امروز با شما هستیم با معرفی بازاریا بی حلقه بسته یا closed Loop Marketing چیست ؟

تعریف ابتدایی وکلی راجع  ،به بازاریابی این است  ،که جذابترین روش در صنعت تجارت الکترونیک  که نوعی روش فروش جدید است ،که مورد توجه بسیاری از شرکت های ایرانی از سال ۹۰قرار گرفت .

زمانی که صحبت از بازاریابی می شود ،همه ی افراد به دنبال روش ها یا استراتژی هایی می گردند ، که در جهت درآمد ،بیشتر وبسیاری از استانداردهای بازاریابی می باشد و در این قسمت آگهی زیاد ازبرند ،برخوردارمی شوند که به توضیحات این موارد می پردازیم :

بازاریابی حلقه بسته به چه معنایی است ؟

بازاریابی حلقه بسته نوعی بازاریابی است  ،که بستگی به نوع اطلاعاتی داردکه از داده ها وتفسیر اطلاعات به حلقه بسته متکی

هستند ،قاعدتا بسته بودن حلقه به معنی ، مجموع گزارشات عملکردهای بخش های مجزا است ، معمولا برای گسترده ایی از

بازاریابان شروع وعملکرد بکارگیری ، حلقه بسته بسیار غیر قابل فهم ودرک وسخت است ، برای آنکه بتوانیم در صنعت

بازاریابی به شیوه ما ثر وقوی وموفق ظا هرشوید ،می توانیدتمامی جزئیات ،ازقبیل نوع مشتریان ،بودجه بندی ها،وارزش بندی

کمپین ها ،….که نشان دهید ، به چه صورت برای مشتریان به صورت کارآمدترین شیوه به  آن ها خدمات ارائه می دهید.

 

 چند نکته کلی و،مراحل اصلی در بازاریابی حلقه بسته :

به طور کلی بازاریابی حلقه بسته به چندمرحله تقسیم می شود. ولی را حت ترین راه برای بستن حلقه این است که در وبسایت خود

محلی قرار دهید برای سئو سایت ،بازاریابی شبکه اجتماعی ،بازاریابی ایمیلی ،لینک های کمکی ،وبسیاری از کمپین ها  که مخاطبان را به سمت وبسایت راهنمایی کند.

 

تصویرسازی مراحل با زاریابی حلقه بسته

-ورود بازدیدکنندگان به وب سایت : اطلاعات از طریق کوکی ها ومنابع مانند ایمیل ،جمع آوری می شود.

– گشت زدن بازدیدکننده در وب سایت : کوکی ها رفتار های  ،متفاوت بازدید کنندگان در وب سایت رد گیری می کنند.

-تبدیل بازدید کننده به سرنخ های موجود :ثبت نام سرنخ هاغی متفاوت و پر کردن بسیاری از فرم ها

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

تیم هشت

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
چگونه یک کپی رایتر شویم؟ (بدون هیچ تجربه ای)... وقت آن رسیده که موضع مهمی را بررس کنیم .بله !چگونه یک کپی رایتر شویم؟ (بدون هیچ تجربه ای) . واقعیتش آن است که بعضی ها خیلی خوب حرف می زنند. اصلا...
فهمیدن نیازهای مخاطب در تولیدمحتوا... فهمیدن نیازهای مخاطب در تولیدمحتوا امروز با ما باشید با عنوان فهمیدن نیازهای مخاطب در تولیدمحتوا حالا اجازه بدهید کمی دقیق تر شویم چگونه می توانی...
ویزیتوری چیست؟   شاید برای شما  نیزسوال باشد که ویزیتوری چیست ؟ ویزیتوری حرفه ای است که در آن فروشنده کالا یا خدماتی،به سراغ ارباب رجوع ها می رود و آن ها را به...
چرا بایدتبلیغ را ساده طراحی کنیم؟... چرا بایدتبلیغ را ساده طراحی کنیم؟ بهترین شیوه برای تولید تبلیغ به یاد ماندنی را می توان در جمله ای خلاصه کرد: «هر چه ساده تر بهتر» (دال، ۱۳۸۷، ۸۲)....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *