تولید محتوا بازنویسی

تولید محتوا بازنویسی

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مطلب می خواهیم درباره بازنویسی محتوا یا تولید محتوا بازنویسی شده با شما صحبت کنیم و آموزش‌ هایی را در این ‌باره با شما به اشتراک بگذاریم.

در واقع بازنویسی یک محتوا یکی از مهارت‌ هایی است که باید هر تولید کننده‌ محتوایی با آن آشنایی داشته باشد تا بتواند یک محتوای یونیک و غیر تکراری را برای صرفه‌ جویی در هزینه‌ های مالی و مدیریت بهتر محتواهای ایجاد شده جهت وب‌ سایت یا شبکه‌ های اجتماعی، تولید و در دسترس عموم قرار دهد.

اگر مایل به دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند هستید می توانید با تیم هشت تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

 

 

تولید محتوا بازنویسی
تولید محتوا بازنویسی

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

منظور از تولید محتوای بازنویسی شده چیست ؟

چگونه یک محتوا را بازنویسی کنیم؟

چه نکاتی درباره بازنویسی محتوا های تولید شده وجود دارد؟

ضرورت استفاده از بازنویسی محتواهای تولید شده چیست ؟

[/stextbox]

 

 

منظور از تولید محتوای باز نویسی شده چیست ؟

به استفاده مجدد از محتوایی که در گذشته تولید کرده‌ اید و از وب‌ سایت یا سایر مراجع برداشته شده و دوباره به دست تولید کنندگان محتوا با رعایت اصول نگارشی و قوانین سئو بر روی وب‌ سایت قرار خواهد گرفت، بازنویسی محتوا گفته می‌شود.

که می‌تواند بارها و بارها یک محتوای جدید و یونیک را برای وب‌ سایت یا وبلاگ شما در پی داشته باشد، این عمل می‌تواند بسیار سودمند واقع شود و در این حالت موتورهای  جستجو از قبیل گوگل به‌ هیچ‌ عنوان متن را کپی تشخیص نخواهند داد.

منظور از تولید محتوای باز نویسی شده چیست ؟
منظور از تولید محتوای باز نویسی شده چیست ؟

بازنویسی متن فارسی

باز نویسی متن فارسی معمولا به این صورت انجام می شود که نویسنده ابتدا کلید واژه مورد نظر را در موتورهای جستجو سرچ میکند و چند سایت از صفحات مختلف را باز کرده و مطالعه میکند.

نهایتا نویسنده به یک برداشت کلی در مرود موضوع مورد نظر می رسد.

حالا وقت آن است که موضوع مورد نظر را با دیدگاه خودش بنویسد.

ما در تیم هشت اغلب اینگونه کار میکنیم.

بازنویسی متن فارسی
بازنویسی متن فارسی

چگونه یک محتوا را بازنویسی کنیم؟

در این بخش از مقاله می‌خواهیم به آموزش‌ هایی درباره با بازنویسی یک محتوا بپردازیم و روش‌ هایی را برای بهینه‌ سازی یک مطلب نوشته شده یا همان بازنویسی یک محتوای از قبل تولید شده، آموزش دهیم.

چگونه یک محتوا را بازنویسی کنیم؟
چگونه یک محتوا را بازنویسی کنیم؟

استفاده از تبدیل محتوا به اینفو گرافیک‌ ها:

در  این نوع از آموزش شما می‌توانید محتواهای قدیمی و ارزشمند خود را به تصاویر تبدیل کنید. بسیاری از شبکه‌ های اجتماعی مانند اینستاگرام یا فیس‌ بوک از این نوع تولید محتوا استفاده می‌کنند و بسیار مورد پسند کاربران واقع می‌شود.

شما می‌توانید محتواهای قدیمی یا ایجاد شده گذشته یا حتی وب‌ سایت های دیگر را در قالب عکس و بسیار مختصر اما واضح به اینفو گرافیک‌ ها یا تصاویر تبدیل کنید و اطلاعات لازم را بسیار سریع‌ تر و ساده‌ تر در اختیار کاربران خود قرار دهید.

برای این کار احتیاج به یک فایل تصویری دارید که بتوانید با استفاده از آن نکات مهم محتوا را به‌ صورت عکس و درصد کمی از محتوا تبدیل کنید و با کاربران به اشتراک بگذارید. یکی از مهم‌ ترین مزایای اینفوگرافیک‌ ها، آمار بازدید بسیار بالای آنان است و این که تحت هیچ عنوان موتور جستجوها از قبیل گوگل این نوع از بازنویسی محتوا را کپی تشخیص نخواهند داد.

استفاده از تبدیل محتوا به اینفو گرافیک‌ ها
استفاده از تبدیل محتوا به اینفو گرافیک‌ ها

تولید محتوای بازنویسی شده و تبدیل آن به ایمیل :

یکی از بهترین روش‌ های تولید محتوایی بازنویسی شده، ارسال آن در قالب ایمیل برای مخاطبین شماست. شاید این نوع از روش تولید محتوای بازنویسی شده برای شما قدیمی یا به‌ ظاهر از کار افتاده باشد. اما هیچ‌ گاه نباید از تاثیر ایمیل‌ ها بر افزایش بازدید و سئوی وب‌ سایت و کسب و کار خود غافل شوید.

زیرا ایمیل همیشه مخاطبین خود را داشته و خواهد داشت. سعی کنید با ارسال خبرنامه های هفتگی از محتواهای قدیمی بهره ببرید و آن‌ها را در قالب ایمیل هایی سودمند برای مخاطبین خود ارسال کنید. یکی دیگر از انواع روش‌ های بازنویسی محتوا ، تولید محتوا ایمیلی و خبرنامه ها است که سعی میکنید در این قالب یا فرمت از آنان بهره ببرید.

تولید محتواهای بازنویسی شده به پادکست یا همان تولید محتوای صوتی :

یکی از محبوب ترین روش های بازنویسی محتواهای از قبل تولید شده، تبدیل آنان به فایل های صوتی یا پادکست ها می باشد. شاید خواندن متون برای عده ای ناخوشایند باشد و با شنیدن محتوا ارتباط بهتری برقرار کنند. شما برای این کار به صدایی واضح و یک دستگاه ضبط صدا نیاز دارید. محتوای مد نظر خود را ضبط کرده و در اختیار کاربران و مخاطبین خود قرار دهید. این کار بسیار سودمند واقع میشود.

چون بعضی از افراد به دلیل مشغله های کاری یا گرفتاری های روزمره، زمانی برای خواندن و تمرکز بر روی صفحات وب نخواهند داشت. در این حالت صدای شما بهترین راهنما و نوع محتوای تولید شده است، که میتواند بسیار تاثیرگذار بوده و بارها و بارها شنیده شود. سعی کنید فضای محیط را برای ضبط ضدا آماده کنید، همچنین لحن و تون صدای خود را از قبل آماده کنید. این نکته را به خاطر داشته باشید.

شما در این نوع حالت بازنویسی محتوا، مستقیما با مخاطبین خود صحبت خواهید کرد. پس برای یک سخنرانی یا یک ارتباطی بسیار موثر آماده شوید. اگر دچار گرفتگی صدا هستید، حتما از قبل یک لیوان آب ولرم را در دسترس خود قرار دهید و ضبط را متوقف کنید.

از مصرف غذاهای تند و نوشیدنی هایی که بر صدای شما تاثیر خواهد گذاشت جدا خودداری کنید. شما برای بازنویسی یک محتوا به فایل های صوتی، نیازمند صدایی واضح و لحنی شیوا هستید. بیشترین تمرکز را برای صدای خود قرار دهید و سعی کنید با بهترین لحن با کاربران خود ارتباطی موثر برقرار کنید.

تولید محتواهای بازنویسی شده به پادکست یا همان تولید محتوای صوتی :

بازنویسی محتواهای تولید شده در قالب فایل های ویدیویی :

یکی از محبوب ترین نوع بازنویسی محتواهای تولید شده در سال های اخیر است که به شدت مورد استقبال قرار خواهد گرفت. محتواهای ارزشمند گذشته خود را در قالب فایل های ویدیویی بازنویسی کنید و در شبکه های اجتماعی یا حتی وب سایت خود به اشتراک بگذارید.

حتما در این نوع تولید محتوا از نام برند یا وب سایت خود استفاده کنید زیرا سایت ها یا برندهای رقیب ممکن است محتواهای شما را از آن خود کنند. بهتر است برای این کار از برنامه های ادیت فایل های ویدیویی و تصویری استفاده کنید.

در شبکه های اجتماعی از قبیل اینستاگرام ویدیوهای یک دقیقه ای تولید کرده و در اختیار کاربران یا فالورهای خود قرار دهید. از آنان بخواهید برای اطلاعات یا تماشای بیشتر ویدیوها به وب سایت یا وبلاگ شما مراجعه کنند.

فایل های ویدیویی همیشه جذابیتی خاص برای مخاطبین داشته اند، حتما از آنان بهره بگیرید و در تمامی شبکه های اجتماعی با نام تجاری یا برند خود آن را به اشتراک بگذارید. در وب سایت هایی از قبیل آپارات یا یوتیوب عضو شده و کانال های مربوط به حوزه کاری خود را ایجاد و فایل های ویدیویی را با لینک مستقیم به وب سایتتان به اشتراک بگذارید. این کار تاثیری مضاعف بر بازدید وب سایت شما خواهد گذاشت.

 

چه نکاتی درباره بازنویسی محتوا های تولید شده وجود دارد؟

چه نکاتی درباره بازنویسی محتوا های تولید شده وجود دارد؟
چه نکاتی درباره بازنویسی محتوا های تولید شده وجود دارد؟

قالب محتوا را تعیین کنید

شما باید نوع محتوایی را که تصمیم دارید بازنویسی کنید را انتخاب کنید، این‌که محتوای اصلی دارای چه قالب یا فرمتی است و شما تصمیم دارید آن را به چه قالب دیگری تبدیل کنید، دارای اهمیت بسیار زیادی است، شاید شما تصمیم داشته باشید که محتوای متنی را به یک محتوای ویدئویی تبدیل کنید

در این حالت موتور جستجوی گوگل تحت هیچ عنوان آن را کپی تشخیص نخواهد داد و شما در واقع با بازنویسی این نوع محتوا، می‌توانید سئوی بسیار قوی برای مطلب خود دریافت کنید، باید حتماً این فرمت مد نظر را انتخاب و هدف را تعیین کنید.

کلمات کلیدی پر کاربرد را پیدا کنید

یافتن کلمات کلیدی پر کاربرد و استفاده از آن‌ها در بازنویسی محتوا اهمیت بسیار زیادی دارد، شما باید با توجه به محتوایی که تولید کرده‌ اید، کلمات کلیدی و پر کاربرد را پیدا و به روزترین کلمات کلیدی را در سئوی  مطلب خود استفاده کنید، تا بتوانید از اثرات آن بهره ببرید، برای این کار می‌توانید از ابزارهای مخصوصی که برای یافتن پر سرچ ترین کلمات کلیدی مانند گوگل ادوردز وجود دارند، استفاده کنید و کلمات کلیدی به‌ روز و پر کاربرد را پیدا و از آن‌ها استفاده کنید.

کلمات کلیدی پر کاربرد را پیدا کنید
کلمات کلیدی پر کاربرد را پیدا کنید

از عکس‌ های مرتبط کمک بگیرید

اگر محتوایی که بازنویسی می کنید در قالب یک محتوای متنی است، می‌توانید از عکس‌ های مرتبط برای یک بازنویسی بهتر کمک بگیرید. استفاده از عکس‌ها و ادیت آن‌ها، می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود زیرا در سئو تصاویر شما امتیازات ویژه‌ ای را برای تصاویر بکار رفته در محتوای بازنویسی شده دریافت خواهید کرد

همچنین در قسمت تصاویر موتورهای جستجو می‌توانید بازدید کنندگان ویژه‌ ای که به دنبال تصاویر مربوط به حوزه کاری شما هستند، بازدید بیشتری را دریافت کنید و در این حالت پیشنهاد می‌شود که حتماً از عکس‌ های مرتبط استفاده کرده و یا در متن خود از اینفوگرافیک‌ ها استفاده کنید. زیرا باعث می‌شوند که آن‌ها را در شبکه‌ های اجتماعی توسط کاربران دیگر به اشتراک گذاشته و بازدید کنندگان بیشتری جذب وب‌ سایت یا برند شما شود.

از عکس‌ های مرتبط کمک بگیرید
از عکس‌ های مرتبط کمک بگیرید

از محتواهای قدیمی استفاده کنید

شیوه دیگری که برای افزایش مخاطب و بروز رسانی وب سایتتان می‌توانید به کار بگیرید، بازنویسی محتوا های سابق‌تان است، مطالبی را که قبلاً در وب‌ سایتتان نوشته‌ اید و در ابتدا دیگر محتوایی ناب و نو نیستند، بروز رسانی کرده و مجدداً منتشر نمایید. مثلاً اگر در ماه پیش در وب‌ سایت خود مطلبی در رابطه با تولید یک محتوای جدید منتشر کرده اید، می‌توانید با تغییر متن و افزودن نکاتی جدیدتر، محتوا را به روز رسانی و مجدداً منتشر کنید.

