سایت دیوار تهران

سایت دیوار تهران

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در طراحی این مقاله قصد داریم شما مخاطبان را با سایت دیوار تهران آشنا کنیم.امروزه شهروندان تهرانی می توانند از طریق سایت دیوار تهران کالاهای نو ویا دست دوم خود را بدون دغدغه به فروش برسانند و یا خریداری کنند. این سایت به عنوان یک بستری برای خرید و فروش بسیار موفق عمل کرده است طوری که دیگر همه می توانند نیازمندیهای خود را در این سایت پیدا کنند.

دسته بندی های مختلفی در این سایت وجود دارد که بر حسب نیاز می توانید دسته مورد نظر را انتخاب کنید. دسته هایی نظیر: وسایل نقلیه، املاک و سایر خدمات دیگر. در صورت تمایل به درج آگهی در این سایت می توانید از خدمات صد درصد رایگان آن بهره مند شوید. اگر تصمیم به خرید ملزومات خانه دارید و فکر می کنید در این زمینه تجربه ی کافی ندارید با ریسک خرید نکنید شما به کمک نیاز دارید و ما می توانیم به شما کمک کنیم.

سایت دیوار تهران
سایت دیوار تهران

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در این مقاله تصمیم داریم به سوالاتی در درمورد خرید لوازم خانگی پاسخ دهیم تا به شما چشم اندازهای درستی ارائه دهیم تا یک خرید مناسب داشته یاشید:

  • 1- آیا برای نگهداری کالای مورد نظر فضایی مناسب دارید؟
  • 2- چه مدل از کالای مورد نظر مورد نیازتان است؟
  • 3- با توجه به بودجه ای که اختصاص می دهید به انتخاب هایی وجود دارد؟
  • 4- کالای مورد نظر به چه اندازه ای باید باشد؟
  • 5- رنگ مورد نظر شما برای کالای خواسته شده چیست؟
  • 6- خصوصیات کالای مورد نظر شما چیست ؟
  • 7- بهترین قیمت برای خرید کالا کدام است؟
  • 8- نظر دیگران در مورد کالای خریداری شده چیست؟
  • 9- کالای خریداری شده را چگونه می توان نصب کرد؟
  • کالاهای قدیمی خود را چکار کنیم؟

[/stextbox]

 

آیا برای نگهداری کالای مورد نظر فضایی مناسب دارید؟

قبل از اینکه کالایی مانند کمد، لباس شویی، گاز و … را بخرید باید ببینید آیا فضای کافی برای نگهداری آن را دارید یا خیر؟ یعنی علاوه بر اندازه ی کالا باید بدانید ابعاد آن چقدر است. یعنی با آگاهی و دانستن از این سری اطلاعات شما می توانید یک انتخاب دقیق و مطمئن داشته باشید. چیزی که بسیار حائز اهمیت می باشد این است که کالای مد نظر شما چقدر فضا اشغال می کند. همچنین به جز اینکه در جای مناسب قرار می گیرد طول و عرض آن را هم در نظر بگیرید که مانع ورود و خروج در اتاق ها و یا آشبزخانه می شود یا خیر.

آیا برای نگهداری کالای مورد نظر فضایی مناسب دارید؟
آیا برای نگهداری کالای مورد نظر فضایی مناسب دارید؟

چه مدل از کالای مورد نظر مورد نیازتان است؟

در هنگام خرید هر کالایی باید بدانید که ای بین انواع مدلی که وجود دارد شما کدامیک را می خواهید. مثلا اجاق گازها مدل های گوناگونی دارند; گازهای فر دار، گازهایی که طرح فر هستند و همچنین گازهای صفحه ای. ماشین های لباس شویی هم در انواع یک قلو و یا دو قلو وجود دارند.  باید در مرود هر کدام از این مدل ها اطلاعاتی داشته باشید سپس  می توانید با اطمینان با توجه به سلیقه تان از بین مدل های گوناگون انتخاب صحیح تری داشته باشید.

با توجه به بودجه ای که اختصاص می دهید چه انتخاب هایی وجود دارد؟

لوازم خانگی با قیمت های مختلف در بازار وجود دارد و دلیل اختلاف قیمت ها بخاطر تنوع و مدل های گوناگونی است که وجود دارد چون برخی از کالا ها معمولی هستند که قطعا به نسبت کالاهایی که کاربردهای بیشتری دارند ارزان تر می باشند. حالا باید توجه داشته باشید که با توجه به بودجه ای که در نظر دارید کدامیک مناسب تر می باشد. چون ممکن است یک یخچال فریزی را انتخاب کرده باشید بخاطر کارایی بالایی که دارد (ساید بای ساید) به قیمت یک خود رو برای شما تمام شود. پس ابتدا باید به جیبتان نگاه کنید آنگاه کالای مورد نظر را انتخاب نمایید.

با توجه به بودجه ای که اختصاص می دهید چه انتخاب هایی وجود دارد؟
با توجبا توجه به بودجه ای که اختصاص می دهید چه انتخاب هایی وجود دارد؟ص می دهید چه انتخاب هایی وجود دارد؟

کالای مورد نظر به چه اندازه ای باید باشد؟

باید این را هم در نظر داشته باشید وسیله ای را که می خواهید انتخاب کنید در چه حجم و ابعادی وجود دارد  مثلا اگر می بینید که همیشه مهان دار هستید و یا جمعیت خانوادتان زیاد است باید حتما لباسشویی های با حجم بالا و ظرفیت بیشتر خریداری کنید. اما اگر جمعیتتان کم است و مهمان ندارید یک لباسشویی یک قلو برایتان جوابگو است. برای هر کالای دیگری هم همین مسئله صدق می کند. چراکه باید وسایل مورد نیاز منزلتان را بر اساس تعداد اعضای خانواده و نیازهایتان خریداری کنید.

رنگ مورد نظر شما برای کالای خواسته شده چیست؟

در انتخاب وسایل منزل رنگ بسیار مهم می باشد. معمولا برای هر کالای خانگی رنگ سفید در بازار به راحتی بافت می شود. اما عده ای در انتخاب لوازم خانگی خود به دنبال رنگ خاصی می گردند که هدف آنها ست کردن با سایر وسایل منزل است.

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که در لوازم منزل به دنبال رنگ نقره ای و استیل هستید، پس اگر از آن دسته افراد هستید که دنبال وسایل منزل به غیر از رنگ سفید هستید لازم است که در انتخاب خود دقت کنید که جنس و بدنه آن ضد خش و ضد لک باشد. در غیر اینصورت نگهداری آن وسیله مشکل خواهد بود.

رنگ مورد نظر شما برای کالای خواسته شده چیست؟
رنگ مورد نظر شما برای کالای خواسته شده چیست؟

خصوصیات کالای مورد نظر شما چیست ؟

بعضی از کالا ها که به دنبال آن هستید ممکن است خدمات بیشتری ارائه دهند. قبل از اینکه آن را انتخاب کنید باید ببینید خدماتی که ارائه می دهد مورد نیاز شما است یا خیر؟ با توجه به افزیش خدمات و کارایی به تناسب قیمت آن هم افزایش می یابد پس باید این موضوع را هم مدنظر قرار دهید. اما گاهی اوقات قیمت خرید یک کالا با امکانات بیشتر به نسبت یک کالای معمولی چندان گران تر نیست. باید این مورد را خوب بررسی کرد. نوع ضمانت کالا، مدت و خدمات آن از مواردی مهمی است که در خرید کالا و قیمت آن موثر می باشد.

بهترین قیمت برای خرید کالا کدام است؟

خیلی از افراد در اولین مراجعه کالای خود را انتخاب می کنند، سعی کنید جزء این دسته از افراد نباشید که اولین انتخابتان خریدتان باشد. از قیمت های مختلف برای کالای خود جویا شودید بعد از اینکه قیمت های مختلف را بررسی کردید مناسبترین قیمت و فروشگاه را انتخاب و با خیال راحت خرید کنید. با توجه به اینکه فروشگاه های مختلف کالاهای مشابه دارند اما ممکن است بعضی از آنها به علت عمده فروشی قیمت مناسب تر از بقیه ارائه دهند. سعی کنید انتخاب هوشیارانه داشته باشید.

بهترین قیمت برای خرید کالا کدام است؟
بهترین قیمت برای خرید کالا کدام است؟

نظر دیگران در مورد کالای خریداری شده چیست؟

اگر تصمیم به خرید کالایی دارید بهتر است با جستجو در محیط اینترنت نظر سایرین را در مورد کالای خواسته ی خود بدانید. نظرات مثبت و منفی دیگران باعث می شود شما را آگاه تر کند تا انتخاب بهتری داشته باشید. اطلاعاتی که از این طریق بدست می آورید ممکن است به راحتی در هر فروشگاهی کسب نکنید. حتی از اطرافیانتان اگر کسی آن وسیله را خریداری کرده است بهتر است نظر او را هم بدانید تا انتخاب اصلح تر داشته باشید.

کالای خریداری شده را چگونه می توان نصب کرد؟

درخرید لوازم خانگی باید به توجه کرد که قرار است کالا را چگونه به منزل انتقال دهید. در بعضی مواقع این هزینه بر روی هزینه ی اصلی کالا حساب می شود و بعضاً هم جدا درب منزل حساب می شود. باید توجه داشت که کدام مقرون به صرفه تر است. حتی بعضی از وسایل هم برای نصب در جای اصلی خود احتیاج به نصاب و نمایندگی آن کالا می باشد، که این هم خود هزینه ای برای شما می تواند داشته باشد. قیل از تحویل گرفتن کالا باید از سالم بودن آن مطمئن شوید.

کالاهای قدیمی خود را چکار کنیم؟

برای اینکه بتوانید برای کالاهای جدیدی که خریداری کرده اید فضای مناسب و کافی داشته باشید باید وسایلی قدیمی که دیگر به آنها احتیاج ندارید را کنار بگذارید. حال برای خلاص شدن از دست اینگونه وسایل می توانید آنها را به امانت فروشی ها، سایت ها و اپلیکیشن های مختلفی که برای این کار راه اندازی شده اند بسپرید.

امروزه مخاطبان اینترتی آن هم درشهرهای بزرگ خرید به این شیوه برای آنها به یک عادت تبدیل شده است زیرا نه تنها در زمان و هزینه برای آنها صرفه جویی شده است امتیازات ویژه ی دیگری هم دارد.شما می توانید هر وسیله ای را در منزل دارید و دیگر برایتان بلا استفاده است از کوچک تا بزرگ آنها را تبدیل به پول کنید. مثلا از تلویزیون گرفته تا گل و گلدان های موجود در منزل. به این نکته توجه داشته باشید که خرید و فروش از این طریق هیچ کالا و وسیله ای در منزل شما نیست که نتوانید آن را به فروش برسانید.

فقط کافی است یک عکس از وسیله ای که قصد فروش آن را دارید تهیه کرده و با توضیحات کامل در مورد آن البته با صداقت تمام رقبت خریدار را بیشتر کنید. این نوع خرید و یا فروش یک خرید و فروش بی واسطه و بدون دلال است، خواه کالا نو باشد و خواه دست دوم. بیسیاری از تولید کنندگان در این برنامه وجود دارند که واقعاً اجناس خود را با قیمتی کمتر از قیمت موجود در بازار به فروش می رسانند. دلیل عمده و اصل آن این است که آنها هزینه ی رهن و اجاره مغازه ندارند که اینها خود از قیمت کالا کم می کند.

از اینکه تا پایان مقاله سایت دیوار تهران ما را همراهی کرده اید از شما سپاسگزاریم و امیدواریم از مقاله سایت دیوار تهران نهایت استفاده را برده باشید

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید