۳۶ درس کپی رایتینگ از کپی رایترهای حرفه ایی (بخش سوم)

36 درس کپی رایتینگ از کپی رایترهای حرفه ایی (بخش سوم)

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

روزها
ساعت
دقيقه
ثانیه‌

امروز با شما هستیم با معرفی ۳۶ درس کپی رایتینگ از کپی رایترهای حرفه ایی (بخش سوم)

در این مقاله به قسمت نهایی از ۳۶ درس کپی رایتینگ از کپی رایترهای حرفه ایی ها می پردازیم

 

  1. واژه های کلیدی را دریابید

سعی نکنید از کلمات رایج استفاده کنید کلمه ای به کار ببرید که احساسات و ذهن خواننده را درگیر و حتی منجربه تصویر سازی او شود.

  1. جملاتی با فعل معلوم استفاده کنید

جملات معلوم قابل فهم و کوتاه تر هستن ومفهوم کلام شما را سریع تر منتقل می کنند

  1. ارائه دلایل کافی

برای ادعای خود دلایل قانع کننده ارائه کنید که حتی مشتری شکاک نیز به شما اعتماد کند

  1. از عبارت قوی به جای عبارات ضعیف استفاده کنید

از کلمات قوی و مطمئن مانند “حتما”  به جای “شاید”استفاده کنید

  1. مثال بزنید

از مثال هایی استفاده کنید که در ذهن بماند

  1. بین “ما”و”َشما” تعادل ایجاد کنید

از متنی که سعی دارد مستقیم با مخاطب صحبت کند استفاده کنید محتوا طوری نباشد که مخاطب فک کند بشتر به فکر خودتان هستید

  1. از قوانین کپی رایتینگ استفاده کنید

باب بلاری معتقد است که:جلب توجه کنید،از نگاه مشتری بنویسید،مدرک و دلیل ارائه دهید و ارزش ایجاد کنید.

  1. مخاطب را دچار تصویر سازی کنید

از جملات تصوری استفاده کنید وذهن خواننده را به چالش بکشید.

  1. مهمترین نکته را در اولویت قرار دهید

سعی نکنید که مطالب مهم را برای آخر جمله بگذارید معمولا یک خواننده در اول جمله جذب می شود و حتی ممکن است که اخر جمله را هم نخواند

  1. اعتبار بخشیدن

برای قانع کردن مخاطب بایداعتبار سازی کنید مثلا سابقه کاری خود را بیان کنید یا رتبه شرکت را عنوان کنید یا از یک پوشش رسانه ای مناسب استفاده کنیدن

  1. نکات مهم را تکرار کنید

نویسندگان حرفه ایی از تکنیک “۳بار”استفاده می کنند مثلا اگر چیزی مهم باشد در ابتدا،وسط ودر آخر مطلب تکرار می کنند

  1. روی ارزش ها تاکید کنید

به مشتری توضیح دهید که ارزش محصولی که خریده اند خیلی بیشتر از پولی است که هزینه کرده اند

  1. Call To Action بنویسید

در پایان تبلیغات از مشتری بخواهید که کاری انجام دهن در غیر این صورت آنها را از دست می دهید

مطلب روز  ۱۲ روش بازاریابی محتوا که می‌تواند به برند شما کمک کند

 

  1. لحنی خودمانی داشته باشید

مضمون متن مانند صحبت خودمانی باشد نه زبان بسیار ادبی گیج کننده

 

  1. همیشه در حال مطالعه باشید

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

تیم هشت

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
دورهmba ماهان در این مقاله قصد داریم تا با شما عزیزان راجع به دورهmba ماهان صحبت کنیم دوره های ام بی ای دوره های یکساله ی دانشگاهی هستند که جهت بهبود بخشیدن به س...
تنها هدف عنوان آگهی تنها هدف عنوان آگهی تنها هدف عنوان آگهی چیست؟ برای روشن شدن مطلب، به مقایسه ی زیر توجه کنید عنوان یک آگهی همچون پرچمی است که پرچمدار قطار در کنا...
تبلیغات زیرکانه را متوقف کنید؟... تبلیغات زیرکانه را متوقف کنید؟ یکی از متداول ترین اشتباهاتی که افراد در زمان شروع به نوشتن تبلیغات انجام می دهند درج تبلیغ زیرکانه است. آنها به جای...
معرفی تبلیغاتی که برای بزینس های کوچک سم است!... معرفی تبلیغاتی که برای بزینس های کوچک سم است! گفتیم که تبلیغات یک سرمایه گذاری است و نه یک هزینه و علت این امر تبلیغات سازمانی است. اجازه دهید ت...
No votes yet.
Please wait...

مشاوره سئو و تولید محتوا

09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

امتیاز مقاله:
4.5/5

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید.