تولید محتوا برای سایت صنایع غذایی

تولید محتوا برای سایت صنایع غذایی

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله تصمیم داریم در ارتباط با تولید محتوا برای سایت صنایع غذایی برای شما صحبت کنیم. اگر می خواید یک سایت صنایع غذایی داشته باشید و ویژگی های خوب و نکات کلیدی را بشناسید با ما همراه باشید.

تولید محتوا برای سایت صنایع غذایی
تولید محتوا برای سایت صنایع غذایی

اگر مایل به دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند وبسایت حسابرسی هستید می توانید با تیم هشت تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

 

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  1. تولید محتوا در سایت صنایع غذایی
  2. نکات مهم برای تولید محتوا در سایت صنایع غذایی
  3. مواد غذایی پر کالری و حجم دهنده
  4. جذب مشتری از طریق سایت صنایع غذایی
  5. روش های بازاریابی در سایت صنایع غذایی
  6. بهترین روش برای تبلیغات در سایت صنایع غذایی
  7. وفاداری مشتریان به سایت صنایع غذایی
  8. برند سازی برای سایت صنایع غذایی
  9. هزینه‌ های تولید محتوای سایت مواد غذایی

[/stextbox]

 

تولید محتوا در سایت صنایع غذایی

تولید محتوا در سایت صنایع غذایی همانند تولید محتوا در بقیه سایت‌ های  دیگر ویژگی ‌های منحصر به‌ فردی برای خود دارد. هزینه ‌های موجود برای ایجاد یک سایت صنایع غذایی با توجه به محتوایی که در آن صورت می‌گیرد و پارامترهایی که برای آن تعیین می‌کنیم مختلف می باشد.

برای تولید محتوا در تمامی سایت‌ ها یک سری موارد عمومی نیاز است که باید آنها را در نظر بگیریم. اما در رابطه با سایت صنایع غذایی مواردی به صورت اختصاصی نیز هستند که از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

تولید محتوا در سایت صنایع غذایی
تولید محتوا در سایت صنایع غذایی

نکات مهم برای تولید محتوا در سایت صنایع غذایی

باید به این موضوع توجه کرد که برای محتوا گذاری در سایت صنایع غذایی تصاویر و عکس ‌های باکیفیت از محصولات متنوع و مختلف می‌تواند، برای بازدید بیشتر بسیار مؤثر باشد. نخستین و مهم ‌ترین توصیه‌ ای که ما برای تولید محتوا در سایت صنایع غذایی برای شما داریم ایجاد محتوا از طریق بنرهای پرکیفیت و عکس‌ های زیبا با طراحی های حرفه ای می باشد.

به همین ترتیب اگر شما قصد دارید که محصولات و تولیدات غذایی خودتان را به ‌صورت حرفه ‌ای برای مخاطبین خود معرفی و شرح دهید، باید به فکر یک عکاس تخصصی برای با کیفیت دیده شدن محصولات خود باشید. یکی دیگر از نکاتی که اهمیت ویژه و خاصی در تولید محتوای سایت صنایع غذایی می‌تواند داشته باشد این است، که آن محتوا برای مردم کارآمد و سودمند باشد.

در دنیای امروز هیچ محصول و کسب و کاری نمی‌تواند تنها از ویژگی ‌های محصول خود برای بازاریابی و تبلیغات استفاده بهینه کند.

به همین دلیل شما باید تلاش کنید که اطلاعات صحیح و کارآمدی که برای عموم مردم استفاده داشته باشد، در سایت صنایع غذایی خود محتوا گذاری کنید. این نوع وب سایت ‌ها یکی از مواردی هستند که می‌توانند در جذب مخاطب بسیار سودمند باشند. به همین دلیل شما باید با تولید مقاله ‌های مرتبط با محصولات صنایع غذایی خود بخش مهمی از تولید محتوای بازاریابی خود را انجام دهید.

در رابطه با معرفی سایت شما و نیازمندی های تخصصی برای تولید محتوا نیز باید نکات ویژه ‌ای در نظر گرفته شود. شما هزینه سایت صنایع غذایی خود را به این دلیل می‌پردازید که در موتور جستجوی گوگل نقش اصلی و مهمی داشته باشید. تولید محتوا در سایت صنایع غذایی فقط برای مخاطبین شما انجام می‌شود. بنا بر این اگر در سایت خود موارد فنی و استاندارد های قوانین سئو در نظر نگیرید تقریباً هزینه بیهوده ای را پرداخت کرده‌اید و نتیجه مثبتی نخواهید گرفت.

 

گروه های مختلف غذایی در سایت صنایع غذایی

شما باید بدانید که نداشتن معلومات در مورد هرم غذایی در بر روی سلامتی تمامی افراد بسیار مؤثر است و افرادی که قصد دارند وزن خود را بالاتر ببرند، با توجه به هرم غذایی می‌توانند با آگاهی و دانستن میزان مواد لازمی که در هر ماده غذایی وجود دارد، یک برنامه‌ ریزی مناسب شرایط خود داشته باشند. به همین دلیل شما باید حتماً هرم غذایی را در سایت صنایع غذایی خود برای تمامی قشر قرار دهید.

مواد غذایی که ما هر روز مصرف می‌کنیم عموماً دارای مواد پروتئینی، چربی، قندی می باشند. با توجه به مواد مفید در هر ماده غذایی که در طول روز مصرف می‌کنیم وجود دارد، سبب می‌شود که تمامی مردم بتوانند انرژی های روزانه خود را تامین کنند و به زندگی خود بپردازند. همان ‌طورکه مشخص است همه افراد برای این‌ که بتوانند در طول روز سرحال باشند و فعالیت های روزانه و حرکات جسمانی داشته باشند، حتماً باید در طول روز چند وعده غذایی استفاده کنند.

اما دسته ‌بندی متعددی که برای مواد غذایی وجود دارد که شامل: گروه پروتئین‌ها، لبنیات، نان و غلات می‌شود. این گروه از مواد غذایی می‌توانند یک زندگی سالم را برای افراد به همراه داشته باشند. به همین دلیل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

گروه های مختلف غذایی در سایت صنایع غذایی

هرم مواد غذایی

هر ماده غذایی دارای انواع مختلف گروه‌های مواد غذایی است. با استفاده از هرم غذایی ما می‌توانیم تعادل و میزان استفاده از غذاهای مختلف را در طول شبانه ‌روز رعایت کنیم . تمامی گروه‌ ها ی مختلف سنی می‌توانند از مواد غذایی که در این دسته ‌بندی ها گنجانده می‌شود، استفاده لازم را داشته باشند. هرم مواد غذایی از چهار گروه اصلی مواد مغذی تشکیل شده است. گروه‌های غذایی عبارتند از نان و غلات، میوه و سبزی، لبنیات و گوشت، حبوبات و مغزها .

لازم به ذکر است بگوییم که تمامی این مواد غذایی خواص خاص خود را دارا می‌باشند که به صورت مستقیم برای سلامت جسم و روانی همه مردم مؤثر است. پزشکانی که متخصص تغذیه هستند با برنامه ‌ریزی درست برای افراد مختلف در هر سنی که باشند تعیین می‌کنند که در طول یک روز و یا یک هفته می‌توانند چه مقدار از مواد غذایی را مصرف کنند.

تولید محتوا برای سایت صنایع غذایی
هرم مواد غذایی

مواد غذایی پر کالری و حجم دهنده

تمامی افراد مثل هم نیستند و ممکن است با افرادی مواجه شویم که لاغر باشند و  افراد دیگری نیز چاق هستند. همه مردم برای این ‌که بتوانند مواد غذایی و تغذیه مناسب خود را حفظ کنند از سلامت جسمی لازم برخوردار باشند، باید به پزشک تغذیه مراجعه کنند

اصولاً متخصصان تغذیه با در نظر گرفتن ویژگی‌ های افراد سن و بیماری‌هایی که احتمال دارد داشته باشند، می‌توانند افراد را در رابطه با اصول غذایی متناسب راهنمایی کنند. برای مثال ممکن است تعدادی از افراد کاهش وزن داشته باشند و نیاز داشته باشند که وزن خود را افزایش دهند. برای این افراد از ورزش‌های مناسب و مواد غذایی که خاصیت چاق کنندگی دارد باید استفاده کنند. حال شما می توانید با در اختیار گذاشتن این اطلاعات در سایت صنایع غذایی خود بیشتر مورد توجه قرار بگیرید.

 

جذب مشتری از طریق سایت صنایع غذایی

یک روند مناسب برای محتوا گذاری و بازاریابی به تمامی شرکت‌ های صنایع غذایی کمک می‌کند تا اطلاعات و محصولات خود را با مصرف‌ کنندگان به اشتراک بگذارند. این روند برای کسب ‌وکار های تازه‌ تأسیس و کوچک که بودجه بازاریابی آن ‌ها بسیار محدود است تأثیر به سزایی دارد. بازاریابی و تبلیغات از طریق تولید محتوا در سایت صنایع غذایی احتیاج به تلاش و زمان دارد.

جذب مشتری از طریق سایت صنایع غذایی
جذب مشتری از طریق سایت صنایع غذایی

به همین دلیل شرکت ‌های تولید کننده مواد غذایی برای محتوا گذاری در سایت خود باید اهداف مشخصی در این زمینه دنبال کنند. این اهداف ممکن است شامل بیشتر شدن آگاهی مصرف‌ کنندگان از برند مربوط و اطلاع‌ رسانی در مورد یک محصول ویژه باشد.

ما قصد داریم برای شما چهار نکته مهم برای موفق شدن در بازاریابی توسط محتوا گذاری در سایت صنایع غذایی را ارائه دهیم.

معرفی برند خود برای مخاطبین در سایت صنایع غذایی :

به منظور شناساندن برند محصولات غذایی خود در سایت غذایی باید معرفی و داستان چگونگی به وجود آمدن برند خود را برای مخاطبین و مشتریان خود تعریف کنید. این کار از جذابیت بالایی برخوردار است و مشتریان زیادی را به خود جذب می‌کند.

اکثر افرادی که شما را دنبال می‌کنند، دوست دارند قبل از این ‌که تصمیم بگیرند با شما همکاری کنند و از محصولات برند شما خریداری کنند  آشنایی مختصری با شما داشته باشند تا بتوانند حس خوبی از برند شما بگیرند و با آن ارتباط برقرار کنند. پس لازمه این ارتباط خوب این است که شما خود را برای دیگران معرفی کنیند تا مخاطبین بتوانند ارتباط مفیدی از شما بگیرند.

معرفی برند خود برای مخاطبین در سایت صنایع غذایی :
معرفی برند خود برای مخاطبین در سایت صنایع غذایی :

خلاقیت داشته باشید و محتوای متنوع در سایت خود بگذارید :

عموماً عده کثیری از افراد از غذا لذت می‌برند و شما باید برای آن ‌ها محصولاتی را عرضه کنید که جذاب است. می‌توانید از این موضوع استفاده ابزاری داشته باشید.تصاویر و ویدئوهایی را انتشار دهید که در رابطه با فرآیند آماده سازی محصولتان یا غرفه‌ های مورد نظری که برای نمایشگاه‌ های تجاری دارید، نشان دهد. به همین سبب باز خورد افراد و کسانی که نیاز دارند از محصولات شما استفاده کنند بالا می‌رود.

همچنین می‌توانید بازتاب‌ های مثبتی که از طرف مخاطبین و مصرف ‌کنندگان خود دارید را برای بقیه مردم به تصویر بکشید. از این جهت می‌توانید به‌‌عنوان یک ابزار مفید در رابطه با جذب مشتری استفاده کنید. به این جهت کخ وقتی افراد دیگر از سایت شما بازدید می‌کنند و رضایت مصرف‌ کنندگان قبلی شما را می‌بینند ترغیب می‌شوند که از محصولات شما خریداری کرده و با شما همکاری کنند.

استفاده دوباره محتوا های موجود به‌ صورت قالب ‌های متفاوت :

استفاده از محتوا های تکراری و دوباره برای شما باعث می‌شود که در زمانی که می‌خواهید در رابطه با تولید محتوای دوباره بگذارید صرفه ‌جویی شود. به همین روند به مصرف ‌کنندگان و بازدیدک نندگان شما کمک می‌کنند تا به روش‌های متفاوتی بتوانند با شما ارتباط برقرار کند. به ‌‌عنوان نمونه می‌‌توان گفت که می‌توانید از یک مطلب خوب که قبلاً در تولید محتوای متنی از آن استفاده کرده‌ اید، این بار کلیپی کوتاه بسازید برای کاربران خود اشتراک دهید.

تولید محتوا در شبکه‌های مجازی و اشتراک گذاری در این شبکه‌ هایی که مصرف ‌کنندگان شما از آن‌ها استفاده زیادی دارند :

امروزه اکثر افراد و کاربران استفاده زیادی از شبکه‌ های اجتماعی مختلف مانند: اینستاگرام و تلگرام دارند. شما می‌توانید تولید محتوای صنایع غذایی خود را به روشی راحت در اشتراک کاربران و مخاطبین خود بگذارید که آن‌ها مجبور نباشند اپلیکیشن مورد نظر خود را ترک کنند. یعنی می‌توانید در کنار وب ‌سایت صنایع غذایی خود از شبکه‌ های مجازی که به نام  برند خودتان باشد استفاده کنید.

ما برای شما روش‌هایی از یک بازاریابی مفید را بیان کردیم. تلاش شما در رابطه با انجام دادن مواردی که در بالا برای شما ذکر کردیم، باعث می شود ارتباط بین یک شرکت تولید کننده مواد غذایی و سایت آن با مشتریان خود ارتباط خوبی برقرار کند. شما می‌توانید با مدیریت، انتشار و اشتراک‌گذاری محتوای مناسب در رابطه با صنایع مواد غذایی حس خوبی از برندتان به مشتریان القا کنید و آن ‌ها شما را از این طریق بهتر و بیشتر می‌توانند شناسایی و از خدمات شما استفاده لازم را ببرند.

روش های بازاریابی در سایت صنایع غذایی

یکی از صنایع بسیار مهم و پر رقابتی که در دنیا وجود دارد صنعت غذایی می باشد. تولید محصولات غذایی ممکن است با دشواری ‌ها و سختی ‌های بسیاری رو به ‌رو باشد. زیرا این صنعت سود بسیار پایینی دارد و همیشه شرکت ‌های تازه تأسیسی که وارد این عرصه می‌شوند و می‌خواهند از طریق سایت و یا صفحات مجازی خود مشتریان را جذب کنند، سود خود را به حداقل ترین می‌رسانند تا بتوانند افراد بیشتری را به محصولات خود علاقمند کنند.

همچنین شما باید برای این ‌که محصولی پر بازدید کننده داشته باشید و با سلایق تمامی مردم نیز هماهنگی داشته باشد آن محصول را به‌ طور فوق‌ العاده‌ای خوش ‌مزه و خوش ‌طعم تولید کنید. شما باید مزه خوش مواد غذایی را با تمام وجود از طریق تمامی حواس به مشتری ‌های خود القا کنید. ما می‌خواهیم برای شما روش‌ های تأثیرگذاری که می‌تواند برای بازاریابی در وب‌ سایت صنایع غذایی شما باشد، ذکر کنیم.

قیمت ‌گذاری هوشمنداته محصولات صنایع غذایی :

این کار بسیار ساده است فقط شما باید بتوانید با توجه به شرایط بازار محصولات صنایع غذایی خود را قیمت‌ گذاری مناسب کنید. همچنین در برخی موارد حتی درصدهای تخفیف اندک در قیمت می‌تواند مشتریان را به سمت محصولات غذایی شما جذب می کنند. همچنین می‌توانند با تخفیفات رقیبان شما جذب محصولات آن‌ها شوند. پس باید هوشمندانه برای محصول خود قیمت مناسبی بگذارید که سود مناسبی نیز از آن شامل حال شما شود و همچنین مشتریان شما را راضی و خوشنود نگه دارد.

 

پی ریزی یک شبکه گسترده برای محصولات صنایع غذایی :

موفقیت برند صنایع غذایی شما بستگی به این دارد که چطور می‌‌توان محصولات را در سایت های صنایع غذایی شناسایی و خریداری کرد. به‌‌ عنوان نمونه در یک وب‌ سایت مواد غذایی محصولات شما با چند هزار محصول دیگر رقابت می‌کند. اگر از بازاریابی های چندگانه برای شناسایی محصولات خود در وب ‌سایت صنایع غذایی خود استفاده کنید، سطح برند شما در موتور جستجوی گوگل بالاتر می‌رود و افراد شناخت بهتری از برند پیدا می کنند  و در اینترنت به دنبال برند شما می‌گردند.

چه چیزی سایت صنایع غذایی شما را متمایز از بقیه میکند :

به طور حتم چیزی در محصولات غذایی شما وجود دارد که سایت شما را متفاوت ‌تر از بقیه سایت ‌های محصولات غذایی می‌کند که این نقاط قوت تان است و در راه حیطه شما بسیار تاثیرگذار است. همه مشتریان شما به طور حتم دنبال نقاط قوت برای انتخاب محصولات صنایع غذایی شما هستند. در سایت شما مواد غذایی که بدون گلوتن و حاوی شکر می‌باشند می‌تواند مشتریان شما را فراری دهد. بنابر این باید بسیار هوشمندانه از محصولات خود در وب‌ سایت صنایع غذایی خود استفاده کنید.

چه چیزی سایت صنایع غذایی شما را متمایز از بقیه میکند :
چه چیزی سایت صنایع غذایی شما را متمایز از بقیه میکند :

 برای محصولات خود اشانتیون بگذارید :

همان طور که می‌دانید محصول شما نمی‌تواند از طرف شما صحبت بکنند. اما مزه و طعم آن حرف‌ های زیادی برای گفتن دارد. می‌‌توان با ارائه نمونه‌ های مجانی به‌ صورت پکیج های کوچک در کنار محصولات اصلی خود مشتریان خود را در سایت صنایع غذایی خود جذب کنید.

برند زیبا و پر مفهوم برای سایت صنایع غذایی :

گذاشتن محصولات با یک برندی منحصر به ‌فرد در روند کاری شما بسیار تاثیرگذار است. پس تلاش کنید اسم برند خود را جوری انتخاب کنید که در ذهن ‌ها ماندگار شود. این نیز  یکی دیگر از راه ‌هایی است که توسط مشتریان به خوبی شناخته شده ‌اید و همیشه در ذهن ‌ها باقی می‌مانید.

بهترین روش برای تبلیغات در سایت صنایع غذایی

محتوایی که در وب ‌سایت صنایع غذایی خود می‌گذارید، یکی از بهترین روش ‌ها برای تبلیغات است تا این ‌که میلیون ‌ها تومان هزینه تبلیغات ، بنرها و بیلبورد های مختلف بکنید. از طریق وب‌ سایت صنایع غذایی می‌توانید محصولات خود را برای دیگران به  نمایش بگذارید. منظور از تولید محتوا، تولید محتوای با کیفیت است که در آن باید چندین  اصول رعایت شود .

بهترین روش برای تبلیغات در سایت صنایع غذایی
بهترین روش برای تبلیغات در سایت صنایع غذایی

اولین مورد در رابطه با تولید محتوای سایت صنایع غذایی شما این است که محتوای شما از نظر گوگل باید بهینه و کاربردی باشد. یعنی باید تمام موارد و قوانینی که در سئو جود دارد را رعایت کرده باشید.

انتخاب عنوان منحصر به ‌فرد برای محصولات خود، استفاده درست از تگ ‌های اچ تی ام ‌ال و استفاده مکرر از کلمات کلیدی صحیح، در نظر گرفتن تصاویر و عکس‌های باکیفیت، نوشتن توضیحات پرمحتوا، ایجاد لینک‌ ها در اکثر نوشته ‌ها و غیره از عوامل بهترین محتوا می باشند و برای تولید محتوای خوب تمامی این موارد لازم است که اگر این موارد رعایت نشود تمامی زحمات شما و بی ‌نتیجه خواهد ماند.

روایت دومی که می‌‌توان برای تولید محتوا در مورد صنایع غذایی نام برد این است که باید محتوای شما سودمند برای کاربران خود باشد. در قسمت‌های بعد برای شما مفصلاً توضیح می‌دهیم که یک محتوای با ارزش تا چه حدودی برروی برند سایت صنایع غذایی شما تاثیرگذار خواهد بود. به همین دلیل همیشه سعی کنید که از کیفیت آن را کاهش ندهید.

به ‌هیچ ‌وجه نگران نباشید و تا جای امکان محتوای پرکیفیت رایگان برای سایت صنایع غذایی خود تولید کنید. به فکر این نباشید که اگر محتوای خوب در سایتتان قرار دهید، کاربران احتیاجی به استفاده از سایت شما ندارند.

بلکه هر چه محتوای شما ارزشمند و پر مفیدتر باشد، ذهنیت بهتری برای مخاطبین به وجود خواهد آورد. تولید محتوای با کیفیت از لحاظ تصاویر، متن‌ها و ویدئوهایی است که می توانید تهیه کنید.

باید با کلمات کلیدی و برجسته کسب و کار شما در گوگل شناخته شود. به همین دلیل تمامی کاربران وقتی نیاز به یک سایت صنایع غذایی دارند، کلمات کلیدی مورد نظر را جستجو می‌کنند و سایت گوگل تشخیص می‌دهد که مطالب شما مفید است و می‌تواند برای آن جستجو ارزشمند به حساب بیاید. به همین دلیل در موتور جستجوی گوگل صدرنشین خواهید شد.

 

وفاداری مشتریان به سایت صنایع غذایی

تصور کنید شما به تولید محتوای پرکیفیت در سایت خود توجهی نداشته باشید و فقط با استفاده از تصاویر و محصولات خود را به فروش بگذارید و هیچ اطلاعات و زمینه‌ای در رابطه با محصولات صنایع غذایی خود برای مخاطبین قرار ندهید. به ‌این‌ ترتیب هر کاربری که وارد سایت صنایع غذایی شما می شود، تنها محتوایی را می‌بیند پیشنهاد های  فروش کالاهای شما هستند. این جلوه خوبی برای سایت صنایع غذایی شما نخواهد گذاشت.

حال تصور کنید مخاطبین شما وقتی وارد سایت صنایع غذایی شما می‌شوند به غیر از محصولات، با انبوهی از اطلاعات مفید رایگانی که شما در اختیار آن‌ ها می‌گذارید رو به ‌رو می‌شوند. به همین ترتیب مشتاق دیدن وب سایت شما  و بازدید از آن می شوند و به  شما وفادار خواهند بود.  ارائه دادن خدمات رایگان پر ارزش شما باعث می‌شود که مشتریان شما را به رقبایتان ترجیح دهند.

برند سازی برای سایت صنایع غذایی

از دیدگاه همه برند سازی یعنی تمامی مخاطبین شما ذهنیت خوبی از شما داشته باشند.

شما محتوای پرکاربرد و دسته اولی در سایت خودتان ایجاد کرده‌اید و این محتواها به شما این امکان را می‌دهند که در جایگاه بالای موتور جستجوی گوگل قرار بگیرید.  بازدیدکنندگان وقتی وارد سایت صنایع غذایی شما می‌شوند، می‌فهمند که حدود 80 درصد از مطالب شما رایگان و پر ارزش هستند و این محتواها برای او بسیار مفید است.

برند سازی برای سایت صنایع غذایی
برند سازی برای سایت صنایع غذایی

ممکن است اکثر نیازهای آن‌ ها را برطرف کند به همین دلیل به شما وفادار می‌مانند و شما را به‌‌ عنوان مرجع در کسب و کارتان شناسایی می‌کنند. همین ‌طور شما را به دیگران و آشنایان خود معرفی می‌کنند.

وقتی محتوای شما مفید باشد از بقیه رقبا متمایز می‌شوید و افرادی که به سایت شما مراجعه می‌کنند،  شما را به خاطر می‌سپارند و حتی اگر نخواهند از محصولات شما خریداری کنند برای دریافت اطلاعات مفیدی که شما در سایتتان قرار دارید نیز،  به شما سر خواهند زد .

همچنین به‌ صورت ویروس وار مخاطبان شما را دوره می‌کنند و به ‌‌عنوان یک مرجع اطلاعاتی ارزشمند شما را به دیگران معرفی می‌کنند. اکثراً با خودشان می گویند این برند صنایع غذایی به حد کافی اطلاعات رایگان در اختیار ما قرار می دهند، پس حتماً محصولاتی که ارائه می‌کنند بسیار عالی و با ارزش خواهند بود و سبب می‌شوند که محصولات سایت صنایع غذایی شما به واسطه محتوای مفیدی که تولید کرده‌اید دیده شود.

 

هزینه‌های تولید محتوای سایت مواد غذایی

  • برای تخمین زدن هزینه‌ های مورد نیاز سایت صنایع غذایی موارد زیر دخالت دارند:
  • مطالب تولیدی توسط شما در هر ماه چه مقدار است ؟
  • سایت صنایع غذایی شما یک سایت فروشگاهی می باشد یا یک سایت شرکتی ؟
  • کیفیت مطالب تولید شده برای سایت صنایع غذایی چقدر است ؟
  • محتوای وب‌ سایت صنایع دستی شما به ‌صورت نوشتاری است می باشد یا گرافیکی ؟
  • محتوا بازنویسی شده است یا ترجمه ‌ای از منابع اصلی آن می باشد؟

 

امیدواریم مطالبی که در مورد تولید محتوای سایت صنایع غذایی برای شما شرح دادیم ، در راستای فعالیت شما مفید واقع شده باشد.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید