امروز با ما همراه شوید با معرفی انواع ایمیل ها در ایمیل مارکتینگ

روزانه میلیاردها ایمیل، در سراسر جهان ارسال می‌شوند که تنها تعداد کمی از آنها منجر به یه رفتار یا تغییر رفتار می شود.اگر از ایمیل مارکتینگ به درستی استفاده شود بازدهی بسیا بالایی خواهد داشت. هدف ما در این مقاله بررسی انواع ایمیل در ایمیل مارکتینگ است :

ارسال ایمیل های “خوشامدگویی

اولین ایمیلی که از سمت مالکان کسب و کار به کاربران ارسال میشود ایمیل خوشامد گویی است.این ایمیل باید کوتاه، شخصی‌سازی‌شده،انگیزشی و دارای محتوایی مانند “برای ما مهم هستید” باشد. برای مثال میتواند حاوی کد تخفیفی نیز باشد.

ایمیل های آگاهی دهنده Awareness

در این نوع ایمیلها غایت اصلی آگاهی بخشی دریافت کننده است که به کسب شناخت از  مشتریان بالقوه در فضای آنلاین می انجامد.

ارسال ایمیلهای  “تشکر و قدردانی

زمانی که مخاطبتان ما در وب‌سایت مان ثبت‌نام می‌کنند یا در خبرنامه ی ما عضو می‌شوند یا زمانی که محصول یا سرویسی را خریداری می‌نمایند، یک ایمیل ساده و خودکار “تشکر و قدردانی” می‌تواند تأثیر بسیار زیادی بر فروش و برند ما داشته باشد.

ارسال ایمیلهای “در دسترس نبودن

در این نوع ایمیل کاربر را از تایم کاری و در دسترس بودن خدمات و محصولات خود آگاه میکنید و اطلاعات تماس شامل ایمیل، تلفن، وب‌سایت و ساعات کاری را ذکر کنید.

ایمیل هایی مقایسه  و سنجش Consideration

هدف در این نوع ایمیل ها سوق دادن دریافت کننده به مقایسه برند یا خدمات شما با دیگر رقبایتان میباشد که در نهایت به ایجاد تفاوت و تمایز شما با رقبا در ذهن دریافت کننده منجر می شود.

ایمیل هایی برای هدایت مشتری به سمت تصمیم نهایی Conversion

مهم ترین هدف در این نوع ایمیل‌ها این می باشد که دریافت کننده ایمیل اقدامی در جهت خرید محصول یا خدمات انجام دهد یا حداقل برای به دست اطلاعات بیشتر به لینک ها مراجعه یا حتی به شکل حضوری یا تماس تلفنی برای کسب اطلاعات اقدام کنند.

این که دریافت کننده حرکتی هر چند کوچک در این راستا بردارد به معنای این است که در مسیر درستی قرار داریم.

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و گرفتن پاسخ این سوال که” چگونه بیشتر بفروشیم  “با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
۱۲ روش بازاریابی محتوا که می‌تواند به برند شما کمک... امروز با بررسی ۱۲ روش بازاریابی محتوا که می‌تواند به برند شما کمک کند با شما خواهیم بود. محتوا به یک دلیل پادشاه است. ایستادن در میان جمعیت و ...
در هر تبليغ فقط یک چیز را بفروشید... در هر تبليغ فقط یک چیز را بفروشید به خاطر داشته باشید، تبلیغ تا آنجا که ممکن است باید ساده باشد. سعی بر انتقال اطلاعات زیاد در هر تبلیغات منجر ب...
کپی رای تینگ چیست ؟کپی رایتر کیست ؟... امروز با ما همراه شوید با معرفی کپی رای تینگ چیست ؟کپی رایتر کیست ؟ کپی رایتینگ چیست ؟ بنابر تعریف شهودی: کپی رایتینگ یعنی چگونگی استفاده  از قدرت ک...
موفقیت در دیجیتال مارکتینگ نیازمند چه مهارت هایی ا... امروز در خدمت شما هستیم با معرفی موفقیت در دیجیتال مارکتینگ نیازمند چه مهارت هایی است؟ ما در این مقاله می خواهیم بیان کنیم برای اینکه در دیجیتال ما...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 10 =