هشتگ های معروف عکاسی

هشتگ های معروف عکاسی

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

این بار قصد داریم شما را با «هشتگ­ های معروف عکاسی» آشنا کنیم. قبل از ورود به موضوع، نیاز است که ابتدا خود هشتگ را بشناسیم. سپس ببینیم چطور یک هشتگ شناخته شده­تر می­شود و در نهایت با هشتگ ­های معروف در حوزه عکاسی آشنا صحبت خواهیم کرد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

هشتگ چیست؟

هشتگ­ های معروف و موثر چطور ساخته می­شوند؟

هشتگ ­های معروف در حوزه عکاسی کدامند؟

[/stextbox]

هشتگ های معروف عکاسی
هشتگ های معروف عکاسی

لیست هشتگ های معروف عکاسی با آپدیت روزانه

#عکاسی_هنری 422,858
#عکاسی_طبیعت 252,008
#عکاسی📷 237,084
#عکاسی_پرتره 208,075
#عکاسی_مدلینگ 95,848
#عکاسی_خلاق 85,576
#عکاسی_مد 44,268
#عکاسی_با_موبایل 133,006
#عکاسی_فشن 45,326
#عکاسی_کودک 309,029
#عکاسی_چهره 30,961
#عکاسی_حرفه_ای 78,400
#عکاسی_موبایل 72,589
#عکاسی_عروس 47,965
#عکاسی_خیابانی 83,739
#عکاسی_آزاد 28,612
#عکاسی_شب 31,909
#عکاسی_تبلیغاتی 107,610
#عکاسی_شهری 44,792
#عکاسی_فضای_باز 146,510
#عکاسی_بارداری 61,835
#عکاسی_عروسی 27,983
#عکاسی_در_منزل 28,628
#عکاسی_صنعتی 94,163
#عکاسی_من 22,537
#عکاسی_غذا 27,288
#عکاسی_تولد 22,202
#عکاسی_نوزاد 147,288
#عکاسی_آتلیه 22,415
#عکاسی_مستند 33,469
#عکاسیadvertising 53
#عکاسیa 2
#عکاسی_خلاقانه 15,344
#عکاسیart 2
#عکاسیکودک 8,074
#عکاسیakasi 1
#عکاسی_ 15,248
#عکاسیakas_baashi 2
#عکاسی_اسپرت 18,769
#عکاسی_فضای

_باز_کودک

23,640
#عکاسیaaxx 1
#عکاسی_منظره 20,404
#عکاسیautumn 2
#عکاسی_محصول 15,407
#عکاسیabdi 2
#عکاسیapple 1
#عکاسی_بچه 12,982
#عکاسیakas_khune 1
#عکاسی_گل 9,144
#عکاسی_معماری 23,895
#عکاسی_

صنعتی_تبلیغاتی

19,095
#عکاسی_

کودک_فضای_باز

12,640
#عکاسی_خاص 12,617
#عکاسی_ت

بلیغاتی_صنعتی

11,015
#عکاسی_مفهومی 8,105
#عکاسی_نوزادی 9,881
#عکاسی_فرمالیته 6,792
#عکاسی_نجومی 7,048
#عکاسی_

نوزاد_در_منزل

6,924
#عکاسی_کودکان 12,750
#عکاسیb 1
#عکاسی📸 9,123
#عکاسی

bebe_bebe11

6
#عکاسی_عقد 4,324
#عکاسیbeautiful 1
#عکاسیbaby 1
#عکاسی_پاییز 6,162
#عکاسی_

مستند_اجتماعی

8,746
#عکاسیbnw 1
#عکاسیboosheh 2
#عکاسیblira 1
#عکاسیbirth 1
#bعکاسی 1
#عکاسیc 1
#عکاسیcanon 5
#عکاسیcanon700d📷 3
#عکاسیcopyright 2
#عکاسیd 2
#عکاسیduff 3
#عکاسیd_l_l 1
#عکاسیdesign 1
#عکاسیdessert 1
#عکاسیe_ليان_اهواز 4
#عکاسیfatteme1997asadi 1
#عکاسیfashion 11
#عکاسیfolkportraits 6
#عکاسیfestival 2
#عکاسیfantasi 1
#عکاسیflower 1
#عکاسیfollowme 1
#عکاسیfin 1
#عکاسیfly 1
#fعکاسی 2
#fعکاسی_تبلیغاتی 2
#fعکاسی_کودک 1
#عکاسیgym 2
#عکاسیgirlintravel 1
#عکاسیhdr 1
#عکاسیhaniri📸💸

 

تعریف هشتگ و مروری بر تاریخچه آن

برای اینکه درباره «هشتگ­ های معروف عکاسی» صحبت کنیم، بهتر است بدانیم هشتگ چیست؟ هشتگ نام علامتی­ (#) می­باشد که سالهای زیادی­ست در میان انگلیسی زبانان به خصوص در آمریکا رایج است. هشتگ را از قدیم با عنوان Number Sign می­شناختند.

کاربرد آن به این گونه بود که برای شمردن از آن استفاده می­شد و آن را قبل از شماره می­گذاشتند. به عنوان مثال برای نوشتن نفر اول به این صورت می­نوشتند: #1 و این گونه می­خواندند: Number One. نام دیگر این علامت به غیر از Number Sign، در میان اهالی دیگر کشورها که با این علامت آشنا نبودند، به هَش (Hash) معروف بود. Hash Key کم کم به صفحات تلفن راه پیدا کرد و سال­هاست که پایین عدد 9 جای دارد. این علامت در میان ما ایرانی­ها با اسم مربع مصطلح است.

تعریف هشتگ و مروری بر تاریخچه آن
تعریف هشتگ و مروری بر تاریخچه آن

Number Sign

در دهه 70 میلادی برای اولین بار، دنیس ریچی که مخترع زبان برنامه ­نویسی C بود؛ از Number Sign در برنامه­ نویسی استفاده کرد. پس از مدتی در برنامه­های چت گروهی که IRC از اولین آنها بود، Number Sign به واسطه برنامه­نویسان مورد استفاده قرار گرفت و باب شد. آن زمان چون متون نوشته شده در گروه­ها تک رنگ بود، برای نشان دادن اسم اتاق گفتگو از این علامت استفاده می­شد.

این روال ادامه داشت تا اینکه در سال 2007، Number Sign برای اولین بار در توئیتر توسط یکی از کاربران مورد استفاده قرار گرفت. با این کار می­شد فهمید که هر کاربر، توئیت خود را درباره چه موضوعی و با چه هدفی نوشته است. همچنین این موضوع کمک می­کرد تا توئیت ­ها دسته­ بندی شوند و مخاطب برای مطالعه درباره موضوعی خاص، با جستجوی هشتگ مورد نظر، به مجموعه ­ای از مطالب دست پیدا کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، رایج شدن جدی هشتگ در توئیتر به واسطه ایرانیان طی سال­های 2009 و 2010 اتفاق افتاده است.

اگر بخواهیم به زبان ساده ­تر هشتگ را توضیح دهیم، همان برچسب زدن است. شما متن، عکس یا هر محتوایی را با هشتگ برچسب می­زنید و مشخص می­کنید که متعلق به کدام دسته از موضوعات است. در انگلیسی کنار هم قرار دادن کلمات، بدون فاصله است اما در فارسی معمولاً با علامت آندر لاین (_) کلمات از یکدیگر جدا شده و هشتگ را می­سازند. استفاده از هشتگ فوایدی دارد که به طور کلی می­توان گفت «بهتر دیده شدن مطلب»، «طبقه­بندی کردن» و «انتقال بار عاطفی محتوا» از مهم­ترین آنهاست.

تقسیم بندی هشتگ ها

هشتگ­ ها به سه دسته تقسیم می­شوند. هشتگ محتوا، هشتگ ترند و هشتگ خاص.

هشتگ محتوا: هشتگی­ست که مستقیما اشاره به محتوای شما دارد و یکی از راه هاییست که ­کمک به دیده شدن مطلب می­کند.

هشتگ ترند: هشتگ ترند یا داغ ­ترین­ های فضای مجازی و شبکه­ های اجتماعی، هشتگیست که عمر کوتاهی دارد اما موضوع روز را برای شما نشان می­دهد.

هشتگ خاص:  هشتگیست که مختص یک فرد، یک برند یا مطلبی خاص است. این هشتگ می­تواند برای برندهای تجاری بسیار اثرگذار در بازاریابی­شان باشد.

به افرادی که قرار است از هشتگ برای دیده شدن مطالبشان استفاده کنند، پیشنهاد می­شود که ار ترکیب هشتگ­های خاص و هشتگ­ های ترند استفاده کنند.

در دنیای هشتگ ­ها به هشتگ­ هایی که بار اعتراضی دارند بشتگ می­گویند. هشتگ دنیای خاص خود را دارد و نمی­توان با هر کلمه و به دلخواه، هشتگ ساخت. ساخت هشتگ استراتژی­ های خاص خود را دارد. اگر این موضوع برایتان جالب است، با ما همراه باشید.

تقسیم بندی هشتگ ها
تقسیم بندی هشتگ ها

ساختن هشتگ ­های مؤثر و معروف

استفاده از هشتگ و ساختن آن، تا کنون با هیچ محدودیتی روبرو نشده است اما هر هشتگی اصولی و اثرگذار نخواهد بود. اگر این موضوع را قبول داشته باشید که دنیای مجازی زبان خاص خود را دارد، باید اصول هشتگ­ گذاری را به عنوان یکی از قواعد دستور زبان آن یاد بگیریم. برای بهتر درک کردن این موضوع به نکاتی که در ادامه توضیج خواهم داد دقت کنید:

برای بهتر دیده شدن مطالبتان حتی­ المقدور از هشتگ استفاده کنید چرا که مطالعات نشان می­دهد به عنوان نمونه در توئیتر، مطالب هشتگ­دار 50% بیشتر از مطالب بدون هشتگ بازنشر شده­ اند؛ اما از آن به طور افراطی و زیاد استفاده نکنید چرا که مخاطب را پس می­زند.

چون خواندن مطلب برایشان سخت می­شود. از سویی حس تهاجمی بودن از سوی شما، به آنها دست می­دهد که شما بیش از حد قصد آن را دارید که مطلبتان را تبلیغ کنید. این موضوع برای یک پیج تبلیغاتی ممکن است بسیار هم مفید باشد اما برای یک فرد خاص یا برند، چندان جالب نیست.

اشکال سومی که به زیاده­روی در استفاده از هشتگ وارد است، این است که ممکن است آن شبکه اجتماعی، مطلب شما را به عنوان Spam یا هرزنویسی بشناسد. به عنوان مثال در فضای توئیتر استفاده بیش از 2 هشتگ مجاز نیست.

شناسایی گروه هدف

اینکه بدانید چرا از هشتگ استفاده می­کنید نیز مهم است. به عنوان مثال اگر از هشتگ برای طبقه ­بندی محتوایتان استفاده می­کنید، در یک هشتگ کلمات زیادی را پشت هم ننویسید. برای ساختن یا نوشتن هشتگ تان، گروه هدف را شناسایی کنید.

گروهی که قصد بیشتری در جذب آنها دارید. برای هشتگ ­تان از کلمات هوشمندانه استفاده کنید. کلماتی که از کلی­گویی دور باشد تا هشتگ­تان خاصتر شود. از هشتگ­هایی که به محتوایتان مربوط نیست، استفاده نکنید. چون مخاطب را پس از جستجو دچار سردرگمی می­کند و به نتیجه مطلوب نمی­رساند.

 

هشتگ­ های معروف عکاسی

تا اینجا متوجه شدیم که برای ساختن هشتگ، باید بدانیم چرا از آن استفاده می­کنیم. همچنین باید به ارتباط هشتگ و محتوا دقت کنیم. برای عکاسی نیز باید هشتگی را استفاده کنیم که به موضوع­مان مرتبط است. مثلاً عکاسی بخشی از شاخه هنر است. پس استفاده از #art هشتگ مناسبی برای این موضوع است. #art از هشتگ­های معروف عکاسی­ست.

همچنین خود واژه #photography یا #photo نیز از جمله این هشتگ­هاست. سبکی که در آن عکاسی می­کنید یا ژانر آن نیز می­تواند موضوع هشتگ شما باشد. #nature، #abstract، #minimalism و #black&white نیز از دیگر هشتگ ­های معروف عکاسی هستند.  ترکیب این کلمات و دیگر کلمه­ها نیز جز هشتگ­ های رایج برای عکاسی هستند.

سعی کنید پیج عکاسان حرفه­ای و صفحات تخصصی عکتسی را دنبال کنید و از هشتگ­های آنها الهام بگیرید. استفاده از آنها به عکس شما کمک می­کند تا در کنار آثار خوب آنها دیده شده و مورد توجه قرار بگیرد. اگر عکستان جز عکس­های خوب باشد، ممکن است توسط عکاسان مطرح و پیج­های حرفه­ای بازنشر شود. به این ترتیب شانس دیده شدن شما یالاتر خواهد رفت.

 

نتیجه ­گیری

هشتگ نوعی برچسب زدن به محتواها در دنیای مجازی به خصوص شبکه­ های اجتماعی­ست که به دیده شدن مطالب و دسته­بندی آنها کمک می­کند. هشتگ از دنیای برنامه­نویسی به استفاده توسط عموم راه یافت و یک توئیت، تولد آن را رقم زد.

استفاده از هشتگ اصول قواعد خاص خود را دارد که رعایت کردن آن به تولید هشتگ مؤثر و مفید کمک می­کند. در دنیای عکاسی نیز، استفاده از هشتگ برای نشان دادن و مطرح کردن عکس­هایتان تاثیرگذار خواهد بود. هشتگ­ ها را مرتبط به محتوا یا سبک و ژانری که در آن کار می­کنید انتخاب کنید. معروف­ترین هشتگ­های عکاسی #art، #photography،  #photo و … می­باشد.

از اینکه تا پایان مقاله هشتگ های معروف عکاسی ما را همراهی کردید متشکریم و امیدواریم از مقاله هشتگ های معروف عکاسی نهایت استفاده را برده باشید

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید