امروز می خواهیم بررسی کنیم که آنالیز رقبای سایت ما به چه صورت خواهد بود.
یکی از مهمترین ابزارهای مدیریتی یک مدیر خبره و با سواد تیم آنالیز مارکت او می باشد.
مدیری که نتواند مارکت را آنالیز کند و نقاط ضعف و قوت خود را نداند قطع به یقین دیر یا زود در اتخاذ استراتژی دچار اشتباه خواهد شد و در یکی از همین اشتباهات کار بیزینسش به شکست می رسد.
آنالیز رقبا از روی وب سایت
یکی از مهمترین روش های آنالیز مارکت آنالیز وب سایت رقبا است.
اینکه آن ها از چه کلماتی ورودی میگیرند!
اینکه کاربران آنها دارای چه سطح سواد و تحصیلاتی هستند و یا اینکه سطح درآمد آنها چقدر است!
استخراج این اطلاعات ارائه آنها در جلسات حضوری ،همراه با مشاوره در هنگام آنالیز و تشریح معنای هر نمودار از تخصص های خاص تیم هشت است.
کلمات ادوردز رقبای ما چیست؟
Website
eCommerce
رنج سنی کاربران رقبای شما چیست؟
تحلیل آینده مارکت و کلمات کلیدی!
تحلیل نمودار نقطه به نقطه رشد و رکود رقباء
سن، درآمد و سواد کاربران رقبای شما چقدر است؟
هیچ مدیری بدون داده و تحلیل درست تصمیم درستی نخواهد گرفت.
این داده ها به شما کمک می کند تا تصمیم های درست تری برای آینده بیزینستان بگیرید.
اطلاعات بیشتری هست که از آرائه آنها در این صفحه معذوریم.
اگر علاقه مند هستید با ما تماس بگیرید.