چگونه با تبلیغات محلی فروش را بیشتر کنیم؟

آیا تاکنون، به عقیده عجیب و جالب طرفداران ورزشی درباره بازیکنان تیم رقیب توجه کرده اید؟ تماشاگر ورزشی که یک تیم را حمایت می کند معمولا بازیکنان همان تیم را دوست دارد. همان قدر که او بازیکنان تیمش را دوست دارد از بازیکنان تیم مقابل هم متنفر است.

بخش اول: اصول

اغلب آنها برای همراهی تیم و تماشای بازی می آیند در حالی که نشسته و با تمام توان و شدت تیم مقابل را با شعارهای تحقیر آمیز مورد خطاب قرار می دهند.

اما اگر همین بازیکنان رقیب که مورد تحقیر قرار گرفته اند، برای بازی در تیم ملی کشورشان انتخاب شوند تماشاگران دادن شعارهای تحقیر آمیز به آنها را متوقف می کنند و به طرفداران افراطی آن بازیکنان تبدیل می شوند. چرا؟

همه ی اینها به خاطر محلی بودن است».

افراد معموما کسانی را که خودی هستند، را حمایت خواهند کرد. افراد به کسانی علاقمند هستند که نزدیک تر به آنها زندگی می کنند. مثلا هم محلی را به همشهری ترجیح میدهند و همشهری خود را به کسی از شهر دیگر ترجیح می دهند و هم استانی خود را به کسی از استان دیگر ترجیح میدهند.

اما حال چرا باید این قانون در تبلیغات نیز رعایت شود؟

احساس وفادارای

ساده است. اگر می خواهید آنها محصول یا خدمت شما را بخرند، نیاز دارید که احساس وفاداری افراد را جلب کنید.

برای این که نشان داده شود منظور چیست، فرض کنید در یک شهر کوچک برای مشتریانی از یک شهر بزرگ دورتر تبلیغ می کنید.

حال اگر محصول یا خدمتی که شما تبلیغ می کنید توسط یک شرکت محلی تولید شود دردسر زیادی در تشویق افراد به خرید محصول خود خواهید داشت.

حتی اگر چیزی که میفروشید بزرگتر، بهتر، مطمئن تر و ارزان تر باشد شما هنوز در غلبه بر عامل وفاداری مشکل خواهید داشت.

به خاطر داشته باشید که افرادی که برای آنها تبلیغ می کنید نسبت به شهر و همچنین افراد و کسب وکارهای آن شهر احساس وفاداری دارند. بنابراین اگر می خواهید در چنین بازاری وارد شوید باید احساس وفاداری آنها را جلب کنید.

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و گرفتن پاسخ این سوال که” چگونه بیشتر بفروشیم  “با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

تیم هشت

 

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
دوره های زبان بازرگانی انگلیسی... امروز با شما هستیم با معرفی دوره های زبان بازرگانی انگلیسی زبان بازرگانی انگلیسی چیست؟ در تجارت زبانی وجود دارد که از انگلیسی عمومی کمی خاص تر می با...
موفقیت در دیجیتال مارکتینگ نیازمند چه مهارت هایی ا... امروز در خدمت شما هستیم با معرفی موفقیت در دیجیتال مارکتینگ نیازمند چه مهارت هایی است؟ ما در این مقاله می خواهیم بیان کنیم برای اینکه در دیجیتال ما...
آزمون اثربخشی تبلیغ از طریق تراکت... آزمون اثربخشی تبلیغ از طریق تراکت تاکنون شما به اهمیت آزمون کردن تبلیغ برای اطلاع از کارا بودن و یا ناکارایی آن پی بردید. همچنین ما مواردی که باید ...
عکس خارجی امروز با بررسی بهترین سایت ها برای دانلود عکس خارجی با شما خواهیم بود. اگر شما به دنبال عکس و تصویر برای تولید محتوای وبلاگ یا سایت خود هستید یا ای...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *