چگونه در بازارهای شلوغ تبلیغ کنیم؟

چگونه در بازارهای شلوغ تبلیغ کنیم؟

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

چگونه در بازارهای شلوغ تبلیغ کنیم؟

یکی از متداولترین تکنیک های بکار گرفته شده به وسیله نویسندگان تبلیغات به عنوان

تکنیک «عصاره کشی از بازار» شناخته شده است.

این زمانی است که شما به دنبال بازار موجود هستید، بازاری که افراد تصمیم به خرید گرفته اند و تنها به دنبال این هستند که از چه کسی خرید کنند.

برای آنها بازار شناخته شده است به خاطر این که آنها خودشان را در حال حاضر به عنوان خریدار در آن بازار می دانند.

در این نوع تبلیغات تأکید بر این نیست که «چرا شما باید محصول X را بخرید؟»

بلکه به جای آن تأکید بر این است که چرا شما باید محصول X را از ما بخرید؟».

مثال

برای تشریح چگونگی وقوع آن، مثالی زده می شود. برای لحظه ای تصور کنید که ماشین لباسشوئی میفروشید. با استفاده از تکنیک عصاره کشی از بازار، این تیتر را در تبلیغات بکار می برید «آنهایی که نیازمند یک ماشین لباسشوئی جدید هستند».|

عنوانی همانند مثال بالا تنها افرادی را جذب می کند که در حال حاضر به دنبال یک ماشین

لباسشوئی هستند یا این که حداقل در همین آینده نزدیک آن را خواهند خرید.

شما تلاش نمی کنید تا افرادی را که در حال حاضر یک ماشین کارکرده دارند را وادار به خرید ماشین لباسشوئی جدید کنید. تنها افرادی را مورد هدف قرار میدهید که در حال حاضر تصمیم به خرید گرفته اند. حال در واقع موضوع مهم این است که آنها را قانع کنید که از شما خرید کنند به جای این که از دیگران خرید کنند.

محتوای تبلیغات

محتوای تبلیغات باید بر این نکته تمرکز کند که چرا افراد باید از شما و نه از رقبا ماشین را خریداری کنند. در حین این که مزایای ماشین لباسشوئی خود را شرح می دهید، همچنین توضیح دهید که چرا شرکت شما بهترین شرکت برای خرید است.|

باید همه مزایای خرید از فروشگاه خود را شرح دهید.

خدمات پس از فروش، سیستم خرید و تحویل رایگان، همه نکاتی است که باید در تبلیغ خود به آنها اشاره کنید.

نیازی به شرح مزایای داشتن یک ماشین لباسشوئی جدید نیست به دلیل این که مخاطب در حال حاضر تصمیم به خرید گرفته است.

حال می توانید بیشتر فضای تبلیغ خود را به این مورد اختصاص دهید که، چرا ماشین لباسشوئی شما بهتر است.

اگر می خواهید گام دیگری در این تکنیک بردارید، می توانید دقیقا آن مشتریانی را که در بازار به دنبال مارک یا برند و یا مدلی از محصول شما هستند، هدف قرار دهید. برای مثال می توانید از چنین تیتری استفاده کنید «آنها که به دنبال بهترین نمونه از لباسشوئی سیمپسون مدل ۵۰۰LI هستند.

چنین تبلیغی برای شما، افراد واجد شرایط خرید را جذب خواهد کرد . البته در اتخاذ این

روش باید توجه کنید که هر چقدر تیتر تبلیغ مشخص تر باشد افراد کمتری را جذب خواهد کرد.

عقیده کلی در این نوع تبلیغات پیدا کردن مخاطبانی است که قبلا تصمیم به خرید گرفته اند.

این افراد، از قبل منافع خرید محصول جدید را می دانند. اما اشتباه تصور نکنید که تمامی افرادی که در بازار هستند تمامی اطلاعات درباره محصول شما اعم از شرایط خرید و مدل محصولی که قصد خرید آن را دارند، می دانند.

در این وضعیت، بهتر است که تیتر تبلیغ خود را تا حدودی کلی تر بنویسید.

با وجود خاص بودن، نباید ترسی از تعداد مشتریان بالقوه داشته باشید.

نمایش قیمت و تماس

اغلب فروش از قیمت تاثیر می پذیرد. اگر شما مناسب ترین قیمت در بازار را دارید بهترین کار این است که تبلیغی در مورد قیمت همراه با جزئیات تماس نشان دهید. همچنین می توانید منافع محصول خود را در متن تبلیغ بیاورید ولی نباید به اندازهای زیاد باشد که گویا یک تبلیغ آموزشی را نشان می دهید.

توجه داشته باشید که در این نوع تبلیغ، باید مخاطب را با تیتر خود هدف قرار دهید. باید افراد را از پیشنهاد خود که چه چیز ارائه می کنید، مطلع گردانید. تیتر نامناسب در این نوع تبلیغ، موجب شکست شدید آن می شود. افراد باید از روی تیتر تبلیغ بدانند که چه چیزی را می فروشید. تیتری همانند «شارون اسمیت لباس کثیف خود را می شوید». به دلیل این که مخاطب هدفی ندارد، مؤثر واقع نخواهد شد. آنها پس از خواندن مطلب متوجه خواهند شد که شما ماشین لباسشوئی میفروشید و احساس فریب خوردن خواهند کرد (شوگارز، ۲۰۰۹، ۱۰).

اگر از روش پست مستقیم استفاده کنید، فرض فروش به افراد مفید خواهد بود. منظورم این است که تبلیغ خود را به گونه ای بنویسید همانند اینکه افراد در حال حاضر، قصد خرید محصول یا خدمت شما را دارند، حتی اگر چنین نیتی نداشته باشند.

تیتری شبیه این: «ما می دانیم که شما به فکر اسباب کشی به یک خانه ی جدید هستید»، مثال خوبی است که نشان می دهد چگونه این تبلیغ، مؤثر واقع می شود. شاید مخاطبان، آن نیت را نداشته باشند ولی با فرض فروش، اغلب می توانید افراد را ترغیب به خواندن تبلیغ کنید. اگر متن و یا پیشنهاد شما به حد کافی خوب باشد، احتمال ترغیب مخاطب به اقدامی که به دنبال آن هستید، وجود دارد.

منافع اصلی

یکی از منافع اصلی این نوع تبلیغ، این حقیقت است که افرادی که به تبلیغ شما واکنش نشان داده اند، خود را به عنوان یک مشتری بالقوه تصور می کنند و افراد کمتری خواهید داشت که بیایند و بگویند «من تنها برای نگاه کردن آمدهام» یا «من هنوز قصد خرید ندارم».

افرادی که مراجعه می کنند، نیازمند محصول یا خدمت شما هستند بدین معنی که تیم فروش شما با افرادی سر و کار خواهند داشت که نسبت به سایرین، قصد خرید بیشتری دارند.

این نوع تبلیغ به احتمال زیاد فروش را انجام می دهد و افرادی که مراجعه می کنند غالب قصد خرید داشته و تعداد سوالات کمتری برای مطرح کردن دارند.

ولی این روش معایبی نیز دارد. در کل، ممکن است در یک زمان تعداد افراد زیادی در بازار برای خرید محصول شما وجود نداشته باشد. برخی افراد اگر به فروشگاه شما مراجعه کرده و با تیم فروش شما صحبت کرده بودند می توانستند خرید کنند ولی این کار را نکرده اند چون در نظر نداشته اند کالای شما را بخرند.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و گرفتن پاسخ این سوال که” چگونه بیشتر بفروشیم  “با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

 

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید