۲دلیل برای بیان حقایق در نوشتن متن اگهی

2دلیل برای بیان حقایق در نوشتن متن اگهی

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

روزها
ساعت
دقيقه
ثانیه‌

۲دلیل برای بیان حقایق در نوشتن متن اگهی

باما باشید با عنوان جدید امروز ۲دلیل برای بیان حقایق در نوشتن متن اگهی

متن اگهی

دو برهان در این جا دو دلیل بیان می کنیم که نشان می دهند چرا باید برای اثبات مزیت» حقایقی چند در آگهی خود قرار دهید و متن را بازبینی کنید تا مطمئن شوید که این کار را به درستی انجام داده اید.

. نخست به این دلیل معمول که مردم احتمالا این روزها بیشتر از هر زمان دیگری ادعاهای موجود در تبلیغات را مبالغه آمیز می پندارند و باور چندانی به آنها ندارند. بسیاری از آنها با خود می اندیشند که آیا دیدگاه تبلیغاتچیان مشابه دیدگاه پادین هد ویلسون در کتاب مارک تواین نیست که گفته بود:

«یا حقیقت را بگویید یا برنده شوید؛ اما با زیرکی و ترفند.» در واقع، یکی از بررسیهای دانیل استارچه نشان میدهد که نزدیک به ۸۰ درصد از کسانی که ۳۴۲ آگهی موجود در انشریه های تبلیغاتی برتر ایالات متحده را خوانده بودند، خواهان راستی آزمایی  صحت در آن است، باور کردنی تر خواهد بود.

ادعاهای آگهی ها شده بودند. هرچه حقایق بیشتری عرضه کنید، آگهی شما و هر آنچه در آن است باور کردنی تر خواهد بود.

دلیل دوم

دومین دلیل این است که مردم به حقایق نیاز دارند و خواهان حقایق هستند و به آنها به عنوان بهانه ای برای خرید مینگرند تا خودشان (و دیگران را در مورد تصمیمی که گرفته اند توجیه کنند؛ با این که این تصمیم ممکن است صرفا مبتنی بر احساسات و عواطف آنها گرفته شده باشد.

مطلب روز  آزمون کارایی تبلیغ از طریق شماره تلفن

این نکته بسیار مهم است، بنا بر این شاید بهتر باشد با آوردن نقل قولی از کلید بدل از اثر وی با نام چطور تبلیغاتی تهیه کنیم که زمینه ساز فروش شود تأكید بیشتری روی آن داشته باشیم. او می گوید: «مغز نمی تواند بدون هیچ دلیلی با قلب هماهنگ و موافق باشد.

تمام این فرآیند، بخشی از منطقی سازی است و منطقی سازی عبارت است از آوردن دلیل برای پشتیبانی از تصمیم هایی که به صورت عاطفی و هیجانی گرفته شده اند؟ یک آگهی ساز کارآزموده تلاش می کند تا برای مخاطب، مبنایی به منظور منطقی سازی ا فراهم کند. به اختصار می توان گفت یک تبلیغاتچی واقعی که امید موفقیت دارد،

خواننده را وادار می کند تا چیزی بخواهد و سپس دلیلی در اختیار مخاطب قرار میدهد تا از آن به عنوان بهانه ای برای خرید استفاده کند.

۲دلیل برای بیان حقایق در نوشتن متن اگهی

خواندن این مطالب به شما توصیه می شود
آموزش تولید محتوا و کپی رایتینگ – از این جا ... بله درست است! برای آموزش تولید محتوا و کپی رایتینگ - از این جا شروع کنید! اما کجا ؟ و چرا؟ خوب بدیهیست که باید ابتدا مهم ترین بخش کار را فرا بگی...
کدگذاری تبلیغ چیست؟ کدگذاری تبلیغ چیست؟ همان طور که در بخش قبل اشاره کردیم یکی از موثرترین روشهای آزمون کردن تبلیغ استفاده از تراکت می باشد. همچنین می توانید در روزنام...
آزمودن تیتر تبلیغ آزمودن تیتر تبلیغ از بین همه تکنیک هایی که برای آزمون تبلیغ استفاده کردهام این روش بسیار مورد علاقه من است. البته این روش را تقریبا به طور انحصاری ...
استراتژی جدید بازاریابی محتوا به کمک محتوای تولید ... امروز در خدمت شما هستیم با موضوع استراتژی جدید بازاریابی محتوا به کمک محتوای تولید شده توسط کاربر5 فواید بازاریابی محتوا: بازاریابی محتوا برای کسب و...
No votes yet.
Please wait...

مشاوره سئو و تولید محتوا

09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط ممکن است

این یک است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

Call Now Buttonبا یک کلیک تماس بگیرید