بازاریابی محتوا موفقیت محتوا را چگونه اندازه گیری می کند

پربازدیدترین این هفته:

اشتراک گذاری این مطلب:

فهرست مطالب:

امروز میخواهیم درباره این که بازاریابی محتوا موفقیت محتوا را چگونه اندازه گیری می کند صحبت کنیم

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در این مقاله به سوالات زیر پاسخ می دهیم

چه روش هایی برای اندازه گیری موفقیت بازار یابی محتوا وجود دارد ؟

علت مهم بودن اندازه گیری موفقیت بازار یابی محتوا چیست ؟

[/stextbox]

در این مقاله میخواهیم بدانیم روشه هایی که را میتوان با آن بازار یابی محتوا را اندازه گیری کرد چه چیز هایی هستند .

1-میتوانید تعداد بازدید صفحات را بررسی کنید .

2- نظرات و مشکلات .

3- میزان اشتراک و نظر دهی کاربران .

4- زمانی که مخاطب برای شما صرف میکند چقدر است .

5- لینک هایی که به وب سایت خود میدهید را بررسی کنید .

6- قرایند جذب مخاطب را بررسی کنید .

7- تعدا دانلود ها را بررسی کنید .

8- بررسی کنید که چند نفر برای دریافت خبر نامه ایمیلی شما ثبت نام میکنند .

9- تبلیغات کلیکی یا گوگل ادوردز را بررسی کنید .

10- هرینه های که برای هدایت مخاطبان انجام داده اید را بررسی کنید .

11- تا ثیر محتوا را بررسی کنید .

12- قرار داد های سالانه خود را بررسی کنید :

13- نرخ تبدیل را بررسی کنید .

14-  چه تعداد دنبال کننده در شبکه های اجتماعی دارید :

15- چه ممقدار رشد داشته اید ؟

 

علت مهم بودن اندازه گیری موفقیت بازار یابی محتوا چیست ؟

یکی از اصلی ترین کار های که یک استراتژی محتوا ، اندازه گیری میزان موفقیت بازار یابی محتوا است .

با این کار شما می توانید نقاط ضعف و قوت خود را بیابید .

اگر از از میزان موفقیت خود اندازه گیری نکنید نمیتوانید از میزان اثر گذاری محتوا مطمئن شوید .

چه روش هایی برای اندازه گیری موفقیت بازار یابی محتوا وجود دارد ؟

1-میتوانید تعداد بازدید صفحات را بررسی کنید :

اگر شما به صورت ماهانه و هفتگی مطالب مرتبط بگذارید میتوانید تعداد بازدید بالایی را در یافت کنید .

2- نظرات و مشکلات :

شما میتوانید از طریق شناسایی افرادی که مطالب شما را به اشتراک گذاشته اند پرسونایی که به خود جذب میکنید را بیابید .

3- میزان اشتراک و نظر دهی کاربران :

باید بازدید کنندگان را با مطالب تحت تاثیر قرار دهید که این کار موجب افزایش نظرات کاربران می شود .

4- زمانی که مخاطب برای شما صرف میکند چقدر است :

یکی از عواملی که نشان میدهد محتوای شما با کیفیت است این است که کاربر میزان زمانی که  برای شما میگذارد باید بالا باشد .

 

5- لینک هایی که به وب سایت خود میدهید را بررسی کنید .

زمانی که کاربر از سایت های دیگر به سایت شما مراجعه میکند باید خوشحال باشید چرا که اعتبار شما در حال افزایش است .

6- قرایند جذب مخاطب را بررسی کنید :

اگر هدف شما جذب مشتری است باید فراید جذب مشتری را انجام دهید .

7- تعدا دانلود ها را بررسی کنید :

اگر  شما در صفحه خود لینک دانلود قرا داده اید با بررسی آن می توانید ارزش خود و محتویات خود را بررسی کنید .

8- بررسی کنید که چند نفر برای دریافت خبر نامه ایمیلی شما ثبت نام میکنند :

زمانی که افراد برای دریافت خبر نامه ایمیلی ثبت نام می کنند به این منظور است که محتوا های شما مورد علاقه آنها بوده استن .

9- تبلیغات کلیکی یا گوگل ادوردز را بررسی کنید :

اگر شما از گوگل برای تبلیغات استفاده میکنید  میتوانید بفهمید که ارزش محتوا های شما چقدر بالا یا پایین است .

10- هرینه های که برای هدایت مخاطبان انجام انجام داده اید را بررسی کنید :

شما میتوانید با بررسی هزینه هایی که برای هدایت مخاطب انجام داده اید میزان موفقیت بازار یابی خود را اندازه گیری کنید .

11- تا ثیر محتوا را بررسی کنید :

اگر در فروشگاه اینترنتی خود مطلبی را گذاشته اید و میدانید که این مطلب تاثیر بالایی دارد میتواند موفقیت بازار یابی شما را افزایش دهد .

12- قرار داد های سالانه خود را بررسی کنید :

اگر شما درامد خود را از کمپین بازار یابی محتوا ی خود بدست آوردید مخارج و درآمد های خود را برای شما نشان میدهد .

13- نرخ تبدیل را بررسی کنید :

اگر نرخ تبدیل شما وضعیتش خوب نباشد باید دوباره بازار یابی محتوای خود را بررسی کنید .

14-  چه تعداد دنبال کننده در شبکه های اجتماعی دارید :

با بالا رفتن تعداد دنبال کنندگان در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگران و تلگرام به این معناست که محتوای شما تاثیر خوبی داشته است .

15- چه مقدار رشد داشته اید ؟

هدف اصلی از بازار یابی محتوا این است که رشد خود را بدست بیاوریم و گاهی آنقدر به موارد دیگر بها میدهیم که هدف اصلی خود را فراموش می کنیم .

پس بهترین راه برای اندازه گیری بازار یابی محتوا این است که میزان رشد خود را بررسی قرار دهیم .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

09120647344

تیم هشت

[/stextbox]

اینجا می تونی سوالاتت رو بپرسی یا نظرت رو با ما در میون بگذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *