امروز با هم به بررسی ۳ درسی که می‌توانید از ۱۰۰۰ وبلاگ نویس برای بهبود محتوا یاد بگیرید می پردازیم.

هر ساله، رسانه مدار آمار بلاگ نویسی و گرایش‌های” خود را منتشر می‌کند.

برای گردآوری یافته‌های خود، بیش از ۱۰۰۰ وبلاگ نویس منحصر به فرد و متخصصان بازاریابی محتوی استفاده نموده است.

این اطلاعات معمولا پر از نمودارها و tidbits است که می‌تواند دیدگاه شما را درباره ایجاد محتوا دگرگون کند.

و در اینجا بزرگ‌ترین عایدی که شما می‌توانید از ۱۰۰۰ تا وبلاگ نویس یاد بگیرید مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

زمان بیشتری صرف هر مقاله و پست وبلاگ کنید

اغلب افراد زمانی بین یک تا چهار ساعت را صرف تولید یک محتوا پیش از ارسال آن  می‌کنند.

با توجه به بلاگ نویسی  که شما در آن زمینه خاص برای ۱۰ سال اخیر یک متخصص بوده‌اید، این مشکلی نیست که تنها چهار ساعت بر روی یک پست واحد صرف تحقیق شود.

اما این تقریبا غیر ممکن است که یک تحقیق تاثیرگذار (عمیق)را انجام دهد.

خوب راهکار چیست؟

اساسا، تنها کلمه کلیدی هدف را بررسی کنید، نکات برجسته را از پست‌های عالی استخراج کنید.

حتما می دانید که متن بلاگ نباید کپی محض باشد زیرا به سئو شما لطمه جدی وارد می شود.

از بکار بردن محتوی خشک و خسته کننده بپرهیزید

امروزه تعداد زیادی از محتوی ها به شدت حوصله سر بر و خسته کننده و خشک هستند.

خط به خط محتوا باید افراد تحریک و تهیج کند.

این نیاز دارد که با لحن، سبک بسته شود و البته بدون یک سردبیر این کار یک کار احمقانه است.

متون قبل از انتشار باید ویرایش شوند.

دستور زبان بد و ویرایش نامنظم می‌تواند به اعتبار شما آسیب برساند و حتی مانع از ترفیع و شتاب بخشیدن به پیشرفت شغلی شود.

البته تنها ۲۴ درصد از نویسندگان یک ویرایشگر رسمی دارند!!!

از بروز کردن نوشته های قدیمی غافل نشوید

نوشتن یک پست وبلاگ با کیفیت بالا ساعت‌ها طول می‌کشد. روزها و شاید هفته ها!

اگر در حال تولید یک محتوی آموزش تصویری هستید ممکن است چند ماه هم زمان صرف کنید.

آیا عاقلانه است محتویی که ساعت ها و گاه هفته ها برای تولیدش وقت گذاشتید را به حال خود رها کنید؟

بهتر است هراز گاهی به سراغ این سبک مقالات بروید و آنها را بروزرسانی کنید. گاهی اضافه کردن چند تصویر و ویدیو معجزه گر خواهد بود.

 

جهت دریافت مشاوره در زمینه پیشبرد وب سایت خود و ارائه روش های عملی در زمینه تولید محتوای هدفمند با ما در تماس باشید.

۰۹۱۲۰۶۴۷۳۴۴

تیم هشت

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
فهمیدن نیازهای مخاطب در تولیدمحتوا... فهمیدن نیازهای مخاطب در تولیدمحتوا امروز با ما باشید با عنوان فهمیدن نیازهای مخاطب در تولیدمحتوا حالا اجازه بدهید کمی دقیق تر شویم چگونه می توانی...
بازاریابی محتوا چیست + اهداف و مزایای آن... بازاریابی محتوا چیست + اهداف و مزایای آن امروز میخواهیم درباره بازاریابی محتوا و اهداف و مزایای آن بحث کنیم در این مقاله به سوالات زیر پاسخ ...
کسب درآمداز تولید محتوا کسب درآمداز تولید محتوا سایت ها وبسیاری ازمنابع متفاوت دردنیا وجود دارد ، که در بسیاری اززمینه های تولید وفروش محتوا فعالیت های گسترده ایی دارند،همچن...
ایمیل مارکتینگ و چند نکته در مورد آن... امروز با شما هستبم با معرفی ایمیل مارکتینگ و چند نکته در مورد آن عوامل تاثیر گذار در ایمیل مارکتینگ با این وجود که ایمیل مارکتینگ روشی قوی برای گستر...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *