امروز با شما هستیم با معرفی 36 درس کپی رایتینگ از کپی رایترهای حرفه ایی (بخش دوم)
در قسمت اول مقاله ده مورد از تکنیک های کپی رایتینگ که دستاورد بهترین کپی رایتر های دنیا بود را به شما آموزش دادیم حال به تعداد دیگری از این موارد میپردازیم .
-
قصه گویی کنید
نقطه عطف یک داستان را تیتر بزنید اینگونه خواننده برای شنیدن ادامه آن مشتاق می شود
-
باهوش نباشید
کپی رایتر ها با کلمات بازی می کنند با توجه به محتوای برند شما این کار صیح است اما بدانید که رک بودن بهتر از پیچیدگی و باهوش جلوه دادن است .
-
ادبی و کتابی بودن را کنار بگذارید
معرفی محصول به طوری که مخاطب متوجه شود بسار بهتر از لفظ قلم صحبت کردن است
-
یک مجموعه داشته باشید
مجموعه ایی از تبلیغات،ایمیل و متن های تبلیغاتی را که قبلا نتیجه شان ثبات شده است را جمع آوری کنید
-
مطالب هدفمند باشند
یک محتوای خلاق به تنهایی توجه خواننده را جلب نمی کند بلکه یک محتوا باید هدف و استراتژی را دنبال کند تا اعتماد مردم را جلب کند
-
در محیطی آرام کار کنید
سعی کنید محیط کارتان به گونه ای نباشد که باعث هواس پرتی شما شود.هرچه که موجب تشویش خاطر شما می شود از خود دور کنید
-
خارج از محدودیت ها فکر کنید
گاهی لازم است که از خط فکری خود دور شوید ویا حتی با افرادی هم صحبت شوید که افکارشان با شما متفاوت باشد بهترین نظریه های کپی رایتینگ در این مواقع به ذهن شما می رسد.
-
ایجاد احساسات مشترک
وقتی مخاطب با خواندن مطلب شما چیز باارزشی به دست آورد حس خوبی نسبت به محصول شما پیدا می کند
-
سوالی مطرح کنید که پاسخ مشتری به آن “بله” باشد
در هنگام فروش سوالاتی خبری استفاده کنید که پاسخ مشتری به آن بله یا حتی تکان دادن سر به نشانه تاکید باشد
-
برگ برنده را پیدا کنید
سعی کنید زیر و بم یک موضوع را بدانید و آن را از تمام جهات بررسی کنید آنگاه نادیده ها و نشنیده های آنرا پیدا خواهید کرد
-
برای نوشته خود فرومل داشته باشید
از فرمول های شناخته شده جهانی استفاده کنید
[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]
جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.
09120647344
تیم هشت
[/stextbox]