چگونه با کمک از تولید کننده تبلیغ کنید؟

تبلیغ های بدون ذوق، ملال آور، غیر جذاب و خسته کننده هرگز پول ساز نبوده است، ولی هنوز افراد از انجام آن صرف نظر نکرده اند. برای انجام فروش از طریق تبلیغات باید ابتدا به کالای خود یا کالایی که قصد فروش آن را دارید علاقه مند باشید. در حقیقت تصور افراد این است که تبلیغات معمولی و روزمره را به طور مستمر ادامه دهند، بدون این که این سؤال را از خود بپرسند: «آیا من مسئول این تبلیغ هستم؟» (آگیلوی، ۱۳۸۰، ۲۳).

اجازه دهید مقصودم را بیان کنم:

فردی را تصور کنید که برای فروش ابزار آلات خراطی تبلیغات می کند.

خوب، او می تواند یک نوع تبلیغ استاندارد قیمت محصول را نشان دهند، ولی آیا این نوع تبلیغات کسی را جذب خواهد کرد؟ بندرت ! در حالی که با کمی دور اندیشی و برنامه ریزی می تواند افراد را ترغیب به خرید کند.

مثال

برای مثال او می توانند تعدادی از محصولاتی که در خراطی و قلم زنی با ارزش هستند را با هم دیگر بسته بندی کند.

شاید یک اره، ماشین خراطی و چند قلم کالای دیگر با قیمت بسیار نازل به همراه چند روش آموزش خراطی یک بسته تبلیغاتی خوب و با ارزش باشد.

تیتر مهیج

زمانی که شما چیز با ارزشی را به عنوان ترفيع ارائه کردید، می توانید شروع به تبلیغات به همراه یک تیتر مهیج کنید.

چیزی شبیه این عبارت «حراج بزرگ افراد را وادار به خواندن تبلیغ می کند و مهم تر این که آنها را وادار به خرید می کند.

اما بسته های ارزان قیمت تنها یک روش ترفیع است، روزهای نمایش، روزهای بازار و

روزهایی که مغازه باز است را می توانید در تبلیغ خود بفروشید.

بسیاری از افراد از انجام چنین تبلیغاتی خودداری می کنند، زیرا آنها احساس می کنند که بسیار گران و دشوار خواهد بود.

ولی اگر انجام چنین کاری برنامه ریزی شود دشواری چندانی نخواهد داشت.|

تأمین کنندگان اغلب به هزینه ی ترفیع کمک خواهند کرد به شرط آن که مقداری سود مشارکت در آن ببینند.

برای من تعجب آور این است که چگونه بسیاری از مالکان کسب و کار، تشخیص نمیدهند که تولیدکنندگان اغلب هزینه بازاریابی خود را در قیمت های خود لحاظ می کنند.

این هزینه معمولا یک درصد و یا یک و نیم درصد از قیمت خرید کالاهایی است که می فروشند.

آنها این مطلب را مستقیما به شما نخواهند گفت ولی اگر از آنها بخواهید که کمک هزینه ای برای تبلیغ شما بدهند به راحتی این کار را خواهند کرد.

این نوع تبلیغات که به عنوان تبلیغات مشترک شناخته شده است، به دو روش انجام می گیرد

روش اول:

پرداخت مستقیم برای کمک به هزینه های بازاریابی. تولید کنندگان در این مورد پیشنهاد

می کنند درصدی از هر تبلیغ شما را پرداخت کنند به شرط آن که محصول آنها نمایش داده شود و یا لوگوی آنها در تبلیغ ظاهر گردد.

روش دوم:

که معمولا محبوب ترین است سهمی از انبار کالا به جای مشارکت مالی است

. دومی معمولا برای آنها آسان تر است. زمانی که شما محصول خود را به قیمت خرده فروشی فروختید، می توانید پول آنها را پس بدهید.

این روش از دیدگاه خرده فروشان بهتر می باشد، زیرا فروشندگان در مورد این نوع کمک مالی دستودل بازترند .

نظر به این که ممکن است آنها ۱۰۰ دلار برای هر تبلیغ بپردازند، بنابراین مایل خواهند بود که کالاها را به قیمت خودشان به شما دهند تا وقتی آنها را فروختید هزاران دلار سود اضافی کسب کنید (شوگارز، ۲۰۰۹، ۶). |

در هر حال مساعدت مالی تنها شروع کار است.

بیشتر تولیدکنندگان اغلب یک یا دو نماینده را برای عرضه محصولات خود می فرستند.

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و گرفتن پاسخ این سوال که” چگونه بیشتر بفروشیم  “با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

تیم هشت

 

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
۳۶ درس کپی رایتینگ از کپی رایترهای حرفه ایی (بخش د... امروز با شما هستیم با معرفی 36 درس کپی رایتینگ از کپی رایترهای حرفه ایی (بخش دوم) در قسمت اول مقاله ده مورد از تکنیک های کپی رایتینگ که دستاورد بهت...
۳۶ درس کپی رایتینگ از کپی رایترهای حرفه ایی (بخش ا... 36 درس کپی رایتینگ از کپی رایترهای حرفه ایی (بخش اول) ما در این مقاله تلاش می کنیم که تعدادی از تکنیک های کپی رایتینگ که دستاورد بهترین کپی رایتر ه...
تفاوت کپی رایتر با کارشناس تولید محتوا... تفاوت کپی رایتر با کارشناس تولید محتوا امروزه با ارتقا تکنولوژی، اینترنتی و دیجیتالی شدن زندگی باعث شده است حتی مشاغل جدیدی طبق این شرایط به وجود آ...
چگونه با وعده پاداش عنوان اگهی بنویسیم... چگونه با وعده پاداش عنوان اگهی بنویسیم امروز با ما باشید باعنوان چگونه با وعده پاداش عنوان اگهی بنویسیم در این فصل بر دو نوع عنوان و بالغ بر صد ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *