تولید محتوا برای سایت رستوران

تولید محتوا برای سایت رستوران

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

تولید محتوا برای سایت رستوران ، نیاز نسبتا جدیدی است که در عصر اطلاعات ایجاده شده است. تا ده سال پیش شاید هیچ رستورانی به تبلیغات اینترنتی نیاز نداشت اما در شرایط کنونی بسیاری از مردم از این طریق غذا را سفارش داده یا انتخاب می کنند که در کجا شام بخورند. رقابت شدیدی در فضای دیجیتال بین رستوران ها ایجاد شده که بر اساس معیارهایی افزون بر کیفیت و قیمت غذا اتفاق می افتد.

تولید محتوا برای سایت رستوران
تولید محتوا برای سایت رستوران

ارائه آفرهای ویژه، برگذاری رویدادهای هیجان انگیز و افزایش کیفیت طراحی داخلی فضاهای رستوران ها گواهی بر این بازار رقابتی است.

اگر مایل به دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند سایت رستوران هستید می توانید با تیم هشت تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

 

 

برخی از نکات مورد نیاز برای تولید محتوای سایت رستوران در قالب پاسخ به پرسش های زیر خدمت شما ارائه می شوند:

  1. برای تولید محتوا سایت رستوران به چه مهارت هایی نیاز دارید؟
  2. نقش دیجیتال مارکتینگ در تولید محتوا برای سایت رستوران چیست؟
  3. تولید محتوا برای سایت رستوران، شامل چه بخش هایی می شود؟

 

برای تولید محتوا سایت رستوران به چه مهارت هایی نیاز دارید؟

هدف اصلی از طراحی یک وب سایت برای رستوران، افزایش هر چه بیشتر فروش و جذب مشتری است. بنابراین محتوایی که در این سایت ها بارگذاری می شود، باید در راستای جلب رضایت و اعتماد مخاطبین و تبدیل آن ها به مشتری باشد.

اولین گام برای تامین نیازهای بازدیدکنندگان وب سایت، این است که بدانید مخاطب شما چه کسانی هستند؟ شناخت دقیق مخاطب به تشخیص و رفع نیازهای او در تولید محتوا منجر شده و موفقیت سایت را در پی خواهد داشت.

برای تولید محتوا سایت رستوران به چه مهارت هایی نیاز دارید؟
برای تولید محتوا سایت رستوران به چه مهارت هایی نیاز دارید؟

بنابراین از صاحب رستوران بخواهید به شما توضیح دهد مشتری های او غالبا چه کسانی هستند یا این که غذا را برای چه کسانی تهیه می کند؟ تشخیص این مورد کار چندان دشواری نیست. مردم معمولا رستوران ها را بر اساس چند فاکتور انتخاب می کنند: نوع غذا، کیفیت غذا، وضعیت مالی و کیفیت فضای رستوران.

حال به چند مثال از انواع رستوران و تفاوت مشتریان آن ها توجه کنید: اکثر مشتریان یک فست فود قشر جوان و نوجوان هستند اما در یک دیزی سرا می بینید که تعداد افراد میان سال بیشتر از جوان ها است.

ممکن است فکر کنید مشتریان سالادبارها فقط کسانی هستند که اضافه وزن دارند و در رژیم غذایی اند، اما برعکس این افراد بیشتر به فست فود می روند و سالادبار معمولا مورد توجه اشخاصی است که به خوردن غذاهای سالم اهمیت می دهند.

 بخش قابل توجهی از  مشتریان ناهار در فودکورت ها و رستوران های با قیمت مناسب را دانشجویان تشکیل می دهند؛ حال آن که رستوران های لوکس در مناطق بالای شهر بیشتر مورد توجه قشر ثروتمند است.

موقعیت فیزیکی رستوران نیز در تعیین مخاطبین آن نقش مهمی دارد. مثلا رستورانی که در کنار بازار اصلی شهر است بیشتر مشتری های ثابتش از فروشندگان همان بازار است و باید به نیاز آن ها توجه کند.

رستوران هایی که در منوی غذا نوآوری خاصی داشته باشند و غذای منحصر به فردی عرضه کنند، احتمالا مورد مراجعه تمام شهروندان قرار می گیرند. همچنین رستوران های زنجیره ای گام موثری در جلب اعتماد مشتری برمی دارند که به همین دلیل ممکن است مشتریانی از تمام بخش های شهر داشته باشند.

مثلا فرض کنید که یک بار برای صرف ناهار به شعبه ای از رستوران زنجیره ای الف در نزدیکی محل کار خود مراجعه کرده و از کیفیت و قیمت غذا راضی بودید. هفته بعد ممکن است در بخش دیگری از شهر باشید و بخواهید شام را در رستوران صرف کنید.

به رستوران های اطراف نگاه می کنید و اطلاعی در مورد هیچ کدام ندارید اما اگر یک شعبه از رستوران الف را در آن جا هم ببینید، به احتمال زیاد همان را انتخاب خواهید کرد، چون برند الف قبلا
در شعبه دیگری اعتماد شما را جلب کرده است.

شناخت نیازها

بعد از شناخت مشتریان، باید به دنبال شناخت نیازهای ایشان بوده و استراتژی های اصلی مدیریت و فروش رستوران و وب سایت را در راستای رفع آن نیازها برنامه ریزی کنید.

مثلا رستورانی که در نزدیکی یک دانشگاه باشد احتمالا ترجیح می دهد برای ایجاد هماهنگی بین ساعت سرو ناهار با زمان کلاس های دانشجویان، تایم ناهار را تا بعد از ظهر ادامه دهد یا این که در ساعات غروب منوی کافی شاپی سرو کند. رستوران هایی که با مشتریان متنوع از تمام اقشار روبرو هستند باید سیاست هایی هم راستا با سلیقه عمومی جامعه را در پیش بگیرند.

مدیر یک رستوران قبل از تعیین راهبرد توسعه، باید بداند که با سرمایه گذاری در بخش بیرون بر و فروش اینترنتی به سود بیشتری دست می یابد یا در بخش طراحی داخلی. گاهی ممکن است هدف گذاری برای سود بلند مدت صورت بگیرد و  استراتژی خاصی انتخاب شود که در کوتاه مدت درآمد چندانی ایجاد نمی کند اما با گذشت زمان به نتیجه می رسد.

مهارت های بازاریابی

علاوه بر شناخت مخاطبین و تشخیص نیازهای آن ها، به مهارت های بازاریابی احتیاج دارید. تولید محتوای جذاب نقش موثری در رونق فروش یک رستوران دارد. این محتوا باید ترکیبی از محتوای متنی و بصری باشد.

مطلب روز  هزینه محتوانویسی

حتی اگر سایت شما مربوط به یک فست فود است، منوی غذا باید شامل نوشیدنی های طبیعی، سالاد و غذاهای سبز باشد تا حس خوب سلامتی را به مشتری القا کند. زبان نوشتن نیز باید فارسی سلیس، روان و قابل فهم برای همگان باشد.

مهارت های بازاریابی
مهارت های بازاریابی

در صورتی که غذاهای خارجی در منو دارید، حتی الامکان از نام های فارسی استفاده کنید یا اینکه در کنار عنوان هر غذا توضیحات مربوط به مواد تهیه کننده آن ذکر کنید. همچنین بارگذاری عکس و مشخصات و ابعاد در برخی غذاها مثل پیتزا می تواند به انتخاب مشتریان کمک کند. ویدیو، انیمیشن و فیلم را در تولید محتوا فراموش نکنید.

سعی کنید چند فیلم یا حداقل عکس از مراحل تهیه غذا در وب سایت آپلود کنید تا بازدیدکنندگان از میزان رعایت بهداشت در آشپزخانه شما مطمئن شوند. منوی غذا باید مناسب نیاز همه اعضای یک خانواده باشد، بنابراین تا جای ممکن تنوع غذاها را افزایش دهید.

استفاده از عکس در منوی وب سایت را فراموش نکنید. عکاسی تبلیغاتی حرفه موثری در بازاریابی مدرن است.

عکس های غذا باید جذاب، اشتها آور و پر رنگ و لعاب باشد. برای این کار از یک عکاس حرفه ای و با سابقه در زمینه تهیه تصاویر تبلیغاتی مواد غذایی استفاده کنید.

علاوه بر عکس غذا، تصاویر زیبا از فضای داخلی رستوران می تواند در انتخاب مردم نقش داشته باشد. از مدیر رستوران بخواهید از طراحان دکوراسیون حرفه ای برای تزیین فضای داخلی استفاده کرده و تصاویر خوبی در اختیارتان بگذارد. بهترین کار این است که این تصاویر توسط یک عکاس معماری تهیه شود. برای صرفه جویی در هزینه ها می توانید عکاسان را به صورت فریلنسر و پروژه ای استخدام کنید.

مدیریت یک سایت رستوران تا حدی شبیه به فروشگاه های اینترنتی است، زیرا به تولید محتواهای خلاقانه کمتر نیاز دارد. در عوض سفارش های ثبت شده در وب سایت باید به صورتی دقیق و سریع پیگیری شوند. بهتر است یک یا دو نفر را مسئول پشتیبانی سایت در ساعات کاری رستوران قرار دهید.

نقش دیجیتال مارکتینگ در تولید محتوا برای سایت رستوران چیست؟

دیجیتال مارکتینگ یک نوع بازاریابی جدید در دنیای مدرن است که بیشتر کسب و کارهای سنتی به آن روی آورده اند. در یک تعریف کلی می توان گفت دیجیتال مارکتینگ به معنای بازاریابی و توسعه فروش در بستر اینترنت است.

مهمترین مزیت این کار برای رستوران ها در افزایش تعداد مخاطبان است. تبلیغات در رسانه های آفلاین مانند تلویزیون و مجلات، اگرچه موثر است اما بازاریابی دیجیتال تمام محدودیت ها را از بین برده، منو و آدرس رستوران شما را برای بازدیدکنندگان نامحدودی به نمایش می گذارد. فضاهای مناسب برای بازاریابی دیجیتال یک رستوران می تواند موارد متعددی از جمله وب سایت، اپلیکیشن تلفن های همراه و شبکه های اجتماعی باشد.

علاوه بر این، تبلیغات در بستر دیجیتال بسیار متنوع و البته موثر است. در صورتی که بستر مناسبی را برای تبلیغ کنید، هزینه تبلیغات در برابر بازگشت سرمایه حاصل از آن واقعا ناچیز است. انتخاب روش های مناسب دیجیتال مارکتینگ برای هر کسب و کار اهمیت زیادی داشته و نیازمند درنگ و تفکر است. در این جا برخی زمینه های مناسب برای فعالیت در بازاریابی الکترونیکی یک رستوران را به شما پیشنهاد می دهیم.

اپلیکیشن:

سعی کنید در کنار داشتن وب سایت، یک اپلیکیشن مخصوص برای رستوران خود طراحی کنید. طراحی و مدیریت اپلیکیشن و سایت را می توانید به یک گروه حرفه ای در دیجیتال مارکتینگ واگذار کنید. اپلیکیشن شما باید دقیق و به زبان ساده طراحی شود تا استفاده از آن برای تمام مخاطبین راحت باشد.

در این اپلیکیشن می توانید امکاناتی از این دست را تامین کنید: سفارش غذا، پیگیری مراحل تهیه تا ارسال سفارش، ثبت دیدگاه در مورد سفارش و دسترسی به نظرات مشتری های قبلی. عکس های غذا و شعبه ها را در این اپلیکیشن قرار دهید.

اپلیکیشن:
اپلیکیشن:

علاوه بر طراحی اپلیکیشن های مخصوص، می توانید با اپلیکیشن های پرطرفدار مخصوص سفارش غذا نیز همکاری کنید. برخی از این برنامه ها در بین افراد جامعه رونق زیادی یافته اند. سعی کنید برنامه های پرطرفدار را شناسایی و انتخاب کنید.

ایجاد حساب کاربری:

امکان ایجاد حساب کاربری در سایت و اپلیکیشن، سفارش غذا را برای مشتری ساده تر می کند، زیرا آدرس ها و اطلاعات تماس او در بخش اطلاعات کاربری ذخیره می شود. همچنین می توانید در ازای هر سفارش به خریداران امتیاز داده تا بعدا از این امتیازها برای شرکت در قرعه کشی یا تخفیف استفاده کنند.

بازاریابی پیامکی:

موبایل مارکتینگ یکی از ابزارهای موثر دیجیتال مارکتینگ است که به معنی استفاده توسعه فروش از طریق موبایل است. اپلیکیشن های تلفن همراه که پیش تر در مورد آن صحبت کردیم نیز جزئی از موبایل مارکتینگ به حساب می آید، اما در این قسمت به تاثیر پیامک های تبلیغاتی می پردازیم.

بازاریابی پیامکی:
بازاریابی پیامکی:

تکنیک بازاریابی هوشمند به این صورت است که پیامک های تبلیغاتی را به گروه هدف ارسال می کند، یعنی گروهی که بیشترین احتمال تبدیل شدن به مشتریان بالفعل را دارد. در پاراگراف قبلی گفتیم که با امکان ایجاد حساب کاربری می توانید به آدرس و اطلاعات تماس مشتریان خود دست پیدا کنید.

این افراد کسانی هستند که احتمالا با ارسال پیامک های حاوی اخبار و تبلغیات (مثلا اضافه شدن غذای جدیدی به منو، فرصت خرید با تخفیف یا برگزاری رویدادهای ویژه) برای مراجعه یا سفارش اینترنتی مجدد از رستوران ترغیب می شوند. تخفیف ها، جوایز و جشنواره ها را از طریق پیامک به آن ها اطلاع دهید.

مطلب روز  بازاریابی محتوا چیست + اهداف و مزایای آن

شبکه های اجتماعی:

یکی از بهترین شیوه های رونق فروش و بازاریابی در دهه اخیر، استفاده از مزایای شبکه های اجتماعی است. تقریبا تمام افراد جامعه در یک یا چند سوشال مدیا (Social Media) عضو هستند. اکثر جوانان و نوجوانان مدت زمان بسیار زیادی را در این فضاهای مجازی به سر می برند. تعداد مخاطبینی که می توان در این شبکه به دست آورد، واقعا شگفت انگیز است.

از این رو فعالیت در شبکه های اجتماعی پرطرفدار کشور راه حل مناسبی برای برند سازی یک رستوران است. کارشناس تولید محتوای سایت رستوران می تواند این وظیفه را نیز بر عهده بگیرد. برخی نکات کاربردی در زمینه فعالیت تجاری در شبکه های اجتماعی عبارتند از:

شبکه های اجتماعی:
شبکه های اجتماعی:

به جای اینکه وقت و انرژی خود را برای فعالیت در تمام شبکه های اجتماعی صرف کنید، بهتر است یک یا نهایتا دو شبکه پرمخاطب را انتخاب کرده و پروفایل تجاری رستوران را در آن شبکه ها به بهترین شکل مدیریت کنید. با توجه به شرایط جامعه، فعالیت در اینستاگرام و فیسبوک را به شما توصیه می کنیم. این دو شبکه دارای مخاطبین بی شماری از گروه های مختلف سنی و اجتماعی هستند و به ترکیبی از محتوای متنی و غیر متنی نیاز دارند.

بخشی از محتوای تولید شده در سایت را می توانید برای شبکه های اجتماعی هم استفاده کنید. به این موضوع توجه کنید که فیلم و انیمیشن های کوتاه و یک دقیقه ای جالب در اینستاگرام می تواند بارها و بارها به اشتراک گذاشته شود. در کل محتواهای چند رسانه ای برای این نوع فضاها مناسب تر است.

بر خلاف وب سایت، محتوای متنی تولید شده برای شبکه های اجتماعی، باید خلاصه باشد. سعی کنید فقط نکات اصلی را بیان کرده و از ارائه مطالب اضافی بپرهیزید. در عوض روی محتوای غیر متنی می توانید بیشتر کار کنید.

پوشش خبری رویدادهای مربوط به رستوران در شبکه های اجتماعی تاثیر زیادی در رونق رستوران خواهد داشت. رویدادهایی مثل جشن ها، دکورهای فصلی، موسیقی زنده، و خبرهایی مثل تغییر برنامه زمانی رستوران، ارائه منوهای ویژه و حضور افراد معروف در رستوران را در شبکه های مجازی منعکس کنید.

شبکه های اجتماعی فرصتی برای ارتباط نزدیک با مردم و شنیدن نظرات و نقدهای آن ها است. از این فرصت برای جلب اعتماد مردم استفاده کنید تا مخاطبین فضای مجازی به مشتریان حقیقی تبدیل شوند. با حوصله به تمام نظرات و پیام ها پاسخ بدهید. ممکن است مجبور شوید این وظیفه را به ادمین جدیدی واگذار کنید. در این صورت باید تلاش بیشتری برای ایجاد هماهنگی بین تولید کننده محتوا و فرد جدید داشته باشید.

برگذاری مسابقه در شبکه اجتماعی راهبرد خوبی برای معرفی بیشتر برند شما است. هزینه ای که برای تامین جایزه این مسابقات پرداخت می کنید در مقابل هزینه تبلیغات به شیوه های دیگر بسیار کمتر، ولی تاثیر آن بسیار زیاد است.

پروفایل تجاری یک رستوران در شبکه های اجتماعی می تواند به مثابه یک تریبون باشد. نسبت به مسائل روز جامعه خود بی تفاوت نباشید. در بعضی مواقع لازم است پیام هایی نظیر تبریک یا تسلیت از طرف تیم رستوران منتشر کنید.

در صورتی که رستوران مورد نظر شما زنجیره ای است، شعب مختلف را در شبکه اجتماعی معرفی کنید. از هر شعبه چندین عکس بارگذاری کنید. این کار را در فواصل زمانی مشخص تکرار کنید تا مخاطبان از شعبه های مختلف این رستوران آگاه شوند. مخاطبان را تشویق کنید نظرات خود را در این صفحه منتشر کنند.

برای ایجاد هیجان و تعامل بیشتر با مخاطبان فضای مجازی، از افراد بخواهید عکس های خود را در رستوران شما برایتان ارسال کنند تا آن ها را در شبکه های اجتماعی آپلود کنید. می توانید هر هفته به بهترین عکس جایزه بدهید. به این ترتیب مشتریان حضوری شما نیز به مشارکت در فضای مجازی ترغیب خواهند شد.

از طریق اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی برای تبلغیات در این فضاها استفاده کنید. اینفلوئنسرها افرادی هستند که در جامعه مشهور و تاثیرگذارند. برخی از اینفلوئنسرهای فعال در زمینه غذا و سبک زندگی حاضرند در ازای دریافت پول، برای رستوران شما تبلیغ کنند. تبلیغ های این گروه مورد توجه افراد زیادی قرار خواهد گرفت.

سئو:

سئو (SEO) یا بهینه سازی موتورهای جستجو (Search Engine Optimization) تکنیکی برای افزایش ترافیک وب سایت و کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجو است. با استفاده از این روش می توانید کاری کنید که سایت شما در سرچ های مربوط به پیدا کردن رستوران خوب، غذای خوشمزه و سفارش آنلاین غذا، جز نتایج اولیه جستجو نمایش داده شود.

سئو:
سئو:

بسیاری از مدیران تجاری از این تکنیک موثر برای افزایش سود و موفقیت در دیجیتال مارکتینگ استفاده کرده و هر ساله مبلغ بیشتری را به این بخش اختصاص می دهند. بهینه سازی محتوای وب سایت می تواند جز شرح وظایف یک تولید کننده محتوا باشد. در تولید محتوا برای سایت رستوران از مدیر وب سایت خود بخواهید که مسئولیت های مربوط به کارشناس سئو را بر عهده بگیرد.

با کمک سئو می توانید نام رستوران خود را به یک برند معتبر و معروف در سراسر کشور تبدیل کنید. در صورتی که یک تولید کننده محتوا هستید، برای سئوی سایت رستوران کافی است بتوانید عبارات کلیدی مناسب را انتخاب کرده و به درستی در متن جا دهید.

مطلب روز  24 عنوان برتر تبلیغاتی

این عبارات باید به دفعات مناسب در مطالب و عناوین گنجانده شوند. موقعیت جغرافیایی (نام شهر یا خیابان) و اسم رستوران و شعبه را حتما جز عبارات کلیدی قرار دهید، زیرا بسیاری از جستجوها با این عبارت ها انجام می شوند. مثلا ممکن است کاربرانی که در خیابان شریعتی زندگی می کنند عبارت “فست فودهای خوب در خیابان شریعتی” یا “نزدیکترین شعبه رستوران الف به خیابان شریعتی” را در گوگل جستجو کنند.

تولید محتوا برای سایت رستوران، شامل چه بخش هایی می شود؟

تقسیم بندی محتوای سایت در بخش های مختلف کمک زیادی به بازدیدکنندگان می کند تا خدمات یا اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کنند. سعی کنید وب سایت رستوران تان از ساختار ساده و قابل استفاده ای برای مشترین برخوردار باشد. به نظر می رسد ایجاد این بخش ها در یک سایت رستوران ضروری باشد:

تولید محتوا برای سایت رستوران، شامل چه بخش هایی می شود؟
تولید محتوا برای سایت رستوران، شامل چه بخش هایی می شود؟

منو:

این قسمت شامل انواع غذاها همراه با عکس، توضیحات و قیمت است. امکان انتخاب و سپس انتقال به صفحه ثبت سفارش در این بخش باید فراهم شود. ممکن است لیست غذاهای منو را در چند دسته مختلف طبقه بندی کرده باشید و بخواهید برای هر دسته بخش جداگانه ای در سایت ایجاد کنید.

حساب کاربری:

امکان ایجاد حساب کاربری برای کلیه سایت هایی که اقدام به فروش کالا و خدمات می کنند، ضروری است. می توانید یک باشگاه مشترین وفادار تشکیل داده و به مشتریانی که به طور مداوم از سایت سفارش می دهند جایزه یا تخفیف های ویژه ای اختصاص دهید. آدرس و اطلاعات تماس مخاطبین در این قسمت ذخیره خواهد شد.

 

خرید اینترنتی:

در این بخش ساز و کار لازم برای ثبت سفارش غذا و پرداخت اینترنتی از طریق درگاه های بانکی را فراهم کنید. برای انجام تمام و کمال این نوع فروش باید سایت شما از پشتیبانی تلفنی نیز برخوردار باشد تا مشتریان بتوانند در صورت بروز مشکل از راهنمایی های پشتیبان استفاده کنند. به خاطر داشته باشید که فروش اینترنتی غذا با دیگر کالاها کمی متفاوت است، زیرا غذای گرم و آماده باید به سرعت به دست مشتری برسد. به این ترتیب لازم است تمهیداتی را برای ارسال سریع غذا پیش بینی کنید.

خرید اینترنتی:
خرید اینترنتی:

معرفی شعب:

یک شعبه یا ده شعبه فرقی نمی کند. عکس هایی از فضای داخلی رستوران، آدرس و امکانات منحصر به فرد آن ها را در این بخش قرار دهید. بهتر است آدرس شعب را هم به صورت متنی و هم به شکل لوکیشن های روی نقشه نمایش دهید. سایر اطلاعات تماس مانند شماره تلفن، فاکس و ایمیل را نیز در کنار عکس ها ارائه کنید.

بخش هایی که ذکر کردیم مواردی است که برای تولید محتوا در هر وب سایت رستوانی ضروری است. اما شما می توانید با میل و سلیقه خود بخش های جدیدی به سایت اضافه کنید. خلاق و ایده پرداز باشید.

ممکن است بخواهید بخشی را به اخبار رستوران اختصاص داده و رویدادهایی نظیر برگذاری مراسم های خاصی مثل تولد و تامین امکانات ویژه برای آن ها، تغییر تزئینات مناسبتی برای جشن ها و اعیاد ملی و دینی یا برگذاری موسیقی زنده و استندآپ کمدی را در آن بخش گزارش کنید.

در مورد نوآوری هایی که در ذهن دارید با کارفرما (مدیر رستوران) مشورت کرده و نظر او را جلب کنید. می توانید از سایت های رستوران های ایرانی و خارجی دیدن کرده و از آن ها الهام بگیرید. اما سعی کنید ایده جدید و متفاوتی را اجرا کنید،

زیرا تکرار کارهای قبلی معمولا طرفدار چندانی ندارد. ممکن است بگویید هر ایده تازه شما ممکن است پس از مدتی مورد تقلید دیگر رستوران ها قرار بگیرد.

این موضوع اگر چه درست است اما می تواند نیروی محرکه ای برای تلاش بیشتر و نوآوری مداوم شما باشد. مثلا می توانید بخش منو را طوری طراحی کنید که مشتری بتواند نظر خود را در تهیه غذا اعمال کند.

برای نمونه در نظر بگیرید که مشتری به رستوران شما آمده و یک پرس زرشک پلو با مرغ سفارش می دهد اما از سالن دار می خواهد که زرشک از غذای او حذف شود یا بر عکس، از او خواهش می کند مقدار زرشک را افزایش دهد.

معمولا سفارش های اینترنتی غذا فرصت ایجاد چنین تغییراتی را به خریداران نمی دهند. اما اگر این مشتری بداند که در سفارش اینترنتی هم می تواند نظر خود را در منو اعمال کند، احتمالا به تعداد دفعات بیشتری از غذای رستوران شما استفاده خواهد کرد.

تولید محتوا برای سایت رستوران، نوعی بازاریابی دیجیتال در بستر اینترنت است. شناخت نیازهای مخاطب، تلاش برای ایجاد حس خوب در مشتریان، استفاده از عکس، کمک گرفتن از دیگر ابزارهای دیجیتال مارکتینگ (نظیر موبایل مارکتینگ یا سوشال مدیا مارکتینگ) و سئو می تواند در بازاریابی محتوا به شما کمک کند.

وب سایت یک رستوران باید شامل بخش هایی برای منو (معرفی غذاها)، حساب کاربری، خرید اینترنتی و معرفی شعب باشد. همچنین بخش های دیگری بنا بر سلیقه و نیاز را می توانید به سایت اضافه کنید.

مشاوره سئو و تولید محتوا

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید