آموزش افزایش حجم آپلود در وردپرس

آموزش افزایش حجم آپلود در وردپرس

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز در خدمت شما هستیم با آموزش افزایش حجم آپلود در وردپرس

اضافه بودن مقدار بارگذاری در وردپرس توسط استفاده کنندگان ازجمله مشکلاتی می باشد که در وردپرس ایجاد شده است وکاربر نمی تواند فایل های انتخابی خود را با مقادیر مورد نظرشان در وردپرس بارگذاری کنند. در وردپرس محدوده ای برای بارگذاری ها به وجود آمده است که مربوط به میزبانی آن ها می شود.

بیشترین مقدار بارگذاری در وردپرس برروی سرورهایی می باشد که قصد دارند مقدار بارگذاری بیشتری را انجام دهند و تا زمانی که فایل ها را به خوبی بارگذاری نکرده اند این اجازه را ندارند که بخواهند فایل ها را از وردپرس ها بارگذاری کنند.

و یا اینکه باید از طریق هاست ها به بارگذاری فایل ها در وردپرس اقدام کنند که دراین موارد رسانه های وردپرس در فایل ها قابل نمایش نیستند.

آموزش افزایش حجم آپلود در وردپرس

دراولین قدم باید به راه حل هایی که برای افزودن مقدار بارگذاری ها در وردپرس ها به عمل امده است، مورد بررسی قراردهیم و میزان حجم رسانه های وردپرس مشخص شده را در نظر بگیریم.

افزایش حجم آپلود وردپرس باphp.ini

یکی از عامیانه ترین کارها برای اضافه کردن مقدار بارگذاری وردپرس استفاده از فایل php.ini می باشد، که نیازمند دسترسی    فایل توسط سرور است.

زمانی که از سرور مجازی استفاده می کنیم یا به عنوان مثال برای اینکه بتوانیم به فایل سرور دسترسی داشته باشیم باید به سراغ فایل  php.iniبرویم وبعد کدهایی مربوطه را درآنجا بنویسیم.

افزایش حجم آپلود وردپرس باfunctions.php

اگر با روش گفته شده موفق به افزایش مقدار بارگذاری در وردپرس نشده اید با استفاده از فانکشن های قالب هم می توانید این بارگذاری را انجام دهید.

برای این کار به سراغ File manager هاست میرویم و سپس وارد مسیر گفته شده می شوید، بعد از آن فایل قالبی که برروی سایت می باشد را مورد بهره وری قراردهید وکدهای مربوط به آن را اضافه کنید.

سپس کد ها را درون حافظه save می کنیم و درفایل به صورت فانکشن قالب می شود، که می توان درآن جا مقدار بارگذارهای افزوده شده در وردپرس را مشاهده کنیم.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید