محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام

محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مطلب قصد بررسی محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام را داریم. اینستاگرام چندین سال است که قابلیت ارسال پیام را برای مخاطبان خود شرح داده است و در حال گسترش دادن آن می باشد. این ویژگی اپلیکیشن اینستاگرام مخاطبان زیادی را در دنیای متنوع مجازی جذب خود نموده است، که ما این ویژگی را به عنوان دایرکت می شناسیم.

محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام
محدودیت ارسال پیام در اینستاگرام

تصور کنید به طور اتفاقی با اکانتی از آشنایان خود برخورد کردید و قصد دارید صحبتی خصوصی در محیط اینستاگرام با او داشته باشید در این صورت راه پیش روی شما استفاده از دایرکت است. این قابلیت با وجود تمام به روز رسانی های اینستاگرام هنوز هم کم و کاستی ها و محدودیت های خاص خود را دارد.

ابتدا با بررسی چند سوال موضوع مورد بحث را شرح می دهیم و با پاسخ به سوالات موجود اطلاعات تکمیلی در این باره ارائه می دهیم. تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

تعدادی از این سوالات به شرح زیر می باشد:

  1. آیا از دسکتاپ می توانیم دایرکت دهیم؟ چه راه حل هایی برای استفاده از این امکان وجود دارد؟
  2. ارسال پیام در اینستاگرام چه محدودیت هایی دارد؟
  3. برای رفع محدودیت های ارسال پیام در اینستاگرام چه راه حلی وجود دارد؟

[/stextbox]

 

آیا از دسکتاپ می توانیم دایرکت دهیم؟ چه راه حل هایی برای استفاده از این امکان وجود دارد؟

استفاده از دنیای اینستاگرام در لپ تاپ با محدودیت هایی مواجه است. دایرکت با وجود این که توسط اینستاگرام به طور کامل پشتیبانی می‌ شود ولی در صورتی که بخواهید از این قابلیت روی دسکتاپ خود استفاده ببرید متوجه می ‌شوید

که این قابلیت فقط برای نسخه های روی گوشی کاربرد دارد و توسط سایت اصلی پشتیبانی نمی‌ شود، که برای رفع این اشکال می‌توان از راهکار‌های مختلفی نظیر نسخه ی رسمی ویندوز ۱۰، یا شبیه ساز های اندروید و یا از برنامه های دایرکت روی صفحه ی دسکتاپ بهره ببرید.

آیا از دسکتاپ می توانیم دایرکت دهیم؟ چه راه حل هایی برای استفاده از این امکان وجود دارد؟
آیا از دسکتاپ می توانیم دایرکت دهیم؟ چه راه حل هایی برای استفاده از این امکان وجود دارد؟

ارسال پیام در اینستاگرام چه محدودیت هایی دارد؟

برای آشنایی بیشتر با محدودیت های ارسال پیام در اپلیکیشن اینستاگرام، با ما تا اخر این مقاله همراه شوید:
طریقه‌ی ارسال پیام خصوصی در دایرکت اینستاگرام برای صفحات شخصی و عمومی:

ارسال پیام در اینستاگرام چه محدودیت هایی دارد؟
ارسال پیام در اینستاگرام چه محدودیت هایی دارد؟

برای استفاده از این قابلیت اینستاگرام دو راه پیش رو دارید:

۱-می‌ توانید از منوی پایین صفحه آیکون ذره بین و یا همان بخش مربوط به سرچ را انتخاب کرده و سپس در منوی بالای صفه آیدی شخص مورد نظر خود را وارد کنید، پس از آن که صفحه شخص مورد نظر شما پیدا شد، می‌توانید آیکون سه نقطه که در قسمت بالای صفحه سمت راست وجود دارد را لمس کرده و گزینه ی send massage را انتخاب کنید، و پیام مورد نظر خود را تایپ کنید.

۲- هم‌چنین می‌ توانید از منوی پایین صفحه آیکون Home را انتخاب کنید در قسمت بالا سمت راست صفحه آیکون مربوط به دایرکت دیده می‌شود با لمس این گزینه گفت‌ و‌ گو های شخصی شما با افراد مختلف دیده می ‌شود که که با لمس گزینه‌ی مثبت میتوانید ایدی مورد نظر خود را سرچ نموده و پیام مورد نظر خود را تایپ کنید.

محدودیت های ارسال پیام:

فرض کنید می‌ خواهید یک پست را برای چندین نفر در دایرکت بفرستید در این صورت اینستاگرام به شما تنها اجازه می‌دهد که پست را برای ۱۵ نفر بفرستید نه بیشتر که این خود یک محدودیت بزرگ برای این اپلیکیشن به شمار می ‌رود.

نکات زیر را در نظر بگیرید

در بعضی موارد دیده شده است که پیام مورد نظر برای طرف مقابل ارسال نمی‌ شود، در این موارد باید ابتدا از درست بودن شرایط اطمینان حاصل کنیم این شرایط عبارتند از:
۱-اینترنت وصل باشد
۲-پراکسی یا فیلترشکن گوشی موبایل شما روشن نباشد. گفته می شود اگر اینستاگرام را با فیلتر شکن باز کنید از سمت خود این کمپانی برای مدت زمان کوتاهی محدود می شوید. به نحوی که ممکن است برای چند دقیقه اینستاگرام برایتان بارگذاری نشود.
۳-اینستاگرام وصل باشد

مشکل اینستاگرام

در بعضی موارد دیده شده که اینستاگرام مسدود است یا برای فرستادن مسیج مشکلی ایجاد شده است که معمولا این مشکل در عرض چند دقیقه الی چند ساعت بعدی توسط خود اینستاگرام رفع و رجوع می‌شود که این مورد نیز از محدودیت های بزرگ این اپ می‌باشد.

همچنین این اپلیکشین برای تعداد حروف ارسالی در پیام های ارسالی هم محدودیت دارد به نحوی که از یک میزان حرف حروف بیشتر شود پیام شما به صورت ناقص ارسال خواهد شد.

برای رفع محدودیت های ارسال پیام در اینستاگرام چه راه حلی وجود دارد؟

معمولا گاهی اوقات برای نمایش پیام در دایرکت مشکل پیش می ‌آید که این مشکل به این صورت است که پیام مورد نمایش داده نشده و یا باز نمی ‌شود که این خود نیز جز محدودیت های پیام می‌باشد.

برای رفع محدودیت های ارسال پیام در اینستاگرام چه راه حلی وجود دارد؟
برای رفع محدودیت های ارسال پیام در اینستاگرام چه راه حلی وجود دارد؟

در این صورت چندین راه حل برای آن وجود دارد که به صورت مفصل به راه حل های آن می‌ پردازیم:
۱- می ‌توانید گوشی خود را ری استارت کنید، گرچه این راه حل گاهی اوقات ممکن است جواب ندهد ولی به صورت کلی راه حل خوب و سریعی می‌ باشد. پس شانس امتحان کردن آن را از دست ندهید!
۲- در بعضی موارد ممکن است این محدودیت در ارسال پیام یا دیدن پیام ها، مربوط به حافظه ی گوشی باشد که در این صورت کمی از اطلاعات بدون استفاده ی گوشی خود را پاک کنید تا پیام ها برایتان نمایش داده شوند یا به راحتی بتوانید پیام ارسال کنید.

پاک کردن حافظه پنهان

۳- می‌توانید از دو گزینه ی clear catch و claer data استفاده کنید برای این دو مضمون ابتدا به تنطیمات گوشی خود و بعد در قسمت اپ رفته و اینستاگرام را انتخاب می کنید، بعد در ابتدا گزینه ی clear catch را انتخاب می‌ کنید و اگر نتیجه نداد به سراغ گزینه ی clear data می ‌رویم.
۴- از حساب کاربری خود خارج شوید، این روش هم کاربرد زیادی دارد و معمولا پاسخ می ‌دهد.
۵- برنامه ی اینستاگرام را یک بار از روی حافظه ی گوشی خود پاک کرده و مجدد نصب کنید.
۶- همچنین می‌ توانید از راه هایی مانند به روز کردن اینستاگرام و یا نصب نسخه های قبلی اینستاگرام نیز استفاده کنید.

سخن پایانی

اینستاگرام در دنیای ارتباطات امروزه نقش بسیار پررنگی، در برقراری ارتباط، فروش محصولات و امور فرهنگی اجتماعی مختلف، گرفته است. از این رو ارسال راحت و بی دغدغه ی پیام در آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر با مشکلی برای ارسال پیام مواجه شدید نگران نباشید.

مراحل بالا را امتحان کنید و اگر جواب نداد کمی صبر کنید، به احتمال قریب به یقین مشکل از خود کمپانی اینستاگرام می باشد و در کوتاه ترین زمان ممکن رفع خواهد شد. امیدواریم این مطلب مورد قبول شما واقع شده باشد.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید