انواع ایمیل ها در ایمیل مارکتینگ

انواع ایمیل ها در ایمیل مارکتینگ

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

روزها
ساعت
دقيقه
ثانیه‌

امروز با ما همراه شوید با معرفی انواع ایمیل ها در ایمیل مارکتینگ

روزانه میلیاردها ایمیل، در سراسر جهان ارسال می‌شوند که تنها تعداد کمی از آنها منجر به یه رفتار یا تغییر رفتار می شود.اگر از ایمیل مارکتینگ به درستی استفاده شود بازدهی بسیا بالایی خواهد داشت. هدف ما در این مقاله بررسی انواع ایمیل در ایمیل مارکتینگ است :

ارسال ایمیل های “خوشامدگویی

اولین ایمیلی که از سمت مالکان کسب و کار به کاربران ارسال میشود ایمیل خوشامد گویی است.این ایمیل باید کوتاه، شخصی‌سازی‌شده،انگیزشی و دارای محتوایی مانند “برای ما مهم هستید” باشد. برای مثال میتواند حاوی کد تخفیفی نیز باشد.

ایمیل های آگاهی دهنده Awareness

در این نوع ایمیلها غایت اصلی آگاهی بخشی دریافت کننده است که به کسب شناخت از  مشتریان بالقوه در فضای آنلاین می انجامد.

ارسال ایمیلهای  “تشکر و قدردانی

زمانی که مخاطبتان ما در وب‌سایت مان ثبت‌نام می‌کنند یا در خبرنامه ی ما عضو می‌شوند یا زمانی که محصول یا سرویسی را خریداری می‌نمایند، یک ایمیل ساده و خودکار “تشکر و قدردانی” می‌تواند تأثیر بسیار زیادی بر فروش و برند ما داشته باشد.

ارسال ایمیلهای “در دسترس نبودن

در این نوع ایمیل کاربر را از تایم کاری و در دسترس بودن خدمات و محصولات خود آگاه میکنید و اطلاعات تماس شامل ایمیل، تلفن، وب‌سایت و ساعات کاری را ذکر کنید.

ایمیل هایی مقایسه  و سنجش Consideration

هدف در این نوع ایمیل ها سوق دادن دریافت کننده به مقایسه برند یا خدمات شما با دیگر رقبایتان میباشد که در نهایت به ایجاد تفاوت و تمایز شما با رقبا در ذهن دریافت کننده منجر می شود.

مطلب روز  بازاریا بی حلقه بسته یا closed Loop Marketing چیست ؟

ایمیل هایی برای هدایت مشتری به سمت تصمیم نهایی Conversion

مهم ترین هدف در این نوع ایمیل‌ها این می باشد که دریافت کننده ایمیل اقدامی در جهت خرید محصول یا خدمات انجام دهد یا حداقل برای به دست اطلاعات بیشتر به لینک ها مراجعه یا حتی به شکل حضوری یا تماس تلفنی برای کسب اطلاعات اقدام کنند.

این که دریافت کننده حرکتی هر چند کوچک در این راستا بردارد به معنای این است که در مسیر درستی قرار داریم.

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و گرفتن پاسخ این سوال که” چگونه بیشتر بفروشیم  “با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

تیم هشت

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
تاثیر انتخاب عنوان در سئو امروز با موضوع بسیار جذاب تاثیر انتخاب عنوان در سئو با شما خواهیم بود. اگر جزو افراد خوش شانسی هستید که به لطف یک دوست سئو کار حرفه ای متوجه شده ای...
چه حقایقی را در متن تبلیغ بیاوریم... چه حقایقی را در متن تبلیغ بیاوریم باما باشید با توضیحاتی درباره چه حقایقی را در متن تبلیغ بیاوریم نوع حقایق استفاده از حقایق آشنا به شما کمک می ک...
کدگذاری تبلیغ چیست؟ کدگذاری تبلیغ چیست؟ همان طور که در بخش قبل اشاره کردیم یکی از موثرترین روشهای آزمون کردن تبلیغ استفاده از تراکت می باشد. همچنین می توانید در روزنام...
چگونه با تبلیغات محلی فروش را بیشتر کنیم؟... چگونه با تبلیغات محلی فروش را بیشتر کنیم؟ آیا تاکنون، به عقیده عجیب و جالب طرفداران ورزشی درباره بازیکنان تیم رقیب توجه کرده اید؟ تماشاگر ورزشی که ...
No votes yet.
Please wait...

مشاوره سئو و تولید محتوا

09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید