هرآنچه که باید در رابطه با دوره های آموزشی تولید محتوا بدانید در این مقاله برای شما آورده شده است.
همچنین این را بدانید که اگر درخواست محتوای صوتی دارید می توانید از استودیو مجهز و فوق حرفه ای تیم هشت استفاده کنید و انواع پادکست و محتوای ویدئویی و صوتی را در این استودیو ضبط کنید.
[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]
در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم
دوره های آموزشی تولید محتوا شامل چه مواردیست؟
[/stextbox]
دوره های آموزشی تولید محتوا
قبل از شروع روند تولید محتوا توجه به این نکات پیشنهاد می شود:
اولویت اصلی خود را در محتوا مشخص کنید (یکی از مواردی را ایجاد کنید که به بهبود تجارت شما کمک کند ، مانند ایجاد فرآیند ورود به سیستم)
یادداشت کنید که چقدر زمان برای ایجاد ، اثبات و طراحی هر بخش از مطالب نیاز دارید
تصمیم بگیرید که چگونه مطالبی را که قبلا ایجاد کرده اید مجدداً مورد استفاده قرار دهید (مانند تبدیل اجمالی روند کار خود به یک گزارش ویژه که به مردم درمورد خدمتی که ارائه می دهید ، نحوه کارکرد آن ، و آنچه باید انتظار داشته باشند اطلاع دهد).
یادداشت کنید که چقدر زمان برای ایجاد ، اثبات و طراحی موارد جدید نیاز دارید
هر روش دیگری که می توانید همان محتوا را مجدداً بنویسید (مانند تبدیل آن به پست وبلاگ) بنویسید
یک تقویم ماهانه با یک نگاه کلی ایجاد کنید
تمام مطالبی را که می خواهید ایجاد کنید بررسی کنید و مشخص کنید هر بخش چه مدت طول خواهد کشید. به خود مهلت دهید و آنها را در تقویم خود بنویسید.
برخی از نکات برای آسانتر کردن این روند:
در مورد مهلت زمان ایجاد محتوا خود واقع بین باشید.
نقاط عطف خود را بر اساس الزامی که شب ها و آخر هفته ها برای کار به سر ببرید پایه نکنید ، زیرا احتمال این است که شما این کار را انجام ندهید. تلاش برای انجام همه کارها به یکباره باعث استرس ، ناامیدی و فرسودگی می شود.
کیفیت را در اولویت قرار دهید! بهتر است که محتوای کمتری تولید کنید و از جذابیت آن اطمینان حاصل کنید ، زیرا اغلب وب سایت ها محتوای متوسط را منتشر می کنند.
ترتیب ایجاد محتوا را در نظر بگیرید.
به عنوان مثال ، به جای ایجاد تمامی مطالب برای یک توالی جدید در شبانه روزی ، دوباره آن را مجدداً مورد استفاده قرار دهید ، یکبار بخشی از فرآیند را ایجاد کنید ، آن را مجدداً در یک لیست قرار دهید ، سپس بخشی از آن را به عنوان پست وبلاگ منتشر کنید که لیست را تبلیغ می کند.
در نظر بگیرید هر ماه یک “بخش” از محتوا را ایجاد کنید ، بنابراین یک بخش از روند پردازش ، یک ارائه لیست و یک پست وبلاگ هر ماه انجام می شود.
محتوای بازاریابی را در یک فرآیند مشخص ایجاد کنید.
با استفاده از تقویم بازاریابی و برنامه تولید محتوا ، زمان آن است که برخی از مطالب مکمل را نیز به برنامه خود اضافه کنید. از این گذشته ، اگر رقبای شما هر ماه دو ، سه ، چهار یا بیشتر مطالب در وب سایت خود ارسال می کنند ، انتشار یک پست وبلاگ در ماه بسیار دور از ذهن شما نخواهد بود.
محتوای اضافی می تواند مقالات ، فیلم ها یا audios باشد. این می تواند تفسیر رویدادهای جاری یا مقاله دیگری باشد که شما خوانده اید ، یا یک ابزار یا منابعی که پیدا کرده اید ،یا حتی یک نسخه برداری یا نقد و بررسی باشد.
حالا چگونه این کار را انجام دهید:
ابتدا دو بخش از محتوای تکمیلی را انتخاب کنید تا برای هر ماه به تقویم بازاریابی خود اضافه کنید.
دوم ، به میزبان پادکست ها ، برنامه های رادیویی ، میزبان رویدادها و کارآفرینانی که درباره مهمان بودن از طریق تلگرام و وبینار میزبان هستند ، دسترسی پیدا کنید. هدف خود را برای انجام یک مصاحبه در هر ماه تعیین کنید ، سپس یک پست وبلاگ بنویسید که آن را تبلیغ کند.
تقویم بازاریابی
پس از اتمام این تمرینات ، یک تقویم بازاریابی با یک برنامه ایجاد محتوای پایدار در دست دارید – برنامه ای که هر ماه تضمین می کند:
یک قطعه محتوا برای پیشبرد تجارت خود
یک منبع رایگان یا لیست پیشنهادی برای ساخت و ساز رایگان
سه پست وبلاگ (یکی از مطالب بالا ، یک مقاله و یک پست کوتاه)
یک مصاحبه ضبط شده، شما را به عنوان یک متخصص معرفی می کند.
بعلاوه ، تعداد بسیاری از پست های رسانه های اجتماعی نیز می توانند از طریق محتوا ایجاد شوند
به این نکته توجه کنید که در روند ایجاد یک محتوا متمرکز باشید ، متعهد بمانید و هماهنگ باشید
درست است که هرچه مطالب بیشتری منتشر کنید ، از ترافیک بیشتری برخوردار خواهید شد و تعداد کاربر بیشتری خواهید داشت
اما هر روز نیاز به بارگزاری مطالب برای وب سایت ندارید. مگر اینکه وبلاگ نویسی شغل شما باشد ، پس وبلاگ نویسی روزانه ضروری نیست و این ادعا که کمیت بهتر از کیفیت است توجه نکنید. با انتشار مطالب حتی هفته ای یک بار می توانید به موفقیت برسید.
نتیجه:
تولید محتوا فقط مربوط به مقالات با فرم طولانی نیست. ایجاد محتوا می تواند به معنای فیلم ، صدا ، مقالات ، مصاحبه ، اینفوگرافیک ، اسلایدها ، تفسیر ، بررسی ها و موارد دیگر باشد.
مخلوط کردن نوع محتوایی که به اشتراک می گذارید باعث می شود مطالب بیشتر به اشتراک گذاشته شود و باعث می شود مخاطب شما بیشتر با مطالب درگیر شود.
متمرکز شوید
بر ایجاد محتوا متمرکز شوید که نه تنها باعث ایجاد اختلاف فوری در کار شما نسبت به رقبا ، سیستم ها و فرآیندهای شما و سودآوری شماست بلکه باعث بازاریابی و موقعیت یابی تجارت شما نیز بشود.
به تقویم بازاریابی و برنامه ایجاد محتوا خود متعهد شوید و مطمئن شوید که این امر قابل دستیابی و واقع بینانه است – در غیر این صورت شما می توانید از اهداف خود عقب بیفتید ، ناامید شوید ، احساس پوچی کنید و آن را رها کنید.
در تلاش های خود هماهنگ باشید. اگر به کمک نیاز دارید ، از درخواست نترسید.
مدیر محتوا
یک مدیر محتوا استخدام کنید
از یک سرویس رونویسی استفاده کنید و درباره محتوای خود صحبت کنید
یک ویرایشگر استخدام کنید تا پیش نویس های شما را ویرایش کند
یک نویسنده را استخدام کنید
یک بانک محتوای همیشه سبز ایجاد کنید تا از آن استفاده کنید
از دستیار خود بخواهید که در مورد موضوعی با شما مصاحبه کند و یک برگه جمع آوری برای شما بنویسد
ایجاد یک فرایند پایدار تولید محتوا که بتوانید به مرور زمان به آن بپردازید کار سختی است. به کار و تلاش نیاز دارد ، اما سود آوری آن بسیار فراتر از تلاش شما است.
به یاد داشته باشید — اگر روند تولید محتوا آسان بود ، همه این کار را می کردند. در واقع هدف شما باید این موضوع باشد که این کار را بهتر از رقبای خود انجام دهید.
[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]
اگر تمایل به دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند دارید می توانید با شماره زیر تماس بگیرید
09120647344
[/stextbox]