هر آنچه که باید در رابطه با هزینه تولید محتوا اینستاگرام بدانید در این مقاله برای شما آورده شده است.
[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]
در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم:
تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی به متکی به چیست؟
نقش های تولید محتوا در شبکه های اجتماعی چیست؟
بینش های کلیدی در مورد تغییر چهره بازاریابی به سمت محتوای بصری در اینستاگرام چیست؟
چگونه تصاویر و محتوای ویدیویی برای برندها در رسانه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام ارزش ایجاد می کنند؟
چالش اعمال محتوای بصری با موفقیت برای بازاریابی در رسانه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام
چیست؟
ویژگی های یک ابزار طراحی محتوای بصری عالی برای بازاریابی در رسانه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام چیست؟
بهترین ابزار طراحی محتوای بصری برای بازاریابی رسانه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام چیست؟
هزینه تولید محتوا اینستاگرام به چه شکل است؟
[/stextbox]
تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی
طبق مطالعات انجام شده مشخص شده است که 80٪ از متخصصان بازاریابی برای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام متکی به محتوای بصری هستند.منطقی است که فرض کنیم تولید محتوا در شبکه های اجتماعی به سمت جهتی حرکت می کند که محتوای تصویری و فیلم ها نقش های محوری را ایفا می کند.
نقش های تولید محتوا در شبکه های اجتماعی
به طور معمول ، تولید محتوا در شبکه های اجتماعی سه نقش را انجام می دهد:
• با محتوای دقیق ، کاربران را آگاه می کند
• با محتوای مستقل مطالب را یادآوری می کند
• با محتوای تصویری به کاربران نفوذ می کند.
بینش های کلیدی در مورد تغییر چهره بازاریابی به سمت محتوای بصری در اینستاگرام
با استفاده از بیش از 2.5 میلیارد تلفن همراه با دوربین ، تولید محتوای تصویری قابل دسترس تر ، مقرون به صرفه تر و در دسترس کاربران است.
همچنین طبق مطالعات انجام شده سیسکو دریافت شده است که تا سال 2021 ، 82٪ از کل ترافیک IP شامل فیلم ها خواهد بود.
محتوای تصویری، برندها را قادر می سازد با افزایش کاربران اشتراک حداکثر 329٪ ، تراکم بیشتری را در بازار به دست آورند.
Hootsuite دریافت که یک قطعه از محتوای بصری تنها 60،000 کلمه در ذهن انسان دارد.
دانشکده تحصیلات تکمیلی ، دانشگاه استنفورد که در واقع یک برنامه آکادمی اختصاصی با نام برنامه سیستم های نمادین ارائه می دهد ، تأثیر محتوای بصری در دوره دیجیتال بازاریابی بسیار موثر می داند.
چگونه تصاویر و محتوای ویدیویی برای برندها در رسانه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام ارزش ایجاد می کنند؟
محتوای تصویری باعث ایجاد ارزش در رسانه های اجتماعی به روش های زیر می شود:
مغز انسان برای پردازش تصویر بصری در 10/1 ثانیه طراحی شده است. دلالت بارز این امر این است که تصاویر به برندها این امکان را می دهد که فلسفه برند خود را در کمترین واحد زمانی و اغلب در یک نگاه به کاربران ارسال کنند.
محتوای تصویری به برندها این امکان را می دهد تا بتوانند تمایزگرهای کلیدی برند خود را به ساده ترین شکل ممکن نشان دهند.
بازاریابان رسانه های اجتماعی به ویژه در اینستاگرام ، از جهش کوانتومی نرخ تبدیل ترافیک و درگیری های کاربران خبر دادند. در حقیقت ، طبق گفته های Buzzsumo ، تصاویر ارسال شده در اینستاگرام 2.3 برابر بیشتر مطالب بدون تصاویر در شبکه های اجتماعی دیگر درگیر می شوند. به طور مثال شرکت Dropbox سعی در ایجاد یک چهره برای نام تجاری خود با سرمایه گذاری 50،000 دلار در ایجاد یک محتوای ویدئویی داشت که میزان تاثیرگذاری آن را 10٪ افزایش می دهد.
چالش اعمال محتوای بصری با موفقیت برای بازاریابی در رسانه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام
Accenture Interactive نظرسنجی ای را درمورد نمونه ای از بیش از 1000 مصرف کننده انجام داده است که درصدد ارزیابی عینی و سلیقه ها و ترجیحات ، عادات ، لایک ها و ..از مصرف محتوا بودند و به این ترتیب ، الگوهای و بینش های مربوط به بازاریابی و مصرف محتوای بصری را ارزیابی می کردند. یافته های ارائه شده به عنوان بخشی از تحقیقات تعاملی Accenture اظهار داشتند که محتوای بصری و به خصوص فیلم هنوز توسط توده های زیادی از مردم امری موثر تلقی می شود.
ویژگی های یک ابزار طراحی محتوای بصری عالی برای بازاریابی در رسانه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام
با توجه به اهمیت محتوای بصری در زمینه بازاریابی رسانه های اجتماعی و فراوانی ابزار طراحی برای ایجاد محتوای بصری برای این هدف ، ارزشمند است که ویژگی ها ، کارایی و پارامترهای عملکردی را که یک ابزار طراحی عالی ایجاد می کند ، جستجو کنیم.
جنبه های مهم دیگر مانند سهولت استفاده ، قیمت گذاری ، ادغام با سایر برنامه های رسانه های اجتماعی و طیف نمونه های اولیه محتوا که می توانند با استفاده از ابزارهای طراحی ایجاد شوند از جمله :اینفوگرافیک ها، نمودارها ، نمودارهای پای ، نمودارهای نوار و نمودارهای پراکندگی بسیار موثر خواهد بود.
برخی از پارامترهای اصلی در ارزیابی شایستگی یک ابزار طراحی عالی برای ایجاد محتوای بصری به شرح زیر است:
راحتی در استفاده
ادغام بازاریابی در رسانه های اجتماعی دیگر
تجربه ی کاربر
انتخاب قالب
طراحی دلخواه
قیمت گذاری
و..
بهترین ابزار طراحی محتوای بصری برای بازاریابی رسانه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام
با آگاهی از پارامترهای مورد توجه شما ، از منظر ایجاد محتوای بصری برای بازاریابی رسانه های اجتماعی به خصوص در اینستاگرام ، به راحتی می توانید لیستی از بهترین ابزارهای طراحی را که در دسترس و مورد نیاز شغل شما است ، شناسایی کنید.در تشخیص نهایی ، شناختن تأثیر روزافزون از محتوای بصری در چارچوب کمپین های رسانه های اجتماعی و فرصت هایی که برندها می توانند منتظر اعمال نفوذ باشند ، بسیار موثر خواهد بود
هزینه تولید محتوا اینستاگرام
در حالی که این لیست به هیچ وجه جامع و منحصر به فرد نیست ، اما از عواملی که می تواند در هزینه تولید محتوا اینستاگرام موثر باشد می توان از: ابزارهای تولید محتوای تصویری ، پارامترهای تجربه کاربری ، توانایی های طراحی سفارشی ، کثرت گرایی استقرار در سیستم عامل های دیجیتال و .. نام برد.
و در آخر ما آرزو می کنیم که نام تجاری شما با تمام وجود موفق شود آینده خود را در بازاریابی رسانه های اجتماعی به خصوص در اینستاگرام با ایجاد برخی از تصاویر خیره کننده رقم بزند.
[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]
برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند می توانید با شماره زیر تماس بگیرید
09120647344
[/stextbox]