امروز می خواهیم بررسی کنیم که آنالیز رقبای سایت ما به چه صورت خواهد بود.

آنالیز سایت های رقیب چگونه است

یکی از مهمترین ابزارهای مدیریتی یک مدیر خبره و با سواد تیم آنالیز مارکت او می باشد.

مدیری که نتواند مارکت را آنالیز کند و نقاط ضعف و قوت خود را نداند قطع به یقین دیر یا زود در اتخاذ استراتژی دچار اشتباه خواهد شد و در یکی از همین اشتباهات کار بیزینسش به شکست می رسد.

آنالیز رقبا از روی وب سایت

یکی از مهمترین روش های آنالیز مارکت آنالیز وب سایت رقبا است.

اینکه آن ها از چه کلماتی ورودی میگیرند!

اینکه کاربران آنها دارای چه سطح سواد و تحصیلاتی هستند و یا اینکه سطح درآمد آنها چقدر است!

استخراج این اطلاعات  ارائه آنها در جلسات حضوری ،همراه با مشاوره در هنگام آنالیز و تشریح معنای هر نمودار از تخصص های خاص تیم هشت است.

 

کلمات ادوردز رقبای ما چیست؟

Website

eCommerce

رنج سنی کاربران رقبای شما چیست؟

تحلیل آینده مارکت و کلمات کلیدی!

تحلیل نمودار نقطه به نقطه رشد و رکود رقباء

سن، درآمد و سواد کاربران رقبای شما چقدر است؟

هیچ مدیری بدون داده و تحلیل درست تصمیم درستی نخواهد گرفت.
این داده ها به شما کمک می کند تا تصمیم های درست تری برای آینده بیزینستان بگیرید.

مدیر حرفه ای

اطلاعات بیشتری هست که از آرائه آنها در این صفحه معذوریم.

اگر علاقه مند هستید با ما تماس بگیرید.

 

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
آموزش ایمیل مارکتینگ در وردپرس... امروز در خدمت شما کاربران گرامی هستیم باموضوع آموزش ایمیل مارکتینگ در وردپرس ایمیل مارکتینگ،فرستادن ایمیل های بسیار زیاد به منظور تبلیغ محصولات و ب...
تبلیغات زیرکانه را متوقف کنید؟... تبلیغات زیرکانه را متوقف کنید؟ یکی از متداول ترین اشتباهاتی که افراد در زمان شروع به نوشتن تبلیغات انجام می دهند درج تبلیغ زیرکانه است. آنها به جای...
دوره mba امروز در خدمت شما هستیم با معرفی دوره mba ریشه کلمه mba از اصطلاح master of business administration گرفته می شود که به معنی اشخاصی که در مدیریت یا ...
ویزیتوری چیست؟   شاید برای شما  نیزسوال باشد که ویزیتوری چیست ؟ ویزیتوری حرفه ای است که در آن فروشنده کالا یا خدماتی،به سراغ ارباب رجوع ها می رود و آن ها را به...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =