هر ساله، رسانه مدار “آمار بلاگ نویسی و گرایشهای” خود را منتشر میکند.
برای گردآوری یافتههای خود، بیش از ۱۰۰۰ وبلاگ نویس منحصر به فرد و متخصصان بازاریابی محتوی استفاده نموده است.
این اطلاعات معمولا پر از نمودارها و tidbits است که میتواند دیدگاه شما را درباره ایجاد محتوا دگرگون کند.
و در اینجا بزرگترین عایدی که شما میتوانید از ۱۰۰۰ تا وبلاگ نویس یاد بگیرید مورد بررسی قرار گرفتهاند.
زمان بیشتری صرف هر مقاله و پست وبلاگ کنید
اغلب افراد زمانی بین یک تا چهار ساعت را صرف تولید یک محتوا پیش از ارسال آن میکنند.
با توجه به بلاگ نویسی که شما در آن زمینه خاص برای ۱۰ سال اخیر یک متخصص بودهاید، این مشکلی نیست که تنها چهار ساعت بر روی یک پست واحد صرف تحقیق شود.
اما این تقریبا غیر ممکن است که یک تحقیق تاثیرگذار (عمیق)را انجام دهد.
خوب راهکار چیست؟
اساسا، تنها کلمه کلیدی هدف را بررسی کنید، نکات برجسته را از پستهای عالی استخراج کنید.
حتما می دانید که متن بلاگ نباید کپی محض باشد زیرا به سئو شما لطمه جدی وارد می شود.
از بکار بردن محتوی خشک و خسته کننده بپرهیزید
امروزه تعداد زیادی از محتوی ها به شدت حوصله سر بر و خسته کننده و خشک هستند.
خط به خط محتوا باید افراد تحریک و تهیج کند.
این نیاز دارد که با لحن، سبک بسته شود و البته بدون یک سردبیر این کار یک کار احمقانه است.
متون قبل از انتشار باید ویرایش شوند.
دستور زبان بد و ویرایش نامنظم میتواند به اعتبار شما آسیب برساند و حتی مانع از ترفیع و شتاب بخشیدن به پیشرفت شغلی شود.
البته تنها ۲۴ درصد از نویسندگان یک ویرایشگر رسمی دارند!!!
از بروز کردن نوشته های قدیمی غافل نشوید
نوشتن یک پست وبلاگ با کیفیت بالا ساعتها طول میکشد. روزها و شاید هفته ها!
اگر در حال تولید یک محتوی آموزش تصویری هستید ممکن است چند ماه هم زمان صرف کنید.
آیا عاقلانه است محتویی که ساعت ها و گاه هفته ها برای تولیدش وقت گذاشتید را به حال خود رها کنید؟
بهتر است هراز گاهی به سراغ این سبک مقالات بروید و آنها را بروزرسانی کنید. گاهی اضافه کردن چند تصویر و ویدیو معجزه گر خواهد بود.
[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]
جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.
09120647344
تیم هشت
[/stextbox]