واینر چیست؟

واینر چیست؟

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

در این مقاله سعی داریم بفهمیم واینر چیست؟ و با به عبارت دقیق تر واینر کیست.

 

[stextbox id=’info’ direction=’rtl’]

در ادامه به سوالات زیر پاسخ می دهیم

اقسام بازاریابی کدام ها هستند؟

بازاریابی اینترنتی چیست و چه جنبه هایی دارد؟

واینر کیست؟

چگونه می شود یک واینر شد؟

[/stextbox]

واینر چیست؟
واینر چیست؟

 

اقسام بازاریابی کدام ها هستند؟

بازاریابی نامی آشنا برای بسیاری از افراد است. اما بازاریابی در دنیای امروز رنگ و بوی متفاوتی گرفته است و تفاوت های چشمگیری با مفهوم بازاریابی در سال گذشته کرده است. در گذشته بازاریاب یا ویزیتون شخصی بود که به صورت حضوری یا تلفنی سعی در فروش یک محصول یا بستن یک قرارداد با مشتری داشت.

همان طور که گفتیم برای پیشبرد کار و رونق بخشی به کسب و کار های مختلف، معرفی ، ارائه و فروش محصولات و خدمات در حوزه های مختلف نظیر تجارت، اموزش، اقتصاد و غیره باید از راه های موثر و مناسب برای تبلیغات استفاده کرد. بازاریابی یا تبلیغات به روش های مختلف و متنوعی انجام می شود. از جمله روش های انجام تبلیغات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بازاریابی سنتی
  • بازاریابی درون گرا یا جاذبه ای
  • بازاریابی ایمیلی
  • بازاریابی اینترنتی و مجازی
  • بازاریابی ویروسی
  • بازاریابی چریکی
  • بازاریابی در شبکه های اجتماعی
  • بازاریابی محتوا
اقسام بازاریابی کدام ها هستند؟
اقسام بازاریابی کدام ها هستند؟

بازاریابی اینترنتی چیست و چه جنبه هایی دارد؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار امدن روش ها و ابزار های متنوع در حوزه ی کسب و کار، به ویژه کسب و کار در فضای مجازی و اینترنتی برای موفقیت و دست یابی به نتایج مطلوب تر باید با این روش های جدید اشنا شد و نهایت استفاده را از ان ها کرد.

بازاریابی اینترنتی چیست و چه جنبه هایی دارد؟
بازاریابی اینترنتی چیست و چه جنبه هایی دارد؟

صاحبان مشاغل مختلف برای موفق شدن و رونق بخشی به کسب و کار خود و هم چنین افزایش فروش خود باید در کنار ارائه ی محصولات و خدمات با کیفیت و مطلوب، سعی در بیشتر و بهتر دیده شدن داشته باشند.

حال می خواهیم بدانیم به چه شکل می شود این مهم را اجرایی کرد. یکی از راه های بیشتر و بهتر دیده شدن انجام تبلیغات و بازاریابی اینترنتی می باشد. همان طور که می دانید شبکه های مجازی به ابزارهای قوی و موثری در زمینه ی تبلیغات اینترنتی بدل شده اند.

بازاریابی نوین چه شکلی پیدا کرده است؟

امروزه و با ورود دنیای سوشیال نتورک (شبکه های مجازی) شکل بازاریابی بسیار متفاوت شده است! چه کسی فکر می کرد که روزی یک مادر که با کودک 2 ساله خودش در آشپرخانه در حال پخت کیک و شکایت از کثیف کاری های کودکش است، بتواند با فیلم گرفتن از همین کثیف کاری های کودک 2 ساله خودش درآمد کسب کند.

بازاریابی نوین چه شکلی پیدا کرده است؟
بازاریابی نوین چه شکلی پیدا کرده است؟

یا اگر با ماشین زمان به گذشته سفر کنید و 10 سال گذشته با یک نفر هم صحبت بشوید، از شما بپرسد شغل شما چیست؟ و شما بگویید من پول میگیرم و به رستوران میرم و غذا میخورم و فیلم میگیرم! قطعا شما را یک انسان عاقل نمیدید!

بازاریابی نوین مخصوصا در شبکه اینستاگرام تمام فرم های سنتی بازاریابی را دگرگون کرده است. شبکه ای که در آن یک پسر طناز با بازی کردن نقش های خنده دار و کمدی بتوانند از یک متخصص و مشاور کسب و کار با سابقه طولانی مشاوره مدیریتی، در بازاریابی موفق تر عمل کند و به درآمد میلیونی برسد، نشان دهنده نیاز به تغییر نگرش بنیادی به بازاریابی دیجیتال است.

شبکه های اجتماعی

این شبکه های اجتماعی اعم از اینستاگرام، توئیتر، تلگرام و غیره همگی دارای ابزار های مختلفی هستند که می توان از ان ها برای انجام تبلیغات استفاده کرد. این شبکه های اجتماعی بستری را فراهم می کنند که از طریق ان ها بتوان محصولات، کالا ها و خدمات مختلف را به بهترین، سریع ترین و تاثیرگذار ترین روش های ممکن عرضه کرد.

البته که استفاده از این شبکه های مجازی به عنوان ابزار و کانالی برای انجام تبلیغات و افزایش فروش و حتی فعالیت  و اهداف دیگری چون برند سازی نیازمند رعایت باید ها و نباید های مختلفی هستند. در واقع باید به جنبه های مختلف این کار اشراف کامل داشت.

همان طور که گفتیم بازاریابی اینترنتی یکی از انواع بازاریابی می باشد که خود نیز دارای انواع مختلفی است. در این نوع از تبلیغات از اینترنت و ابزار های مختلف و یا برنامه هایی که به کمک ان کار می کنند برای تبلیغات استفاده می شود.

شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی

از جمله روش های تبلیغ اینترنتی digital marketing می توان به بازاریابی با استفاده از موتورهای جست و جو ssearch engine marketing، بازاریابی با استفاده از شبکه های اجتماعی social network marketing ، بازاریابی محتوایی content marketing، نمایش تبلیغات، بازاریابی ایمیلی email marketing و غیره اشاره کرد.

در هر یک از موارد ذکر شده امکانات و قابلیت هایی وجود دارد که بتوان به وسیله ان ها بیشتر دیده و شناخته شد. یکی از این قابلیت ها، تبدیل شدن به واینر یا همان واینر شدن می باشد.

واینر کیست؟

پیش تر گفتیم که می توان از قابلیت های مختلف ابزارها و نرم افزار های اینترنتی و مجازی استفاده کرد و بیشتر دیده و شناخته شد. هر چقدر بیشتر در معرض دیده شدن و شنیده شدن قرار بگیرید و یا از این افراد برای تبلیغات استفاده کنید می توانید به هدف خود نزدیک تر شوید. گفتیم که یکی از قابلیت ها واینر شدن است. حال می خواهیم بدانیم واینر شدن به چه معنا است و قبل از ان بدانیم که واینر کیست.

واینر کیست؟
واینر کیست؟

در این بخش به پاسخ این سوال می پردازیم. واینر در واقع به فردی گفته می شود که در فضای مجازی یعنی در شبکه های اجتماعی مختلف فعالیت داشته و از محبوبت بالایی برخودار است. به عبارتی تعداد زیادی از مردم، کاربران این شبکه های اجتماعی و فعالان حوزه ی اینترنت ان ها را می شناسند.

این افراد در حوزه های مختلفی فعالیت دارند. برخی از آن ها ارتیست و هنرمند هستند و گاها محصولاتی نیز دارند. برخی از ان ها کیگاپ ارتیست و برخی عکاس هستند. برخی اقدام به تهیه ی ویدیوهای انتقادی و گاها طنز و صرفا سرگرم کننده می کنند. برخی مدل هستند و در حوزه ی مدلینگ نیز فعال هستند و یا برخی صرفا از لحظات، فعالیت ها و به طور کلی زندگی روزمره خود تصاویر و ویدیوهایی تهیه کرده و به اشتراک می گذارند.

تعریفی دیگر از واینر

واینر در لغت فارسی به معنای سرگرم کننده می باشد.

افراد از طریق فضای مجازی با تعداد زیادی از فعالان فضای مجازی ارتباط برقرار می کنند و با استفاده از فیلم و عکس های طنز مخاطبان بسیاری را جذب می کنند و در حوزه فعالیتی خود با رقبای بسیاری رقابت می کنند و به طور معمول واینر هایی مورد استقبال بیشتری قرار می گیرند که طنز پردازی بهتر و موفق تری دارند و افراد بیشتری را مجذوب صفحه مجازی خود می کنند .

واینر ها از اپلیکیشن اندروید اینستاگرام برای تولید محتوای خود استفاده می کنند و آن را در دید عموم کاربران مجازی قرار می دهند.البته واینر هایی که به صورت هوشمندانه از این فضا استفاده می کنند و با کمی صبر می توانند به سود هنگفتی دست پیدا کنند. بودجه خوبی به دست می آورند.

در واقع شما هرچه بیشتر در صفحه این افراد فعالیت داشته باشید موجب افزایش سود آن ها می شوید.

افراد بامزه و طناز

واینر در حقیقت به افراد بامزه و طنازی گفته می شود که در فضای مجازی -به خصوص در اینستاگرام- تعداد مخاطبین بالایی دارند و پست ها و استوری های آنان چندین هزار بازدید کننده دارد!

این افراد از طریق به اشتراک گذاری ویدیوهای مختلف، روز به روز دنبال کنندگان بیشتری را به خود جذب می کنند و می توانند با تبلیغ کسب و کار های مختلف برای آنها تبلیغ کنند. به این افراد واینتر (Vayner)  و به ویدیو ها و پست های آنها واین (Vayn) گفته می شود. صنعت واین یا واینرینگ در ایران یک صنعت نوپا است اما در کشورهایی نظیر آمریکا واینر ها چندین سال است که جای خود را در بین مردم پیدا کرده اند و علاوه بر اینستاگرام در فیس بوک یا توییتر نیز فعالیت های گسترده ای دارند.

یک واینر می تواند یک سلیبریتی مشهور، خواننده یا بازیگر باشد و یا یک فرد کاملا عادی با ایده ای خاص و سرگرم کننده که قادر به تولید محتوایی باشد که مورد استقبال عمومی قرار بگیرد.

تطابق واینر با فرهنگ کشور

طبیعتاً سبک واینر ها در هر کشور مطابق با فرهنگ همان کشور است، هیچ تضمینی وجود ندارد که ایده ای که برای واینر شدن در آمریکا موفق عمل کرده بتواند در ایران هم موفق باشد.

تطابق واینر با فرهنگ کشور
تطابق واینر با فرهنگ کشور

به علاوه به دلیل شرایط فرهنگی و مذهبی و سیاسی کشور، ورود به برخی حوزه های واینریگ از قیبل رقص و خوانندگی بانوان در ایران با محدودیت هایی مواجه است. اما در حال حاضر واینرهای ایرانی هم ایده های جذاب و سرگرم کننده ای دارند. نخستین واینرهای ایرانی در اینستاگرام بیشتر عکاسان خوش ذوق بودند اما رفته رفته ایده هایی نظیر: دابسمش، دوربین مخفی، کلیپ های سرگرم کننده طنز، کلیشه های روابط دختر و پسر ها، کمدی و استندآپ، ساخت انیمیشن، تسترهای غذا، ورزشکاران، کودکان بامزه و شیرین زبان و … از ایده های موفق و پر طرفدار ایرانی شدند.

واینر های معروف فارسی زبان چه افرادی هستند؟

در اینستاگرام فارسی واینرهای متنوعی وجود دارند که در اینجا برخی از انها را معرفی می کنیم، گرچه قطعا افراد دیگری نیز وجود دارند که نام بردن از همه انها امکان پذیر نیست. اما به جز خوانندگان و بازیگران مشهور سینمای از بین افرادی که شهرت آنها وابسته به اینستاگرام بود می توان به نام های زیر اشاره کرد:

واینر های معروف فارسی زبان چه افرادی هستند؟
واینر های معروف فارسی زبان چه افرادی هستند؟

علی صبوری، محسن ایزدی (محسن ایزی)، محمد امین کریم پور، حسن ریوندی، مهسا ایرانیان، مهناز افشار، دنیا جهانبخت، عرفان علیرضایی، سوریلند، آرات، مسترتستر، آیدین زواره ای و …

 

البته متاسفانه تمام واینر ها با محتوای ارزشمند و پیام های درست معروف نمی شوند، سلیقه مخاطب بسیار متنوع است و بسیاری افراد با محتوایی مبتذل و بعضاً ناهنجار اجتماعی معروف می شوند و طرفداران زیادی بدست می آوردند که این هم از آسیب های جدانشدنی این صنعت است.

واینر هایی که در زمان کوتاه در ویدئو کلیپ ها فعالیت دارند:

شما در بازدید های روزمره خود از صفحه واینر های محبوب گاها متوجه می شوید که یک فرد یا یک سلبریتی در چندین ویدئو کلیپ کوتاه حضور دارند که موجب خنده و سرگرمی شما می شوند.

شما در طی گذشت ساعت ها جذب این صفحه ها می شوید بدون اینکه متوجه گذر زمان شوید در واقع یکی از روش های جذب فالوور بالا استفاده از همین ترفند است که با ساخت کلیپ های کوتاه و جذاب شما ساعت ها از صفحه آن واینر دیدن فرمایید.

تبلیغات برای برندهای مختلف

همان طور که گفته شد واینر ها ویدئو کلیپ های طنز می سازند همین کار دلیلی می شود برای جذب بسیاری از همراهان و کاربران قدیمی و نوپای فضای اینستا گرام وباعث افزایش فوق العاده فالوور های بالا برای یک واینر اینستا گرامی می شود.

حتما متوجه شده اید که واینر های محبوب اغلب تعداد فالوور های بالا دارند یعنی چیزی بیشتر از هزاران و ‌برخی هم به میلیون می رسند که این دسته جز محبوب ترین های اینستا گرام هستند .

در این هنگام صاحبان کسب و کارهای اینترنتی با استفاده از این واینر ها برند و‌ محصولات خود را به صورت حرفه ای تبلیغ می کنند در حقیقت اسپانسر این واینر ها می شوند و سود خوبی نصیب هر دو طرف می شود قابل ذکر است که بدانید شما با دیدن صفحه واینر های محبوب تبلیغات را نیز مشاهده می کنید و باعث موفقیت آن ها می شوید.

در این بین تعداد زیادی از واینر ها اقدام به تبلیغات برای برندهای مختلف از محصولات و خدمات مختلف از محصولات ارایشی و بهداشتی و خدمات درمانی و زیبایی گرفته تا محصولات و لوازم خانگی و بسیاری از موارد دیگر.

به دلیل داشتن تعداد بالای دنبال کننده یا همان فالوور

این افراد به دلیل داشتن تعداد بالای دنبال کننده یا همان فالوور  می توانند اقدام به انجام تبلیغات کنند و این خود در کنار محبوبیت و بیشتر دیده شدنشان می تواند راهی برای افزایش فروش شرکت های مختلف و محبویت پیدا کردن ان ها در بین مردم باشد.

قدرت تاثیر شبکه های اجتماعی بر هیچ کس پوشیده نیست. در نتیجه هر یک از راه هایی که به شما کمک کند تا بیشتر دیده شوید و محصولات و خدماتتان بیشتر دیده شود قطعا برای کار و کسب شما موثر و مفید خواهد بود. برخی از صاحبان مشاغل با صرف هزینه از واینر های مختلف در شبکه های اجتماعی می خواهند تا برای محصولات و خدمات ان ها تبلیغ کنند. شاید بتوان گفت این راه بسیار نتیجه ی مطلوبی داشته است. با این حساب می توان تمایل به واینر شدن را تا حدودی طبیعی و بدیهی تلقی کرد.

چگونه می شود یک واینر شد؟

از خصوصیات و ویژگی های واینر شدن گفتیم حال می خواهیم بداینم برای واینر شدن چه کارهایی باید انجام دهیم. مسلما نمی توان نسخه ای کلی برای این کار پیچید و لیستی از باید ها و نباید های قطعی این بریا این امر ارائه داد اما می توان پیشنهاد هایی برای موفقیت بیشتر ارائه کرد از جمله انتخاب نام کاربری جذاب، استفاده از عکس جذاب و مناسب، داشتن زمان بندی در پست گذاری، داشتن خلاقیت، در نظر داشتن خصوصیات مخاطبین، اطلاع از ترفند های مختلف شبکه های مجازی، استفاده درست ازهشتگ ها و غیره.

چگونه می شود یک واینر شد؟
چگونه می شود یک واینر شد؟

واینر های محبوب و معروف در ویدئو کلیپ های خود که به صورت طنز و خنده دار هستند از روشی خاص برای جذب و نگه داشتن فالوور های خود استفاده می کنند آن ها به بهره گیری از موضوعات روز و داغ جامعه سعی بر این دارند تا ویدئو کلیپ های عام پسند و مختص جوانان بسازند تا مورد حمایت و توجه بیشتری قرار گیرند.این روش یک هدف مشترک بین همه واینر هاست تا فالوور های خود را افزایش دهند.

تفاوت واینر و شاخ مجازی در چیست؟

به اختصار توضیح اندکی راجع به تفاوت میان “واینر” و “شاخ مجازی” ارائه می دهیم.

همانطور که همه ما می‌ دانیم با توجه به گسترش فضای رسانه ای  و از آن مهم  تر هجوم تعداد کثیری از مردم به این سمت، متعاقبا افراد یا گروه هایی در قالب تولید کننده های فضای رسانه ای حال چه به طور مختصر و یا در ابعاد بزرگتر دست به تولید محتوا برای اهداف مشخصی می زنند.

میتوان این اشخاص را به طور کلی به دو دسته شاخ مجازی، واینر تقسیم کرد.

تفاوت واینر و شاخ مجازی در چیست؟
تفاوت واینر و شاخ مجازی در چیست؟

“نکته :واینر در لغت نام شهری در آلمان می باشد، اما ما در اینجا به اصطلاح تولید کننده محتوابه آن می پردازیم”

 

 

بیشتر مردم به افرادی که به طور منظم و پیوسته در فضای مجازی، عموما اینستاگرام تعداد دنبال کننده های زیاد به همراه پست هایی که با بازدید زیادی دارند شاخ مجازی می گویند، و تفاوتی میان واینر و شاخ مجازی قائل نیستند.

اما واینر ها اشخاصی هستند که به واسطه توانایی های خود از جمله هنری، ورزشی، کمدی و… در قالب و چارچوب تولید و محتوای با ارزش، کلیپ هایی تولید کرده و در صفحه خود به اشتراک عموم گذاشته و کاربر از آن استفاده مفید می برد.

ولی اما شاخ مجازی تنها هدف و مقصود او محبوبیت و مشهور شدن است، که به طمع آن درآمد هنگفتی کسب کند و از این رو کم ترین اهمیتی به محتوایی که تولید کرده را نمی دهد، در نتیجه شاهد اوضا کنونی پیش آمده می باشیم.

واینرها هنرمند هستند

واینر ها را نیز می توان هنرمند نیز خطاب کرد، زیرا آنان کلیپ های متنوعی که اغلب نو و جدید هستند را می سازند و باعث سرگرمی و نشاط مخاطب خود می شوند

برای این کار اشخاص عموما اوقات زیادی را صرفا برای جذب مخاطب می کنند،  زیرا مقدمه این کار داشتن تعداد کثیری دنبال کننده است.

البته ناگفته نماند او نیز محض رضای خدا این کار را انجام نمی دهد، یک واینر مرتب وقت خود را صرف اشتراک گذاری محتوای تولید شده خود می گذارد تا زمانی برسد که بتواند از آن کسب و کار خودش را شروع کند.

آیا می توانم واینر بودن را به عنوان شغل خود انتخاب کنیم؟

 

البته مسلم است که بیشتر ما به علت شنیده هایی از آشنایان و یا در سایت های مختلف مبنی بر داشتن درآمد زیاد این حرفه، با این کلمه آشنا هستیم و شما هم می توانید این حرفه را انتخاب کنید، اما به شرطی که در این کار صبر پیشه کنید و همچنین پشتکار زیاد داشته باشید و کمی هم خوش ذوق و با استعداد باشید بهتر است وقت خود را تلف نکنید و از همین حالا شروع کنید و به درآمد های خود در آینده فکر کنید.

چه مقدار زمان طول می‌ کشد تا یک واینر خوب شد؟

 

همه ما می دانیم هر کس در هر کاری وقت خود را سرمایه گذاری کند مسلما برنده می شود و اما در رابطه با این سوال تنها کسی که می تواند جواب دقیق را به شما بدهد، خود شما هستید، زیرا این کار فقط و فقط به خود شما بستگی دارد، اما عموما زمانی بالغ بر چند ماه و یا شاید چند سال به طول بیانجامد.

واینر ها در ایران

 

با توجه به موضوع واینر بودن و فضای کاری آن، می توان آن را در دسته شغل هایی قرار داد که هیچ محدودیتی برای آن وجود ندارد،و در ایران نیاز طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده و حتی شما شاهد این هستید که واینر های ایرانی توانسته اند به وسیله فضای مجازی و ظرفیت کاری خود به برنامه ها و شبکه های سراسری ایران نیز راه پیدا کنند، و یا هم چنین در فیلم های سینمایی و سریال های نمایش خانگی نیز به ایفای نقش پرداخته اند.

نکته مهم در مورد لایک های ما

با توجه به فضای آزاد رسانه ای موجود باید بتوانیم تشخیص بدهیم که شاخ های مجازی که محتوای بی ارزش تولید می کنند را دنبال نکنیم زیرا ذره ذره وقت شما برای آنها تبدیل به درآمد های هنگفت می شود.

“پس مراقب لایک های خود باشیم

راه و روش مشخص و از پیش تعیین شده برا واینر شدن

برای واینر شدن راه و روش مشخص و از پیش تعیین شده ای وجود ندارد، شما باید بتوانید کاری کنید که برای مخاطب سرگرم کننده باشد. اگر تیپ شخصیتی طناز و بامزه ای دارید، و یا اگر ایده خاصی دارید که بتوانید با دوستانتان اجرا کنید، از همین امروز دست به کار شوید. یه دوربین موبایل بردارید و شروع کنید به پر کردن ویدیو های سرگرم کننده. با انتشار چند ویدیو می توانید خودتان حدس بزنید که آیا ایده و ویدیو شما مورد استقبال قرار گرفته یا نه. اما در کل روند مشخص و قطعی وجود ندارد! بسیاری از واینر ها به سرعت و با چند ویدیو اول خود توانستند در بین مخاطبین محبوب شوند اما واینرهایی هم هستند که پس از چند ماه تازه توانسته اند جایی در میان مخاطبین پیدا کنند.

راهکارهای واینر شدن :

اگر توجه کرده باشید واینر های محبوب همان طور که در قسمت های قبلی گفته شد کلیپ های طنز می سازند شما برای اینکه بتوانید مانند آن ها باشید باید استعداد ذاتی خنداندن را داشته باشید تا بتوانید با کمک حرکات چهره و زبان بدن باعث جذب مخاطب شوید تا ویدئو کلیپ شما بین کلیپ ها کلیپ دیگر مورد توجه قرار گیرد و بار ها و بار ها دیده شود و تعداد فالوور های شما افزایش یابد.

هنگامی که شما مشغول مشاهده ویدیو کلیپ های واینر های محبوب خود هستید متوجه تبلیغات در ابتدا و انتهای کلیپ می شوید واینر های محبوب با استفاده از اسپانسر های خوب با بهره گیری از فضای مناسب کلیپ های را منتشر می کنند که شادی آور است و همچنین باعث رشد و سود آن ها می شود.

اینستا گرام پر مخاطب ترین اپلیکیشن اندروید

بعد از اپلیکیشن یوتیوب اینستا گرام پر مخاطب ترین اپلیکیشن اندروید روز دنیاست که محبوبیت بسیاری در بین مردم جهان پیدا کرده است.

پیش بینی می‌شود که در سال ۲۰۲۰واینر ها  در آمد خوبی از طریق این اپلیکیشن کسب کنند و همچنین این اپلیکیشن با همه گیر شدن هر روزه خود قصد گسترده شدن را دارد .

طبق آمار جهانی در هر روز چیزی حدود پانصد میلیون نفر از صفحات اینستا گرام دیدن می کنند و در ماه آماری بین ده تا دوازده میلیارد نفر می باشد با این وجود در یک سال یک واینر می تواند به طور هوشمند از این فضا استفاده کند.

بد نیست بدانید که در کشور آمریکا به دلیل اینکه کاربران حدود دوازده میلیون و نیم هستند و به صورت فعال در فضای مجازی حضور دارند می توانند باعث پیشرفت و توسعه کار واینر های خود شوند.

کاربران اینستا گرامی در سال ۲۰۲۰

کاربران اینستا گرامی در سال ۲۰۲۰روزانه حداقل  سی دقیقه از وقت خود را صرف دیدن کلیپ ها و بازدید از صفحه دیگر واینر ها و کاربران می کنند، در این بین کاربران در حال مشاهده تبلیغاتی هستند که به طور مدام در صفحه های واینر های محبوب آن ها پخش می شود در کل به طور میانگین افراد در روز به تعداد زیادی از صفحات تجاری و کسب و کار سر میزنند و از آن بازدید می کنند.

یک نکته مهم و قابل توجه این است که واینر ها باید فالوور های خود را به صورت طبیعی و بدون استفاده از هیچ گونه برنامه ای جذب کرده باشند یعنی یک واینر باید آن قدر حرفه ای عمل کند که بتواند علاوه بر جذب مخاطب و فالوور آن ها را حفظ کند حال کافیست سری به صفحه اینستا گرام خود بزنید و محبوب ترین واینر ها را شناسایی کنید.

تعداد واینر های محبوب خانم بیشتر از آقا

طبق آمار جهانی به طور معمول تعداد واینر های محبوب خانم بیشتر از آقایان است و همچنین تعداد خانم در بازدید از اینستا گرام بیشتر از آقایان می باشد در سال ۲۰۲۰با پیشرفت و گسترش صفحات اینستا گرام کاربران خیلی راحت تر می تواند محبوب ترین واینر های سال را پیدا کنند.

از اینکه تاپایان مقاله واینر چیست؟ ما را همراهی کردید متشکریم و امیدواریم از مقاله واینر چیست؟ نهایت استفاده را کرده باشید

مشاوره سئو و تولید محتوا 09120647344

افزایش تعداد ورودی وب سایت شما از گوگل فقط با تولید محتوای هدفمند ممکن است

این یک راهکارقطعی و همیشگی است

امتیاز مقاله:
4.5/5

قیمت های ما به حدی بهینه است که بسیاری از وب سایت و شرکت های همکار تولید محتوای خود را به ما می سپارند.

جهت سفارش تولید محتوا و مشاوره رایگان در مورد استراتژی محتوا با ما در تماس باشید. 

نتیجه صد درصد تضمین شده است