تفاوت کپی رایتر با کارشناس تولید محتوا

تفاوت کپی رایتر با کارشناس تولید محتوا

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز در خدمت شما هستیم با موضوع تفاوت کپی رایتر با کارشناس تولید محتوا

امروزه با ارتقا تکنولوژی، اینترنتی و دیجیتالی شدن زندگی باعث شده است حتی مشاغل جدیدی طبق این شرایط به وجود آید. دراین مقاله قصد داریم که دوشغل به روز و جدید را بایکدیگر مقایسه کنیم. یکی از این شغل ها کپی رایتر و دیگری تولید محتوا است، تولید محتوا از جدیدترین شغل ها به حساب می آید چون چندسالی می شود که وارد بازار شده است.

کپی رایتر کیست؟

کپی رایتر به کسی گفته می شود که با اتکا بر دانش های نویسندگی و بازاریابی برای

افراد و شرکت ها مطلب می نویسند. به بیان دیگر کپی رایتر شخصی می باشد که برای فروش محصول و برای بهتر شدن بازاریابی، نویسندگی می کند. مهم ترین تکلیف کپی رایتر بالا بردن تبلیغات می باشد.

کسی که به عنوان کپی رایتر شناخته شده است باید بداند به چه روشی می تواند طوری تبلیغات را بنویسد که مخاطبان زیادی را به خود جلب کند.

کسی که کپی رایتر است باید طبق قوانین هایی کارها را جلو ببرد تا به ثمره خوب و با کیفیتی برسد. یکی از راه های جذب مخاطب و مشتری این است که در کار نویسندگی از سرفصل ها و تیترها و حتی عنوان های مناسب استفاده کند،

و در کنار آن ها از واژه های ساده و قابل فهم  بکار ببرد به دلیل اینکه استفاده از واژه های دشوار موجب می شود مخاطب از نوشته چیزی را متوجه نشود. به طور کلی کسی که کپی رایتر است از وظایف مهمی برای جذب مشتریان برخورداراست، این وظایف عبارت اند از:

وظایف کپی رایتر

  • استفاده نکردن از ضرب المثل ها و اصطلاحات
  • جلوگیری از بزرگ نمایی و گزافه گویی
  • به کار بردن جملات تاثیرگذار
  • به وجود آوردن نوعی حس قابل اعتماد
  • و…

 

کارشناس تولید محتوا به چه کسی گفته می شود؟

کارشناس تولید محتوا باید توانایی این را داشته باشد که تا حد امکان مطلبی را ارائه دهد که جای هیچ ابهام و سوالی باقی نماند. وقتی محتوا آماده می شود نباید به طور خلاصه و کم باشد حداقل باید به میزانی باشد که خواننده از موضوع آن کاملا باخبر شود و ذهن محتوا کننده را بفهمد و بتواند از آن مطلب به نتیجه مطلوبی برسد.

به طور کلی کارشناس تولید محتوا باید طبق موضوعاتی که به آن داده می شود را طوری تحلیل کند که برای مخاطب کاملا قابل درک و فهم باشد.

اگر به دنبال مطالبی جدید در رابطه با تولید محتوا هستید موضوعات رو به رو را بخوانید آموزش تولید محتوا سایت و روش های تولید محتوا برای وردپرس و چگونه بی نهایت عنوان برای تولید محتوا ایجاد کنیم و آموزش تولید محتوای ویدیویی

برای آشنایی بیشتر مقالات پیش رو را مطالعه بفرمایید چگونه تولید محتوا در کسب و کارو استارتاپ شما تاثیر میگذارد؟ و تولید محتوا تضمینی و ربات تولید محتوا و انجام تولید محتوا و هزینه تولید محتوا2 و تولید محتوا با رویکرد سئو و هزینه تولید محتوا

وظایف اصلی کارشناس تولید محتوا به شرح زیر است :

  • داشتن اطلاعات عمومی بالا
  • آشنا بودن به اصول (سئو)
  • داشتن تمرکز بالا
  • غلبه بر فنون نویسندگی و روزنامه نگاری

در فضای مجازی مطلب در مورد تولید محتوا بسیار زیاد است ولی مطالبی که ما برای شما آماده کرده ایم بسیار هدفمند هستند که شما را برای رسیدن به مقصودتان کمک می کند مقالاتی مانند تولید محتوا سایت رستوران و کسب درآمداز تولید محتوا و سفارش تولید محتوا و مشاوره تولید محتوا و آموزش وردپرس تولید محتوا و خرید تولید محتوا و تیم تولید محتوا

با توجه به تمامی تعاریف های مربوط به هردو شغل، حال باید تفاوت های آن ها را بازگو کنیم:

کپی رایتر با توجه به محتوا و متن کار زیادی ندارد و فقط با چند کلمه مختصر کار او به پایان می رسد اما باید طوری به انتها برسد که کاملا تاثیر گذار و قابل درک مخاطب باشد.

کارشناس تولید محتوا شخصی می باشد که از نظر محتوا و متن های زیادی برخوردار می باشد و نسبت به کپی رایترها از حجم کاری زیادی بهره مند است که باید درقالب یک مقاله کار خود را ارائه دهد.

کسی که به عنوان کارشناس تولید محتوا شناخته شده است این اختیار را دارد که مطالب را به صورت طولانی شرح دهد در عین حال بسیار تاثیر پذیر برای مخاطب باشد.

اما کپی رایتر این اختیار را ندارد و فقط باید مطلب را به صورت کوتاه و قابل فهم بازگو کند. از دیگر تفاوت های این دو شغل می توان اشاره کرد به؛ اگر کسی کپی رایتر است یا اینکه قصد دارد در این کار مشغول شود باید بداند کار کپی رایتر بسیار تخصصی است و باید تا حدامکان کلمات را طوری کنار هم بگذارد که کوتاه و حتما قابل فهم باشد.

نویسنده ماهر

کارشناس تولید محتوا می تواند هرکسی باشد که باید با تسلط کامل کار خود را پیش ببرد اما در عین حال به دلیل وجود منابع گستره اینترنتی فراوان نیازی نیست یک نویسنده ماهر باشد.

در آخر با توجه به تمامی مطالب گفته شده شما حق انتخاب دارید و هرکدام از آن دو شغل را که انتخاب می کنید باید تنها به این موضوع فکر کنید که چطوری می توانید مشتری و مخاطب زیادی را به خود جلب کنید تا در آن حیطه کاری موفق باشید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

از اینکه تا انتهای مقاله تفاوت کپی رایتر با کارشناس تولید محتوا ما را همراهی کردید متشکریم

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید