با سلام خدمت کاربران عزیز هشت آ هشت امروز با بررسی چگونه یک هکر روانشناسی در تولید محتوا شویم ؟ با شما خواهیم بود.
آیا تا به حال به ارتباط روانشناسی و بازاریابی محتوا فکر کرده اید ؟
جالب است که حتی بسیاری از بازاریابان حرفه ای هم هیچ پیش زمینه ای از ترکیب روانشناسی و بازاریابی ندارند و شاید در ابتدا با دیدن نام هک در عنوان این کتاب فکر کنند قرار است ترفندهایی به آنها گفته شود که چگونه مشتریان را گول بزنیم و فریب دهیم؟
اما شما با دانستن هک های روانشناسی اصلا نیازی به گول زدن و فریب دادن مشتری ندارید ! فریب دادن مخاطب و مشتری شاید برای چند روز و چند ماه جواب بدهد و شما را موقتا به هدف تان برساند اما برای کسانی که دنبال یک کسب و کار دائم و ماندگاری در ذهن مخاطب و برند سازی هستند، این روش ها اصلا مناسب نیست و کل کسب و کار آنها را زیر سوال
می برد و اعتماد و اطمینان مشتری را نابود میکند .تا زمانی که شما می توانید با یادگیری
هک های روانشناسی برای تقویت ارتباط خودتان با مخاطب یا مشتری استفاده کنید چرا
سراغ راهکار فریب دادن بروید ؟! شاید در ابتدا بگویید خب ما که هیچ مدرک و تحصیلات
دانشگاهی در زمینه روانشناسی نداریم چگونه می توانیم روانشناسی را به بازاریابی
پیوند بدهیم ؟ نیازی به نگرانی نیست اگر بتوانید منابع خوب و معتبر پیدا کنید می توانید با
یادگیری راهکارهای عملی و کاربردی روانشناسی خیلی سریع و بدون نیاز به تخصص زیاد
در زمینه روانشناسی در بازاریابی محتوایی یا به طور کلی بازاریابی موفق شوید
منبع: کتاب چگونه یک هکر روانشناسی در تولید محتوا شویم
چگونه یک هکر روانشناسی در تولید محتوا شویم ؟