برای تماس یا ارائه پشتیبانی مشتری یا اطلاعات فروش ارائه دهد. به همین دلیل ، توصیه می کنیم برای این سایت ها “دکمه تماس” را در سایت آنها قرار دهید.
با این حال ، فعالیتهایی که در سایت شما انجام می دهید ممکن است باعث شود کاربران بتوانند فوراً با شخص مسئول سایت شما تماس بگیرند.
با افزایش ترافیک تلفن های هوشمند در جهان امروز ، کاربران می توانند با استفاده از دکمه تماس تلفنی راحت تر به اطلاعات مورد نیاز سایت شما دسترسی پیدا کنند.
در اینجا نحوه اضافه کردن دکمه تماس با ما آورده شده است.

استفاده از افزونه

استفاده از پلاگین ها برای اضافه کردن دکمه های تماس تلفنی یکی از ساده ترین  راه های استفاده از آن است. در حقیقت ، به شما این امکان را می دهد که به راحتی دکمه های تماس تلفنی در گوتنبرگ ، ویرایشگر کلاسیک وردپرس ، ویجت نوار کناری وردپرس یا حتی دکمه تماس ثابت را در صورت دلخواه ایجاد کنید.
افزونه ای که به شما در افزودن دکمه تماس کمک می کند یک افزونه WP Call Button رایگان است. پ
س از بارگیری و نصب این افزونه ، مراحل زیر را دنبال کنید. اگر مراحل نصب افزونه را نمی دانید ، می توانید آموزش نصب افزونه وردپرس را مشاهده کنید.
پس از فعال کردن افزونه برای دسترسی به آن ، باید گزینه WP Call Button را پس از ورود به پیشخوان سایت انتخاب کنید.

 

استفاده از افزونه
استفاده از افزونه

پس از انجام روش فوق ، صفحه ای مشابه تصویر زیر مشاهده خواهید کرد که شامل قسمت های مختلفی است.

افزونه wp call
افزونه wp call

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید ، قسمت اول مربوط به “دکمه شماره گیری ثابت” است. این در واقع متداولترین درخواستی است که کاربران هنگام مرور وب سایت ها دارند. این ویژگی برای کمک به شما در تماس بیشتر و انجام معاملات سایت خود در مدت زمان کوتاهتر بهینه شده است.

فعال کردن دکمه تماس

در بخش “وضعیت دکمه تماس فعلی” اگر می خواهید دکمه تماس فعال شده و برای کاربران نمایش داده شود ، برای فعال کردن آن باید آن را به رنگ سبز تغییر دهید.

فعال کردن دکمه تماس
فعال کردن دکمه تماس

شماره تلفن

قسمت بعدی شماره تلفن است. در حقیقت ، شما باید قسمت “شماره تلفن” شماره تلفنی را که کاربر می خواهد به آن دسترسی پیدا کرده و با آن تماس بگیرد ، وارد کنید. قبل از وارد کردن شماره تلفن خود ، به یاد داشته باشید که باید کشور خود را از جعبه انتخاب کنید تا به طور خودکار کد کشور خود را اضافه کنید.

مکان دکمه تماس

در تصویر بالا می توانید گزینه “Call Button Position” را مشاهده کنید که البته گزینه های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید این دکمه را به صورت چپ یا راست تنظیم کنید ، بنابراین می توانید یکی از این گزینه ها را انتخاب کنید.

افزودن دکمه تماس به صفحات وردپرس در گوتنبرگ

اگر از ویرایشگر WordPress جدید استفاده می کنید ، صفحه جدیدی را باز کرده یا یکی از صفحات قبلی را ویرایش کنید ، سپس بر روی نماد (+) که در سمت راست تصویر زیر قرار دارد کلیک کنید و افزونه WP Call Button را بیافزاید.

افزودن دکمه تماس به صفحات وردپرس در گوتنبرگ
افزودن دکمه تماس به صفحات وردپرس در گوتنبرگ
بلوک دکمه تماس WordPress گزینه های بسیاری برای شخصی سازی دارد. این شامل شخصی سازی رنگ دکمه ، متن دکمه ، اندازه فونت و امکان نمایش یا مخفی کردن نمادهای تلفن همراه است. تصویر بالا گزینه های سفارشی سازی را نشان می دهد که در آن می توانید هر رنگ و فونت متناسب با ترجیحات شخصی خود را انتخاب کنید. برای نمایش گزینه های سفارشی سازی ، باید بعد از اضافه کردن بلوک ، روی نماد چرخ دنده در سمت چپ کلیک کنید.
پس از افزودن دکمه به صفحه سایت ، به کاربران سایت این امکان را می دهد تا روی شماره تلفن مورد نظر خود در صفحه تنظیمات دکمه تماس WP کلیک کرده و به راحتی با شما تماس بگیرند.

افزودن دکمه تماس به صفحات در ویرایشگر کلاسیک

اگر شما از ویرایشگر قدیمی وردپرس استفاده می‌کنید بنابراین برای تهیه کد کوتاه باید از ژنراتور Static Call Button استفاده کنید. برای این کار به‌راحتی به قسمت پیشخوان» تنظیمات» WP Call Button بروید و از منوی بالا گزینه‌ی Static Call Button را انتخاب کنید.

افزودن دکمه تماس به صفحات در ویرایشگر کلاسیک
افزودن دکمه تماس به صفحات در ویرایشگر کلاسیک

در این صفحه می توانید دکمه متن ، رنگ و تماس را تنظیم کرده و مشخص کنید آیا می خواهید نماد تلفن نمایش داده شود یا مخفی شود. بعد از ایجاد تغییر در این صفحه ، کافی است کد پایین یا میانبر را از پایین صفحه کپی کرده و آن را در پست یا صفحه ای که می خواهید آن را اضافه کنید ، قرار دهید.

افزودن دکمه به نوار کناری سایت

افزودن دکمه تماس تلفنی به سایت وردپرسی

علاوه بر این ، افزونه WP Call Button به شما امکان می دهد دکمه تماس تلفنی را با استفاده از ابزارک نوار کناری به نوار کناری وب سایت خود اضافه کنید.
برای افزودن دکمه تماس تلفنی به نوار کناری ، باید ابزارک ها را از بخش Show »Widgets انتخاب کرده و ویجت دکمه تماس WP را به ویجت موجود بکشید.
افزودن دکمه به نوار کناری سایت
افزودن دکمه به نوار کناری سایت

در این بخش می توانید عنوان و توضیحات ویجت را در بخش مربوط اضافه کنید. پس از کلیک بر روی این بخش می توانید گزینه های تنظیم رنگ متن دکمه تماس ، رنگ دکمه تماس و متن را مشاهده کنید. حتماً بعد از ایجاد تغییراتی که می خواهید روی “ذخیره شده” کلیک کنید یا “حذف” را انتخاب کنید تا تغییراتی که ایجاد کرده اید حذف شود.

امیدواریم از مقاله افزودن دکمه تماس تلفنی به سایت وردپرسی استفاده برده باشید.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید