۳۶ درس کپی رایتینگ از کپی رایترهای حرفه ایی (بخش اول)

ما در این مقاله تلاش می کنیم که تعدادی از تکنیک های کپی رایتینگ که دستاورد بهترین کپی رایتر های دنیا است را به شما آموزش دهیم و اگر از این فنون در تولید محتوا به شکل صحیح استفاده کنید مطمئن باشید به آنچه که در استراتژی تولید محتوا به عنوان هدف تعیین کرده اید خوهید رسید.

  1. کسب اطلاعات

نظر افراد برجسته عرصه ی کپی رایتینگ و تبلیغات  مانند دیوید اوگیلوی(پدر تبلیغات)بر این است که: تفحص و جستجو مهمترین عامل تاثیر گذار در پیشرفت این صنعت است.

  1. ایجاد جذابیبت

دیگر امیدوار نباشید که بتوانید مخاطب را از راه های غیر دلفریب و کسل کننده به محصول خود علاقه مند کنید.باید متن یا محصول شما خوشنما باشد مثلا از برتری و تفاوت محصول خود استفاده کنید یا به مطالب خود در غالب طنز روح ببخشید.

  1. هویت دادن به محصول

هر کپی رایتری باید سبک و سیاق خاص خودش را داشته باشد و به محصول خود شخیصیت و هویتی بدهد و مطمئن باشد که تبلغ مورد نظر میتواند به خوبی شخصیت برتد او را متجلی کند

  1. افزودن تصویر

به متن نوشته ی خود تصویر جذاب اضافه کند این کار نظر مخاطب را جذب می کند

  1. به زبان عام بنویسید

اگر می خواهید کالایی را به فروش برسانید بهترین راه این است که به همان زبان مشتری یا زبانی که هرروز از آن استفاده می کنید بهره بگیرید

  1. توجه به مزایای محصول

دربای منفعت محصول صحبت کنید و محتوای تبلیغ خود را به سوی منافع هدایت کنید

  1. توجه به احساس مشتری

درباره احساس و خواسته مشتری تحقیق کنید که این خود یک برگ برنده برای شما به حساب می آید

  1. انتخاب یک عنوان برجسته

قوی ترین و گیرا ترین عنوان را انتخاب کنید دقت کنید که یک تیتر برجسته مخاطب را میخکوب می کند

  1. متن ساده

متن تبلیغ شیوا و قابل درک باشد طوری که خواننده را سر درگم نکند اما طوری نباشد که مسائل فنی را در نظر نگیرید.

  1. نیاز مخاطب را برطرف کنید

شما نیاز مخاطب را ایجاد نمیکنید بلکه نیاز موجود را کنترل میکنید با ایجاد یک محتوای درست به خواسته مخاطب پاسخ می دهید

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

تیم هشت

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
PDF مدیریت نیروی انسانی در طراحی این مقاله قصد داریم شما مخاطبان محترم را با PDF مدیریت نیروی انسانی آشنا کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم حتما مقاله ما را دنب...
مدیریت نیروی انسانی کتاب ما در طراحی این مقاله قصد داریم شما مخاطبان محترم را با کتاب مدیریت نیروی انسانی آشنا کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنیم حتما مقاله ما را...
چگونه بیشتر بفروشیم امروز می خواهم به یکی از بزرگترین سوالات شما یعنی " چگونه بیشتر بفروشیم " پاسخ دهم. همه دوست دارند در فروشگاه یا وب سایت خود بیشتر بفروشند. اما چگو...
چگونه با وعده پاداش عنوان اگهی بنویسیم... چگونه با وعده پاداش عنوان اگهی بنویسیم امروز با ما باشید باعنوان چگونه با وعده پاداش عنوان اگهی بنویسیم در این فصل بر دو نوع عنوان و بالغ بر صد ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *