چگونه در اگهی اعتماد ایجاد کنیم

چگونه در اگهی اعتماد ایجاد کنیم

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

چگونه در اگهی اعتماد ایجاد کنیم

امروز را با ا همراه باشید با اطلاعاتی در باره چگونه در اگهی اعتماد ایجاد کنیم

قلب فرمانروای مغز است

اگر جذابیت آگهی به نظر خواننده خوب بیاید، مایل است به آن اعتقاد پیدا کند. هرچه عوامل عاطفی شماره ی ۲ خود را با اثربخشی بیشتری عرضه کنید، مخاطبتان را بیشتر ترغیب می کنید به حقایقی که برای توجیه ادعاهای خود دربارهی مزایای مصرفی ارائه کرده اید، باور داشته باشد.

بسیاری از تبلیغاتی که مملو از جذابیت خوب عاطفی هستند، با ناکامی روبه رو می شوند، زیرا از حقایق کافی برای اثبات مزیت» و ایجاد اعتقاد برخوردار نیستند به طور مشابه، بسیاری از آگهی های سرشار از صحت گواه نیز با شکست مواجه می گردند، چون جذابیت عاطفی آنها به اندازه ی کافی توانمند نیست تا بتواند در مخاطب انگیزهی اقدام ایجاد کند.

هر دوی این عوامل نیاز است، زیرا در راه رسیدن به هدف (یعنی اقدام برای خرید هر یک به دیگری کمک می کند. به گفته ی فیلسوف فرانسوی، بلز پاسکال، «قلب، دلایل خاص خودش را دارد که منطق با آنها کاملا ناآشناست» و این مطلب ارتباط بسیار زیادی با دیکته کردن قلب به مغز دارد که به چه چیزی باور داشته باشد و حتی این که چه اقدامی انجام دهد.

سال ها پیش لطیفهای خواندم که مثال بسیار خوبی برای درک این دیدگاه است. شغل اصلی یک مدیر در یک شرکت تولید جاروبرقی، استخدام افراد و آموزش آنها بود. او برای این که افراد جدید با محصول این شرکت بیشتر آشنا شوند، پیشنهاد می کرد که قابلیت های آن را به همسرانشان اثبات کنند.

صبح روز بعد، او از فرد تازه استخدام شده پرسید که کار چطور پیش رفته است. کارمند جدید گفت: «من کاری را که گفتید، انجام دادم و در پایان از همسرم پرسیدم که این جاروبرقی را می خری؟ و او پاسخ مثبت داد. بعد از او دلیل را جویا شدم و او پاسخ داد که چون دوستت دارم!»

منابع اطلاعاتی خارجی و بیرونی

سوابق فروش و مکاتبات صاحب آگهی که برای رقبا کاملا غیرقابل دسترس است، معمولا از توان بالقوه برای بهتر کردن آگهی، افزایش حجم فروش و راهیابی به بازارهای بزرگ تر برخوردار است. با این وجود، او بیشتر به منابع اطلاعاتی خارجی و بیرونی رجوع می کند در حالی که پرونده های خودش سرشار از راهنمایی و اطلاعات مفید هستند.

پس پیرامون محصولتان و هرچه به آن مربوط است، مطالعه کنید. برخی از موارد مشخص که باید به آنها نظری داشته باشید، بعدا به شما پیشنهاد خواهند شد. ولی اگر واقعا به جستجو بپردازید، حقایق بسیار زیادی برای اثبات مزیت محصول» پیدا خواهید کرد.

به یاد داشته باشید که هاکسلی مطلبی طولانی درباره ی یک قطعه گچ نوشته بود. فابر کتاب های قطوری دربارهی مگس و عنکبوت نگاشته بود. در کتاب ماتیو ژوزفسون با نام زولا و عهد و زمان وی نیز همین ملاحظات جالب به چشم می خورند.

کاری که باید انجام شود این است که هر آنچه را که مایل هستید بیان کنید، ابتدا به بوته ی آزمایش بسپارید و خوب آن را بررسی کنید. بدین ترتیب جنبه هایی در آن کشف خواهید کرد که هیچ کسی تا به حال از آنها سخن نگفته است.

در هر چیزی، وجههایی وجود دارند که بررسی نشده اند، زیرا ما عادت داریم چشمانمان تنها به چیزی باشد که خاطره ی آن از پیش در ذهن نقش بسته است. حتی نازل ترین محصول هم حقایق ناشناخته ای در خود دارد؛ پس بهتر است به دنبالشان بگردید.

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است 

 

با یک کلیک تماس بگیرید