۳۶ درس کپی رایتینگ از کپی رایترهای حرفه ایی (بخش اول)

ما در این مقاله تلاش می کنیم که تعدادی از تکنیک های کپی رایتینگ که دستاورد بهترین کپی رایتر های دنیا است را به شما آموزش دهیم و اگر از این فنون در تولید محتوا به شکل صحیح استفاده کنید مطمئن باشید به آنچه که در استراتژی تولید محتوا به عنوان هدف تعیین کرده اید خوهید رسید.

  1. کسب اطلاعات

نظر افراد برجسته عرصه ی کپی رایتینگ و تبلیغات  مانند دیوید اوگیلوی(پدر تبلیغات)بر این است که: تفحص و جستجو مهمترین عامل تاثیر گذار در پیشرفت این صنعت است.

  1. ایجاد جذابیبت

دیگر امیدوار نباشید که بتوانید مخاطب را از راه های غیر دلفریب و کسل کننده به محصول خود علاقه مند کنید.باید متن یا محصول شما خوشنما باشد مثلا از برتری و تفاوت محصول خود استفاده کنید یا به مطالب خود در غالب طنز روح ببخشید.

  1. هویت دادن به محصول

هر کپی رایتری باید سبک و سیاق خاص خودش را داشته باشد و به محصول خود شخیصیت و هویتی بدهد و مطمئن باشد که تبلغ مورد نظر میتواند به خوبی شخصیت برتد او را متجلی کند

  1. افزودن تصویر

به متن نوشته ی خود تصویر جذاب اضافه کند این کار نظر مخاطب را جذب می کند

  1. به زبان عام بنویسید

اگر می خواهید کالایی را به فروش برسانید بهترین راه این است که به همان زبان مشتری یا زبانی که هرروز از آن استفاده می کنید بهره بگیرید

  1. توجه به مزایای محصول

دربای منفعت محصول صحبت کنید و محتوای تبلیغ خود را به سوی منافع هدایت کنید

  1. توجه به احساس مشتری

درباره احساس و خواسته مشتری تحقیق کنید که این خود یک برگ برنده برای شما به حساب می آید

  1. انتخاب یک عنوان برجسته

قوی ترین و گیرا ترین عنوان را انتخاب کنید دقت کنید که یک تیتر برجسته مخاطب را میخکوب می کند

  1. متن ساده

متن تبلیغ شیوا و قابل درک باشد طوری که خواننده را سر درگم نکند اما طوری نباشد که مسائل فنی را در نظر نگیرید.

  1. نیاز مخاطب را برطرف کنید

شما نیاز مخاطب را ایجاد نمیکنید بلکه نیاز موجود را کنترل میکنید با ایجاد یک محتوای درست به خواسته مخاطب پاسخ می دهید

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

تیم هشت

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
تبلیغات و مارکتینگ موثر دیپوینت چگونه است... امروز با شما هستیم با معرفی تبلیغات و مارکتینگ موثر دیپوینت چگونه است وسعت بازاریابی اینترنتی مسبب زیاد شدن روش های تبلیغاتی اینترنتی شده است. که د...
قبل از ارتقاء کارکنان به پست‌های مدیریتی، به آنها ... امروز بررسی میکنیم که چرا قبل از ارتقاء کارکنان به پست‌های مدیریتی، به آنها آموزش دهید ؟ مدیر کامل را کجا پیدا می‌کنید؟ استخدام یک مدیر از داخل ک...
چه حقایقی را در متن تبلیغ بیاوریم... چه حقایقی را در متن تبلیغ بیاوریم باما باشید با توضیحاتی درباره چه حقایقی را در متن تبلیغ بیاوریم نوع حقایق استفاده از حقایق آشنا به شما کمک می ک...
معرفی تبلیغاتی که برای بزینس های کوچک سم است!... معرفی تبلیغاتی که برای بزینس های کوچک سم است! گفتیم که تبلیغات یک سرمایه گذاری است و نه یک هزینه و علت این امر تبلیغات سازمانی است. اجازه دهید ت...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *