انجام تولید محتوا

انجام تولید محتوا

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله سعی داریم به بررسی نحوه انجام تولید محتوا بپردازیم.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

تولید محتوا چه تعریفی دارد وبه چه دلیل مهم است؟

تهیه و تولید محتوای با کیفیت و حرفه ای چه مراحلی را شامل می شود؟

در تولید محتوا چه استراتژی هایی به کار می رود؟

[/stextbox]

انجام تولید محتوا
انجام تولید محتوا

تولید محتوا چه تعریفی دارد وبه چه دلیل مهم است؟

تولید محتوا یک راه مناسب برای معرفی و عرضه خدمات، محصولات و تبلیغات در حوزه های مختلفی مانند بازاریابی مخصوصا بازاریابی اینترنتی است.کاربرد مهم تر آن اما ایجاد ورودی ارگانیک یا همان ورودی موتورهای جستجو است. البته به شرطی که از روش تولید محتوای هدفمند استفاده شود.

در تهیه و تولید یک محتوا از ابزار و امکانات متفاوتی استفاده می شود. کانال های متفاوتی نیز برای ارائه و نمایش محتوا تولید شده وجود دارند. بسته به این که هدفتان از تولید محتوا چیست، موضوع مورد نظرتان در چه حوزه ای است و قصد دارید از چه قالب هایی برای تهیه و نمایش محتوای خود استفاده کنید می توانید کانال های متفاوتی را انتخاب کنید.

همان طور که می دانید مدیران و صاحبان کسب و کار های مختلف از طریق تولید محتواهای مناسب محصولات و خدماتشان را معرفی می کنند. امروزه هر چقدر راه دسترسی و استفاده از خدمات خود را تسریع ببخشیم نتایج بهتری در حوزه های مختلفی حتی در زمینه اموزش کسب می کنیم. نکته ای که در این جا قابل ذکر می باشد این است که محتوای تولید شده حتما باید کیفیت لازم را در راستای اهدافتان داشته باشد چراکه هر چقدر کیفیت کارتان پایین بیاید هزینه ای که برای تهیه و تولید محتوا می کنید بی نتیجه خواهد بود.

تولید محتوا چه تعریفی دارد وبه چه دلیل مهم است؟
تولید محتوا چه تعریفی دارد وبه چه دلیل مهم است؟

تهیه و تولید محتوای با کیفیت و حرفه ای چه مراحلی را شامل می شود؟

محتوای غنی و با کیفیت حتما نیازمند ان است که مراحل تولیدش را با دقت و صرف وقت کافی طی کنید. این مراحل به شرح زیر می باشند:

مرحله اول: انتخاب موضوع و عنوان مناسب برای ان

اولین گام برای انجام و تهیه ی یک محتوا مشخص کردن موضوعتان به طور واضح است.

در واقع این مرحله کلیدی ترین مرحله در تولید محتوا است.

اگر عنواین بر اساس استراتژی صحیح انتخاب نشوند حتما تولید محتوا با شکست مواجه خواهد شد.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در این زمینه می توانید با ما در تماس باشید .

09120647344

[/stextbox]

پس در انتخاب عنوانتان دقت کنید. عنوان اولین قسمتی در محتوا است که به چشم می اید و باید سعی شود تاثیرگذار باشد و جلب توجه کند.

مرحله دوم: تحقیق و مطالعه منابع موثق

در این مرحله با توجه به حوزه و عنوان تعیین شده اقدام به تهیه ی منابع مناسب می کنیم. تحقیق  و جمع اوری اطلاعات باید به درستی صورت گیرد.

مرحله سوم: جایگذاری و تعیین ترتیب بخش های مختلف محتوا

با توجه به این که محتوا را برای چه مخاطبانی و با چه خصوصیاتی تهیه می کنید، ترتیب قرارگیری بخش های مختلف ان متفاوت خواهد بود به طور مثال در تهیه محتوای اموزشی برای کودکان باید به زبان متن، محتوای تصویری و ویدیویی مناسب و محل قرارگیری ان ها توجه شد تا تاثیر لازم را داشته باشند.

مرحله چهارم: ایجاد و تهیه متن محتوا

این مرحله متن اصلی و محتواها را با توجه به مکان ها و ترتیب تعیین شده در مرحله قبل با زبان انتخابی مناسب تهیه می کنیم.

مرحله پنچم: انتشار محتوا در کانال مناسب

محتوا را در کانال مناسب مورد نظر انتشار می دهیم. کانال های متفاوتی برای این کار وجود دارند نظیر: شبکه های اجتماعی، ایمیل، وب سایت و وبلاگ ها و غیره

مرحله ششم: ارتقای محتوا

بعد از تهیه و انتشار محتوا نوبت به ان می رسد که محتوا را به روز کنیم. بعد از انتشار نباید ان را به دست فراموشی بسپاریم. می توان از مطالب تهیه شده در این محتوا نیز در محتوا های دیگر استفاده کرد.

مرحله ششم: ارتقای محتوا
مرحله ششم: ارتقای محتوا

در تولید محتوا چه استراتژی هایی به کار می رود؟

در خصوص تولید محتوای حرفه ای و با کیفیت نکات و استراتژی هایی وجود دارد که با عمل به ان ها نتیجه کارتان مطلوب تر خواهد بود.این نکات و استراتژی ها به صورت زیر توصیه می شوند:

استراتژی تولید محتوای هدفمند:

استراتژیهای مختلفی در این مقاله بررسی می شوند اما قبل از توضیح باید بگویم تقریبا هر استراتژی بجز استراتژی تولیدم حتوای هدفمند محکوم به شکست است.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در این زمینه از ما مشاوره رایگان بگیرید

09120647344

[/stextbox]

_ محتواهای موجود در وب سایت و یا وبلاگ و یا هر کانال دیگری که از ان استفاده می کنید را بررسی کنید و از اطلاعات مناسب و مفید ان مطمئن شوید. محتواهای تولید دشه قدیمی را بازبینی کنید در صورت نیاز ان های را به روز رسانی کنید و یا قسمت های نامناسب ان ها را حذف کنید.از مخاطبان و کاربران خود نظرسنجی کنید تا در بهبود و پیشرفت کارتان موفق تر باشید. یکی از راه های پیشنهادی ویرایش مدام محتواها از نظر زبانی، فنی و محتوایی است.

_ از متا داده( metadata) استفاده کنید. متادیتا اطلاعاتی است که یک داده خاص را توصیف می کند. برای مثال مقیاس داده، تاریخ تهیه ان، فرمت ان، ادرس و مشخصات و اطلاعات تهیه کننده این اطلاعات و … این متا دیتا یا فرا داده به سیستم های جست و جو کمک می کند تا به جای جست و جوی اطلاعات با جحم زیاد، فراداده ان ها را جست و جو کند. این اطلاعات فهم ویژگی ها و چگونگی استفاده از داده ها را تسهیل می کند.

_ چارچوب نظارت دیجیتالی داشته باشید. این چارچوب تمامی جنبه های مختلف تولید یک محتوا را از تولید تا انتشارشامل می شود. این نظارت به محتوای تولیدیتان رسمیت و اعتبار می بخشد.

اولویت بندی

_ در تولید محتوای خود اولویت بندی داشته باشید. سعی کنید در روند انجام تولید محتوای مورد نظرتان دسته بندی و اولویت بندی داشته باشید. با در نظر داشتن کاربران و نیازشان و با استفاده از تکنیک های خاصی باید محتوای خود را دسته بندی و اولیت بندی کنید.

_ مدیریت دارایی داده داشته باشید. این مدیریت دارایی امکان ذخیره تمامی داده های دیجیتالی شما را اعم از تصاویر، ویدیوها و پادکست ها و … فراهم می کند. مدیریت دارایی در واقع تشکیل و کنترل یک بانک اطلاعاتی  مرتب و سازماندهی شده است.

نقشه راهنمای مشتری

_ نقشه راهنمای مشتری داشته باشید. این نقشه یک ابزار است که به شما کمک می کند براساس وب سایت و وبلاگ خودتان از کانال ها، ابزار و فرمت های مناسب برای انجام تولید محتوا و انتشار محتوای ان استفاده کنید.

_ ساختار پیام مورد نظرتان در نحوه تولید محتوا از اهمیت زیادی برخوردار است. ساختار محتوای شما باید ساختارقوی داشته باشد در غیر این صورت کاربران در استفاده از ان دچار سردرگمی می شوند. داشتن ادبیات قوی به این جنبه از کارتان کمک می کند البته توصیه می شود نه تنها محتوای شما باید از نظر ادبیات قوی باشد بلکه از نظر تکنیک فنی نیز باید ساختاربندی مناسبی داشته باشد.

از اینکه تا انتهای مقاله انجام تولید محتوا ما را همراهی کردید متشکریم

اگر جزء آن دسته از افراد هستید که در مورد تولید محتوا دانش خاصی ندارید ما به شما پیشنهاد می کنیم مقالاتی نظیر هزینه تولید محتوا و آموزش تولید محتوا سایت و تیم تولید محتوا و خرید تولید محتوا و تولید محتوا با رویکرد سئو و مشاوره تولید محتوا را مطالعه کنید

ما برای درک بهتر موضوع تولید محتوا می خواهیم شما را با موضوعاتی مانند تولید محتوا سایت رستوران  و تولید محتوا تضمینی و آموزش وردپرس تولید محتوا و کسب درآمداز تولید محتوا و آموزش تولید محتوای ویدیویی و روش های تولید محتوا برای وردپرس و چگونه بی نهایت عنوان برای تولید محتوا ایجاد کنیم آشنا کنیم

به موضوعاتی مانند هزینه تولید محتوا2 و تفاوت کپی رایتر با کارشناس تولید محتوا و سفارش تولید محتوا و چگونه تولید محتوا در کسب و کارو استارتاپ شما تاثیر میگذارد؟ و ربات تولید محتوا دقت کنید

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید