امروز در خدمت شما هستیم با معرفی کپی رایتینگ چیست ؟
آیا شده تا الان مطلبی ،یا پیام تبلیغاتی ،شما را تحت تاثیر قرار دهدوتا مدتی در گیر آن مطالب شوید؟
آیا شده که چیزی یا مطلبی به این شدت شما را تحت تاثیر قراردهد؟
هدف از نوشتن مطلب وبرای جذب خواننده چه می تواند باشد ؟
دیوید اگیلوی لقب پدر کپی رایتینگ است وقتی اگیلوی تبلیغات رولز رویس (بلندترن صدایی 60 مایل بر ساعت صدای تیک تیک
ساعت است) را برعهده گرفت . هدف اصلی اگیلوی نوشتن مطلبی گیرا وجذاب است که خواننده راترغیب وانگیزه برای اقدادم در
افراد ایجاد میکند.
چندبخش مهم برای نوشتن یک مطلب تبلیغاتی جذاب
عنوان نویسندگی :
مهم ترین وجذاب ترین وتاثیر گذار ترین مطلب ،عنوان نویسندگی آن است. دیویداگیلوی در این باره می گوید تعداد افرادی که عنوان یک مطلب را می خواننداز تعدادافرادیکه کل مطلب را میخوانند بییشتر است .
ساده نویسی :
حقایق سخن در مطلب هایی که ساده نویسی ویابا نگارش ساده نگاشته شده اند،به را حتی قابل درک می شوند .ساده نویسی ایجاد یک
حس همراه شدن به خواننده می دهد که ناخودآگاه با نویسنده ارتباط می گیرد،وشرایط آشنایی با جزئیات مطالب راپیدا می کند.
مردم می خواهد حقایق نیازه هایشان برملا شود،که راه حل مناسب برای نیازها یشان ارائه شود.
اختصاص نویسی :
مطلب پیام ،تنها برای یک نفرنوشته می شود نه برای میلیون ها نفر، واینکه مخاطب باید حس کند که نویسنده آن را برای او نوشته
است .
منظور از کپی رایتینگ چیست ؟
کپی رایتینگ ، گونه ایی از نویسندگی تجاری می باشد که به وسیله ی بهره گیری از کلمات قوی و نگارش قوی انواع مقالات تجاری را در بر می گیرد، که به صورت آگاهانه مخاطبان را جذب می کند.
به بیانی دیگر کپی رایتینگ گونه ایی از عملیاتی است که علم وآگاهی لازم را به مخاطبان می دهد که در جهت رفع نیاز های موجود باعث ایجاد تصویر ذهنی درست اورا به اقدادم کردن در جهت مثبت تشویق می کند.
[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]
جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.
09120647344
تیم هشت
[/stextbox]