چرا از ویدیو در بازاریابی استفاده کنیم؟
ویدیو یک رسانه قوی است که بسیاری از کسب و کارها با ترس و لرز از آن اجتناب می
کنند. در عین حال این نوع تولید محتوا می تواند بسیار پیچیده جلوه کند. چه ابزارهایی باید
استفاده کنم؟ چه طور بدانم چه چیزی باید تولید کنم؟ چه طور باید ارزش این کارم را برای
رئیس و مجموعه خود توجیح کنم؟ اگر بتوانید به این قبلی پرسش ها پاسخ دهید، ویدیو
به دارایی با ارزش شما در تجارتتان تبدیل خواهد شد. با در نظر گرفتن هر دو بعد بصری و
صوتی،یک ویدیو قدرتمند یک محتوای ترغیب کننده احساسات است که مردم تمایل به
اشتراک گذاشتن آن دارند. بازاریاب ها می توانند از آن در جذب ترافیک مستقیم به سایت
ها، معرفی نام تجاری، جذب لینک های ورودی (که کمک شایانی به Seo می کند) و رشد
شبکه های اجتماعی استفاده کنند
این کتاب به سوالات مقدماتی و اصلی بازاریاب ها قبل از اینکه بخواهند وارد دنیای تولید
محتوای ویدیویی شوند پاسخ خواهد شد. تمایز این کتاب با کتاب های آموزش تولید ویدیو
مشابه این است که در آن از جنبه تجاری به تولید محتوای ویدیویی پرداخته خواهد شد به
خصوص اینکه اشاره ای هم خواهد شد به اینکه چه طور با استفاده از ویدیو می توانید به
اهداف بازاریابی خود برسید. در ادامه مراحل پردازش ایده تولید محتوا ویدیویی مانند تولید
یک فیلم، ویرایش، انتشار و معرفی آن را خواهید آموخت. با دنبال کردن این آموزش شما
می توانید یک شاهکار محتوای ویدیویی برای خود تولید کنید و نتایج گفت انگیز آن را
مشاهده کنید.
منبع:کتاب تولید محتوای ویدیویی در بازاریابی دیجیتال
چرا از ویدیو در بازاریابی استفاده کنیم؟