از نوشته‌ های قدیمی خود ایده بگیرید

شاید زمان زیادی از نوشتن مطالب قدیمی‌ تر شما گذشته باشد، با نگاهی به آن‌ها می‌توانید از موضوعات آن‌ها آگاهی پیدا کرده و برای جستجوی مطالبی جدید تر الهام بگیرید، شما می‌توانید برای یافتن موضوعاتی جدید و بازنویسی محتوا های تولید شده از موضوعات قدیمی کمک بگیرید، در این حالت با جستجو و تکمیل اطلاعات قدیمی‌ تر موتورهای جستجو مخصوصاً وب‌ سایت گوگل تحت هیچ عنوان محتوا را کپی تشخیص نداده و شما به‌‌ عنوان یک منبع ارزشمند تلقی خواهید شد.

از نوشته‌ های قدیمی خود ایده بگیرید
از نوشته‌ های قدیمی خود ایده بگیرید

از محتواهای قدیمی سوال طرح کنید

یکی دیگر از شیوه‌ های بازنویسی محتواهای تولید شده این است که از محتواهای قدیمی سوال طرح کنید و از وب‌ سایت ها یا تالیف کنندگان بخواهید که برای سوال شما پاسخ‌ هایی را ارائه دهند و جواب‌ های ارائه شده را در قالب یک پست جدید منتشر کنید. این یکی از بهترین شیوه‌ های بازنویسی تولید محتوا است که تحت هیچ عنوان کپی تشخیص داده نخواهد شد و همچنین می‌تواند در وب‌ سایت های دیگر به سرعت پخش شده و با نام تجاری یا برند شما در معرض بازدید بسیاری از کاربران دیگر قرار بگیرد.

 

ضرورت استفاده از بازنویسی محتواهای تولید شده چیست ؟

کاهش هزینه ‌ها:  در این روش‌ ها شما می‌توانید هزینه‌ ای که برای تولید محتوای خود پرداخت میکنید را کاهش دهید. اگر برای تولید محتوا نیازمند صرف هزینه و زمان زیادی هستید، زمان آن رسیده است برای تولید محتوایی نو و متفاوت، از روش هایی که باعث کاهش هزینه و زمان میشود و همچنین تحت هیچ عنوان در موتورهای جستجو کپی شناخته نخواهد شد، استفاده کنید و کاربران بسیاری را به وب سایت شما دعوت خواهد کرد.

ضرورت استفاده از بازنویسی محتواهای تولید شده چیست ؟
ضرورت استفاده از بازنویسی محتواهای تولید شده چیست ؟

بهبود نتایج جستجو:

با استفاده از بازنویسی محتوا می توانید شانس دوباره دیده شدن محتوایی خود را با استفاده از ساخت بک لینک هایی که برای وب سایت استفاده می‌شوند در موتورهای جستجو افزایش داده و برای دیده شدن مجدد محتواهای جدید و نو، از آن‌ ها استفاده کنید.

هدف قرار دادن بازار :

بازنویسی محتوا به این شیوه به هدف قرار دادن بازار منجر خواهد شد، که می‌تواند یکی از اهداف بسیار مهم تولید محتوا به شیوه بازنویسی قرار بگیرد و مخاطبان بسیار زیادی را برای وب‌ سایت شما به‌ همراه خواهد داشت.

گسترش حضور آنلاین :

بازنویسی محتوا و تولید محتوای جدید می‌تواند برای شما این امکانات را فراهم کند که در وب‌ سایت های دیگر حاضر شوید، در نتیجه حضور آنلاین خود را تقویت می‌کنید و گسترش بیشتری به ورود خود به دنیای مجازی و آنلاین خواهید داد.

یافتن مخاطبینی تازه :

بازنویسی محتوا علاوه‌ بر این‌که می‌تواند امتیازات ویژه‌ ای را از سمت موتورهای جستجو برای شما به‌ همراه داشته باشد، می‌تواند منجر به یافتن مخاطبینی تازه‌ تر و جدید برای شما شود و همچنین اقبال بیشتر دیده شدن شما را افزایش خواهد داد، کسانی که با شما و خدمات شما آشنایی نداشتند، ناگهان شما را پیدا می‌کنند و از خدمات شما استفاده می کنند.

یافتن مخاطبینی تازه :
یافتن مخاطبینی تازه :

همچنین کسانی که در حوزه کاری شما فعالیت می کنند، با کسب و کار و خدمات شما آشنا شده و همچنین می‌توانند یک سکوی پرتابی برای پیشرفت شغلی شما باشند.

تعرفه های تولید محتوا

می توان با اطمینان گفت تیم هشت به نسبت خدمات ارائه شده و البته تضمین نتیجه مناسب ترین قیمت را در بین وب سایت های ایرانی دارد.

تعرفه های تولید محتوا در تیم هشت به حدی به صرفه است که بسیاری از سایت های همکار ترجیح میدهند سفارش های خود را به ما بسپارند.

تعرفه های تولید محتوا
تعرفه های تولید محتوا

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید