امروز در خدمت شما کاربران گرامی هستیم با معرفی کپی رایتینگ چیست , استراتژیست محتوا , کپی رایتر

در سال های اخیر با عناوینی هم چون استراتژیست محتوا ، کپی رایتینگ  و استراتژی محتوا  روبه رو شده ایم که نسبت به تعاریف آنها شاید بی تفاوت بوده ایم اما ما قصد داریم در این مقاله به تعریف خلاصه ایی از آن بپردازیم.

کپی‌ رایتینگ چیست؟

کپی‌رایتینگ بنیادی ترین عنصر بازاریابی یا نویسندگی تجاری به شمار می رود و در برگیرنده  مواردی مانند نوشتن  مقاله های تبلیغاتی، نوشتن شعارها و جملات در بنرهای تبلیغاتی  و کاتالوگ ها است.به عبارتی کپی‌رایتینگ استفاده از جادوی کلمات برای ترغیب مخاطب به سوی یک برند است.

کپی‌رایتینگ همان نوشتن متن فروش یک محصول است که خواننده را به انجام عملی مجاب کند

به چه کسی کپی رایتر گفته می شود؟

کپی رایتر کسی است که با تلفیق هنر نویسندگی،آگاهی از بازاریابی و حتی توجه به نکات روانشناسی اقدام به نوشتن  متون تبلیغاتی کرده وباعث اثر بخشی پیام در مخاطب می شود.

استراتژی محتوا چیست؟

استراتژی نرم افزار نیست،برنامه ریزی پروژه نیست،استراتژی نحوه ی شروع به کار شما و با چه کسی کار کردن نیست! استراتژی محتوا را به بیان شیوا و خلاصه میتوان، تولید محتوا برای ترغیب مخاطب نامید. به گفته ی کریستینا هالورسون : استراتژی محتوا یعنی برنامه‌ریزی برای تولید، تحویل و مدیریت محتوای مفید و کاربردی.در واقع استراتژی محتوا همان طراحی خلاقانه و معماری اطلاعات است.

استراتژیست محتوا کیست؟

اگر بخواهیم به طور خلاصه استراتژیست معرفی کنیم باید بگویم که استراتژیست  کسی  است که ویژگی های محتوای مناسب را براساس زمانبندی و هدف یک برند مشخص میکند،برای بخش تولید و محتوا استراتژی تعیین میکند و محتوا های تولیدی را ویرایش و منشر میکند.

هدف استراتژیست محتوا مشخص است و راه رسیدن به مقصد مهم است. طی کردن این مسیر مشخص شده برای رسیدن به  آنچه که می خواهد، از راه های متفاوتی مانند شعار های تبلیغاتی ، پوسترها و انواع محتوا صورت می گیرد

همه ی استراتژیست های محتوا یکسان نیستند. تعدادی در زمینه تحریریه محتوا (نوشتن، پیام رسانی،) مهارت دارند، در حالی که برخی دیگر در طراحی هنری محتوا و مهندسی محتوا تخصص دارند .مهم ترین نکته توانایی کمک به شما در تدبیر و اتخاذ استراتژی مورد نیاز است.

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

تیم هشت

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
کپی رایتینگ چیست و ۷ راهکار برای یک کپی رایتینگ مو... امروز در خدمت شما عزیزان هستیم با معرفی کپی رایتینگ چیست و 7 راهکار برای یک کپی رایتینگ موثر کپی رایتینگ یکی از بنیادی ترین مولفه های بازاریابی به...
چرا بایدتبلیغ را ساده طراحی کنیم؟... چرا بایدتبلیغ را ساده طراحی کنیم؟ بهترین شیوه برای تولید تبلیغ به یاد ماندنی را می توان در جمله ای خلاصه کرد: «هر چه ساده تر بهتر» (دال، ۱۳۸۷، ۸۲)....
بازاریابی محتوایی چیست؟ تولید محتوا چگونه باعث رشد... امروز در خدمت شما هستیم با موضوع بازاریابی محتوایی چیست؟ تولید محتوا چگونه باعث رشد می شود؟ در این مقاله به سوالات زیر پاسخ داده می شود بازا...
 آموزش تولید محتوا سایت امروز با شما هستیم با معرفی آموزش تولید محتوا سایت تولید محتوا به اطلاعات و آگاهی هایی که به مخاطب و افراد ، انتقال می دهیم گفته می شود. این نکته ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *