یافتن انگیزه مخاطب در تبلیغ نویسی

یافتن انگیزه مخاطب در تبلیغ نویسی

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

روزها
ساعت
دقيقه
ثانیه‌

یافتن انگیزه مخاطب در تبلیغ نویسی

افراد محصول یا خدمات را بخاطر این که به آن نیاز دارند نمیخرند. حال، شاید این عبارت برای برخی افراد عجیب به نظر برسد ولی کاملا حقیقت دارد. افراد کالا را به این دلیل که به آن نیاز دارند نمی خرند، بلکه آنها برای حل مشکل خود آن را می خرند.|

برای مثال استفاده از ماشین لباسشویی را تصور کنید اگر این نیاز از دنیای امروزی کاملا محو شود و لباس های یک بار مصرف پوشیده شوند، آیا افراد فقط برای این که می خواهند صاحب ماشین لباسشویی شوند آن را می خرند؟ مسلما خیر. افراد ماشین لباسشویی را برای شستن لباس کثیف می خرند.

لباس های کثیف مشکلی هستند که ماشین لباسشویی برای حل آن پیشنهاد می شود. اگر لباس ها هرگز نیازمند شستن نباشند هیچ کس ماشین لباسشویی نمی خرد.

همان طور که یک بار شخصی به من گفت افراد دستگاه دریل را به خاطر این که به آن نیاز دارند نمی خرند، آنها این دستگاه را به این خاطر می خرند که نیازمند به ایجاد حفره ای در دیوار هستند. محصول شما چیست؟ نیاز آنها چیست؟ اینها سوالاتی است که باید از خود بپرسید.

انگیزه

اگر انگیزه ی افراد از خرید را تشخیص دهید، فروش از طریق تبلیغات آسان است. به محض

این که توانستید آن انگیزه را مورد هدف قرار دهید می توانید بر آن تمرکز کرده و بفروشید.

افراد چه مشکلی دارند که محصول یا خدمات شما برای آن راه حل پیشنهاد می کند؟

حال، برخی اوقات جواب می تواند کاملا واضح باشد. برای یک مغازه پیتزا فروشی مشکل وجود گرسنگی است و راه حل پیتزاهای مغازه است. اما در سایر موارد باید بررسی و تحقیقات عمیقی انجام دهید. هر چیزی که می فروشید بیانگر آن است که مشکلی وجود دارد که باید حل شود و این چیزی است که باید بر روی آن تمرکز کنید.|

مطلب روز  در هر تبليغ فقط یک چیز را بفروشید

فروش، ترغیب افراد به تشخیص چیزی در زندگی آنها است که از آن ناراضی هستند. اگر نارضایتی آنها کم باشد آنچه که میفروشید را نمی خرند. با برجسته کردن این نارضایتی و اضافه کردن به آن، آنها را به فروش نزدیک تر می کنید.

زمانی که سطحی از نارضایتی در آنها ایجاد کردید باید تصویری برای آنها ارائه دهید مبنی بر

این که اگر محصول شما را خریداری کنند زندگی آنها راحت تر و بهتر خواهد شد.

مثال

برای مثال فرد ماساژوری که متخصص درمان درد پشت است را تصور کنید. اگر او دربارهی این ناراحتی مداوم که موجب کم خوابی و استرسی که در شما ایجاد می کند، صحبت کند و سپس درباره ی این که چگونه زندگی فارغ از درد راحت و آسان خواهد بود بگوید شانس این وجود دارد که او کسانی که درد پشت دارند را برای استفاده از خدمات خود ترغیب کند. در واقع او باید به آنها کاری که انجام میدهد را نشان دهد که منجر به فروش گردد.

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و گرفتن پاسخ این سوال که” چگونه بیشتر بفروشیم  “با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

تیم هشت

 

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
چگونه بدانیم که کجا تبلیغ کنیم؟... چگونه بدانیم که کجا تبلیغ کنیم؟ حال که بازار هدف خود را شناسایی کرده اید، باید بدانید که کجا می توانید به انبوه آنها دسترسی پیدا کنید. مشتریان بالق...
چیزی که می‌توانید از موارد موفق تبلیغات تا سال ۲۰۱... امروز با بررسی چیزی که می‌توانید از موارد موفق تبلیغات تا سال ۲۰۱۸ یاد بگیرید با شما خواهیم بود. تبلیغات بخشی عجیب از نتایج و سرگرمی‌های محسوس است....
کپی رایتینگ چیست ؟ امروز در خدمت شما هستیم با معرفی کپی رایتینگ چیست ؟ آیا شده تا الان مطلبی ،یا پیام تبلیغاتی ،شما را تحت تاثیر قرار دهدوتا مدتی در گیر آن مطالب شوید...
۱۵ عنوان خوب جهت نوشتن اگهی تبلیغاتی... 15 عنوان خوب جهت نوشتن اگهی تبلیغاتی امروز با این مقاله با ما باشید با عنوان 15 عنوان خوب جهت نوشتن اگهی تبلیغاتی 10. آیا در زبان انگلیسی مرتکب ای...
No votes yet.
Please wait...

مشاوره سئو و تولید محتوا

09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید