هرآنچه که باید در رابطه با آموزش محتوا سازی سایت بدانید در این مقاله برای شما آورده شده است.
[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]
در ادامه به سوالاتزیر پاسخ می دهیم:
چرا از بازاریابی از طریق محتوا سازی سایت اجتناب می کنیم؟
آموزش محتوا سازی سایت به چه مواردی تاکید دارد؟
[/stextbox]
بازاریابی از طریق محتوا سازی سایت
رایج ترین شکایات و بهانه هایی که من از از صاحبان مشاغل برای اجتناب از بازاریابی از طریق محتوا سازی سایت محتوا می شنوم عبارتند از:
من برای این کار وقت اضافی در برنامه خود ندارم.
من کارهای دیگری را نیز دارم که باید قبل از ایجاد محتوای بازاریابی ، بر روی انجام دادن آن ها تمرکز کنم.
من قبل از اینکه در حوزه بازاریابی خود سرمایه گذاری کنم ، باید سیستم ها و فرآیندهای تجاری خود را اصلاح کنم.
من نمی دانم که در مورد چه چیزی بنویسم و یا مردم به چه چیزی اهمیت می دهند.
حالا چگونه می توان بر این عقاید غلبه کرد؟ چگونه می توانید محتوای ارزشمند ایجاد کنید و باعث پیشرفت کاری خود شوید؟
ایجاد یک فرایند پایدار برای تولید محتوا باعث پیشرفت کسب و کار شما خواهد شد و فرآیند ایجاد آن آسانتر از چیزی است که فکر می کنید.
آموزش محتوا سازی سایت
سیستم ها و تاکتیکی هایی وجود دارد که می توانید برای افزایش چشمگیر نتایج به دست آمده از سرمایه گذاری خود در ایجاد محتوا سایت استفاده کنید. این مراحل به طور خلاصه شامل:
مرحله 1: ارزیابی کنید که تولید محتوا می تواند تجربه ها ، ارزش ها ، سودآوری و سیستم شما را بهبود بخشد
قبل از شروع به تولید محتوا ، باید بدانید که چرا در حال ایجاد یک محتوا هستید. این جایی است که ما به درون مشاغل خود شیرجه می زنیم و تمامی زمینه هایی را که می تواند از تولید محتوا سود برد ، شناسایی می کنیم.
رایج ترین مناطقی که به تولید محتوا نیاز دارند عبارتند از:
آموزش مشتری
پردازنده مشتری
لیست پیشنهادات
تنوع جریان درآمد (محصولات و دوره های اطلاعاتی)
تلاش برای بازاریابی و وبلاگ نویسی
سخنرانی / همایش
ایجاد سیستم ها و فرایندها
آموزش کارمندان
با مراجعه به این لیست ، صاحبان مشاغل متوجه می شوند که در بخش محتوا در بیشتر این زمین ها کسری دارند. آنها می بینند که هیچ نوع آموزشی برای مشتری ندارند یا هیچ روشی برای معرفی خدمات خود برای مشتریان ایجاد نکرده اند.
مرحله 2: طوفان مغزی برای انواع محتوا و مباحث مربوط به هر گروه مشخص شده در مرحله 1 داشته باشید.
انواع و مضامین محتوا را در فرآیند ایجاد محتوا پیدا کنید
از روش طوفان مغزی برای مطالبی را که می تواند ایجاد شود برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنید.
بیایید به عنوان نمونه از پیشنهادات ساختمان سازی و استفاده از مشتری استفاده کنیم.
در اینجا چندین ایده برای پیشنهادات انتخاب ساختمان جدید وجود دارد:
برگه چک یا برگه راهنمایی (برای علاقه عمومی و موقعیت یابی متخصص)
قبل از استخدام چه عواملی را باید در نظر بگیرید(برای ایجاد چشم اندازهای واجد شرایط تر و موقعیت یابی متخصص)
ابزار یا منابعی که هدف شما به آن مرتبط است (برای موقعیت یابی متخصص)
گزارش ویژه ای که افراد را در مورد کارهایی که باید انجام دهند آموزش دهد (برای ایجاد چشم اندازهای واجد شرایط تر و موقعیت یابی متخصص)
سایر موارد آموزشی
در اینجا چندین بخش مختلف از محتوا وجود دارد که می تواند برای بهبود روند کاربری مشتری شما ایجاد شود:
ایمیل / پیام / ویدئو خوش آمدید
چه انتظاری از ایمیل / پیام داشته باشید
مروری بر روند کار شما
نکاتی برای به دست آوردن بیشترین بهره از سرمایه گذاری آنها با شما ومیزان موفقیت به دست آمده
کارهایی که شما باید از طریق مشتری انجام دهید
پرسشنامه مشتری جدید با دستورالعمل ها و مروری بر اینکه چرا این سؤال ها را می پرسید
مروری بر اتفاقات بعدی
واژه نامه اصطلاحات صنعت یا کتاب راهنما
مطالب آموزشی مانند کتاب های الکترونیکی ، لیست های سفید یا لیست های ساده که به آنها کمک می کند تا با شما همکاری کنند و واضح تر ارتباط برقرار کنند
مرحله 3: همپوشانی محتوا داشته باشید. یعنی محتوایی را که می توانید مجدداً تعریف کنید شناسایی کنید
روشهای تغییر مجدد محتوای خود را در فرایند تولید محتوا شناسایی کنید
به راحتی می توان فهمید که تمرکز روی محتوا بر روی مشتری و کسب و کار شما تأثیر مثبت می گذارد ، تجربه مشتری را بهبود می بخشد و فرایند شما را ساده تر می کند .اما وقتی مطالبی را که باید برای بازاریابی و ایجاد لیست ایجاد کنید ، اضافه می کنید ، همه چیز قطعاً ساده و قابل انجام نیست.
این احساس ناراحت کننده است زیرا شما به آنها به عنوان دو بخش جداگانه از محتوا نگاه می کنید –اما شما می توانید مطالب مورد نیاز برای اجرای مشاغل خود و مطالب مورد نیاز برای بازاریابی تجارت خود را همزمان ایجاد کنید!
مثلا:
شما می توانید حداکثر استفاده از سرمایه گذاری آنها با شما و موفقیتی که برای روند کار ایجاد می کنید در یک برگه بنویسید یا به لیست تبدیل کنید.
مجدداً فهرست کارهای خود را تنظیم کنید.
شما می توانید پرسشنامه مشتری جدید خود را به یک منبع صنعتی تمام شده برای دیگران تبدیل کنید که دیگران در صنعت شما از آن استفاده کنند در زمانی که (شما را به عنوان یک رهبر) انتخاب می کند.
شما می توانید مروری بر روند کاری خود برای مشتریان جدید ارائه دهید ، به یک گزارش ویژه در مورد خدماتی که ارائه می دهید ، نحوه عملکرد و آنچه انتظار می رود داشته باشید ، تبدیل کنید.
واژگان اصطلاحات
واژگان اصطلاحات یا هر منبع آموزشی دیگری که به شما و مشتریان کمک می کند به مخاطبان شما نیز کمک می کند ، بنابراین آن مطالب را در وبلاگ خود نیز منتشر کنید.
در هر یک از این سمینارها ، شغل خود را به جلو سوق دهید ، برای مشتری خود ارزش
قائل شوید ، منابع مفیدی را برای مخاطبان خود فراهم کنید و خود را به عنوان یک متخصص در صنعت خود جای دهید.
من می دانم که شما فکر می کنید که مشتریان ارزش پرداخت هزینه مطالبی را که قبلاً به طور رایگان در وبلاگ شما یا یک پیشنهاد انتخاب وجود دارد ، نمی بینند. اما شما اشتباه می کنید
جادو وقتی به وجود می آید که مطالب خود را در زمان مناسب جلوی مخاطبان یا مشتری های خود قرار دهید (دقیقاً در صورت نیاز آن ها به این مطالب)
مرحله چهارم: برنامه ایجاد محتوای خود را مشخص کنید
بسیاری از دارندگان مشاغل اهداف بزرگی دارند. آنها می خواهند هفته ای یک یا دو بار در هفته وبلاگ نویسی کنند ، شروع به کار قوی کنند ، سپس به آرامی محو شوند. یا آنها لیستی از مطالب از پیش برنامه ریزی شده را شروع به تولید می کنند و وقتی تمام شود ،کاملاً ناپدید می شوند.
یک برنامه تولید محتوا مهم است تا اطمینان حاصل شود که تلاش های شما پایدار است و نه یک عمل یهویی و کمرنگ شدن سریع شما.
بازاریابی محتوا یک ماراتن است ، ولی نه با حداکثر سرعت دویدن. موفقیت نیاز به تمرکز ، منابع و تعهد برای مدت زمان طولانی دارد. ایده این است که بازاریابی را بر اساس محتوای اصلی مورد نیاز برای بهبود مشاغل خود قرار دهید و سپس مجدداً محتوا را مورد استفاده قرار دهید تا بیشترین بازده برای تلاشهای خود بدست آورید.
[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]
برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند می توانید با شماره زیر تماس بگیرید
09120647344
[/stextbox]