امروز در خدمت شما هستیم با بررسی آیا ایمیل مارکتینگ در آینده منسوخ خواهد شد؟

آیا شما فکر میکنید که ایمیل مارکتینگ در آینده منسوخ خواهد شد و یا دیگر مورد توجه قرار نمیگیرد ویا حتی توجه وب‌سایت‌ها به آن کم می شود؟

عمر شبکه های اجتماعی

هر شبکه اجتماعی و یا رسانه‌ای که فراگیر می شود عمر مخصوص به خود را دارد، به عنوان مثال برای مدتی فیسبوک طرفداران پر و پا قرص خود را داشت، بعد از مدتی تلگرام و در حال حاضر شبکه اجتماعی اینستاگرام و شاید هم در آینده اسنپ چت.اما عمر ایمیل مارکتینگ هرگز تمام نشده است.

در واقع ممکن است رسانه‌ها و شبکه اجتماعی افراد تغییر ‌کند اما از آنجا که ایمیل هر شخصی در طول زندگی‌اش معمولا ثابت است، ایمیل مارکتینگ نیز هرگز منسوخ نمی شود.

خیلی ها ایمیل مارکتینگ را ارسال ایمیل های فراوان و بدون هدف می پندارند. در واقع همین افراد هستند که ایمیل مارکتینگ را قبول ندارند.

در صورتی که هر شخصی زمانی در بازاریابی ایمیلی به موفقیت می رسد که ایمیل های کاملا هدفمند ارسال کند نه اینکه به انبوهی از افرادی که نه آن ها شما را ، و نه شما آن ها را می شناسید ،ایمیل ارسال کنید.

 

وضعیت ایمیل مارکتینگ در ایران چگونه است

آیا ایمیل مارکتینگ در ایران مرده است؟ شاید شما نیز از آن دسته افرادی باشید که ایمیل مارکتینگ را قبول نداشته باشید و تصور میکنید دیگر ایمیل مارکتینگ در ایران جواب نمی دهد یا اینکه کلا منسوخ شده باشد.

علت اینکه بسیاری تصور می کنند که بازاریابی ایمیلی در ایران دیگر جوابگو نیست این است که فکر می کنند کسی دیگر به سراغ ایمیلش نمی رود!

خیلی ها بر این باور هستند که با وجود شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام دیگر کسی به سراغ ایمیلش نخواهد رفت اما این اصلا منطقی نیست که چون تلگرام بسیار محبوب است و همه چیز در آن به وفور یافت می شود، به این خاطر افراد دیگر ایمیلشان را چک نمی کنند  باید گفت که ایمیل مارکتینگ نه تنها در ایران نمرده است بلکه نیاز اصلی هر کسب و کار اینترنتی در دنیا است.

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
کپی رایتینگ چیست و 7 راهکار برای یک کپی رایتینگ مو... امروز در خدمت شما عزیزان هستیم با معرفی کپی رایتینگ چیست و 7 راهکار برای یک کپی رایتینگ موثر کپی رایتینگ یکی از بنیادی ترین مولفه های بازاریابی به...
کپی رایتر کیست و 7 راهکار برای کپی رایتینگ فوق الع... کپی رایتر کیست و 7 راهکار برای کپی رایتینگ فوق العاده کپی رایترها افرادی هستند که از طریق کلمات می توانند محتوای مناسب همراه با فهم بالا برای مخاطب...
فهمیدن نیازهای مخاطب در تولیدمحتوا... فهمیدن نیازهای مخاطب در تولیدمحتوا امروز با ما باشید با عنوان فهمیدن نیازهای مخاطب در تولیدمحتوا حالا اجازه بدهید کمی دقیق تر شویم چگونه می توانی...
فروش از طریق ارایه ارزش بیشتر... فروش از طریق ارایه ارزش بیشتر برای جلب مشتری هیچ راهی مطمئن تر از این نیست که ارزشی عرضه کنید که نظیر آن وجود نداشته باشد (دال، ۱۳۸۷، ۹۲). همیشه اف...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =