آیا ایمیل مارکتینگ در آینده منسوخ خواهد شد؟

آیا ایمیل مارکتینگ در آینده منسوخ خواهد شد؟

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امروز در خدمت شما هستیم با بررسی آیا ایمیل مارکتینگ در آینده منسوخ خواهد شد؟

آیا شما فکر میکنید که ایمیل مارکتینگ در آینده منسوخ خواهد شد و یا دیگر مورد توجه قرار نمیگیرد ویا حتی توجه وب‌سایت‌ها به آن کم می شود؟

عمر شبکه های اجتماعی

هر شبکه اجتماعی و یا رسانه‌ای که فراگیر می شود عمر مخصوص به خود را دارد، به عنوان مثال برای مدتی فیسبوک طرفداران پر و پا قرص خود را داشت، بعد از مدتی تلگرام و در حال حاضر شبکه اجتماعی اینستاگرام و شاید هم در آینده اسنپ چت.اما عمر ایمیل مارکتینگ هرگز تمام نشده است.

در واقع ممکن است رسانه‌ها و شبکه اجتماعی افراد تغییر ‌کند اما از آنجا که ایمیل هر شخصی در طول زندگی‌اش معمولا ثابت است، ایمیل مارکتینگ نیز هرگز منسوخ نمی شود.

خیلی ها ایمیل مارکتینگ را ارسال ایمیل های فراوان و بدون هدف می پندارند. در واقع همین افراد هستند که ایمیل مارکتینگ را قبول ندارند.

در صورتی که هر شخصی زمانی در بازاریابی ایمیلی به موفقیت می رسد که ایمیل های کاملا هدفمند ارسال کند نه اینکه به انبوهی از افرادی که نه آن ها شما را ، و نه شما آن ها را می شناسید ،ایمیل ارسال کنید.

 

وضعیت ایمیل مارکتینگ در ایران چگونه است

آیا ایمیل مارکتینگ در ایران مرده است؟ شاید شما نیز از آن دسته افرادی باشید که ایمیل مارکتینگ را قبول نداشته باشید و تصور میکنید دیگر ایمیل مارکتینگ در ایران جواب نمی دهد یا اینکه کلا منسوخ شده باشد.

علت اینکه بسیاری تصور می کنند که بازاریابی ایمیلی در ایران دیگر جوابگو نیست این است که فکر می کنند کسی دیگر به سراغ ایمیلش نمی رود!

خیلی ها بر این باور هستند که با وجود شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام دیگر کسی به سراغ ایمیلش نخواهد رفت اما این اصلا منطقی نیست که چون تلگرام بسیار محبوب است و همه چیز در آن به وفور یافت می شود، به این خاطر افراد دیگر ایمیلشان را چک نمی کنند  باید گفت که ایمیل مارکتینگ نه تنها در ایران نمرده است بلکه نیاز اصلی هر کسب و کار اینترنتی در دنیا است.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید