علت خاموش شدن ناگهانی گوشی سامسونگ

علت خاموش شدن ناگهانی گوشی سامسونگ

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز در خدمت شما هستیم با موضوع علت خاموش شدن ناگهانی گوشی سامسونگ

برای برخی از کاربران گوشی های سامسونگ پیش آمده است که در حین انجام کار با گوشی به طور ناگهان گوشی خاموش می شود و این امر برای کاربران خطرافرین می شود.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه این مقاله به سوالات زیر پاسخ می دهیم:

1-دلایل خاموش شدن چیست؟

2-برای جلوگیری این کار چه کنیم؟

3-چرا این کار به طور ناگهانی انجام می شود؟

[/stextbox]

علت خاموش شدن ناگهانی گوشی سامسونگ
علت خاموش شدن ناگهانی گوشی سامسونگ

دلایل خاموش شدن ناگهانی

1-اتمام شارژ باتری:

در برخی اوقات کاربر گوشی سامسونگ سرگرم می شود و توجهی به شارژ باتری گوشی ندارد و رفته رفته شارز گوشی تمام می شود و گوشی به طور ناگهانی خاموش می شود.

 

2-پیدا کردن مشکلات نرم افزاری:

بعضی وقت ها نصب نرم افزار هایی باعث می شود که گوشی شما را در مواقع هایی مختلف ریستارت و یا خاموش می کند و همین یک معضل بزرگی رای کاربران سامسونگ است.

2-پیدا کردن مشکلات نرم افزاری:
2-پیدا کردن مشکلات نرم افزاری:

3-وجود مشکل در شارژ:

گاهی اوقات مشکلی در کابل شارژر یا شارژر شما باشد و به طور کامل باتری گوشی را پر نکند.و یا باتری گوشی کاربر سامسونگ را خراب یا داغ کند و همین باعث می شود که باتری به طور کامل شارژ را نگه ندارد و گاهی اوقات به طور ناگهانی خاموش شود.

 

4-ضربه:

گاهی وقت ها در اثر سقوط گوشی از ارتفاع با عث می شود که گوشی ضربه بخورد و باعث عملکرد نادرست و یا روشن نشدن گوشی سامسونگ کاربر خواهد شد.

 

برای جلوگیری این کار چه کنیم؟

1-برنامه های نا معتبر:

در بیشتر موارد، ریست شدن گوشی سامسونگ شما به علت نصب برنامه‌‌های مضری می باشد که روی دستگاه دانلود شده‌‌اند. بهتر است برنامه‌هایی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنید را پاک کنید و یا از آن برنامه ها اطمینان حاصل کنید برنامه‌های قابل اعتمادی را روی گوشی  سامسونگ خود نصب کنید تا این مشکل برای گوشی شما پیش نیاید.

2-گرمای بیش از اندازه:

بیشتر گوشی‌های سامسونگ به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که اگر بیش از اندازه داغ شوند، ریستارت می‌شوند. اگر در طول روز تلاش کنید از GPS جهانی و 4G همیشه استفاده کرده و تنظیمات صفحه‌نمایش را در وضعیت بالاترین سطح از روشنایی قرار دهید در چنین مواقعی دمای گوشی شما ممکن است به 100 درجه سانتیگراد برسد که خاموش شدن یا راه‌اندازی مجدد را به همراه خواهد داشت. تلاش کنید از این دو مطلب تنها زمانی که به آن‌ها نیاز دارید استفاده کنید.

همچنین برای مواظبت از چشمان‌تان و حل مشکل گرم شدن بیش از اندازه گوشی سامسونگ، میزان روشنایی را در حد متوسط نگه دارید. اگر خاموش شدن بر اثر گرمای بیش از اندازه حالت بدی پیدا کرده است، نباید به چشم یک مشکل ساده به آن بنگرید. اگر گوشی شما به‌طور مرتب گرم می‌شود، بهتر است با مرکز خدمات پشتیبانی گرفته و مشکل را برطرف کنید.

3-خرابی دکمه پاور:

برخی موارد دکمه پاور می‌تواند به دلیل نفوذ آب یا مایعات خراب میشود. مطمئن شوید که خرده آشغالی در شیار دکمه قرار نگرفته باشد. همچنین اطمینان حاصل کنید که گارد گوشی فشار زیادی به این دکمه وارد نکند.

4-سخت افزار ضعیف:

اگر همه کارهای بالا را امتحان و تجربه کردید، ولی همچنان هم دستگاه سامسونگ شما به صورت عدم پیش بینی شده ری استارت می‌شوید، ممکن است خود گوشی سامسونگ دچار مشکل شده باشد. بهتر است با سرویس خدمات پشتیبانی گوشی سامسونگ خود تماس برقرار کنید و از آن‌ها کمک بگیرید. البته دقت کنید که اگر یک رام گوشی سامسونگ سفارشی روی گوشی خود نصب کرده باشید بخش خدمات ممکن است کمک خاصی به شما نکنند. در این حالت، باید از ارائه دهنده رام درخواست کمک کنید.

5-ریست:

همانطور که در بالا گفته شد، اگر تمامی راه حل ها به نتیجه نرسید،گوشی سامسونگ خود را یک بار به تنظیمات کارخانه برگردانید و اطلاعات آن را کامل پاک کنید،ریست فکتوری گوشی باعث میشود تمام تنظیماتی که بعد از تولید بر روی گوشی شما ایجاد شده حذف شود و به حالت اولیه برگردد.

با این کار اگر مشکل خاموش و روشن شدن ناگهانی گوشی شما نرم افزاری بوده باشد، به احتمال بسیار بالا دیگر انجام نخواهد افتاد. در سیستم عامل های گوشی اندروید نیز گاهی ممکن است راه حل های مفیدی در زمینه ی حل این مشکل باشد.

6-نصب آنتی ویروس:

از آن جا که ممکن این مشکل در اثر وجود ویروس و نرم افزار های مخرب اتفاق بیفتد، برای رهایی از آن لازم است که آنتی ویروس مطمئن و قوی بر روی گوشی سامسونگ خود نصب شود.

7-تست باتری:

اگر گوشی سامسونگ شما به هنگام استفاده از آن خاموش می شود و موقعی که دکمه پاور را می زنید دیگر روشن نمی شود بهتر است به باطری گوشی خود تان شک کنید. خوشبختانه کاربران گوشی سامسونگ می توانند به کمک تست های موجود عملکرد و سلامت باطری شان را بسنجند

7-تست باتری:
7-تست باتری:

چرا اینکار به طور ناگهانی انجام می شود؟

1-اتمام شارژ باتری:

شاید در نگاه اول این دلیل مسخره به نظر برسد ولی این امکان وجود دارد که شارژ گوشی سامسونگ شما تمام شده باشد. بعضی مواقع افراد برای مدت زمان طولانی با گوشی خود به مشاهده ویدیوها و کارهای زیادی می پردازند و به شارژ گوشی خود توجهی نمی کنند که این امر باعث خاموشی ناگهانی گوشی می شود.

در این هنگام بهتر است که گوشی سامسونگ خود را به شارژر وصل کنید. لازم به گفتن است؛ بعضی از گوشی های سامسونگ قبل از روشن شدن باید چند دقیقه در شارژ باقی بمانند

2-این احتمال وجود دارد که گوشی شما روشن باشد ولی صفحه نمایش آن کار نکند.

اولین اقدام این است که دکمه پاور را برای چند ثانیه نگه دارید تا گوشی سامسونگ خاموش شود. پس از خاموشی گوشی دوباره آن را روشن کنید. در صورتی که هنگام فشار دکمه پاور لرزش یا صدایی را از گوشی احساس کنید به معنای آن است که نمایشگر گوشی شما کار نمی کند.

در این مواقع گوشی خود را به سیستم ویندوز متصل کرده و از آن فایل پشتیبان تهیه کنید. برای رفع مشکل خرابی نمایشگر باید گوشی خود را به نمایندگی تحویل دهید تا نیروهای متخصص صفحه نمایش آن را تعویض کنند.

3-بوت لوپ شده:

یکی دیگر از مشکلات رایج در گوشی های اندرویدی، بوت لوپ است. اگر گوشی شما شما روشن می شود ولی بر روی لوگوی شرکت سامسونگ باقی می ماند، دچار مشکل بوت لوپ شده است.

4- خرابی یا نشتی باتری:

یکی از علت های مهم خاموش شدن غیر مترقبه دستگاه تلفن همراه های سامسونگ خرابی باتری است. اگر باتری موبایل متورم شده و یا درگیر نشتی شده باشد، گوشی سامسونگ شما ناگهان خاموش خواهد شد.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید