افزونه ثبت نام وردپرس

افزونه ثبت نام وردپرس

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله می خواهیم موضوع افزونه ثبت نام وردپرس را بررسی کنیم.

همگی می دانیم که در هر سایتی از هر چیزی مهم تر بخش ورود و عضویت در آن سایت است که تاثیر گذاری زیادی داشته و از اهمیت بالایی برخوردار است به دلیل این که باید با زیبایی آن بتوانیم رضایت مشتری را جذب کنیم.

افزونه ثبت نام وردپرس
افزونه ثبت نام وردپرس

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در این مقاله به سوال های زیر پاسخ خواهیم داد:

وردپرس چیست؟

کاربرد افزونه ی  ثبت نام وردپرس چیست؟

مشخصات جزئی از سیستم ورو پرس

منظور ازکاربرد های استفاده از سیستم ورد پرس چیست؟

سیستم وردپرس چه مزایایی دارد؟

افزونه ی ثبت نام THEME MY LOGIN  چیست ؟

افزونه ی عضویت  CUSTOM IOGIN چیست ؟

افزونه ی سفارشی LOGIN DESIGNERچیست؟

افزونه ی سفارشی admin custom loginچیست؟

افزونه عضویت easy login stylerچیست؟

[/stextbox]

افزونه ثبت نام وردپرس
افزونه ثبت نام وردپرس

 

وردپرس چیست؟

وردپرس که یک سیستم از نوع مدیریت محتوا می باشد, برای ساخت و ایجاد سایت ها و همچنین وبلاگ ها کارایی دارد. این سایت که در ابتدا شروع فعالیت خود تنها یک سایت رایگان, وبلاگ نویسی بوده است امروزه ارتقا یافته و به یک سایت مدیریت محتوا تبدیل شده است.

این برنامه دارای زبان برنامه نویسی, پی اچ پی می باشد که به وسیله ی مای اس کیوال, همواره پشتیبانی می شود.

کاربرد افزونه ی ثبت نام وردپرس چیست؟

به وسیله ی این افزونه شما توانایی ساخت انواع فرم های ثبت نام و ورود به سایت های خود را خواهید داشت. مثلا شما سایت دانشگاهی را در نظر بگیرید برای ورود به این نوع سایت ها فرمی بالا آمده که با ثبت مشخصات خود می توانید وارد سایت شده و بعد از انجام فعالیت خود خارج شوید. یا حتی برای ثبت نام و ورود به هر سایت دیگری شما به صفحه ی اولی برای داشتن کادر هایی که کاربر ها بتوانند مشخصات خود را در آن نوشته و یا به سایت وارد شده و یا این که در سایت به تازگی ثبت نام کنند.

همان طور که دیدید این صفحه ی اول هر سایت, از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و باید به شکلی باشد که هم نظر کاربران را جذب کنند و رضایت بخش کاربران باشد و هم این که این افزونه بتواند لوگویی مطابق سایت مورد استفاده ی خود را داشته باشد.

کاربرد افزونه ی ثبت نام وردپرس چیست؟
کاربرد افزونه ی ثبت نام وردپرس چیست؟

صفحه ی ثبت نام

به عبارت دیگر می توان گفت چون کاربران برای اولین بار که وارد این سایت می شوند با صفحه ی ثبت نام روبه رو خواهند شد پس این صفحه از اهمیت خیلی زیادی برخوردار بوده و باید در متناسب سازی آن تلاش خیلی زیادی کنیم.

این افزونه همان طور که گفته شد توانایی ثبت نام و همچنین ورود کاربران را فراهم می سازد, پس باید دارای فرم هایی باشد که در آن مثلا نام و نام خانوادگی, کد ملی, کد عضویت در صورت ثبت نام قبلی, نام کاربری, رمز عبور و از این دست کادر ها باشد که کاربران بتوانند عملیات ثبت نام یا ورود به سایت را انجام دهند.

اما بحثی که در این جا وجود دارد راحتی مراحل ثبت نام بوده و این که کاربر از ادامه دادن خسته نشود بسیار مهم است. برای همین هم پیشنهاد می کنم از فرم های ساده و خیلی مبتدی استفاده کنید تا هر نوع کاربری بتواند عملیات ثبت نام یا عضویت سایت شما را انجام دهد و همچنین خیلی دقت کنید که عکس های زمینه در صفحه ی ثبت نام چیزی باشد که کاربران از آن استقبال کنند و تکرار و ساده نباشد.

انتخاب رنگ بندی فرم ها

نکته ی بسیار مهم دیگری که در این باره وجود دارد این است که در انتخاب رنگ بندی فرم ها و کادر های ثبت نامی بسیار دقت کنید تا رنگی باشد که برای افراد خسته کننده و کسل کننده نباشد همچنین افراد با نگاه کردن به او نشاط گرفته و در حالت کلی بهتر است از رنگ های گرم حتما استفاده کنید مخصوصا اگر در سایت شما برای ورود یا ثبت نام  به سوال های خیلی زیادی باید جواب داده شود.

در بعضی از افزونه های ثبت نام شما امکان تغییر رنگ یا تغییر لوگو را نداشته و نمی توانید عکس مختص به سایت خود را در صفحه ی ثبت نامی قرار دهید. و فقط یک فرم خیلی ساده برای وارد کردن کد های لازم در پیش روی شما قرار گرفته است

اما لازم است بدانید در بعضی دیگر از افزونه ها شما توانایی ایجاد تغییرات رنگ و عکس و لوگو را داشته و نیز می توانید هر عکسی را که به سایت و موضوع شما می خورد در این صفحه ی ثبت نام قرار دهید. به طور مثال سایت های دانشگاهی می توانند با استفاده از این نوع افزونه ها لوگو و عکس دانشگاه خود را در زمینه ی ثبت نام قرار داده و به آن جلوه ای زیبا ببخشند.

به شما توصیه می کنم که اگر سایت شما تبلیغاتی بوده یا از اهمیت خاصی برخوردار است حتما حتما از این نوع افزونه ها استفاده کنید و با آن کاربران بیش تری را از خود راضی نگه داشته و مخاطب های خود را افزایش دهید.

انتخاب رنگ بندی فرم ها
انتخاب رنگ بندی فرم ها

تغییر عکس زمینه

نکته ی بسیار مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که شما برای افزایش رضایت مشتری یا کاربران خود می توانید هر مدتی یک بار عکس زمینه را عوض کرده و به آن تنوع خوبی بدهید. این کار هم در بعضی از افزونه ها قابل اجرا بوده و اصلا کار سختی نخواهد بود.

از نکات مهم دیگر این است که شما نوع فرم و فونت آن را هم خیلی ساده و تکراری در نظر نگیرید و با تنوع بخشیدن به آن رضایت بیش تر مخاطب و کاربران خود را جذب کنید.

 مشخصات جزئی از سیستم وردپرس؟

در این جا می خواهیم مشخصات جزئی و کوچیک این سیستم را بیان کنیم تا راهی باشد برای آشنایی بیش تری شما کاربران گرامی. از بهترین مشخصات این سیستم این است که نصب محلی داشته و همچنین هسته ی قابل حملی دارد. از دیگر جزئیات باید به پشتیبانی همیشگی از ساعت محلی نام برد و نیز سطح دسترسی بالایی دارد. همچنین باید اضافه کنم که پویا و بسیار انعطاف پذیر می باشد و به همین دلیل بسیار پر طرفدار است.

از مشخصات خیلی خوب آن باید به کتاب خانه ی رایگان و نیز وردپرس شبکه, اشاره کرد. باید درباره ورد پرس شبکه بگویم که به دلیل راه اندازی سیستم ها و وبلاگ دهی با وردپرس کاربردی است.

از جزئیات زیبایی این سیستم می توان به فهرست هایی به شکل کرکره ای و نیز آبشاری اشاره کرد. شخصی سازی قالب و ابزارک و نیز راه اندازی تالار های گفت و گو, فروشگاه های فایل, استفاده از قالب های خیلی زیبا و مدرن همچنین پوسته هایی که برای استفاده نیاز به پرداخت پول دارند, بسیار زیبا و عالی هستند.

 مشخصات جزئی از سیستم وردپرس؟
مشخصات جزئی از سیستم وردپرس؟

منظور از کاربرد های استفاده از سیستم ورد پرس چیست؟

همان طور که در سطر های بالا تر هم به آن اشاره کردیم, این سیستم در زمان شروع به کار فقط  سایتی برای وبلاگ نویسی بوده اما ارتقا یافته است, ولی همچنان جزو کاربرد های آن وبلاگ نویسی و پیاده سازی وبلاگ, وجود د ارد.

همچنین کاربرد پرطرفدار این سیستم پیاده سازی سایت های خبری و نیز سایت های اطلاع رسانی می باشد. وب سایت های مانند عکاسی و معرفی شغلی و نیز فروشگاه آنلاین, را پیاده سازی کرده و قابل اجراس. همچنین کاربرد راه اندازی سایت اجتماعی و حتی انجمن ها را هم داشته و نیز توانایی پیاده سازی سایت های دانشگاهی را هم دارد.

سیستم وردپرس چه مزایایی دارد؟

در این جا به بررسی مزایا و فواید سیستم وردپرس می پردازیم. اولین و مهم ترین فایده ی این سیستم این است که در کاهش هزینه ها به ما کمک فراوانی خواهد کرد. این سایت برای راه اندازی به هزینه های خیلی کمی نیاز داشته و با کم ترین هزینه های ممکن قابل اجرا می باشد.

از دیگر ویژگی های این سیستم که هزینه ها را بسیار کم می کند این است که در صورت بروز مشکل, همانند دیگر سایت ها نیازی نیست که هزینه ای برای تغییر آن پرداخت کنید, بلکه این سایت توانایی دارد با تغییراتی که خود در سیستم ایجاد می کنند, مشکل و ایراد پیش آمده را برطرف ساخته و از هزینه های شما بسیار کم کنند.

این سیستم دارای ظاهری بسیار زیبا می باشد که به همین دلیل دارای طرفداران خاص خود است, تعدد این قالب ها است که مخاطب ها را با هر نوع سلیقه ای به خود جذب می کند. ولی زیبایی قالب های سیستم ورد پرس فقط به همین جا ختم نشده و از دیگر ویژگی هایی که باعث محبوب شدن این سیستم می شود این است که شما می توانید قالب سبک خود را سفارش داده و قالبی طبق نظر و میل خود داشته باشید, جالب است بدایند هر سیستم و سایتی این امکان را نداشته و توانایی بالایی است.

مدیریت آسان و راحت

یکی از مزایای خیلی مهم و کاربردی این سیستم این است که دارای مدیریتی آسان و راحت است. به صورتی که شما برای مدیریت سایت خود حتی نیاز اجباری به بودن کامپیوتر در دسترس نخواهید د اشت و با گوشی موبایل خود هم می توانید سایت خود را مدیریت کرده و نظارت کنید همچنین لازم است ذکر کنیم که برای مدیریت سایت هم هیچ نیازی به عضویت در فضای مجازی و صفحه ی خاصی نبوده و کار مدیریت شما به فضا های مجازی بستگس ندارد.

اما قابلیت ها و فواید این سیستم به همین جا ختم نشده و همچنین به شما این امکان را می دهد که سایت مد نظر خودتان را به هر صفحه و سایت دیگری که مایل هستند متصل کنید. این سایت ها مانند صفحات مجازی در توییتر یا یوتیوب و … این فایده به شما این امکان را می دهد که به مخاطب ها و دنبال کنندگان خود در سایت ها و صفحه های مجازی از تغییرات سایت خود, خبری بدهید. همچنین شما اگر دارای سایت فروشگاهی هستید با این امکان می توانید افزوده شدن محصول جدیدی را خیلی ساده به مشتری های خود اطلاع رسانی کنید.

شما می دانید که اگر سایت شما دارای سئو بالایی باشد, گوگل به سایت شما جایگاه خوبی خواهد داد و برای سایت شما یکی از مهم ترین ویژگی ها این است که سئو بالایی داشته باشد, سیستم وردپرس دارای سئو خیلی خوب و بالایی است و برای شما هم بسیار کاربردی بوده و همان طور که می دانید فواید زیادی دارد.

به روز رسانی کاملا رایگان

به روز رسانی کاملا رایگان , از مزایای خیلی خوب و کاربردی این سیستم قوی می باشد. شما می توانید فقط با زدن یک کلیک نسخه ی جدید و بدون هیچ ایراد و اشکالی از وروپرس را دانلود و به روز رسانی کنید.

این سیستم دارای امنیت بسیار بالایی دارد. برنامه نویس های خاص این سیستم از سراسر جهان بوده و همه روزه تلاش خود را می کنند که امنیت این سایت را افزایش دهند اما در حالت کلی امنیت سایت ها یک موضوع کاملا نسبی بوده و هیچ وقت نمی توان گفت سایتی دارای امنیت کامل است, با این حال هر کسی که از این سیستم استفاده کرده گفته است که دارای امنیت بسیار بالایی بوده و در هر نسخه ی جدید هم به امنیت آن افزوده می شود. اما لازم به ذکر است که شما می توانید با انجام عملیاتی امنیت صفحه و سایت خود را بیش تر کرده و خیال آسوده تری داشته باشید, یکی ازاین اره کار ها افزونه هایی است که برای امینت سایت موجود اند.

افزونه ی ثبت نام THEME MY LOGIN چیست ؟

این افزونه جزو افزونه هایی است که برای ورود به وردپرس کاربرد دارند. در این افزونه, صفحه های ثبت نام, عضویت, بازیابی رمز عبور, بر اساس قالبی است که در این جا چند مورد از عنوان های این قالب را بیان خواهیم کرد. عنوان هایی مانند: جنسیت, کد ملی, نام, نام خانوادگی, تاریخ تولد, ایمیل, رمز عبوذر جدید و… را در خود جای داده است.

افزونه ی ثبت نام THEME MY LOGIN چیست ؟
افزونه ی ثبت نام THEME MY LOGIN چیست ؟

امکانات این افزونه ایجاد صفحه ی ثبت نام و ورود به سیستم و همچنین باز یابی رمز عبور شخصی کارکنان می باشد. همچنین شامل لینک های اختصاصی است که برا کارکنان سفارش می دهد و نیز امکان تغییر  گذر واژه بعد از ثبت نام را هم داشته و تایید دو مرحله ای از طریق ایمیل را هم برای  ثبت نام مخاطب های خود در نظر دارد.

به کمک این فرم ها می توانید فرم های ثبت نام ساده و بدون پیچیدگی را برای کارکنان خود فراهم سازید. همچنین با داشتن این نوع فرم ها می توانید در صورت دلخواه بخشی جدید و سفارشی را برا فرم ثبت نام, اضافه کنید. انعطاف پذیر بودن و ظاهری بسیار مناسب از ویژگی هایی است که این فرم های ساده را بسیار محبوب ساخته است. جالب است بدانید امروزه همین فرم ها در بسیاری از سایت ها و سیستم های کشور نصب فعال بوده و خیلی پرطرفدار هستند.

افزونه ی ثبت نام THEME MY LOGIN چیست ؟
افزونه ی ثبت نام THEME MY LOGIN چیست ؟

افزونه ی عضویت CUSTOM IOGIN چیست ؟

این افزونه که یکی از افزونه های محبوب کاربران است, برای عضویت و ورود به وردپرس کاربرد دارد. با این افزونه می توانید صفحه ای سفارشی برای ورود و عضویت داشته باشد و همچنین می توانید لوگوی مد نظر خودتان را قرار دهید. امکانات زیبا سازی مانند تغییر رنگ بندی و سبک های مختلف, را داشته و نیز می توانید هر کد و پرسشی که مد نظر دارید را اضافه کنید.

افزونه ی عضویت CUSTOM IOGIN چیست ؟
افزونه ی عضویت CUSTOM IOGIN چیست ؟

امکانات و قابلیت های این افزونه این است که توانایی تغییر لوگو و تغییر رنگ صفحه زمینه, تغییر رنگ نوار ها, تغییر سبک های نمایشی و نیز تنظیم کننده پهنای فرم و همچنین تغییر CSS پیش فرض را دارد همچنین به راحتی می توان از این افزونه استفاده کرد و اصلا پیچیدگی ندارد. اما قابلیت های این افزونه ی محبوب, به همین جا ختم نشده و می تواند خیلی کارآیی بالا تری هم داشته باشد اما متاسفانه در این مقاله فضای کافی برای بیان تمامی این قابلیت ها وجود ندارد. امروزه تعداد خیلی زیادی این افزونه را برای استفاده خود انتخاب کرده و به صورت نصب فعال دارد.

افزونه ی عضویت CUSTOM IOGIN چیست ؟
افزونه ی عضویت CUSTOM IOGIN چیست ؟

افزونه ی سفارشی LOGIN DESIGNER چیست؟

این افزونه مورد بسیار متناسبی برای ساخت فرم هایی عضویت سفارشی است و به شما این امکان را می دهد که هر طرح و رنگی که دوست دارید انتخاب منید تا مناسب سایت مورد نظر شما شود. این افزونه برای بهینه سازی و همچنین تغییر ظاهری تمرکز خیلی زیادی دارد. و به شما این توانایی را می دهد که در صفحه خود به سرعت فرم مد نظر خود را سفارش داده و ثبت کنید.

این  افزونه به دلیل داشتن طیف رنگی بسیار متفاوت و متعدد خیلی پرطرفدار است و انواع سفارش های شما را ثبت می کند. این افزونه هم دارای امکانات خیلی زیادی از جمله تغییر رنگ بندی, تنظیمات زمینه, پیش نمایش های زنده, امکان تغییر دادن سایز ها و جایگاه های فیلتر ها, همچنین خود شما می توانید تعیین کنید نمایشی وجود داشته باشد یا خیر و امکانات خیلی زیاد دیگری ….

این افزونه هم به نوبه ی خود دارای طرفداران بسیار زیادی بوده و همچنین نصب فعال خیلی زیادی دارد.

افزونه ی سفارشی admin custom loginچیست؟

این افزونه هم تمامی فرم ها و لوگو ها را طبق میل خود شما ثبت می کند و می توانید هر نوع ویرایشی را در آن انجام دهید. امکاناتی مانند اسلاید شو هایی برای صفحه زمینه, تغییر فونت فرم ورودی, تغییر رنگ فرم, تغییر موقعیت فرم, تغییر افزودن ایکون ها و هزاران هزار امکانات بی شمار دیگر.

این افزونه دارای قابلیت هایی مانند: درج لوگو, تغییر تمام رنگ ها, تنظیم تصاویر, تنظیم اسلایدشو ها, تنظیم فرم, تنظیم شفاف سازی, تنظیم مدل دکمه ها و سایز آن ها, تنظیمات لینک کاربران, انجام انواع تغییرات بر روی آیکون های صفحه های اجتماعی و…

اما همان طور که دیدید این افزونه دارای قابلیت خاصی است که آن را از بقیه متمایز می کند و آن قابلیت این است که اسلاید شو در پس زمینه را ممکن ساخته است. از قابلیت های زیبا سازی این افزونه به این می توان اشاره کرد که چیزی حدود 500 تا از فونت های گوگل را در خود جای داده و هر نوع سلیقه ای را راضی می کند و به فرم های خود زیبایی فراوانی می دهد. این افزونه هم نصب فعال زیادی داشته و بسیار پرطرفدار است.

افزونه ی سفارشی admin custom loginچیست؟
افزونه ی سفارشی admin custom loginچیست؟

افزونه عضویت easy login styler چیست؟

این افزونه هم کمک های فراوانی برای عضویت  و ورود می کند. این افزونه همان طور که در نامش هم مشخص است, کار کردن با آن بسیار زیبا بوده و اصلا کار سختی نمی باشد. این افزونه دارای ویژگی های مثل تغییراتی در لوگو, تنظیمات پس زمینه و … را دارد.

امکانات این افزونه هم مانند دیگر افزونه ها بوده با وجود این که توانایی دارد سفارش سازی را محدود نکند. داشتن کارد برای کد ها به سبب آن که سفارش سازی و همچنین انعطاف پذیری فرم ها را بالا ببرد و محبوبیت این افزونه را چندین برابر می کند.

البته لازم به ذکر است که بگویم این افزونه ی بسیار خوب و عالی, دارای معایبی هم هست که از جمله آن ها می توان می توان به این اشاره کرد که, بخش خیلی زیادی از سفارش ها به وسیله ی کد نویسی انجام می شود. این ویژگی منفی بسیاری از مخاطبان و کاربران را ناامید کرده و از طرفداران این افزونه خیلی خوب, می کاهد.

رضایت کامل کاربران

اما جالب است بدانید تمامی طرفداران این افزونه که از آن استفاده کرده اند, امتیاز 5 از 5 را به او داده و به طور کامل از آن راضی هستند, این به معنی آن است که این افزونه یا طرفدارانی نداشته و اگر هم داشته باشد به طور تمام و کمال از آن راضی هستند. این افزونه هم دارای تعداد زیادی نصب فعال بوده و بسیار محبوب است.

در نهایت تمامی مطالب بالا را به این شکل می توان بیان کرد که ورد پرس یک سیستم ساده برای وبلاگ نویسی بوده است که با ارتقا یافتن آن تبدیل به سیستمی مناسب برای مدیریت محتوا شده است.

رضایت کامل کاربران
رضایت کامل کاربران

وردپرس دارای افزونه های متفاوتی است که هر یک از آن ها کاربردهایی دارد در ادامه بعضی از این کاربرد ها نام خواهیم برد. ثبت نام، عضویت، ورود به سایت را می توان از افزونه های پرکاربرد آن دانست که هر یک قابلیت های خاص خود را دارد.

افزونه های وردپرس به دلیل آن که اولین صفحه ای می باشند که با آن روبه رو می شوید از اهمیت خاصی برخوردار است پس باید بسار زیبا و مناسب با سایت شما انتخاب شود. در این مقاله چند مورد از این افزونه ها با قابلیت های آن را نام بردیم.

امیدوارم مطالب فوق برای شما مفید بوده باشد و از خواندن آن لذت برده باشید.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید