تولید محتوا مشهد

تولید محتوا مشهد

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

راهنمای تولید محتوا مشهد ، قوانین تولید محتوا چیست و چگونه می توان محتوای خوب و مفید تولید کرد ؟! یکی از مهم ترین دغدغه های امروزه ی افراد بعد از ساختن سایت و شروع کسب و کاری موفق ، تولید محتوای کارامد و مناسب برای آن می باشد.

تولید محتوا مشهد
تولید محتوا مشهد

اگر مایل به دریافت مشاوره رایگان در زمینه تولید محتوا هدفمند هستید می توانید با تیم هشت تماس بگیرید

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

 

 

 

هر سایتی برای اینکه در هدف خود موفق ظاهر شود و بتواند از یک الگوی ثابت و منظم برای ادامه ی مسیر خود پیروی کند ، نیازمند محتواهایی هست که بیانگر اصالت سایت باشد .

لذا اطلاع از نحوه ی تولید محتوا برای سایت و هم چنین نوشتن مقالاتی مناسب و مفید برای آن از جمله مهم ترین دغدغه هایی است که تمامی ادمین های وب سایت با آن سر و کار دارند . از این رو در این مقاله هدف ارائه ی مطالبی است که با کمک آن ها بتوانید به نحو احسن تولید محتوا کنید . تا انتها همراه ما باشید .

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

  • تولید محتوا چیست و چه فوایدی دارد ؟
  • انواع مدل های تولید محتوا را نام ببرید ؟
  • تولید محتوا در سایت مستلزم رعایت چه قوانینی است ؟
  • تولید محتوا در سایت چه فوایدی دارد ؟
  • چگونه می توان برای محتوای خود یک عکس زیبا و مفید انتخاب کرد ؟
  • برای تولید محتوا در سایت چه دانش هایی مورد نیاز است ؟
  • چگونه می توان با کمک تولید کردن محتوا کسب درآمد کرد ؟
  • آیا می توان محتوای سایت خود را به شرکت خارجی سپرد ؟

[/stextbox]

 

ممکن است بارها و بارها اصطلاح تولید محتوا را شنیده باشید اما به طور کاملا تخصصی هیچ شناختی از آن نداشته باشید . با پیشرفت علم و گستردگی فضای آنلاین در جهان ، بسیاری از کسب و کار ها وارد دنیای آنلاین شده اند . به طوری که شما به راحتی می توانید با نشستن در خانه و گشتی در فضای مجازی ، تمامی نیاز های روزانه ی خود را برطرف نمایید .

همه ی ما در طول زندگی خود با مشکلی مواجه شده ایم که راه حل یا شناختی در آن زمینه نمی دانستیم . لذا به سایت های جست و جو مراجعه کرده و به دنبال سوال خود از سایتی به سایت دیگر به جست و جو پرداخته ایم .تولید محتوا همان مطالبی است که نیاز کاربران مختلف را بتواند برطرف کند . برای شناخت بیشتر و توضیحات نکمیلی در این زمینه ، با ما همراه باشید با مقاله تولید محتوا مشهد .

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا مشهد هستید

  • تولید محتوا چیست و چه فوایدی دارد ؟

تولید محتوا به معنی نوشتن یک متن یا ساختن یک ویدیو یا فایل غیر متنی می باشد که با هدفی هم چون حل مساله یا توضیح پیرامون یک موضوع نوشته می شود . به عبارت دیگر زمانی که شما اقدام به تولید محتوا می کنید در حقیقت پیرامون یک عنوان یا کلید واژه ، توضیحاتی ارائه کرده اید که مخاطب با خواندن آن به جوای که در ذهن داشته است برسد . تولید محتوا یکی از مهم ترین و اساسی ترین گام های ایجاد یک سایت موفق است .

به گونه که به جرات می توان گف که یک سایت بدون محتوای اورجینال و مفید عملا با بمبست مواجه می شود . یک سایت ممکن است با هدف های بسیار زیادی ساخته شود . هدف هایی همچون خبری ، فروش و بازاریابی ، سایت های تفریحی و سرگرمی و . . . . در هر حالت بخش عظیمی از موفقیت سایت به محتوای آن وابسته است .

تولید محتوا چیست و چه فوایدی دارد ؟
تولید محتوا چیست و چه فوایدی دارد ؟

محتوایی جامع و غیر تکراری که توانسته باشد با شیوه های گوناگون مخاطب را به خود جذب کرده کرده باشد . با وجود تمام این تفاسیر ، مقصود تمامی سایت ها با هر کاربری ، موفقیت و رسیدن به جایگاه های بالا در رتبه بندی موتورهای جست و جوی گوگل می باشد . به زبان ساده تر ، تولید محتوا ریشه و بیس اصلی سایت شماست . اگر بتوانید آن را قوی پی ریزی کنید در کوتاه ترین زمان ممکن به موفقیت در حوزه کاری خود خواهید رسید .

مدت زمانی ست که موتور های جست و جو بر روی تولید محتوا در سایت های مختلف تمرکز بسیاری کرده اند و هدفشان از این عملکرد ایجاد یک فضای سالم رقابتی برای بالا بردن کیفیت محتوا در سایت های متفاوت است .

به این گونه که تمامی جملات یک محتوا توسط الگوریتم های پیچیده ی گوگل مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد و در صورتی که یک سایت از محتوای تکراری و کپی استفاده کرده باشد ، سایت را جریمه می کند .

در طرف مقابل اگر در سایت محتوای مفید و اورجینال بارگزاری شده باشد و این محتوا بتواند با زبان زیبا و روش های بصری مخاطب را به خود جذب کند ، رفته رفته به سایت امتیاز داده تا زمانی که در سرچ های گوگل به جایگاه های بالاتر برسد . هر چه مخاطب مدت زمان بیشتری را در سایت بگذراند و در ثبت بازخورد و . . . فعال تر باشد امتیاز سایت بالا تر خواهد رفت .

البته عوامل بسیار زیادی در بالا بردن امتیاز سایت دخیل است عواملی هم چون سئوی سایت ، هشتگ گذاری های مناسب ، انتخاب کلمات کلیدی مناسب و . . . . لذا اگر قصد بارگزاری محتوایی در سایت را دارید کلیه قوانین مربوط به آن حوزه را مطالعه کرده و آن را در مطلب خود لحاظ کنید .

موتور های جست و جوی گوگل از الگوریتم های پیچیده و مختلفی پیروی می کنند ، الگوریتم هایی همچون رنک برین و . . . که با برخورداری از قوانین خاصی متن محتوای شما را مورد سنجش قرار می دهند . این الگوریتم ها مداوم در حال تغییر و به روز شدن می باشند .

بنابراین تولید محتوا مستلزم پیگیری و استمرار در یادگیری قوانین مربوطه آن حوزه می باشد . پس به طور کلی می توان بیان کرد یک سایت برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت در زمینه ی هدف خود ، در ابتدا باید محتوای متنی قوی در آن بارگزاری شده باشد و مخاطبان زیادی به خود جذب کند . در گام بعد نیازمند وارد دیگر خواهد بود .

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا مشهد هستید

  • انواع مدل های تولید محتوا را نام ببرید ؟

تولید محتوا برای سایت را می توان در قالب های مختلفی ساخت و آن را در سایت بارگزاری کرد . انتخاب نوع تولید محتوا بستگی به سلیقه و توانایی های فرد داشته و اینکه محوریت اصلی سایت شما چیست نیز می تواند در تعیین نوع محتوا موثر واقع شود .

انواع مدل های تولید محتوا را نام ببرید ؟
انواع مدل های تولید محتوا را نام ببرید ؟

برای مثال یک سایت آرایشی و زیبایی ، بهتر است برای جذب مخاطب بیشتر و عملکرد موثر تر خود ، اقدام به تولید محتوا در قالب ویدیو کند و محتوای خود را تا جایی که ممکن است متنی در اختیار مخاطبان خود قرار ندهد . به طور کلی انواع محتوا ها را می توان به شرح زیر تقسیم کرد :

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا مشهد هستید

محتوای متنی :

رایج ترین نوع تولید محتوا در تمامی سایت ها تولید محتوای متنی است . از طرفی یکی از مهم ترین ارکان تولید محتوا به حساب می آید . به گونه ای که می توان محتوای متنی را به صورت جداگانه با سایر محتوای دیگر در سایت خود به کار برد اما در هنگام بارگذازی هر محتوای ویدیویی ، صوتی و . . . باید حتما یک پاراگراف محتوای متنی استفاده کرد . مهم ترین نکته اصلی و غیر تکراری بودن محتوا است و اینکه تمامی قوانین تولید محتوا به خوبی در آن لحاظ شده باشد .

محتوای ویدیویی :

در این محتوا ها فرد یک داستان یا یک موضوع را در قالب فایل های ویدیویی ساخته و آن را ادیت می کند تا یک فایل جذاب بصری ساخته و مخاطب را بیشتر به خود جذب کند . محتوای ویدیویی برای سایت هایی که بیشتر در حوزه ی مطالب بصری فعالیت دارند توصیه می شود .

محتوای ویدیویی :

محتوای صوتی :

این نوع از تولید محتوا که اصطلاحاً پادکست نامیده می شود به صورت یک فایل صوتی است که در آن فردی به عنوان راوی ، یک موضوع واحد را پیگیری و بیان می کند . اغلب محوریت این مدل محتوا ها انگیزشی یا خبری است و به تازگی طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است .

محتوای الکترونیکی و یا آموزشی :

این نوع از محتوا با هدف آموزش کتاب های درسی ، نرم افزارهای مختلف و یا هر فایل آموزشی تولید و ساخته می شود . برای ساخت این نوع از محتوا ها از نرم افزارهایی نظیر پاور پوینت بهره گرفته شده و قوانین تولید محتوای آموزشی درآن رعایت می شود .

و . . . . هزاران نوع محتوای دیگر مانند محتوای تصویری ، تولید محتوا برای سایت های ارتباطی مانند اینستاگرام لینکدین و . . . که هر کدام با توجه به شرایط نرم افزار و مخاطبین ، قوانین مخصوص به خود برای تولید محتوا احتیاج دارند . در هر حالت این نکته را از یاد نبرید ، برای تولید هر فایل محتوایی با هر قالبی ، جذب مخاطب از اصلی ترین وظیفه ها به شمار می رود و باید برای ساخت یا نوشتن محتوای خود به دنبال مواردی باشید که بیشترین تقاضا را از جانب مخاطبین داشته باشد .

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا مشهد هستید

  • تولید محتوا در سایت مستلزم رعایت چه قوانینی است ؟

همانطور که در بالا گفته شد ، برای تولید محتوا حتما باید قوانین مطالبق با الگوریتم های گوگل رعایت شود تا بتواند مفید واقع شود . برای این منظور رعایت قوانین ذکر شده در زیر توصیه می شود :

تولید محتوا در سایت مستلزم رعایت چه قوانینی است ؟
تولید محتوا در سایت مستلزم رعایت چه قوانینی است ؟

در گام اول از محتوای غیر تکراری و اصلی استفاده کنید . در حالت کلی فرد باید در زمینه ی عنوان تحقیق کند و یا اطلاعات خود را در قالب یک فایل منتشر کند . اما در مواردی ممکن است فرد در ارتباط با برخی موضوعات هیچگونه اطلاعاتی نداشته باشد و وقت کافی برای تحقیق در آن زمینه نتواند صرف کند . در این حالت باید مطالب سایت های دیگر را خوانده و برداشتی که از آن مطلب داشته را بازنویسی نماید .

مخاطبان و جامعه ی مورد هدف خود را شناسایی کنید ، نیاز های آن ها را بشناسید و متناسب با نیازهای آن ها محتوای مفید تولید نمایید .

در نوشتن خود سادگی و صمیمیت را در نظر بگیرید . تا جایی که ممکن است از کلمات پیچیده و سنگین استفاده نکنید و در عوض جملات خود را ساده و قابل فهم بیان کنید . بیان کردن جملات یک محتوا به صورت سنگین و همراه با کلمات سخت مخاطب را به سرعت خسته می کند و از خواندن ادامه مطلب مصرف می شود .

در بدو شروع مقاله از عنوان زیبا و چالش برانگیز استفاده کنید و مقدمه را به گونه بنویسید که هم در آن ابهام وجود داشته باشد و هم خواننده را به خواندن ادامه مطلب راغب کند .

در طی فرایند نوشتن محتوا سوالات یا چالش هایی را راه اندازی کنید و از مخاطبان خود بخواهید که متن را برای بقیه ی دوستان خود به اشتراک بگذارند .

از تصاویر و ویدیو های مرتبط و زیبا برای متن خود استفاده کنید . از آنجایی که بیشتر فهم مخاطبان (چیزی در حدود 60 درصد ) از راه بصری منتقل می شود ، انتخاب عکس زیبا و مناسب برای هر قسمت از متن شما هم درک مطلب را راحت تر کرده هم بازدید از سایت شما را بالاتر می برد . توصیه می شود حداقل برای هر 300 کلمه یک عکس مرتبط استفاده کنید .

علائم نگارشی و قوانین زبان پارسی را پاس بداریم! رعایت علائم نگارشی و نکات قوانین زبان فارسی باعث می شود که فرد بیشتر متمرکز بر روی متن شما بشود . و این یک نشانه ی مثبت برای خوانده شدن مطلب شما خواهد بود . هم چنین رعایت برخی نکات نظیر استفاده از فعل است به جای می باشد و . . . . به زیبا تر شدن جملات شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد .

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا مشهد هستید

از جملات کوتاه و ساده استفاده کنید .

اگر شما تا به حال با سایت های سئو محور کار کرده باشید با این پیام مواجه شده اید که “جملات شما طولانی است از جملات کوتاه تری استفاده کنید ” این نکته در دسته نکات زیبایی و خوانایی متن شما محسوب می شود و رعایت آن به بهبود درک متن شما کمک شایانی خواهد کرد .

برای تولید محتوا و اشتراک آن در سایت خود بهتر است از منابع معتبر و بزرگ استفاده کنید .برای اشتراک گذاری مطلب و بهبود سئوی مطلب خود باید با دادن لینک های داخلی و خارجی به متن ارزش آن را بالا ببرید . پس توصیه می کنیم سایت هایی را به عنوان مرجع برای لینک دادن انتخاب نمایید که خود در حوزه ی عنوان محتوا بزرگترین به شمار برود .

از جملات کوتاه و ساده استفاده کنید .
از جملات کوتاه و ساده استفاده کنید .

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا مشهد هستید

بی طرف حرف بزنید .

شما صرفا باید یک راوی برای نقل یک موضوع باشید . وظیفه ی شما برای تولید محتوا در جهت ارائه ی تمام جوانب یک مطلب است . لذا در محتوای خود هم جنبه های مثبت و هم جنبه های منفی را بیان کنید و نتیجه ی تصمیم گیری را به عهده مخاطبان خود بگذارید .

بی طرف حرف بزنید .
بی طرف حرف بزنید .

از یک فردی بخواهید که پس از اتمام نوشتن محتوا ، آن را بازنگری کند . هر چند شما اطلاعات در زمینه ی یک عنوان داشته باشید ، اما این احتمال را بدهید که یک بند از متن شما حاوی اطلاعات منقضی شده باشد . در این صورت اطلاعات قدیمی در اختیار مخاطبان خود قرار داده اید که باعث می شود که از اعتبار سایت شما کم شود . بنابراین متن خود را به فردی متخصص در این زمینه سپرده و از او درخواست کنید که آن را مطالعه و بررسی کند .

برای محتوای خود چهار بخش اساسی در نظر بگیرید :

مقدمه – طرح مساله یا اهداف از بیان این محتوا – طرح سوال و بیان پیشنهادات برای آن – و نتیجه گیری . همواره این چهار بخش را در نظر داشته باشید و تمامی فایل های خود را بر اساس این الگو نوشته و بارگزاری نمایید .

از برچسب ها و هشتگ گذاری مناسب با متن استفاده کنید . به طوری که بیشترین تاثیر را بر روی متن داشته باشد .

برای محتوای خود چهار بخش اساسی در نظر بگیرید :
برای محتوای خود چهار بخش اساسی در نظر بگیرید :

در بیان اطلاعات صادق باشید . یک محتوای خوب محتوایی است که تمام جوانب را بدون هیچگونه اغراق در اختیار مخاطبان خود قرار داده باشد .

در سایت خود با هر کاربری، دسته بندی های مختلف و موضوعات مختلف لحاظ کنید . برای مثال ممکن است سایت شما با هدف اطلاع رسانی در حوزه اخبار آرایش و زیبایی تاسیس شده است . شما باید علاوه بر تولید محتوا در زمینه های مختلف آرایشی بهداشتی و خدمات آن، در حوزه های دیگر مانند سلامت، خبری، تکنولوژی ، سینما و . . . . . تولید محتوا کرده و در سایت خود به اشتراک بگذارید.

یک محتوا زمانی که در سایت هایی با قالب وردپرس بارگزاری می شود باید تمامی قواعد و الزامات افزونه ها رعایت گردد. بدین معنی است که شما در یک متن باید تعداد عکس مشخص استفاده کنید. لینک های داخلی و خارجی به متن خود ارجاع دهید.

جملات کوتاه استفاده کنید. کلمات کلیدی و مترادف برای آن انتخاب کنید، هشتگ گزاری دقیق انجام دهید ، توضیحات متا و نامک مناسب برای آن استفاده کنید و . . . تمامی این موارد در رتبه بندی سایت شما توسط موتور های جست و جوی گوگل موثر واقع خواهند شد.

در نوشتن محتوای خود به این نکته توجه داشته باشید که تعداد کلمات را از حدی بیشتر نبرید و از مقدار مجازی پایین تری ننویسید . تجربه ثابت کرده است که مطالب با تعدا کلمه بین 1500 تا 3000 کلمه بیشتر تاثیر را بر روی مخاطبان گذاشته است.

به عبارت دیگر مطالب طولانی مخاطبان را به سرعت خسته می کند و کلا متن شما را بررسی نمی کنند و مطالب کوتاه اجازه ی پوشش دهی کامل به تمام ابعاد عنوان را نمی دهد . از این رو سعی کنید محتوای خود را تا 3000 کلمه به طور مختصر و مفید نوشته و منتشر نمایید.

برای بار آخر محتوای خود را با اصول سئو بررسی کنید . زمانی که مطمئن شدید همه ی اصول به درستی رعایت شده یا به اصطلاح چراغ سبز یوآست را گرفتید دکمه ی انتشار محتوا را فشار بدهید .

بعد از انجام تمامی این موارد و انتشار تولید محتوا باید آن را فچ کنید . به این معنی که در سایت مخصوص به آن وارد شده و با انجام کارهای مخصوص به فچ کردن پست، آن را در لیست پست های مورد بررسی گوگل قرار بدهید . این کار باعث می شود که زودتر به نتیجه دلخواه خود برسید.

و . . . . بسیاری قوانین دیگر که می توان برای بهتر شدن سئو سایت آن ها را به کار گرفت . رعایت تمامی این نکات همراه با هم به یک محتوا امتیاز بالایی خواهد داد . اگر این قوانین را برای تمامی محتواهای سایت به کار ببرید در کوتاه ترین زمان ممکن در جایگاه های بالای رتبه بندی موتورهای جست و جوی گوگل قرار خواهید گرفت .

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا مشهد هستید

  • تولید محتوا در سایت چه فوایدی دارد ؟

مهم ترین فواید تولید محتوای اصیل و غیر تکراری در سایت را می توان به صورت زیر خلاصه کرد :

  • با افزایش بازدی از سای رتبه سایت را بالا می برد .
  • مخاطب بیشتری را جذب می کند و امکان دیده شدن محصولات سایت بالا تر می رود .
  • هرچه مخاطب سایت بیشتر باشد امکان دریافت کارهای تبلیغاتی بیشتری برای شما فراهم می شود .

و هدف اصلی سایت که شروع یک فرایند کسب و کار موفق است محقق خواهد شد .

 

تولید محتوا در سایت چه فوایدی دارد ؟
تولید محتوا در سایت چه فوایدی دارد ؟

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا مشهد هستید

چگونه می توان برای محتوای خود یک عکس زیبا و مفید انتخاب کرد ؟

انتخاب عکس برای نوشته خود یکی از مهم ترین کارهایی است که باید به آن نهایت دقت را داشته باشید . همانطور که در پیش به آن اشاره کردیم بیشتر از 70 درصد فهم یک محتوا از راه بصری می باشد .

بسیاری از مخاطبان منظور شما از نوشته را متوجه نخواهند شد و شما ملزم هستید برای درک و فهم بیشتر مقصود خود از عکس های مناسب و با کیفیت استفاده کنید. به طور کلی توصیه می شود که بعد از هر 300 کلمه یک عکس استفاده شود. اما در بسیاری مواقع شما در حال شرح مراحل یک عمل هستید که نیاز به اشتراک گذشتن تصاویر مرحله به مرحله ی گام هاست.

چگونه می توان برای محتوای خود یک عکس زیبا و مفید انتخاب کرد ؟
چگونه می توان برای محتوای خود یک عکس زیبا و مفید انتخاب کرد ؟

از این رو توصیه می شود هر جایی که احساس کردید ممکن است فرد سخت تر متوجه منظور شما از متن شود ، عکس به کار ببرید. بسیاری مواقع کاربر در بدو ورود به صفحه ی سایت شما ایتدا یک نگاهی گذرا به تصاویر سایت می کند . در صورتی که تصاویر سایت توجه او را به خود جلب کند، کل مطلب را می خواند .

به همین دلایل است که توصیه می شود حتما در انتخاب عکس ها نهایت سلیقه و دقت را به خرج دهید . به طور کلی مهم ترین نکاتی که برای انتخاب عکس احتیاج است به کار ببرید به شرح زیر است :

عنوان موضوع محتوای خود را در گوگل جست و جو کنید . در میان عکس های بالا آمده به دنبال مناسب ترین و با کیفیت ترین عکس ها بگردید. هر عکسی که در ابتدا نظر شما را به خود جلب کرد در صفحه ای دیگر باز کرده و در آخر همه را با هم مقایسه کنید .

از میان این عکس ها زیبا ترین و با کیفیت ترین آن ها را با سلیقه ی خود دانلود کرده و در متن خود به کار ببرید . مهم ترین نکته دراین زمینه کیفیت عکس هاست و تن رنگ ها که تا چه میزان توجه مخاطب را به خود معطوف می کند.

برای انتخاب عکس این نکته را در نظر بگیرید که عکس جدید باشد و در سایت های مشابه تکرار نشده باشد . هرچه عکسی که شما مورد استفاده قرار می دهید جدیدتر بوده باشد و مخاطب آن را در سایت های کمتری بتواند ببیند، تاثیر نهایی آن بیشتر خواهد بود. اگر در جست و جوهای فارسی نتوانستید عکس خوبی پیدا کنید، با سرچی ساده به زبان های خارجی دیگر مانند انگلیسی می توانید یک عکس زیبا و منحصر به فد برای محتوای خود پیدا کنید.

عکسی که شما برای محتوا خود انتخاب می کنید باید عاری از هرگونه لوگو، نشان شرکت و نوشته (جنبه تبلیغاتی) بر روی آن باشد. ممکن است در سرچ های خود متوجه این پدیده شوید که شرکت های بسیاری بر روی عکس های موجود در اینترنت، نام خود را می نویسند یا لوگوی شرکت خود را بر روی آن می چسبانند. در این مواقع توصیه می شود از این عکس ها استفاده نکنید.

اگر مایل به استفاده بودید، قسمتی از تصویر را که آرم و لوگوی شرکت آن جا قرار دارد را یا کراپ کنید یا با نرم افزارهایی مانند فتوشاپ محو نمایید. سپس از تصویر در محتوای خود استفاده کنید.

عکس های جذاب اولویت شما برای استفاده هستند. این عکس را فراموش نکنید. تجربه ثابت کرده است مخاطبان به پست هایی که عکس های به کار رفته در آن پس زمینه ی رنگی تری دارند، بیشتر واکنش نشان می دهند و جذب آن می شوند. در صورتی که عکس از گوگل دانلود نشود می توانید با یک دکمه پرینت اسکرین ساده، از صفحه ی خود عکس بگیرید و در نهایت آن عکس را استفاده کنید.

و . . . . نکات دیگر که برای انتخاب عکس های مختلف به کار گرفته می شود. قوانینی که در بالا به آنها اشاره شد کلی ترین قوانین در این زمینه می باشد. شما با رعایت کردن همین چند اصل ساده می توانید بهترین و زیباترین عکس ها را برای محتوای خود به کار ببرید.

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا مشهد هستید

  • برای تولید محتوا در سایت چه دانش هایی مورد نیاز است ؟

تولید محتوا در سایت نیاز به دانش خاصی ندارد که حتما آن را در گذشته آموزش دیده باشید. اگر کسی علاقه به نوشتن داشته باشد یا سلیقه ی کافی در جهت رعایت کردن اصول . قوانین تولید محتوا داشته باشد می تواند اقدام به تولید محتوا کند. نویسندگی یک هنر است نه دانش.

برای تولید محتوا در سایت چه دانش هایی مورد نیاز است ؟
برای تولید محتوا در سایت چه دانش هایی مورد نیاز است ؟

پس بهتر است برای پاسخ به این سوال بگوییم که برای تولید محتوا چه هنرهایی مورد نیاز است؟ هنرهایی که برای تولید محتوا نیاز است : ذهن خلاق است و توانایی نوشتن و شرح یک موضوع به زبانی ساده و توانایی ادیت عکس ها. همین و بس.

برای تولید محتوا در سایت چه دانش هایی مورد نیاز است ؟
برای تولید محتوا در سایت چه دانش هایی مورد نیاز است ؟

بسیاری از افراد و مراکز به بهانه های مختلف کلاس های آموزشی برای تولید محتوا برپا می کنند که هدف زیبایی پشت این کار ندارند. اگر شما فکر می کنید که می توانید بنویسید و به خوبی حوصله لازم برای این کار را دارید یک کارشناس تولید محتوای موفق خواهید بود.

اما در صورتی که بخواهید با سایت کار کنید و مطالب را خودتان در سایت به اشتراک بگذارید باید کمی با افزونه های سایت ، شرایط بارگزاری مطلب، نرم افزار های ادیت عکس و تصویر و . . . . آشنایی داشته باشید.

بسیاری مواقع ممکن است که شما محتوای خود را نوشه باشید اما عکس زیبا و مناسب برای آن پیدا نکرده باشید . در این حالات شما باید توانایی ساخت عکس رابا نرم افزار های مربوطه داشته باشید. شما باید بتوانید یک عکس را با فتوشاپ ، ایلوستریتور، پرایمر و . . . . ادیت کرده و یک عکس منحصر به فرد بسازید .

لذا تمامی دانش ها و هنرهایی که شما در مسیر تولید محتوا لازم است به کار گیرید به طور خلاصه به شرح زیر می باشد :

  • توانایی نویسندگی و داشتن ذهن خلاق
  • توانایی کار با سایت مانند ورد پرس و . . .
  • آشنایی با اصول سئو مطلب و منظم کردن متن طبق اصول سئو
  • آشنایی با یکی از نرم افزارهای ادیت عکس مانند ایلوستریتور، فتوشاپ و . . . .
  • داشتن حوصله زیاد و مهارت در سرچ کردن و گشتن در میان انبوهی از سایت ها
  • آشنایی متوسط وکلی با زبان هلای خارجی مانند زبان انگلیسی
  • شناخت کامل نرم افزارهای ورد و اکسل به صورت پیشرفته
  • داشتن دانش متوسط در زمینه قواعد و اصول نگارشی

و . . . . بسیاری موارد دیگر . در صورتی که به این کار علاقه مند هستید نگران نباشید. در طی فرایند مسیر تمامی این دانش ها را به صورت اتوماتیک وار فرا می گیرید .

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا مشهد هستید

  • چگونه می توان با کمک تولید کردن محتوا کسب درآمد کرد ؟

تولید محتوا به تازگی یکی از پر تقاضا ترین مشاغل روز به شمار می رود. چرا که روزانه سایت های مختلفی استارت می زنند و کم کم فعالیت خود را آغاز می کنند . در این میدان رقابت سایتی پیشرفت می کنند و روز به روز به هدف خود نزدیک تر می شوند که تولید محتوای بهتر و جذاب تری منتشر کند

از مزایای این شغل می توان به تنوع زیاد در روند کاری اشاره کرد که فرد را خسته نمی کند و اینکه می توان به صورت دورکاری در منزل انجام داد. کارشناس تولید محتوا به راحتی می تواند در منزل خود تولید محتوا کند و مطالب را بارگزاری کند . از این رو گزینه ی کاری بسیار مناسبی برای افرادی است به هر دلیلی مکان حضور در شرکت را ندارند یا به دنبال شغل دوم و پاره وقت می گردند.

چگونه می توان با کمک تولید کردن محتوا کسب درآمد کرد ؟
چگونه می توان با کمک تولید کردن محتوا کسب درآمد کرد ؟

از طرف دیگر به دلیل جست و جو در زمینه ی مطالب و عناوین مختلف، خستگی و روزمرگی از کار به صفر مایل می شود. مسئولیت کم این کار ، ساعت کاری مناسب برای نوشتن محتوا، حقوق مناسب، پرتقاضا بودن این شغل در میان سایر مشاغل و بازار بیکاری و . . . . از جمله مزایای انتخاب این شغل به عنوان شغل دائمی می باشد.

دستمزد این شغل مانند سایر مشاغل پرآمد حساب می شود و به فرد پرداخت می شود . افرادی که به صورت دورکاری نیز اقدام به این کار می کنند بر اساس تعداد کلمه و هزینه ای مطابق با هر کلمه به فرد پرداخت می شود .

کسب درآمد سایت ها با تولید محتوا به این گونه می باشد که یک سایت برای بیشتر دیده شدن محصولات خود در زمینه های مختلف محتوا به اشتراک می گذارد . مخاطبان زیادی روزانه در موتورهای جست و جوی گوگل به گردش مشغولند. به همین علت ممکن است به دلایلی وارد سایت شما شوند و محصولات شما را ناخوداگاه ببینند. کم کم با افزایش بازدید از سایت فروش محصولات بالاتر خواهد رفت .

همچنین افزایش بازدید از سایت باعث می شود سایت های بیشتری تبلیغات محصولات خود را به سایت شما بسپارند که این عمل خود به تنهایی کسب درآمد بسیاری را حاصل خواهد شد .

لذا تولید محتوا را جدی بگیرید تا جایی که می توانید برای آن وقت بگذارید که دلیل اصلی رسیدن به مقصودتان چه در سایت چه به صورت شخصی تولید محتوای مفید ، اورجینال و غیر تکراری است . محتوایی که در تمامی موتورهای جست و جو و الگوریتم های آن بتواند امتیاز مناسبی کسب کند.

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا مشهد هستید

  • آیا می توان محتوای سایت خود را به شرکت خارجی سپرد ؟

با گسترش دامنه ی اهمیت محتوا در سایت ها ، تقاضای بسیاری برای انجام تولید محتوا توسط شرکت های متخصص ایجاد شده است . بسیاری از کسب و کار ها از گذشته مشغول به فعالیت بوده اند و به تازگی برای گسترش کسب و کار خود تصمیم به ایجاد یک فضای مجازی برای خرید و فروش آنلاین گرفته اند.

یا مطب ها و مراکز درمانی مختلفی برای اینکه خدمات خود را اطلاع رسانی کنند و بتوانند مشتری بیشتری جذب کنند سایتی را تهیه کرده و در آن به تبلیغ و انتشار اطلاعیه های خود می پردازند.

آیا می توان محتوای سایت خود را به شرکت خارجی سپرد ؟
آیا می توان محتوای سایت خود را به شرکت خارجی سپرد ؟

این قبیل از شرکت ها احتیاج به جذب کارمند تولید محتوا برای بیزینس خود ندارند و کار تولید محتوای خود را به دست شرکت های متخصص در این زمینه می سپارند . اما بسیاری از شرکت ها با کمی حساب کتاب و بررسی شرایط موجود تصمیم می گیرند که یک کارشناس تولید محتوا جهت خدمت در این سمت استخدام نمایند . در هر صورت نتیجه ی حاصل شده یکی می باشد و تنها مدیران یک شرکت می توانند در این باره تصمیم گیری نمایند.

سپردن محتوای سایت خود به یک شرکت متخصص در این زمینه مزایای بسیار زیادی دارد . عواملی هم چون :

تولید محتوا مطابق با جدید ترین اصول قوانین گوگل ، رعایت نکات ویرایشی و نگارشی ، رعایت تمامی قوانین سئو، به موقع و دقیق بودن ، امکان تولید محتوا در هر زمینه ای با هر دسته بندی ، امکان مشاوره در خصوص انتخاب کلمات کلیدی و هشتگ گذاری ها ، امکان پشتیبانی همه روزه و کمک در جهت بهبود خدمات سایت و . . . . از جمله مهم ترین مزایای انتخاب شرکت های تولید کننده محتوا می باشند .

یک شرکت تولید کننده محتوا نیز باید چندین نمونه کار مطابق با درخواست کارفرما، در اختیار او قرار دهد. قیمت هایی که به کارفرما اعلام می کند منطقی، عاقلانه و مطابق با عرف جامعه باشد و در تاریخ تحویل کارهای سپرده شده، منظم و دقیق عمل نماید.

لذا انتخاب هرکدام از این دو گزینه ( استخدام یک کارشناس تولید محتوا و سپردن کار به شرکت های خارجی) کاملا شخصی و با نظر مدیر شرکت صورت می گیرید و هر کدام مزایا و معایب خاص خود را در پی دارد. بعد از بررسی های انجام شده یک شرکت تصمیم به انجام یکی از این روش ها خواهد گرفت.

شما در حال مطالعه مقاله تولید محتوا مشهد هستید

و در آخر سخن پایانی :

همانطور که در بالا به آن اشاره شد، تولید محتوا از جمله مهم ترین گام ها در دنیای کسب و کار مجازی و آنلاین می باشد. چه بسیار سایت هایی که با محتوای جدید و به روز توانسته خود خود را به بالاترین جایگاه ها در موتور های جست و جو برسانند و چه سایت هایی که با انتشار محتواهایی تکراری و بیهوده روز به روز در رتبه بندی گوگل پایین تر می روند.

و در آخر سخن پایانی :
و در آخر سخن پایانی :

قوانینی که امروزه موتورهای جستن و جوی گوگل با آن رنبه بندی می کنند ثابت نیست و ممکن است در آینده ای نچندان دور تغییر کند و سخت گیرانه تر شود. لذا انجام تولید محتوا مستلزم به روز کردن دانش فرد است و باید بتواند محتوای خود را متناسب با نیاز های روز تهیه، تنظیم و منتشر کند. ممنونیم که با ما تا انتها همراه بوده اید.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید