تعرفه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

تعرفه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

تعرفه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی عنوان مقاله ی پیش رو است که مورد بررسی قرار خواهد گرفت. با تعریف و توضیحی از محتوا به پاسخ موضوع امروز خواهیم رسید.

تعرفه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
تعرفه تولید محتوا در شبکه های اجتماعی

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا در شبکه های اجتماعی به چه شکل انجام می شود؟

تعرفه ی تولید محتوا در شبکه های اجتماعی به چه شکل محاسبه می شود؟

[/stextbox]

جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتواهای هدفمند و تضمین شده با شماره زیر تماس بگیرید

09120647344

 

تعریفی کوتاه از تولید محتوا

تولید محتوا، روشی است که اطلاعاتی در مورد موضوعی مشخص را با توجه به مخاطب خود ایجاد و در اختیار آن ها قرار می دهد.  این اطلاعات با عنوان تولید محتوای الکترونیکی  به شکل نوشته، شنیداری و دیداری تولید می گردد و به شکل های مختلف مثل: یک وبلاگ و یا وبسایت، فیلم، تصویر یا عکس های گرافیکی در اختیار خواهان این روش گذاشته می شود.

تعریفی کوتاه از تولید محتوا
تعریفی کوتاه از تولید محتوا

انواع تولید محتوا

تمامی مؤسسات و تولیدات کسب و کار برای اینکه محصولات خود را معرفی و در بعضی مواقع به فروش برسانند، نیاز به محتوایی دارند تا آن محصولات را با کیفیت بهتر معرفی نماید. نوع و هدفی که در محتوا وجود دارد تعرفه ی آن را مشخص می نماید.

4 نوع تولید محتوا وجود دارد که در زیر به آن ها اشاره می شود:

محتوای آموزشی: آموزش می تواند در زمینه های کاربردی و تخصصی باشد.

محتوای اطلاع رسانی: دانستنی های مختلف در رابطه با هر موضوع

محتوای سرگرمی و تفریحی: محتوایی می تواند تولید شود که صرفاً برای سرگرمی و وقت گذرانی مخاطب باشد.

محتوای تشویق مخاطب: با این نوع محتوا می شود مخاطب را به خواندن و جذب کردن به محتوا ترغیب می کند.

این نوع محتوا ها می تواند به کسانی که مدیران تولید کسب و کار هستند کمک می کند تا فرمت مورد نیاز برای سفارش محتوای خود را بیابند. منظور از فرمت این است که محتوا در چه قالبی ارائه می شود که مثلاً می تواند متن، انیمیشن، فیلم، تصویر ساخت برنامه و… باشد.

خدمات تولید محتوا:   

تهیه هر نوع محتوایی به برنامه احتیاج دارد. این برنامه ها را معمولاٌ گروه های بازاریابی و محتوا هر مؤسسه ای تولید می گردد. در مؤسساتی که بخشی را به بازاریابی و محتوا اختصاص نداده اند، خدماتی که برای تولید محتوا ارائه می شود با توجه به نوع محتوایی که تولید می شود هزینه را برآورد می کنند.

خدمات تولید محتوا:
خدمات تولید محتوا:

اولین قدمی که در سفارش تولید محتوا باید برداشت، تدوین استراتژی محتوا می باشد که هم راستا با استراتژی بازاریابی نوشته می گردد. در حقیقت استراتژی محتوا برای این دارای اهمیت می باشد که ترفندهای تبلیغی، زمان بندی و هدف ها را مشخص می نماید. پس خدمات تولید محتوایی که حرفه ای باشد بدین شکل می باشد:

  • تدوین کردن استراتژی محتوا
  • تولید برند استوری
  • انتخاب کردن یک اسلوگان و شعار
  • ترجمه کردن مطالبی از منابعی معتبر که با حوزه کاری تولید کنندگان محتوا مرتبط باشد
  • تحقیق در مورد کلمات کلیدی و بهره بردن از آن ها در تهیه ی محتوا
  • تولید کردن محتوا با توجه به استانداردهای سئو
  • تهیه ی محتوا برای شبکه های اجتماعی
  • تهیه محتوای گرافیکی و تصویر سازی مناسب شبکه های اجتماعی و وبسایت ها
  • طراحی یک ویدیو تبلیغی مناسب و انتشار آن
  • طراحی شرکت بازاریابی محتوا
  • تهیه ی مقاله سئو متناسب با وبلاگ و سایت
  • اصلاح و به روز رسانی نمودن متن هایی که در سایت یا وبلاگ وجود دارد
  • لینک سازی و تبادل لینک با سایت های مرجع در حوزه های تخصصی

مزایای تولید محتوا در شبکه ی اجتماعی

یکی از مزیت هایی که شبکه های اجتماعی دارند این است که می توان مطالب مختلفی را ارائه نمود و در مورد آن از طرف مخاطبان واکنش دید. از همین رو امروزه نقش مهمی را در انتقال دادن مطالب و مفاهیم متنوعی به مخاطب ایفا می کنند. زیرا کسب و کارهایی که از این طریق به کاربران عرضه می شوند، موفقیت بسیاری را به دست می آورند.

استراتژی هایی که برای تولید محتوا برای شبکه های اجنماعی مورد نیاز است را باید در نظر گرفت زیرا هر فعالیتی که انجام می شود اگر بدون هدف باشد، نتیجه ی قابل قبولی حاصل نمی شود بنابراین برای اینکه در شبکه های اجتماعی پیشرفت وجود داشته باشد و به موفقیت رسید می بایست رفتار، علاقه مندی، سلیقه، جنسیت و… را در نظر داشت و با توجه به این نکات محتوایی مناسب و قابل قبول تولید نمود.

مزایای تولید محتوا در شبکه ی اجتماعی
مزایای تولید محتوا در شبکه ی اجتماعی

تعرفه ی تولید محتوا

هزینه ای که برای تولید محتوا در هر شبکه ی اجنماعی در نظر گرفته می شود با توجه به نوع محتوا فرق دارد و ممکن است بالا و پایین شود. البته شایان ذکر است محتوایی که با هزینه ی بالا در شبکه ی اجتماعی تولید می شود باید دارای کیفیتی مناسب و متنی گیرا و جذب کننده باشد. محتوایی که در یک شبکه ارائه می شود ویتیرین آن شبکه محسوب می شود بنابراین با وسواس زیادی باید محتوا تولید شود.

هزینه برای تولید هر محتوایی در شبکه های اجتماعی با هم تفاوت دارد. یعنی اگر محتوا متنی باشد قیمت از محتوای فیلم پایین تر می شود. حال به بررسی بیشتر آن می پردازیم.

هزینه ی تولید محتوای متنی: به ازای تعداد کلمات قیمت محاسبه می شود.

هزینه تولید محتوای تصویری: این محتوا که شامل تصویرسازی و عکس برداری می باشد به ازای هر عکس هزینه محاسبه و دریافت می شود.

هزینه محتوای ویدیویی: این نوع محتوا به دلیل اشتن دوبلور، طراحی شخصیت، طرح نامه، تدوین و… هزینه ای بالا دارد البته این نوع محتوا در ایجاد شهرت و برند کردن یک محصول خیلی مؤثر است.

هزینه ی تولید محتوای صوتی: تعرفه ی این نوع محتوا بر اساس دقیقه محاسبه می شود اگر مؤسسه ای اسپانسر این نوع محتوا شود، هزینه ی کم تری خواهد داشت.

این ها نمونه ای محاسبه ی تعرفه ی تولید محتوا بود.

نتیجه گیری

تولید محتوا در شبکه های اجنماعی نیاز به تخصص و دانش بالا دارد که بتواند در میان مخاطبان طرفداران زیادی داشته باشد محتوایی که تولید می شود با توجه به موضوع آن و مؤسسه ای که انجام این کار را قبول می کند تعرفه های متفاوتی دارد.

بعضی از شرکت ها برای تولید محتوا پکیح هایی در اختیار مخاطبان قرار می دهند که تعرفه های متفاوتی دارند. اگر شرکتی برای کسب و کارش خود محتوا سازی کند می تواند از هزینه های گزاف بکاهد؛ بنابراین در ابتدای کار باید به فکر متخصص باشد برای شرکت خود استخدام نماید که هنگام تولید هر نوع محتوایی نگرانی نداشته باشد.

مشاوره سئو و تولید محتوا

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید