آنالیز رقبای سایت ما

آنالیز رقبای سایت ما

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

امروز می خواهیم بررسی کنیم که آنالیز رقبای سایت ما به چه صورت خواهد بود.

آنالیز سایت های رقیب چگونه است

یکی از مهمترین ابزارهای مدیریتی یک مدیر خبره و با سواد تیم آنالیز مارکت او می باشد.

مدیری که نتواند مارکت را آنالیز کند و نقاط ضعف و قوت خود را نداند قطع به یقین دیر یا زود در اتخاذ استراتژی دچار اشتباه خواهد شد و در یکی از همین اشتباهات کار بیزینسش به شکست می رسد.

آنالیز رقبا از روی وب سایت

یکی از مهمترین روش های آنالیز مارکت آنالیز وب سایت رقبا است.

اینکه آن ها از چه کلماتی ورودی میگیرند!

اینکه کاربران آنها دارای چه سطح سواد و تحصیلاتی هستند و یا اینکه سطح درآمد آنها چقدر است!

استخراج این اطلاعات  ارائه آنها در جلسات حضوری ،همراه با مشاوره در هنگام آنالیز و تشریح معنای هر نمودار از تخصص های خاص تیم هشت است.

 

کلمات ادوردز رقبای ما چیست؟

Website

eCommerce

رنج سنی کاربران رقبای شما چیست؟

تحلیل آینده مارکت و کلمات کلیدی!

تحلیل نمودار نقطه به نقطه رشد و رکود رقباء

سن، درآمد و سواد کاربران رقبای شما چقدر است؟

هیچ مدیری بدون داده و تحلیل درست تصمیم درستی نخواهد گرفت.
این داده ها به شما کمک می کند تا تصمیم های درست تری برای آینده بیزینستان بگیرید.

مدیر حرفه ای

اطلاعات بیشتری هست که از آرائه آنها در این صفحه معذوریم.

اگر علاقه مند هستید با ما تماس بگیرید.

 

مشاوره سئو و تولید محتوا

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید