امروز با شما هستیم با معرفی ۳۶ درس کپی رایتینگ از کپی رایترهای حرفه ایی (بخش سوم)

در این مقاله به قسمت نهایی از ۳۶ درس کپی رایتینگ از کپی رایترهای حرفه ایی ها می پردازیم

 

  1. واژه های کلیدی را دریابید

سعی نکنید از کلمات رایج استفاده کنید کلمه ای به کار ببرید که احساسات و ذهن خواننده را درگیر و حتی منجربه تصویر سازی او شود.

  1. جملاتی با فعل معلوم استفاده کنید

جملات معلوم قابل فهم و کوتاه تر هستن ومفهوم کلام شما را سریع تر منتقل می کنند

  1. ارائه دلایل کافی

برای ادعای خود دلایل قانع کننده ارائه کنید که حتی مشتری شکاک نیز به شما اعتماد کند

  1. از عبارت قوی به جای عبارات ضعیف استفاده کنید

از کلمات قوی و مطمئن مانند “حتما”  به جای “شاید”استفاده کنید

  1. مثال بزنید

از مثال هایی استفاده کنید که در ذهن بماند

  1. بین “ما”و”َشما” تعادل ایجاد کنید

از متنی که سعی دارد مستقیم با مخاطب صحبت کند استفاده کنید محتوا طوری نباشد که مخاطب فک کند بشتر به فکر خودتان هستید

  1. از قوانین کپی رایتینگ استفاده کنید

باب بلاری معتقد است که:جلب توجه کنید،از نگاه مشتری بنویسید،مدرک و دلیل ارائه دهید و ارزش ایجاد کنید.

  1. مخاطب را دچار تصویر سازی کنید

از جملات تصوری استفاده کنید وذهن خواننده را به چالش بکشید.

  1. مهمترین نکته را در اولویت قرار دهید

سعی نکنید که مطالب مهم را برای آخر جمله بگذارید معمولا یک خواننده در اول جمله جذب می شود و حتی ممکن است که اخر جمله را هم نخواند

  1. اعتبار بخشیدن

برای قانع کردن مخاطب بایداعتبار سازی کنید مثلا سابقه کاری خود را بیان کنید یا رتبه شرکت را عنوان کنید یا از یک پوشش رسانه ای مناسب استفاده کنیدن

  1. نکات مهم را تکرار کنید

نویسندگان حرفه ایی از تکنیک “۳بار”استفاده می کنند مثلا اگر چیزی مهم باشد در ابتدا،وسط ودر آخر مطلب تکرار می کنند

  1. روی ارزش ها تاکید کنید

به مشتری توضیح دهید که ارزش محصولی که خریده اند خیلی بیشتر از پولی است که هزینه کرده اند

  1. Call To Action بنویسید

در پایان تبلیغات از مشتری بخواهید که کاری انجام دهن در غیر این صورت آنها را از دست می دهید

 

  1. لحنی خودمانی داشته باشید

مضمون متن مانند صحبت خودمانی باشد نه زبان بسیار ادبی گیج کننده

 

  1. همیشه در حال مطالعه باشید

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

تیم هشت

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
کدگذاری تبلیغ چیست؟ کدگذاری تبلیغ چیست؟ همان طور که در بخش قبل اشاره کردیم یکی از موثرترین روشهای آزمون کردن تبلیغ استفاده از تراکت می باشد. همچنین می توانید در روزنام...
نکاتی درباره تکنولوژی روز دنیا و کپی رایتینگ... امروز در خدمت شما هستیم با نکاتی درباره تکنولوژی روز دنیا و کپی رایتینگ تکنولوژی روز دنیا جمله ایی است که نویسندگان تیزهای تبلیغاتی و کپی رایترها از...
پیدا کردن محتوی مناسب در تبلیغ نویسی... پیدا کردن محتوی مناسب در تبلیغ نویسی چیزی به عنوان تبلیغات تصویری وجود ندارد. این عبارتی است که روزنامه ها و افرادی که در زمینه بازاریابی کار میکنن...
برای تبلیغ مغازه بنر نویسی چه جمله ای بنویسیم... امروز بررسی میکنیم که برای تبلیغ مغازه بنر نویسی چه جمله ای بنویسیم. برای نوشتن تبلیغ در هر زمینه ای ابتدا باید مخاطبان آن زمینه را بشناسیم. تیپ ش...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *