آموزش برون ریزی در ورد پرس

آموزش برون ریزی در ورد پرس

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز در خدمت شما هستیم با آموزش برون ریزی در ورد پرس

مراحل استفاده از ورد پرس ملزوم بر استفاده از پیشخوان است الزام کار بر این امر میباشد که اول به ابزارهای ورد پرس رجوع شود.

موارد استفاده در ابزارهای ورد پرس

ابزاری را در دسترس شما قرار می دهد که شما می توانید به سریع ترین روش ممکن نوشته خود را به ورد پرس اضافه و از آن استفاده کنید، این ابزار امکان این را می دهد تا بخشی از نوشته خود را از وب دریافت و متن را کپی کرده و به سریعترین روش ممکن متن رابه  نوشته ی خود اضافه کنید و در آخر یک نوشته مفید و کارآمد را توزیع می کنیم.

حالا در ادامه کار لازم است با کلیک راست کردن روی کلمات و قابلیت کشیدن و رها کردن و اضافه کردن به قسمت Bookmark مرورگر خود این امکان را به شما می دهد که در هر بازه زمانی  به سریعترین روش ممکن به آن دسترسی داشته باشید.

و یا آن را از url های مختلف همانند mizbanfa.net/wp-admin/press-this.php که در دسترس است، و تنها کافیست جایگزین دامنه mizbanfa نام دامنه  خود را وارد نموده و ابزاری بسیار راحت و کاربردی در اختیار شما قرار می دهد.

و یا می توانید به صورت خیلی راحت و سریع در بخش اضافه کردن متن به نوشته خود در ورد پرس با وارد کردن عنوان، انتخاب کردن ساختمان و نحوه قرار گرفتن نوشته، دسته بندی، برچسب، توضیحات متنی و اضافه کردن عکس و رسانه های مختلف یک متن یا نوشته بروزتری به حالت اولیه یا آماده، به انتشار در آمده یا به صورت زمان دار در سایت به انتشار در می آید

بدون این نیاز باشد وارد ورپرس شوید، این عمل بسیار راحت بوده و بسیار در زمان صرفه جویی می شود و با ترکیب و توسعه مفهوم در یک نوشته  و یک مقاله و نوشته بسیار قوی و بهینه  تولید و انتشار می شود.

درون ریز در وردپرس

درون ریز این امکان را به شما می دهد  تا نوشته ها نطرات و محتویات درون سایت های دیگر را به راحتی در ورد پرس قرار داده و از آن استفاده کنید. برای این کار ابزارهایی در اختیار شما قرار می دهند که سپس از بین ابزارهای موجود برای سیستم مد نطر نصب کرده و از آن استفاده کنید، ممکن است این ابزار برای جا بجایی محتویات سیستم نیز کارآمد است .

در این مورد نیز دزست همانند درون ریزی وردپرس عمل می کنیم اما با یک تفاوت که اقدامات لازم را بلعکس انجام می دهیم. شما با استفاده اط محتوا و نطرات و برگه ها و …. در ورد پرس یک ورژن خروجی گرد آوری کنید

و پس از اقدامات لازم جایی که قابلیت درون ریزی در ورد پرس وجود دارد را از جمله وردپرس به تنهایی در یک مرحله قبل تر مشاهده کردیم که درون ریزی چه امکاناتی در ورد پرس دارد و آن ها را انتخاب و محتوای خود را در وردپرس به سیستم های دیگر که مد نظر ما قرار دارد انتقال پیدا می کند .

فایل های برون ریزی باید مشخص کنید که قصد دارید از چه فایل هایی میخواهید نسخه پشتیبان تهیه کنید و در نهایت روی دکمه دریافت فایل ها برون ریز شده کلیک کرده تا یک فایل با پسوند XML. دریافت و سپس بعد از ذخیره  فایل در سیستم کامپیوتری خود می توانید فایل را به سیستم های رایانه ای دیگر درست همچون وردپرس درون ریز انتقال دهید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید